Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 дек. 2004, 12:17 ч.

Моля за бърз отговор!

  • 438
  • 3
  •   1
Отговори
  • Правец
  • Мнения: 2 040
Момичета, сутринта много ме болеше корема и пих 1 Бусколизин, сега се притеснявам дали да я кърмя или само адапт. да дам?

# 1
  • Хасково
  • Мнения: 828
Мисля, че с един бусколизин няма да навредиш на бебето, но все пак звънни един тел. на педиатърката и питай.Аз пих антибиотик докато кърмех и педиатърката каза, че не е толкова страшно по страшно е да заразя малката.

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 540
Ирена съжалявам 4е не мога да помогна, пробвай да питаш и във форума за кърмене- може би там по-бързо и компетентно ще реагират мамите. УСПЕХ!

# 3
  • Gorna Orqhovica
  • Мнения: 1 404
няма проблем да кърмиш,не се притеснявай.Аз имах проблеми след раждането и пиех бусколизин  три пъти дневно,лекарите ми казаха да не спирам да кърмя.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт