Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 160
   Момичета само при мен ли е така - сметката ми набъбва яко - за 2 дни с 10 лв. То ако съм говорила как да е, но аз съм провела само един разговор с БТК - около 4-5 мин. и един с Глобул-около 2-3 мин. На следващиия ден пак си проверявам сметката - 7 лв. повече, а съм говорила само с Глобул около 5 мин. Имам някакъв спомен от миналата година, че сметката ми около Коледа пак беше доста по-висока от обикновено. При вас как е? Забравих да спомена, че разговорите ми към Глобул са 0,20 лв., а към останалите 0,39 лв.

# 1
  • Мнения: 9 095
а така намери се накой да се оплаче от тези най- накрая Mr. Green, аз не съм била към Глобул, от Мтел с милото минахме направо на Вивател, щото най- изгодно, ама брат ми е на Глобул от тия планове с 500 безплатни и му изчезнали някъде цели 200 Joy, ма така е, като му казах да мине и той на Вивател, сега да си плаща Mr. Green

# 2
  • Мнения: 377
Всеки месец получавам подробна разпечатка и досега не съм имала проблеми. Ако си на абонаментна програма може да се регистрираш в MyClobul и там също да си видиш разпечатката.  Peace
А иначе и моята последна сметка е доста по-висока, но защото пращах доста смс-и за БГ Коледа и Дарина.

# 3
  • Мнения: 656
   Момичета само при мен ли е така - сметката ми набъбва яко - за 2 дни с 10 лв.
И при мен стана горе долу същото, както и на половината ми приятели които са с Глобул

Последна редакция: ср, 10 яну 2007, 09:48 от lili28

# 4
  • Мнения: 13 512
казаха,че имат проблем със софтвера за отчитане и да не гледаме текущите сметки. ще видим като дойдат сметките.

# 5
  • Мнения: 9 095
Всеки месец получавам подробна разпечатка и досега не съм имала проблеми. Ако си на абонаментна програма може да се регистрираш в MyClobul и там също да си видиш разпечатката.  Peace
А иначе и моята последна сметка е доста по-висока, но защото пращах доста смс-и за БГ Коледа и Дарина.
и аз си взимам подробна разпечатка понякога, но няма как да хванеш според мен, освен ако не си записваш всеки разговор, и те ако решат пак ще те излъжат Peace

# 6
  • Мнения: 377
и аз си взимам подробна разпечатка понякога, но няма как да хванеш според мен, освен ако не си записваш всеки разговор, и те ако решат пак ще те излъжат Peace

Е не си записвам всеки разговор, но знам горе долу с кой и колко често говоря, а и обикновено разговорите ми не са повече от 3-4 минути. Естествено винаги могат да ми надпишат някой и друг разговор, но ако става въпрос за 10лв. няма начин да не забележа.

# 7
  • Мнения: 160
казаха,че имат проблем със софтвера за отчитане и да не гледаме текущите сметки. ще видим като дойдат сметките.
Дано наистина е така, че иначе докато дойде време за фактурата сметката ще ми е с 4-5 пъти по-висока от друг път.

# 8
  • Мнения: 1 632
И аз имам сметка 180лв за декември,и ми доиде по никое време!

# 9
  • Мнения: 1 028
ААаа те щот "М-тел" са останали назад,същия х..,а СМС-ите от Коледа и Нова година са умножени по 2 ,макар,че като ги пращах не ми е давало никакави отклонения,нито съм ги пращала повече от един път #Cussing out

# 10
  • Мнения: 382
Аз нямам опит с Глобул,но моята проятелка е бясна от тях #Cussing outСмени си плана с някакви безплатни минути,и когато се обадила да провери-няма никакви минути.А тя естествено си говори,като знае,че има безплатни.Ходи на няколко пъти да се разправя и накрая някакъв фръцльо и беше казал,ако иска да ги съди Sick

# 11
  • Мнения: 5 393
Моята сметка си е нормална .Не забелязвам да е надписана.

# 12
  • София
  • Мнения: 1 345
и при мен така ,че говоря говоря ама само в групата с безплатните а с другите се ограничавам и изведнъж по същия начин на другия ден хоп 6-7 лв от горе като не съм ги изговорила сто процента щото си погледнах разговорите нещо става аз ги хващам втори път така вече

# 13
  • Мнения: 4 668
Много ме дразнят Глобул  Close Аз имам телефон към М-ТЕЛ и говоря основно от него . Имам обаче и един на Глобул , който ми е с безплатни минути към избран абонат ( в случая това е майка ми ) , но всъщност почти не го ползвам  Confused
Дойде ми сметка от 20 лв. при положение , че не съм се обаждала на НИКОЙ   Shocked , а с майка ми съм говорила точно два пъти , за по 1-2 минути ...

Не знам какво да кажа просто ... Не е за парите , не са много , но какви са тези селски тарикати , че да ме правят на малоумна ?

# 14
  • Мнения: 311
Аз пък не съм имала никога надписани сметки,а съм абонат от 4 години.

# 15
  • Мнения: 780
аз незная от коледните и новогодишните разговори каква ще ми е сметката щото ги нулираха на 25.12 а на текущите в момента не може да се разчита но за предната до 25.12 даже ми е по малко от обикновено сметката а съм си говорила нормално Shocked Mr. Green а на текуща тогава като съм проверявала ми показваще доооооста повечко та ще видим като излезната новите пак ще ви пиша Hug

# 16
  • Мнения: 8 917
И моята сметка е доста по-голяма, но го отдавам на повече говорене Mr. Green Ще видя и фактурата като дойде Peace

# 17
  • София
  • Мнения: 2 530
Глобул са ми любимци  Mr. Green Почти всеки месец пиша жалби и ги държа на тръни. Няма по- необучен, по- тъп и по- некомпетентен персонал от техния. За жалост, докато не минат годините, за които съм сключила договор, няма отърва не. Някой ден, книга ще издам "Глобул в моя живот". Stop

# 18
  • Мнения: 1 028
Цитат
Няма по- необучен, по- тъп и по- некомпетентен персонал от техния. За жалост, докато не минат годините, за които съм сключила договор, няма отърва не
Подкрепям абсолютно,добре,че не можаха да ни вържат с договора,наложи се да правят хиляди проби,а много добре знаят,че в едно населено място на 40км. оттук/В.Търново/нямат грам обхват,и аз като теб почнах едни писма и жалби,отначало се правиха на интересни,после им казах,че ще сезирам комисията за защита правата на потребителите и ще потърся по съдебен ред справедливост,та те не спазваха едно от основните им задължения,което фигурира в договора-да ми осигурят мрежа!Та всичко мина в наша полза де.

# 19
  • Мнения: 13 512
Цитат
Няма по- необучен, по- тъп и по- некомпетентен персонал от техния.

Ааааааааа..има,има- Вивател са ненадминати! лУДА МЕ НАПРАВИХА С ЕДНА ТРАФИК КАРТА И НАКРАЯ МИ КАЗАХА- ТЕЛЕФОНЪТ ВИ НЕ ПОДДЪРЖА GPS, съжаляваме, причината не е при нас...абсолютни безхаберници

# 20
  • София
  • Мнения: 2 530
ПАПИТУУУ страхотна идея. Благодаря. Утре отивам /защото днес мина срока в който трябваше да ми дадат отговор/ и ги почвам с комисията. Peace

# 21
  • Мнения: 13 512
Някой знае ли коя е куриерската фирма, която  разнася фактурите на Глобул?

# 22
  • Мнения: 3 360
Незнам-моята сметка си е нормално висока и този месец Mr. Green

# 23
  • Мнения: 448
Аз през декември минах на абонаментен план с такса 5 лв.Имам 100 минути,изговорих около 25мин.Платих 7,70лв. като в разпечатката пише за всички разговори,че са от безплатните минути.Тъкмо се чудех какво да направя и защо е така и попаднах на темата.След като прочетох какво сте писали,направо се шашнах.Не ми е за парите,те са смешно малко,ама как може да има такова отношение към потребителите.Четох в един сайт,че може да се слеят с М-ТЕЛ. #2gunfire

# 24
  • София
  • Мнения: 2 530
Куриерската фирма се казва Sprider, а телефонът им е: 974-20-20, но тази фирма разнася само обикновенните фактури. Когато се стигне до разнасяне на дубликати фирмата е друга и все още не съм я научила коя е.

# 25
  • Мнения: 13 512
Куриерската фирма се казва Sprider, а телефонът им е: 974-20-20, но тази фирма разнася само обикновенните фактури. Когато се стигне до разнасяне на дубликати фирмата е друга и все още не съм я научила коя е.
намерих им телефона,утре ще им звънна....още не съм си получила фактурите от 5-ти- късно ги били отпечатали..той срока е до 23-ти....и в нета не са ги публикували още даже

Последна редакция: вт, 23 яну 2007, 01:10 от monda

# 26
  • Мнения: 4 202
Куриерската фирма се казва Sprider, а телефонът им е: 974-20-20, но тази фирма разнася само обикновенните фактури. Когато се стигне до разнасяне на дубликати фирмата е друга и все още не съм я научила коя е.
намерих им телефона,утре ще им звънна....още не съм си получила фактурите от 5-ти- късно ги били отпечатали..той срока е до 23-ти....и в нета не са ги публикували още даже

Имаше някакво забавяне на фактурите този месец, но бяха удължили и срока за плащане, да не би да е нещо такова и при теб?  newsm78

# 27
  • Мнения: 13 512
обадих се, за да ми го удължат и ми казаха,че те по принцип са го удължили и  ми го удължиха още....егати ! Тока ми от ноември още не е платен- декември ми казаха- ще се плаща януари, защото всичко е объркано, не можем да се оправим. Софтуеър-мофтуеър...да пишат на тефтери, като не могат да се оправят. Сега телефоните си не мога да платя...транскард не работи за плащане на сметки-трябва да се редя по опашки- върнаха  ни  в миналия век, какъв Европейски съюз!Бясна съм!

Общи условия

Активация на акаунт