Етикеция на телефонните разговори - Казус

  • 2 029
  • 30
  •   1
Отговори
# 15
  • Бургас
  • Мнения: 6 321
P.S. Dona, много ми харесва този ти аватар, много е стилен...... Laughing
Къде отиде онази засмяна миловидна девойка  от преди ?..... Wink
Да ти кажа, жената мине ли 33, много бързо се сбръчква   Mr. Green

особено пък ако  15...отивам да се самонакажа в ъгъла smile3538

Последна редакция: пн, 20 ное 2006, 20:20 от Галхен

# 16
  • Мнения: 1 212
P.S. Dona, много ми харесва този ти аватар, много е стилен...... Laughing
Къде отиде онази засмяна миловидна девойка  от преди ?..... Wink
Да ти кажа, жената мине ли 33, много бързо се сбръчква   Mr. Green

Хе Хе, дай една такава "баба" насам тогава за моя аватар, че ако си сложа реалната снимка  ще изглежда неестествено.... Wink Sunglasses
Кефи ме  Laughing

# 17
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Ох, направо побеснявам, когато говоря с клиент и някой, дори и шефа да е, започне да ми говори друго. В крайна сметка никой не разбирам и карам клиента да повтаря Crazy... еми грозна работа Close

# 18
  • Мнения: 25 600
Като говорим за етикет, адски се дразня,
когато звъня в България по разни министерства,
примерно, или общини, или застрахователни дружества,
и отсрещната страна, вдигайки телефона, казва
само едно провлачено "ало" или "да", пък аз
трябва да гадая с кого в крайна сметка говоря.
Този етикет ме побърква. Вас?
Хехе, радвай се, че не те питат: "Коооооой?" или "Кой се обажда?"  Mr. Green
А любимото ми е да ми звънне вкъщи телефона и когато вдигна, отсреща да чуя заповедното: "Коооооой?".  Sick Малиииии, паля от четвърт!  hahaha

# 19
  • Мнения: 803
Аз имам малко по-специално отношение към тази ситуация. Неколкократно ми се е случвало да звъня на приятеля ми по мобилния телефон, когато не е бил в София и е отсъствал за няколко седмици. Мястото, на което е бил през това време е бъкано с роднини и всеки път, когато е говорел с мен по телефона, все някой е влизал в стаята и е почвал да го занимава с нещо или да му говори. И всеки път приятелят ми е почвал да му се обяснява, а аз вися на линията като паяк. Confused Винаги много съм се дразнела - както на него, така и на човекът, който го занимава в дадения момент. Все пак не се ли вижда, че говори по тел-а, и толкова ли разговор за футбол, фитнес или кафе, не може да изчака 5 минути? Crossing Arms
Така че, според мен, човекът с когото в момента говоря по телефона е по-важен и не бива да го карам да виси на линията, докато се обяснявам с някой друг.

# 20
  • Мнения: 3 447
Сега виждам, че Samsara всъщност не е споменала изрично, че разговорът се провежда от офис (аз се подлъгах по споменаването на шефа). В такъв случай е редно човекът в стаята да изчака - най-малкото, не му се навърта сметка за стоенето  Wink

off: Magesta, ако искаш бабешки аватар, ще те уредя без проблем  Simple Smile

# 21
  • Мнения: 6 206
Няма етикет - има баланс.
Понякога разговор по тел може да се проточи и 30 мин, а човекът си седи и чака....
Така че гледам да балансирам, с който ще се свърши по-бързо.

# 22
  • Мнения: 6 167
Представете си, че разговаряте по телефона с ваш познат. В този момент човек от стаята, в която стоите започва да ви говори нещо. Кой е редно да помолите да изчака? Според вас има ли значение йерархията на хората т.е. ако единият е шеф, съпруг/а, съвсем непознат, много близък.... Въобще имате ли ваши приоритети за подобна ситуация, има ли универсално правило?


Има значение живия контакт.
Помолваш човека на телефона да изчака.
Обръщаш внимание на колегата ( в случая) и оценяваш приоритетите.
Така мисля.

Разбира се, мн. важно е с кого говориш. Не бих накарала министър да чака ( правила съм го, защото не го познах по тел). , за да чуеш колежка.

# 23
  • Мнения: 7 474
Не знам какво гласи етикетът, но аз бих постъпила така: ако водя личен разговор, телефонът ще изчака; ако водя служебен разговор - човекът ще изчака. Без значение дали е шеф, колега или подчинен.

И аз така мисля  Peace

  dohПрочетох първо -ЕРЕкцията на телефонните разговори  Joy

# 24
  • Paradise
  • Мнения: 3 103
ако водя разговор телефонен с познат в работно време и при мен дойде колега/клиент/шеф, то мигновено ще прекратя телефонния разговор.
Непростимо е да оставя да чака този в стаята, а аз да си бърборя по телефона.
Ако водя тел. разговор служебно, този, който е в стаята, ще чака. Било то и шефът. Правила съм го.

# 25
  • Мнения: 3 447
  dohПрочетох първо -ЕРЕкцията на телефонните разговори  Joy
Ако щеш вярвай, ама и аз така го прочетох  Joy

# 26
  • Мнения: 1 910
Не знам какво гласи етикетът, но аз бих постъпила така: ако водя личен разговор, телефонът ще изчака; ако водя служебен разговор - човекът ще изчака. Без значение дали е шеф, колега или подчинен.
И аз така.

# 27
  • Мнения: 14 489
  dohПрочетох първо -ЕРЕкцията на телефонните разговори  Joy
Ако щеш вярвай, ама и аз така го прочетох  Joy

както казва кросамая "гладна кокошка просо сънува"

# 28
  • Мнения: 3 447
  dohПрочетох първо -ЕРЕкцията на телефонните разговори  Joy
Ако щеш вярвай, ама и аз така го прочетох  Joy

както казва кросамая "гладна кокошка просо сънува"
А да не ти казвам какво казва Лиска  Grinning

# 29
  • Sf
  • Мнения: 808
Шефът също може да изчака, ако разговорът е служебен. А моят шеф е от тези, че инстиктивно се стягаш, прекъсваш всичко започнато и му отдаваш цялото си внимание. В подобни случаи няма етикет. Но напоследък взех, че му свикнах и свършвам бързо  Mr. Green Къде се отплеснах сега  newsm78 Говоря за телефонни служебни разговори.

Момичетата са го казали: Ако е личен, извиняваш се и прекъсваш. И обръщаш внимание на човека отсреща. Когато си на работа.

Ако е служебен, усмихваш се мило, посочваш с пръст 1 сек и довършваш нормално разговора си.

А има случаи, когато не искаш да говориш с даден колега, който напира да ти изтръгне тел. слушалка и да ти я навре там нейде, тогава отново се усмихваш извинително, а най-добре е да не го поглеждаш и си продължаваш разговора. Такива се отказват на третата минута да те чакат Simple Smile

П.П. Такова ли казвам, хохохо  Joy За просото Simple Smile Ама и аз се включих овреме  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт