ботуши боклук

  • 2 567
  • 41
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 13 204
Е за тази цена нямаха ли поне месец гаранция? Български ли са?
Да,имат месец гаранция,но пропускането дали се признават като такава.Не са български.

Аз бих ги рекламирала
за да пропускат или са се разлепили или бог знае какво...

# 16
  • Мнения: 5 362
Български ли са?Ако да трябва да имат гаранция.
Не винаги скъпото е хубаво.

# 17
  • Мнения: 6 164
Да, за пореден път се убеждавам, че цената не определя качеството. Така ботушите за 200 на една приятелка така "разцъфнаха" от локва, за съжаление нищо не се направи - неправилна експлоатация й казали! Joy .......  Sad

# 18
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Знаете ли,нещото,което не разбирам е това,че нямат гаранционна карта,а когато ги купувах ми казаха,че касовата бележка служи за гаранция

# 19
  • София
  • Мнения: 2 104
3-то обуване се сцепи шева и ми ги оправиха,а днес за първи път стъпих в локва и познайте-намокрих се(

Ами... newsm78 то пропускането не ти е само проблема .Та той и шева се е сцепил преди това .
Мисля ,че трябва да се възползваш от гаранционния срок.
Да отидеш на място да се оправяш или с  Комисията за защита на потребителите.
Но на всяка цена си търси правата  Peace


напълно подкрепям Peace

# 20
  • Мнения: 843
Направо ги накажи..И  изтрепи!!
    последните боти, които купих за Ная  са  за 10 лв., китайски.  Купих 2 чифта  За да и Са по размерри да ги хвърля... , когато умалеят или пропуснат.  А, то едно носене падаааа.....  до ден днешен. Още ставят и не са и пропуснали. На тази цена ще взема още 3 чифта, ако пропунат тези.
  О, нито марка знам... нито разбирам. Влезнах в магазинче..имаха само тези обувчици. Ная започна да им пее Песни  и ги премерихме. Само на година и половина е, но  избира:-))/ смея се/
Няма как да дам 45 лв за К и К. И то за няколко месеца-.

# 21
  • Мнения: 1 149
Аз бих отишла да се разправям  Naughty
Ами така де-не са малко парите.

# 22
  • Мнения: 253
Знаете ли,нещото,което не разбирам е това,че нямат гаранционна карта,а когато ги купувах ми казаха,че касовата бележка служи за гаранция

 Трябва задължително да се дава гаранционна карта  Thinking Не съм сигурна, че ще ти признаят рекламацията, но стискам палци  fingerscrossed

# 23
  • Мнения: 8 917
Пробвай - а ако стане - добре Peace

# 24
  • Мнения: 1 881
Аз веднага бих отишла в магазина! Не си дала малко пари, а си останала недоволна! Потърси си правата!

И аз така, длъжни са в едномесечния срок поне да поемат ремонтите, а ако са повече от един, май имаш право на смяна...Най - малко ходи да им спретнеш един скандал Crossing Arms

# 25
  • Мнения: 4 187
Най - малко ходи да им спретнеш един скандал Crossing Arms

И защо да спрята скандал ???  Това ще я удовлетвори ли, или ще изпита облекчение че за 250лв си е начесала езика ?
Предполагам, че ако отиде мирно и кротко и каже какъв е проблема , ще срещне разбиране от тяхна страна и ще съдействат за разрешаването му. Не знам за кой магазин става въпрос, но ако държат на името си ще заменят чифта, дори и да не са длъжни, и да не е упоменато в гаранционните условия.

# 26
  • София
  • Мнения: 3 421
Миналата година си купих ботуши от естествена кожа, не знам какви от вътре, хубава подметка. На второ обуване се разлепиха(без да е имало мокрене). Занесох ги - залепиха ми ги, за повече от две седмици(пък ти през това време си търси какво да носиш). Тъкмо им изтече гаранционният срок и започна дъжд, сняг - все бях с мокри крака. Оставих ги за сухо време. Обаче после взе, че им се разцепи подметката. За пръв път ми се случваше, аз много си пазя обувките. Като се оплаках в магазина(въпреки, че е минал гаранционният срок, просто отидох да им кажа, защото много ми ги хвалеха Close) - неправилна експлоатация . Да бе, всичките ми обувки и ботуши здрави, тях съм ги експлоатирала правилно, а тези не. Много се ядосах.

Едва ли ще има полза от разправията, но опитай ако не е изтекъл едномесечният срок. Ако е изтекъл само ще се ядосаш от традиционните отговори.

 Цената не определя качеството.

# 27
  • София
  • Мнения: 3 816
Задължително си търси правата!Щом имаш касова бележка,то тя по закон служи и за рекламация на стоката,Вече от магазина зависи дали ще ти заменят стоката или ще поемат разхода за ремонта,но са задължени да го направят.
Раздел III.

Рекламации

Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.

Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.

(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.

Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.

Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.

(2) Рекламацията се подава устно или писмено.

(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.

(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

1. касова бележка или фактура;

2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на гаранцията.

Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.

(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.

(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.

(4) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, или на адреса на управление на търговеца, освен ако в договора или в документа за гаранция е определено друго.

Чл. 128. (1) Ако търговецът е приел, че рекламацията е основателна, е длъжен да я удовлетвори съгласно чл. 113 и 114.

(2) Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на потребителя.

Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.

Извадката е от тук http://www.ktzp.bg/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=240

Момичета,трябва да си знаем правата като потребители и да си ги търсим!  bouquet

# 28
  • Мнения: 1 269
Непременно трябва да си търсим правата! Аз в петък за малко да си купя ботуши, много ми е широк крака горе и трудно си намирам.  Тъкмо се зарадвах и продавачката вика, че били естествена кожа и...добре че се загледах. Изкуствена кожа си бяха, ама тази наглост на продавачката ме вбеси. Цената им беше доста висока за изкуственяк. Ако си беше замълчала, сигурно нямаше да забележа, аз така се зарадвах на модела. Аман от мошеници!

# 29
  • Мнения: 752
Ако от магазина ти откажат рекламацията, веднага отивай в Агенцията за защита на потребителя. След подаване на жалба при тях, не можеш да си представиш колко бързо ще  реагират от магазина. Миналата година, началото на декември се обърнахме към тях и точно преди Коледа, фирмата от която се жалехме "цъфна" вкъщи. От Агенцията дори ни предупредиха, че заради празниците да очакваме "включване" след ЧНГ. Просто трябва да си знаем правата и като някой не иска да ни ги спазва - защото ние освен задължения имаме и права -  трябва да си понася последствията. Сори за отклонението, но вече много се дразня. Ако някой има да ни взема данъци, пари и т.н. винаги ще успее, а ние въобще не си търсим нашите права.

Общи условия

Активация на акаунт