Това само в Канада ли го има?

  • 2 892
  • 28
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 51
Това наистина е много яко.
За връщането говоря. И при нас се е налагало да връщаме и то доста нещица. Embarassed  Embarassed  Embarassed  Веднъж купих пишеща машина от STAPLES и след като попълних въпросните документи отидох и я върнах. Казах, че не съм задоволен с продукта им. Когато купувахме home theatre sistem, дотътрихме го в къщи и при отварянето на кутията едната от тонколоните се одраска и отидох и го върнах целия кашон и им казах, че така е било и ми е направило впечатление при отварянето и  без АБСОЛЮТНО  никакав проблем ми дадоха чисто нов кашон.
Същата е далаверата и с дрехите. Магазини като MACY`S, NORDSTROM, BLOOMINGDALE , магазини който държат на реномето и клиентелата / а и не така реномираните/  си приемат всичко назад макар и да БЪДЕ УПОТРЕБЯВАНО.
Да не говорим за магазините за техника. Всеки бута всеки ръчка нещо, някой надуват звука до дупка. Купуват  го, а след две седмици на опашка пред кастомер сервис да си вземат парите обратно и да върнат стоката от която УЖ били разочаровани... / а всъщност много от тия върнати стоки се разпродават на половин цена/
 Това лято дойде братовчед ми от БГ и се хвана за главата. В действителност в БГ го няма това УЛИВАНЕ.
А ако това го направиш в българия ще те изкарат с шутове от магазина. Confused

# 16
  • Мнения: 2 452
Цитат на: Kalinka
Тук няма как да носиш дрехите, защото трябва да ги върнеш с етикетите.
  Ама и носени дрехи ли връщат??? Това ме шашна....


Не зная. Ние сме връщали стока само еднъж - един портативен DVD player, но в гаранционната карта пишеше, че при проблем първо подлежи на поправка (ако проблемът е поправим) и едва тогава на замяна.
Ако става въпрос за услугите в Канада като институция не искам да си отварям устата, защото покрай последното ни преместване и смяната на адрес и телефонен номер, купуването на мебели и т.н. ми побеля косата. Една седмица преди да се преместим ни изключиха телефона по грешка (трябваше да се изключи в 10 часа в събота, 29 май, а те го изключиха в събота, 22 май; моят рожден ден Hands Fist )и ми заявиха, че линията е повредена; ако искаме да ни я поправят - 100$. #Cussing out Да живеят мобилните телефони! След като се преместихме на новия адрес телефонът, който трябваше  вече да е включен не работеше. На обаждането ми (отново да живеят мобилните телефони) заявиха, че линията е повредена и ще ни коства 100$ за да я поправят. #Cussing out  След като им разказах какво мисля за тях в много културен стил - е как може и двете ни линии да са повредени, (повредата със сигурност не бе в нашия телефон, защото имаме повече от един апарат; в такива случаи е много подходящо човек да използва всички титли които притежава, за да впечатли врага) и им затворих телефона, почти веднага последва позвъняване: оказа се, че нямало повреда; забравили били да включат номера.  #Sniper
На тези от вестника им трябваше повече от седмица, за да рзберат кой доставя ежедневника в нашия район (аз им звънях всеки ден, като по часовник, докато накрая попаднах на служителка, която си гледа работата както трябва. Точно за 5 минути успя да намери името на доставчика и още на другия ден вестикът пристигна). Такива работи в Канада.

# 17
  • Мнения: 3 271
Цитат на: Laura
Такива работи в Канада.


Ох, и аз тъкмо се борих с най-голямото си разочарование до сега тук. Преди около месец пуснах поръчка за телефон, трябваш ни отделна линия, т.е. някой трябва физически да дойде да я раздели. 10000 пъти се обаждах да го подчертая, накрая остана те да се обадят да насрочат ден, когато да дойде техник. Така и не се обадиха, но на връх Бъдни вечер получих сметка за почти $100 за активиране и инсталация + такса за първия месец и прочие  #2gunfire  #2gunfire Развалиха ми деня. Бел това!
Та веднага след празниците последва луд скандал  #Bad Talk , искаха да ми дадат кредит, извинения, но аз им казах, че не искам повече да си имам работа с тях и край Mr. Green Добре, че НИКОГа не слагам нещо да си взимат сами парите от сметката ми, че ходи ги гони после в подобен случай  #Sniper

А иначе за връщането, ние не сме злоупотребявали до сега. Но още ме е яд, че бяхме купили safety shoes на мъжа ми, който почна такава работа и ги носи точно 1 път, защото тогава разбраха, че е програмист и повече не го потърсиха  Twisted Evil А те са $70 и така си стоят сега  #Puppy dog
Най-ми е удобно, че мога да пазарувам за децата без да ги влача по магазините както правех в БГ. Изобщо за много неща е удобно. Тъпо е наистина, че хората прекаляват.

# 18
  • Мнения: 2 452
Цитат на: Millena
Цитат на: Laura
Такива работи в Канада.


Ох, и аз тъкмо се борих с най-голямото си разочарование до сега тук. Преди около месец пуснах поръчка за телефон, трябваш ни отделна линия, т.е. някой трябва физически да дойде да я раздели. 10000 пъти се обаждах да го подчертая, накрая остана те да се обадят да насрочат ден, когато да дойде техник. Така и не се обадиха, но на връх Бъдни вечер получих сметка за почти $100 за активиране и инсталация + такса за първия месец и прочие  #2gunfire  #2gunfire Развалиха ми деня. Бел това!
Та веднага след празниците последва луд скандал  #Bad Talk , искаха да ми дадат кредит, извинения, но аз им казах, че не искам повече да си имам работа с тях и край Mr. Green Добре, че НИКОГа не слагам нещо да си взимат сами парите от сметката ми, че ходи ги гони после в подобен случай  #Sniper

А иначе за връщането, ние не сме злоупотребявали до сега. Но още ме е яд, че бяхме купили safety shoes на мъжа ми, който почна такава работа и ги носи точно 1 път, защото тогава разбраха, че е програмист и повече не го потърсиха  Twisted Evil А те са $70 и така си стоят сега  #Puppy dog
Най-ми е удобно, че мога да пазарувам за децата без да ги влача по магазините както правех в БГ. Изобщо за много неща е удобно. Тъпо е наистина, че хората прекаляват.


Всъщност, аз и досега обвинявам Rogers cable за това, че родих 5 седмици по-рано. Съвесм сериозно. То бе цяла сага със заглавие "как се активира втори кабел в апартамент"; някои хора са идиоти, наистина.  Накратко, искахме да ни активират втория "outlet" в спалнята (при положение, че имахме право на 4 безплатни такива) след 10 (десет!) посещения на техници в рамките на 7 дни, които един след друг констатираха, че няма сигнал (нещо, което им бяхаме казали и написали в официално писмо; в края на краищата ние не сме идиоти; при това съпругът ми е инженер) 11-тия дойде и ми каза "ами вие нямате сигнал от извода". Аз буквално изпаднах в ступор и му казах да си тръгва; не мога да ви опиша как се чувствах! След 30 минути на вратата се позвъни и дойдоха...... двама предстваители от Rogers Cable - изобщо нямаха идея, че преди тях е идвал някой друг. Оказа се, че проблемът бил в целия блок - някой физически бил прекъзнал връзката по цялата стена и затова сме нямали кабел в спалнята. Та те прокараха удължителен кабел от този в хола и така се реши проблемът, но вредата вече бе нанесена - аз започнах да раждам още същата вечер, вероятно в резултат от шока, който преживях (да ми кажат за 11-ти път, че нямаме сигнал).  Такива работи. Е, сега пак сме с тях, но засега нямам оплаквания.

# 19
  • Мнения: 1 278
Тая работа с връщането е повече от чудесна! Не се задръстваш с излишни или ненужни вещи.
Аз например за някои неща съм една колебливаааа... , ум да ти зайде. Седя в магазина пет часа и се чудя за някоя съвършена глупост. Мъжо откача, децата пищят - аз СЕ КОЛЕБАЯ. Какво да направя като не мога веднага да взимам решения, за дреболиите става въпрос. Почвам да умувам: ще го ползвам ли наистина? Добре ли ми стои? Достатъчно практично ли е? А дъли пък няма нещо по-добро като качество и пари?  Thinking Въобщеее, ъъъ, сложен живот водя, ви казвам! То са решения, решения, решения, дето все на момента трябва да вземеш  ooooh! . А в Щатите нямах никакви такива проблеми. "Грабвам" го нещото (доколкото човек като мене може изобщо да грабне нещо Laughing ), а после на спокойствие го мисля.

Цитат на: HOLY
... Чудя се нямат ли много загуби магазините по тази причина!...


Хич, не се притеснявай за това, Холи. Не само, че не се набутват, ами даже напротив. Освен, че е калкулирано в цената, както каза mucky , оборотът, който правят е трижди по-голям само заради тая политика. Помисли си колко пъти си върнала нещо без да купиш други две неща. Само фактът, че влизаш отново в магазина, сам по себе си е плюс за търговията. В действителност, колкото и да връщаш, винаги купуваш нещо друго и в крайна сметка, загубите са за твоя портфейл Laughing .

# 20
  • Мнения: 676
Ами моми4ета вие май много ги бавите, аз изобщо не ги 4акам, като стане някой гаф и направо им се обаждам вдигам им скандал и даже сега ме издирват да ми давали няколко безплатни селфона. А мъжът ми в 1 часа посред нощ и се обажда за да ни сменят 1 буква от имеила, защото я беше объркал при регистрацията Embarassed .....абееее изобщо е хубаво да ги държите подготвени за вас Grinning  

Цитат на: Мама от Финландия
Ама после е голяма гадост като си купиш нещо и мислиш, че то е ново а се окаже, че някой друг го е ползвал или носил преди тебе... не смятате ли така?

Закупената и върната стока не отива отново в магазина, по-принцип пътя на стоката е следния: Ако е развалена не се занимават с нея, а я изхвърлят. Ако има малка повреда се дава на фирма да се ремонтира и след това не отива отново в магазина, а на онлаин разпродажба или ако отиде в магазина то тя е изложена като "open box" с по-ниска цена и хората си знаят.

Та...така и аз съм връщала доста неща Embarassed ами защо не? Щом може, но не съм се възползвала от ситуацията, а просто се слу4ва да не ми хареса ка4еството с което би трябвало да бъдат или не са ми били удобни за ползване, например помпата за изцеждане на кърма. Хубаво би било и в БГ да е така, поне до някаква степен, защото сега с приста молби и уговорки може евентуално да ти сменят закупената стока с друга.

# 21
  • Мнения: 3 271
Цитат на: Laura

някои хора са идиоти, наистина

11-тия дойде и ми каза "ами вие нямате сигнал от извода".


Абсолютно те разбирам! И на мен ми отне доста време да убедя разни хора в Бел, че няма как дистанционно да ми пуснат телефона. Т.е те могат да го активират, де, но не и аз да го ползвам. Физически не мога.
Карай. Взехме си мобилен с unlimited imcomming calls dance
Сори за off tpic-а  angel008

# 22
  • Мнения: 3 394
Май само ние английските мами си траем по въпроса Stuck Out Tongue Майтап- и тук е така и добре,че е така,че ние каквито сме "каръци" с мъжа Imp Мале , изпитвам понякога ужас при мисълта,че трябва нещо да се купи Imp  Imp  Imp

# 23
  • Bristol
  • Мнения: 9 363
По закон в Англия всичко е минимум с едногодишна гаранция. Ако не си happy с някоя стока също можеш да я върнеш.
Много неща сме връщали особенно електроника, защото не покрива очакванията ни. Дрехи връщаме, ако сме открили дефект или съм сгрешила размера, независимо дали са в разпродажба или не. Веднъж върнах и боя за коса на Loreal. Менаджерката на магазина не беше много щастлива от факта, че връщам празните кутии, но просто не отговаряше на описанието си, а аз я бях изпробвала вече, както се досещате.
Връщахме и стол за компютър след почти 1 год употреба, защото се счупи преди да мине 1 год от покупката му. Замениха ни го с нов, който също се счупи след 2 месеца и втория път направо взехме парите.
Единствено преди няколко седмици имах проблеми с новозакупена вана за баня. Докараха ни я с дефект, който не забелязахме и чак когато майсторът тръгна да я монтира го видя. В магазина ми казаха, че трябвало да ги информирам за дефекти до 72 часа след покупката, после не носели отговорност. На мен като ми кипна  #Onfire и с циганския ми английски им обясних набързо какви са задълженията им по закон. Казах че майстора ще монтира дефектната вана, но после, тъй като е в едногодишна гаранция, демонтажа, монтажа и съответно всички щети в банята ще са за тяхна сметка. Веднага промениха отношението си и "специалната поръчка" беше доставена за 2 работни дни, няколко дни преди Коледа. Ама защо трябваше така да нервират бременна жена!!!!!!

# 24
  • Мнения: 4 458
Това с връщането много ми допада. Не го разбирам заради "обичаите" в България. Мисля си че е прекрасна идея, без разбира се да се злоупотребява.
За първи път чух за това от брат ми който е в САЩ.  Чудих се и се маях как така ще си купиш скенер за да си сканираш някакви снимки и документи и после без никакви угризения, притеснения и проблеми ще го върнеш.  Rolling Eyes
От друга страна е перфектно ако наистина нещо не ти допада в последствие да можеш да го върнеш. Най-вече за децата - я дрехата ще е малка или тясна или играчката не подходяща.... На мен често ми се е случвало едната обувка да ме стяга или някоя дреха да има дефект или дефекна техника..... тогава съм си мислила, че не е чесно да ти взимат парите по този гаден  начин като ти пробутват некачествена стока без право на замяна. Добре че има и умни хора да измислят подобни работи по " цивилизованите" държави

# 25
Цитат на: meri_ark
..Веднъж върнах и боя за коса на Loreal. ..
Laughing  Laughing И аз, и аз. И понеже я бях купила от ASDA, те се свързаха с LOREAL и те пък после с мене и ми платиха и обезщетение даже. "Обвиних" ги, че е бил сгрешен цвета на боята в кутията им. Нямах това намерение, но АЗДА-чии се погрижиха за това Simple Smile

# 26
....А на АЗДА сме връщали няколко пъти хранителни продукти. Но това си е и мото на компанията. Бяхме купили пълнени пъдпъдъци (не ни харесаха) и върнахме единият (другият го бяхме омаломащили - то не, че е е голямо нещо Laughing ). Но като цяло не помня да сме злоупотребявали и безпричинно да сме връщали.

# 27
  • в Tara
  • Мнения: 3 287
ние сме връщали дрехи,без етикет само да пазиш касовата бележка.а половинката имаше един период от време дето беше сменил 6 лаптопа.вземе го ,нещо не му хареса и го върне.предпоследния тъкмо го одобри,когато случайно забеляза една  почти невидима точица на екрана.като го връщаше се опитали да го успокоят ,че това не е проблем и не му пречи на самият комп.,да ама той казал,че си плаща и иска да е перфектно всичко.
най -накрая се връща с последния.съвършен! Grinning .и ние доволни около него... ,мъжо вади кабела да го включи към захранването,нещо той му се отплесва  и щепсела се удря в екрана Shocked ...сега си имаме една точка там Laughing

мони като беше малко бебе едното и шише на "авент"  се сдуха докато го стерилизирах в микрото- излязоха му едни топченца отгоре като балончета.отидохме да го върнем в аптеката и оттам ни казаха,че проблема не е в тях.прибрахме се и писахме на "авент" като казахме,че можем да предоставим снимка на продукта.на другия ден ни отговориха,че нямало нужда от снимка,че много съжаляват и до седмица ще ни изпратят шишето.
е,изпратиха го! Laughing

# 28
  • Мнения: 4 244
Абе хората са го иzмислили
При тожа консуматорско обЩество как да си продават новата
стока а?
Ми то в цената дето я плаЩаме им е вклйучена и гаранцията
ВръЩам си на обЩо основание и това си е
Сега лятото правихме модерниzация на двора и слагахме едни гранитни камъни, обаче се окаzа че сме вzели повече отолкото ни трябват и си ги върнахме, да не говорим zа раzни маШинариийки z къЩи  че мъжа ми е много сръчен и си прави всичко сам
В Бг има многоооо хляб да иzядат докато стигнат това ниво на обслужване. То не zнаят че клиента имам винаги право пък да не говорими zа това

Общи условия

Активация на акаунт