Каква кола да си купя - пежо, рено или ситроен?

  • 34 207
  • 86
  •   1
Отговори
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Ще сменяме семейната кола. Засега сме се спрели на пежо 406 комби. Различни приятели ни съветват да си купим рено или ситроен защото за същите пари ще купим по-висок клас кола или по-нова. Отделили сме  около 10000 лв. Какво е вашето мнение?

# 1
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
само да вметна, че тези 10 000 лв. биха могли да са ви 1-воначална вноска за нова кола на лизинг.

# 2
  • Мнения: 1 329
martisun,  нали знаеш приказката, че най-хубавата кола е новата. Ако имате възможност вземете на  изплащане. Сумата е добра като начален старт. А колкото до вида автомобил, смятам че пежо е по -добре от рено и ситроен.

# 3
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Благодаря за отговорите.
Нас също много ни блазни новата кола, но още си изплащаме апартамента а и не сме му довършили ремонта така че в момента не искаме да се загробваме със скъпа кола.
Освен това с тази кола ще се налага да прекарваме материали за ремонта и не ни се иска да одерем нова кола с плочки, тръби, ламинати и прочие. Да не говорим че возим и деца които ядат шоколад и чипс, качват се с кални крака и т.н.  Живот и здраве след 3-4 години това ни е плана. Засега обаче ще се задоволим с нещо старо.

Бискара, можеш ли да се обосновеш за пежото? И на нас пежо ни е легнало на сърцето, но не разбираме много от коли и се притесняваме да не сбъркаме. Най-вече искам да е здрава колата, да не са й крехки частите и да ме остави някъде на път с децата. Външния вид и екстрите не ме интересуват.

# 4
Нашата къща сме с Рено Сафран (Safrane) и за мен това е Автомобилът.

# 5
  • София
  • Мнения: 61
Рено Сафран или Еспейс  Peace

# 6
  • София
  • Мнения: 2 381
Не разбирам много от коли, но мисля, че най-добрият вариант е Пежо. В една от фирмите, в които съм работила, служебните коли бяха такива и бяха изключително здрави. Моделът там беше Пежо 306. Моя приятелка и един роднина имат Renault Megane Cooch. Тя милата не смее да се похвали, че всичко му е оправила, за да не вземе пак да се развали. Ако трябва да класирам трите марки - Пежо, Ситроен, Рено. Решението си е ваше, все пак!  Peace

# 7
  • Мнения: 1 329

Бискара, можеш ли да се обосновеш за пежото? И на нас пежо ни е легнало на сърцето, но не разбираме много от коли и се притесняваме да не сбъркаме. Най-вече искам да е здрава колата, да не са й крехки частите и да ме остави някъде на път с децата. Външния вид и екстрите не ме интересуват.

Имам  близка приятелка с Пежо 306. Никакви грижи нямаше с него. След това си купи друг модел, пак без проблеми. Затова така написах. Питах и мъжа, той пък е на друго мнение...Рено било по -доброто. Обоснова се като ми даде за пример че тук (Германия) никой не кара Пежо, а от френските коли най-разпространено е Реното, поне в нашият район. Позамислих се и това наистине е вярно.
Другото което той каза е че по добри от немските марки нямало, но пък той е пристрастен към тях и затова. Май не ти помогнах много. Успех в избора и дано попаднете на малко употребяван автомобил.

# 8
  • Мнения: 46 492
Въобще не се хвърляйте на нова кола, за вноските сте намерили много по-добра насока, докато изплащате апартамента, стойността му расте, а на колата намалява ...

Ние сме с Пежо 306, изглежда малко, но е иделано за семейна кола, побира невероятно много  Crazy

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 14 061
Имали сме и трите. Нито една не беше нова. Най-напред Пежо, после Ситроен, сега Рено Лагуна. И въпреки че имам слабост към Пежото Лагуната ми харесва най-много.  Peace

# 10
  • София
  • Мнения: 819
Нашия семеен избор е BMW Е-36 320i, голяма, удобна, не много скъпа, ама май частите и поддръжката са скъпички Confused Каквото и да решите - успех, после да се похвалиш Peace

# 11
  • Мнения: 2 829
ситроен пикасо,,аз карах преди това пежо 306----не е лоша кола---обаче пикасото е много удобноу,широко ,,от няколко дена ми е  не мога да кажа дали ще излезе здраво,,добре вози,доста подобре от пежто

# 12
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Май ще се спрем на пежо 406. Вчера гледах един автоматик току що внесен от Швейцария.  И се поблазних разбира се да карам автоматик. Благодаря на всички за отговорите.

# 13
  • Мнения: 560


Красота!!!

 newsm10 newsm10 newsm10

# 14
  • София
  • Мнения: 7 097
Май ще се спрем на пежо 406. Вчера гледах един автоматик току що внесен от Швейцария.  И се поблазних разбира се да карам автоматик.

 newsm10
В София не бих карала друга кола, освен автоматик.

# 15
  • Мнения: 81
Автоматик.... бляк, за нашите стандарти, икономически имам впредвид, ако недай си боже се прецака скоростната кутия, ще ви побелее косата като чуете цената на новата, по добре да си взимате нова кола. На служебната сменяха - 2354лв заедно със смяната Simple Smile Ха че интересно  Mr. Green

# 16
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Автоматик.... бляк, за нашите стандарти, икономически имам впредвид, ако недай си боже се прецака скоростната кутия, ще ви побелее косата като чуете цената на новата, по добре да си взимате нова кола. На служебната сменяха - 2354лв заедно със смяната Simple Smile Ха че интересно  Mr. Green

Ти да не си объркала цената? Че косата ми побеля отсега:)

# 17
  • Мнения: 47
В СФА /София Франс Ауто/ са такива космически цените за части и труд. Затова и всички каращи Пежо без лизингови са се ориентирали към други сервизи, където първо - повече разбират от СФА и второ -цените не са такива главозамайващи. Относно темата 406 комби е наистина удачен и много добър вариант за семеен автомобил. В случая съм пристрастен към марката, защото карам Пежо 405 , но ако имах възможност да я сменя бих се спрял на 406 комби 2.0 HDI. По-добра возия и дизелов двигател от френските няма. Сега сигурно много ще ме заядат за това , или ще кажат че който прави спагети и м....и не може да прави коли, но комфорта и возията на френските коли е всепризната. Успех с избора.

Последна редакция: пн, 05 мар 2007, 00:24 от Ekcnpec

# 18
  • Мнения: 2 936
ПЕЖО!!!!    Peace

# 19
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Цената от 2 354 лв. на автоматична скоростна кутия на лека кола е напълно реална... Даже за по-големи и високопроходими коли, като Jeep например, е още по-висока...

# 20
  • Мнения: 335
W !
(фолксваген)


Ако държиш на френска все пак - "Ситроен" са с най-слаба предница. А с тази хидравлика...
Моята класация за "твоите" марки: "Пежо" - първо, "Рено" и "Ситроен" - трето място.
За 10 000 лв. можеш да си купиш много як W втора ръка. Здрави отвсякъде, а вътре - като апартамент.

# 21
  • Варна
  • Мнения: 2 268
Каквото и да си вземете, щом е френско няма да сбъркате!:) Имали сме Рена, а сега сме на Ситроен..... Е ми......френското си е френско!:) Не е скъпа поддръжката, вози прекрасно, вътре е широко и удобно.... мога да изброявам още много, но няма смисъл, всеки знае предимствата на френските коли!:) Успех с покупката!

# 22
  • Хасково
  • Мнения: 726
миналата година сменихме Пежо 405 с Пежо 406 комби- по-добра кола едва ли има. Широка, удобна, икономична. На нас ни струваше повече от 10000.

# 23
Всички френски коли са добър вариант! Аз лично съм с Рено Лагуна комби - и съм много доволен! Задължително е да е комби след като ще го използвате за транспортиране на строителни материали!

# 24
От немеца по-добър няма... Въпрос на гледна точка. По-повод на поста по-горе за VW варианта PASSAT 1.9 TDI Kombi няма да е никак лош (въпреки че не ми е любимата марка немски автомобили). Но понеже сте се спряли на Френски с две ръце гласувам за Пежо.

# 25
  • Мнения: 335
От немеца по-добър няма... Въпрос на гледна точка. По-повод на поста по-горе за VW...

Между другото - за толкова пари спокойно би могла да си купиш и ДВЕ съвсем прилични коли втора ръка - едната за работа с материалите, другата: само за возене.

Ето как:
За 3500 - 4000  може да се намери съвсем читав Фолксваген Поло , комби, 90-91 г. (без климатик естествено) - супер е за работа и товарене. Ако ти го продаде свестен продавач, ще изкарате още много години в превози и товарене, нищо че моделът е старичък.

За останалите около 6500 лв. може да си намерите супер добър Фолксваген Пасат тройка (95 г. напр.), той ще е и с климатик даже.
Може и двойка да улучите добра (те май бяха като тройката, ама до 95 г., тука малко ми се губи).

10 бона са много добри пари за втора ръка обаче. Това искам да кажа.
Ако човек се напъне, със съвсем малко повече може да се вземе и Шкода Октавия за всичките. Пък Шкодата, нали знаеш, то вече си е Фолксваген.

# 26
От немеца по-добър няма... Въпрос на гледна точка. По-повод на поста по-горе за VW...

Между другото - за толкова пари спокойно би могла да си купиш и ДВЕ съвсем прилични коли втора ръка - едната за работа с материалите, другата: само за возене.

Ето как:
За 3500 - 4000  може да се намери съвсем читав Фолксваген Поло , комби, 90-91 г. (без климатик естествено) - супер е за работа и товарене. Ако ти го продаде свестен продавач, ще изкарате още много години в превози и товарене, нищо че моделът е старичък.

За останалите около 6500 лв. може да си намерите супер добър Фолксваген Пасат тройка (95 г. напр.), той ще е и с климатик даже.
Може и двойка да улучите добра (те май бяха като тройката, ама до 95 г., тука малко ми се губи).

10 бона са много добри пари за втора ръка обаче. Това искам да кажа.
Ако човек се напъне, със съвсем малко повече може да се вземе и Шкода Октавия за всичките. Пък Шкодата, нали знаеш, то вече си е Фолксваген.

Междинния пасат е доста проблемен тъй-като доста експерименти направиха в него!!! 2-ката е класика но се съмнявам да се намери читав. Иначе е доста здрав. Та за Пасат да е IV-ка произвежда се след 96-та



Ето пример в момента на които попаднах

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&ac … 94&f1=details

# 27
  • Мнения: 3 268
Нашия семеен избор е BMW Е-36 320i, голяма, удобна, не много скъпа, ама май частите и поддръжката са скъпички Confused Каквото и да решите - успех, после да се похвалиш Peace
Скъпа,Пети,не искам да се заяждам,но жената е изброила 3 марки,от които иска да избере.В този случай твърдо съм за ПЕЖО.Реното и Ситроена все още дишат във врата на Пежото и май още дълго ще е така...

# 28
  • Мнения: 3 268
От немеца по-добър няма... Въпрос на гледна точка. По-повод на поста по-горе за VW...

Между другото - за толкова пари спокойно би могла да си купиш и ДВЕ съвсем прилични коли втора ръка - едната за работа с материалите, другата: само за возене.

Ето как:
За 3500 - 4000  може да се намери съвсем читав Фолксваген Поло , комби, 90-91 г. (без климатик естествено) - супер е за работа и товарене. Ако ти го продаде свестен продавач, ще изкарате още много години в превози и товарене, нищо че моделът е старичък.

За останалите около 6500 лв. може да си намерите супер добър Фолксваген Пасат тройка (95 г. напр.), той ще е и с климатик даже.
Може и двойка да улучите добра (те май бяха като тройката, ама до 95 г., тука малко ми се губи).

10 бона са много добри пари за втора ръка обаче. Това искам да кажа.
Ако човек се напъне, със съвсем малко повече може да се вземе и Шкода Октавия за всичките. Пък Шкодата, нали знаеш, то вече си е Фолксваген.
Така като те чета,още малко и Лада Самара ще предложиш на жената.Вкусът ти може да е такъв,но ти предлагаш 20-годишни коли.За жена тази възраст е прекрасна,но колата на 20 е баба.Остави я да направи правилен избор като си купи що годе нова кола.За 10000 може и да намери нещо добро.Аз иначе мога да ти намеря "перфектна" кола за 2500 лв. дето ще ме вкарва от ремонт в ремонт и накрая ще е само за автоморгата.

# 29
  • Мнения: 674
Пежо 406  е колата много са комфортни и са пълни с екстри!!
Успех и лек път с 406!

# 30
  • Мнения: 952
старата ни кола беше Рено меган,нямаме оплаквания,но ни стана тясна защото не можехме да си събираме багажа като тръгнем на някъде. Сега сме с пежо 406 и разликата е огромна от където и да погледнеш Пежото си е Пежо. Аз по принцип обичам малки коли и пежото ми се вижда голямо но въпреки това признавам удобствата й Peace

# 31
  • Мнения: 335
...Така като те чета,още малко и Лада Самара ще предложиш на жената. Вкусът ти може да е такъв...

Ми аз тухли четворка и винкел не бих сложила в друго, освен в Лада Самара...

С примера за "ДВЕТЕ коли" само казвам, че 10 бона са много добри пари за ЕДНА прилична кола втора ръка.

Казах си мнението за марката, която аз бих избрала - предпочитам VW.
Казах си мнението за тези, на които тя се е спряла - от тях съм за  Пежо.
Това е, защото и за двете неща имам лични впечатления.
Ти пък си каза мнението за моя вкус, без да имаш такива.

Момичето ще си купи каквото иска, независимо от нашето мнение, но все пак пита за него.
Пожелавам й да си купи нещо много ново и много здраво и то да остане такова и след първите два курса с паркет и плочки до строежа им.

# 32
  • Мнения: 2 309
Темата не е каква кола имате,а каква да избере авторката и е посочила три варианта Peace
Съвет от мен - ПЕЖО!!! Flutter

# 33
Еййй, няма сасение - дано си се спряла вече на конктретна кола, защото отново се появиха "разбирачите" с " VW  е най-добрта кола!". Нито подръжката им е е толкова евтина, а пък за возията..нямам думи! Късмет в начинанието, защото това е най-важно при покупка на стара кола и дано не си се повлияла от излиянията на "разбирачите"!

# 34
Що рипаш срещу разбирачите, па ти?! Аз много им се радвам. Ако не бяха те, аз как щях да си купя лимузина на цената на "Голф с раница", примерно?

# 35
  • София
  • Мнения: 1 817
Пежо и Ситроен са една фирма. Няма значение коя ще си вземеш. Която ти харесва повече на външен вид:)
Аз карам C4, а съпругът на сестра ми - 407sw. Еднакви двигатели, еднаква возия, еднакво меню на компютъра. Различават се само по някои незначителни подробности и външния вид.

А Рено все пак са световни шампиони....

# 36
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
На любителите на фолксваген искам да кажа че майстора който от години ми ремонтира опела също ме посъветва да вземем пасат, но от 10 години сме с опел и мъжа ми иска да сменим малко националността на автомобила. А и като съм се возила на пасат забелязвам че много твърдо возят. Френските коли като че ли возят доста по-меко и разбира се са по-комфортни. От немските коли бихме купили единствено ауди, но може би след пежото:).
В момента се колебаем точно между пежо 406 и ситроен ксара и май пежото е по-хвален автомобил.

А защо ми предлагате дизел? Ние досега сме били с бензин и мислим пак да сме с бензин като сложим разбира се газова уредба тъй като доста пътуваме.

Благодаря на всички включили се в тамета. Всеки отговор ми е много полезен:)

# 37
  • Мнения: 335
На майстора ти вярвам повече, отколкото на който и да е сайт, но тъй и тъй виси в нета...
(инфото за Citroen Xsara не е от вчера, но си е информация):

http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&tas … =38&Itemid=41

http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&tas … =682&Itemid=0

(Кандитатите за главни редактори на мненията ми могат да изпращат изискванията си към личния ми опит и личния ми вкус на ЛС. Така в темата ще остане повече място за самата тема.)

Последна редакция: вт, 06 мар 2007, 22:02 от Холограма

# 38
  • Мнения: 335

... В момента се колебаем точно между пежо 406 и ситроен ксара и май пежото е по-хвален автомобил...


Няма ли да черпите вече? 8-и март е добър повод.


Пежо и Ситроен са една фирма...


... И до онзи ден шефът й правеше самолети.
Така че, не вземай нищо, произведено след януари, за да не е в комплект със стюардеса...  Wink

http://www.motorshow.bg/?go=news&p=full&newsId=4134

Последна редакция: чт, 08 мар 2007, 16:12 от Холограма

# 39
  • София
  • Мнения: 2 374
Най-доброто за нашите пътища е немската кола.На френските ходовата част е доста по-слаба отколкото на немските.

Купи си ситроен,за да го купиш 2 пъти.Безспорно вози най-добре,ама за 10 000 лв едва ли ще купите нов.А на стар ситроен хидравликата скоро ще замине.И се почва едно наливане на париии,пък и не само за хидравликата

# 40
  • София
  • Мнения: 903
ние пък имаме точно Ситроен и то съвсем не нов - напротив. И мога да ти кажа, че изобщо не се е чупил. Сменяли сме най-много масло, една-две тръбички на хидравликата и други дребни неща.А и това за хидравликата не е вярно - повечето хора си мислят, че хидравликата е бог знае колко сложна и колко много се чупи - но не е така. А и за 10 000лв ще може да се купи доста добър Ситроен.

Разбира се всичко е въпрос на късмет. Имам познат, който си купи Голф и мога да ти кажа, че непрекъснато прави някакви ремонти и сигурно два пъти вече го е платил тоя Голф. За комфортното возене да не говорим - вече остана без бъбреци от друсане.

# 41
  • София
  • Мнения: 2 374
ние пък имаме точно Ситроен и то съвсем не нов - напротив. И мога да ти кажа, че изобщо не се е чупил. Сменяли сме най-много масло, една-две тръбички на хидравликата и други дребни неща.А и това за хидравликата не е вярно - повечето хора си мислят, че хидравликата е бог знае колко сложна и колко много се чупи - но не е така. А и за 10 000лв ще може да се купи доста добър Ситроен.

Разбира се всичко е въпрос на късмет. Имам познат, който си купи Голф и мога да ти кажа, че непрекъснато прави някакви ремонти и сигурно два пъти вече го е платил тоя Голф. За комфортното возене да не говорим - вече остана без бъбреци от друсане.
Ами всичко,които познавам,които имат ситроени,са имали този проблем.Явно имате късмет,засега.Молете се да не се счупи.За здравите ситроени знаеме.
А за немска кола,нямам предвид голф, а например Пасат  Peace

# 42
  • Мнения: 335
ние пък имаме точно Ситроен и то съвсем не нов - напротив. И мога да ти кажа, че изобщо не се е чупил. Сменяли сме най-много масло, една-две тръбички на хидравликата и други дребни неща.А и това за хидравликата не е вярно - повечето хора си мислят, че хидравликата е бог знае колко сложна и колко много се чупи - но не е така...

Когато се говори за Ситроен и хидравлика трябва да се уточнява както моделът, така и "хидравликата".
На мен като ми ги кажат заедно тези думички, аз си представям Ситроена на едни познати - с избит от амортисьор капак (по-точно - огънат и "зяпнал", ама все пак си беше впечатляваща гледка).
Никога не си мисля за хидравлика на волана или на спирачките например.
Вие на вашия Ситроен може изобщо да нямате "хидравлика" за  повдигане на клиренса.

Последна редакция: сб, 10 мар 2007, 09:10 от Холограма

# 43
  • София
  • Мнения: 903
ние пък имаме точно Ситроен и то съвсем не нов - напротив. И мога да ти кажа, че изобщо не се е чупил. Сменяли сме най-много масло, една-две тръбички на хидравликата и други дребни неща.А и това за хидравликата не е вярно - повечето хора си мислят, че хидравликата е бог знае колко сложна и колко много се чупи - но не е така...

Когато се говори за Ситроен и хидравлика трябва да се уточнява както моделът, така и "хидравликата".
На мен като ми ги кажат заедно тези думички, аз си представям Ситроена на едни познати - с избит от амортисьор капак (по-точно - огънат и "зяпнал", ама все пак си беше впечатляваща гледка).
Никога не си мисля за хидравлика на волана или на спирачките например.
Вие на вашия Ситроен може изобщо да нямате "хидравлика" за  повдигане на клиренса.

Вярвай ми, знам какво имаме на нашия ситроен. Говоря точно за хидравличен ситроен. 
А сравнението с Голфа го направих, защото според мен това, че немските коли са по-здрави от другите , изобщо не е вярно. Това е някаква отживяла теория, която все още се насажда в умовете на хората и които не смеят "да рискуват" с нещо различно си купуват немско - от това печелят само собствениците на автокъщи, никой друг.

# 44
  • Мнения: 4 668
Карала съм и от трите марки коли и най си обичах реното  Heart Eyes Лагуна е и е страхотна кола ...
Карала съм два ситроена - по - големи гълъбарници не мога да си представя ( да ме прощават всички притежаващи такива коли )
За Пежото съм със смесени чувства - карала съм 307 HDI - страхотно беше наистина , а нашите имат 206 и не го харесвам никак ...

С две думи , вземете си Пежото щом ви харесва , то си е и до късмет ... Рената след 94г. ги правят в Турция  Confused

# 45
Аз съм фен  на френските коли по принцип. Рената че ги правят в турция, това им е най-малкия проблем (те са си боклуци и от преди). Карал съм Рено доста време ( около 120000-130000км му навъртях) еми трошляк си е. После карах Пежо. Смених няколко. На едното (405 бензин) за 160000 километра съм му сменял само масло и филтри и ремъци. Това с Рено не може да стане никога. Ситроена си е Пежо в друга черупка. Сега карам Ситроен, само тенекиите му се различават (окачването  е Пежо, двигателя, трансмисията, всичко  е Пежо). Само дето като цяло е по-ефтина от пежото така че .........! И въобще не ги слушай тия тъпотии, че на френските коли са им слаби окачванията и т.н. Тия простотии ги говорят хора, които никога не са карали френски коли или пък си купуват шарнири от 2.70 лв. Ако те интересува все пак точно 406 камби HDI напиши ми лично съобщение! Айде със здраве.

# 46
Ние караме Ситроен от `94 година.Може сами да направите заключението щом не сме го сменили до сега какво ни е мнението.Това е една страхотна кола.Вози перфектно,двигателите са мн добри.Возил съм се във пежо и в рено.Не съм очарован поради мн причини.А що се отнася до горния пост НЕ СИТРОЕН е със двигател скрости и незнам си кво от пежо а те са съвместна разработка.Така че същото може да се каже и за пежо-то  Thinking

# 47
  • Мнения: 335

... В момента се колебаем точно между пежо 406 и ситроен ксара и май пежото е по-хвален автомобил...


Няма ли да черпите вече? 8-и март е добър повод.


Пежо и Ситроен са една фирма...


... И до онзи ден шефът й правеше самолети (в Airbus).
Така че, не вземай нищо, произведено от PSA Peugeot-Citroen след януари, за да не е в комплект със стюардеса...  Wink

http://www.motorshow.bg/?go=news&p=full&newsId=4134

# 48
  • Мнения: 220
На един автосервиз видях табела :
"АВТОСЕРВИЗ"
Пежо,Рено,Ситроен и Свирки не правиме
Joy Joy Joy

# 49
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Няма ли да черпите вече? 8-и март е добър повод.

Тц. Празника мина и замина ние още се тутаме с избора на кола. Само си дебнем в нета за нови обяви и ходим на екскурзии по автокъщите.
Дажеси разширихме оглеждането защото турбото на лични ми подхвърли идеята за ауди и сега гледаме и аудитата.

На един автосервиз видях табела :
"АВТОСЕРВИЗ"
Пежо,Рено,Ситроен и Свирки не правиме
Joy Joy Joy

Французите са доста прочути със свирките си така че ако колите им са като свирките определено няма да сбъркаме Laughing

И да питам пак. Кой е по-добрия вариант - дизел или бензин с газова уредба?

# 50
  • Мнения: 4 546
рено лагуна не ти препоръчвам и въобще рено- ходовата им част издиша. ще питам мъжото за повече инфо- той продава части точно за френски коли и има наблюдения кои се развалят най-много.

# 51
  • Wonderland
  • Мнения: 702
Дай още някой лев и си вземи Picasso HDI,това е най-добрия вариант за семейна кола.

# 52
  • Мнения: 4 546
мъжото казва, че рено са скапани коли. добри били пежо406 и ситроен ксара.

# 53
  • Мнения: 373
Рено Сафран или Еспейс  Peace
моят мъж каза от трън на глог, а той е автомонтьор....

# 54
  • Мнения: 2 309
Рено Сафран или Еспейс  Peace
моят мъж каза от трън на глог, а той е автомонтьор....
Те и автомонтьорите са от трън та на глог Mr. Green
Е на,пералнята ми течеше,след ремонта пак тече...
Колата от две седмици не загравя бързо,уж я оправяха,тя изобщо спря да загрява,дип,че е топло тая зима...Май проблема не е в марката коли,а в майсторите! Peace

# 55
martisun, от трите марки най-добре е Пежото. Но това си е мое мнение, много хора няма да мислят така. Иначе по-читаво и хубаво комби от това на снимките никога не съм виждал:


# 56
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
jolly_roger, това продаваш ли го? Simple Smile

# 57
  • София
  • Мнения: 61
Явно всички си хвалят собствените автомобили... Еми хубаво тогава, аз карам Лада, набор 1980г. и мога да ти каза, че си е супер. Горещо ти я препоръчвам. Ръждата я яде отвсякъде, на около 5 години се кърпи (това са около 600лв. цялата процедура), много съм си доволен като пътувам на дълъг път с нея, защото няма електроника и компютри, обслужва се много просто и лесно и каквото и да ми се развали на път в 90% от случайте си го оправям сам и продължавам. Багажника ми е пълен с резервни части и инструменти (най-необходимото, да си подготвен за всичко, което може да ти се случи на пътя). Тук вече идва и основния недостатък, че нямам място за багаж, поради огромния брой на резервни части и инструменти, но пък това съм го решл като си сложих допълнителен таван тип скара на тавана. Там с въжета отгоре си връзвам куфарите.
VW може и да возят твърдо и 'дървено', ама са в пъти по-здрави от френските. На франсетата колите са широки, удобни, комфортни, което ги прави много удобни за секс в колата, ако си нямате терен, но за друго...
Аз съм си привърженик на бензина. Дизела макар и да харчи по-малко е по-скъп и труден за обслужване. Ако си сложите една хубава италианска уредба (можe тук да спомена и газовия инжекцион) няма да имате проблеми. Газта в момента е 0,87ст. което я прави, като цена наполовина (50%) от цената на бензина. А разхода на газ се увеличава с около 15-20% спрямо бензина. Оставам твърдо зад бензина. А ако трябва да направите някакъв избор между френските каручки по-добре това да е Рено. Пежата в последно време дават много дефекти. Върху Ситроен нямам наблюдения... Ауди е много по-добър избор, но имай в предвид, че частите са му малко по-скъпи (това пък се компенсира от по-рядкотo му обслужване, по-малко се чупи).
Надявам се да съм ти бил полезен. За друго в момента на се сещам. Занимавал съм се предимно (и продължавам да се занимавам) с руски коли, имам и известни наблюдения върху VW. Другото е плод на наблюдения... Имам едни приятели, които минаха от Пежо 307 на Хонда Confused

# 58
  • Пловдив
  • Мнения: 14 061
За въпроса дизел или бензин с газ. Ситроена ни беше дизел, а Пежото и Реното - бензин с газ. Не мога да се оплача от дизела, единствения проблем беше, че много бавно набира. Аз бях свикнала с Пежото да набирам набързо, а този тежък (близо 2 тона) Ситроен като натиснех педала имах чувството, че никога няма да може да набере скорост. Направо ми беше като трън в ... Сега отново сме на бензин с газ с Реното и се чувствам добре  Peace

# 59
От днес... AUDI A4 AVANT 1.8 с газова уредба на BRC (може би най-добрите газови уредби), FULL екстри ел. стъкла и огледала лети джанти двузонов климатроник 97-а година, махагон, (истинско дърво не лепено фолио) ЦЕНА... спазарих го за 7700 лева (нов внос е с дребни забележки като отлепен плат на тавана няколко изпочупени пластмаси почти незабележими)

В същата автокъща PEUGEOT 406 1.6 комби... не съм го гледал с подробности 5900 лева 98-ма

Снимки на АУДИ-то утре... ако искаш и Пежо-то мога да го снимам но снимки утре следобяд (просто не ме интересуваше  Mr. Green че съм малко пристрастен) Помисли и от друга гледна точка след Х години като решиш да се отървеш кое колко пари би му взела и кои марки как се обезценяват с времето.

VOLVO 850 комби пак тези години беше 2.0 пак FULL екстри с кожен салон 5900 лева (или пак там някъде)

Мерцедес 250 td 94-та абсолютно всички екстри минимални забележки комби 8500 с възможност за договаряне.

Това ми е информацията от днес просто помагах на мой приятел който нищо не разбира от коли и всички са му еднакви  Mr. Green

# 60
martisun: jolly_roger, това продаваш ли го?
________________
Ами за съжаление не е мое, а на един приятел. На мен само ми течат лигите по него. Той го продаваше миналата година, но бързо се отказа! Скоро се продаваше друго подобно. Поогледай в mobile.bg.

# 61
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
turboto, ще съм ти задължена и да ми кажеш къде е тази автокъща. Мога да се разходя тези дни до там да огледам на място.  Нещо много ниски ми се виждат цените там.
Иначе пежо 1.6 нещо малко ми се вижда. Предпочитам 1.8 или 2.0.

# 62
  • Мнения: 7 110
Пежо и Ситроен вече са 1:1.
Красиви коли правят французите  Grinning

Турбото, може ли и на мен да здадеш къде е автокъщата?  Sunglasses

# 63
Ето тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2970 се продава хубаво комби на цена около тази, която търсиш.

# 64
Ето тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2970 се продава хубаво комби на цена около тази, която търсиш.

Това е една от от няколкото конкретни японски коли които харесвам. Карал съм такова няколко месеца и е страхотен автомобил, имаше период в който доста се замислях дали да не си купя точно такъв. Но все пак не изневерих на гледната си точка.  Hug Но наистина за този модел и около тези години си заслужава.

По повод на долния пост... на едно са чисто заради свиване на производствените разходи, и по-лесна
(но и по-скъпа) поддръжка. За съжаление дори и старите АУДИ-та (83-90) така се правят за САЩ но пък там и в Европа пътищата не са като тук. Съответно това е икономически и технически издържано. Но тук и верижна машина можеш да счупиш Sad

Последна редакция: ср, 21 мар 2007, 14:40 от turboto

# 65
  • Мнения: 753
Карам от 2004 септември чисто нова рено меган hatchback, на лизинг е, какво да ви кажа, голяма грешка, френска кола, свикнала съм на японските коли, хонда прелюд ми беше първата, защо между тези 3 марки..????... мъжът ми кара тойота карина, на старо, 2 години и нищо, само подръжка, продаде я защото е рибар и тя е спортна и ниска, не може с нея да ходи по язовири...дълбоко съжалява, за тези пари можете да си намерите тойота, нисан те са по добри в всяко едно отношение, нищо че ще е на старо, с тези френски коли към които сте се насочили ще сте само по сервизи....аз карам чисто ново рено....това е моето мнение...
като пример ви го казвам: на моето рено шарнира с диаметър приблизително 85см е закрепен заедно с носача, не както при другите коли, и смяната му е неизбежна след 20 000км, цена 360 без труда
а на тойота просто нямам сравнение, щом сле 4-5 години ще си позволите нова кола, и сега на вас ви трябва кола 'куче марка' - френска такава НЯМА.....ВЗЕМЕТЕ КАКВОТО И ДА Е ЯПОНСКО' ...НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАТЕ...а и парите ги имате, питайте, ще намерите!

# 66
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Турбото, писах ти на лични в отговор на твое ЛС, но пощата ти е пълна.

Благодаря за съвета за японските коли, но според сведенията са им доста скъпи частите. И макар и да са здрави, все пак купуваме стара кола и се очаква че ще се сменя това-онова по нея.

# 67
  • Мнения: 753
няма да сменяш както сменяш на френска...вярвай ми баща ми от рено шамад( а то е добро спрямо други модели)отиде на тойота авенсис, казах за мъжа ми, сега е с мерцедес цедка, и откакто го взе кво ли не сменя...а на тойотата карината- 1998г. модел само караше, продаде я за 8700лв, сега един младеж я скъсва и е много доволен; а мъжът ми съжалява, ....но вече е късно...ще си кара тъпия мерцедес още 2-3 години, защото не чуваше....но ти си вече предубеден...така че гарантирам ти свържи се с мен след 3-я път в сервиза, скоро ще е... аз карам френска кола в момента....

# 68
  • Мнения: 753
няма да сменяш както сменяш на френска...вярвай ми баща ми от рено шамад( а то е добро спрямо други модели)отиде на тойота авенсис, казах за мъжа ми, сега е с мерцедес цедка, и откакто го взе кво ли не сменя...а на тойотата карината- 1998г. модел само караше, продаде я за 8700лв, сега един младеж я скъсва и е много доволен; а мъжът ми съжалява, ....но вече е късно...ще си кара тъпия мерцедес още 2-3 години, защото не чуваше....но ти си вече предубеден...така че гарантирам ти свържи се с мен след 3-я път в сервиза, скоро ще е... аз карам френска кола в момента....
ако имаше кой да ме посъветва 2004, но....чисто приятелски ми е съвета, да не те боли главата!

# 69
# 70
Ситроен Simple Smile
Аз за пръв път карам френска кола, досега съм сменил четири Омеги и се бях заклел, че на друга няма да седна, ама те престанаха да ги произвеждат Sad Та сега от последната Омега се качвам на Ситроен С5. Вече е на 8 месеца, доволен съм както от возията, така и от качествата и разхода, двигателя е дизелов, но е много еластичен и дърпа почти колкото бензиновата Омега.
Между другото, Пежо и Ситроен имат разлика май само в цената и оборудването, нали са една фирма?

# 71
Хората вече трябва да си променят мисленето по въпроса с по-скъпите части за Японските коли. Естествено е да са по-скъпи, но не са чак толкова, каквото е всеобщото мнение и то основано на стари приказки. Има много добри (изпробвани и доказани) заместители на оригиналните части, които са на същите цени като за европейските коли. А разликата в качеството на японските и европейските е много голямо, но в полза на азиатците. И аз допреди няколко години твърдях, че са скъпи частите и никога не бих си купил японска, но само един път седнах в Мицубиши Галант (и то старо - 89г) и повече не слязох от него. Налагало ми се е да ходя за някои дреболийки до сервиза и не ми е излизало скъпо. Лагер например струва 30лв заден и 45-50лв преден. Един накрайник ми е 15лв. Едни кабели за свещи (качествени) са 60-70лв. За какво говориме? Вярно че ми е стара бричката, но и за по-новите Японки цените не са много по-високи от Европейките.

# 72
Хората вече трябва да си променят мисленето по въпроса с по-скъпите части за Японските коли. Естествено е да са по-скъпи, но не са чак толкова, каквото е всеобщото мнение и то основано на стари приказки. Има много добри (изпробвани и доказани) заместители на оригиналните части, които са на същите цени като за европейските коли. А разликата в качеството на японските и европейските е много голямо, но в полза на азиатците. И аз допреди няколко години твърдях, че са скъпи частите и никога не бих си купил японска, но само един път седнах в Мицубиши Галант (и то старо - 89г) и повече не слязох от него. Налагало ми се е да ходя за някои дреболийки до сервиза и не ми е излизало скъпо. Лагер например струва 30лв заден и 45-50лв преден. Един накрайник ми е 15лв. Едни кабели за свещи (качествени) са 60-70лв. За какво говориме? Вярно че ми е стара бричката, но и за по-новите Японки цените не са много по-високи от Европейките.

Ми нали и те се правят в европа  Mr. Green Японците оптимизират доста неща и това с което се славеха преди беше че ако Ти стане нещо с ДВГ-то направо го сменяваш, като сегашните comon-rail дизели (или както всички им казвахаза "японските са със запечатан двигател" #Crazy). Сега не знам дали е така другите да кажат! Хубаво е че не са чак толкова скъпи частите но как са с окачването спрямо нашите пътища?

# 73
  • Мнения: 335
Аз избирах "съпружеското тяло" две години, преди да реша окончателно.
Последната си кола я избирахме две седмици.
И двете работят засега еднакво добре.

martisun,
Много вода изтече от трети март.
Похвалете се вече.

(Представяш ли си, ако накрая решите да вземете първата, кола, която сте си били избрали още в началото? Ами че тя вече няма да е същата... )

# 74
  • Мнения: 750
Jeep 4x4 си вземи Mr. Green

# 75

смяна на накладките, с накладките 880 лева за Черокито  Mr. Green последния път, иначе най-добре верижна машина  Mr. Green

# 76
  • Мнения: 753
Окачването..... е на рено шарнирчето е около 13-15 см в диаметър, при някои върви с носача, а на тойота са 3 шарнира на носача и са доста по здрави а не френски нежности, френска кола голяма грешка за нашите условия, доста таксита в пловдив, които си сложиха метан, незнайки че френските нови колички които карат са с 'меки коленца' ...изреваха, заради ходовата си част. ...тежко им беше на горкичките с тиа уредби, а да сте чули японска да и тежи.....има доста форуми....влез във форума на нисан бг, там има доста умни хора, който ще ти отговорят даже с формули....страшно компетентни хорица има там

японската е винаги по здрава, в всяко едно отношение, определено безмислено е от темата, вече веднъж писах че май вече си решено да е френска, еее и аз трябва да си продам реното на някой, трябва да има и такива като теб, пък и информация в нета колкото си искаш, коя кола да избера.....когато си купиш френска е и след 3-я път в сервиза, което ще е страшно скоро след покупката ти, пиши отново, или отвори тема защо не на френските коли!

# 77
  • Мнения: 17 546
Каквато и да е но да е нова! Ето това е важно!  Peace

# 78
Окачването..... е на рено шарнирчето е около 13-15 см в диаметър, при някои върви с носача, а на тойота са 3 шарнира на носача и са доста по здрави а не френски нежности, френска кола голяма грешка за нашите условия, доста таксита в пловдив, които си сложиха метан, незнайки че френските нови колички които карат са с 'меки коленца' ...изреваха, заради ходовата си част. ...тежко им беше на горкичките с тиа уредби, а да сте чули японска да и тежи.....има доста форуми....влез във форума на нисан бг, там има доста умни хора, който ще ти отговорят даже с формули....страшно компетентни хорица има там

японската е винаги по здрава, в всяко едно отношение, определено безмислено е от темата, вече веднъж писах че май вече си решено да е френска, еее и аз трябва да си продам реното на някой, трябва да има и такива като теб, пък и информация в нета колкото си искаш, коя кола да избера.....когато си купиш френска е и след 3-я път в сервиза, което ще е страшно скоро след покупката ти, пиши отново, или отвори тема защо не на френските коли!

Искам само да добавя към цитата горе, провери при "тези компетентни хорица" откога Renault са обединени с Nissan ( аз мисля че от 2000 г., но аз не съм толкова "компетентен" а и не карам такси та да ми тежи метановата уредба ) така че...
Това е само като уточнение към постовете колко са скапани Renault и колко са хубави Nissan!
BTW  не си спомням колко пъти немски и японски коли са печелили F1  както и в рали шампионата!
Аз лично бих ти препоръчал да отидеш някъде из Европа и от там да си докарате кола каквато ви харесва!

# 79
  • Мнения: 753
хахахахах.....определено не си наясно с автомобилния бизнес......троши си главата..... да си чувал за нисан зетка....или нисан скайлайн..... о има огрома разлика между формула 1 и шосеен автомобил, бай дъ уей!!!!, ........имаш нет що не се поровиш....а от 3 -та ми подред формула ще ти прата пикчър.....обещавам!!!.....и не са обединени, а просто нисан европа куцаше, тк конкуренцията е голяма с немските коли и САМО НИСАН ЕВРОПА беше купена от Рено!!!!! има голяма разлика!!!!!

И случайно да знаеш кой държи световно най голяма продаваемост последните 3 години:   ????
 е не са нито немци, нито французи....

# 80
За Nissan 350Z ли питаш?

# 81
  • София
  • Мнения: 903
 Май някои хора забравиха в каква тема пишат. Не виждам авторката да ви е искала мнението за японските, немските и т.н. коли. Май е посочила само 3 марки - за ваше съжаление и трите са френски. Така, че защо изобщо пишете след като не давате съвет по конкретната тема, а само си спорите?


И случайно да знаеш кой държи световно най голяма продаваемост последните 3 години:   ????
 е не са нито немци, нито французи....

А защо ли?  Защото се продават най-вече в Америка, където не ги интересува колко са им частите и колко гориво харчат, защото и без друго не ги карат повече от 4-5 години.

хахахахах.....определено не си наясно с автомобилния бизнес......троши си главата

Аман от "професионалисти" и компетентни по всички въпроси.

# 82
хахахахах.....определено не си наясно с автомобилния бизнес......троши си главата..... да си чувал за нисан зетка....или нисан скайлайн..... о има огрома разлика между формула 1 и шосеен автомобил, бай дъ уей!!!!, ........имаш нет що не се поровиш....а от 3 -та ми подред формула ще ти прата пикчър.....обещавам!!!.....и не са обединени, а просто нисан европа куцаше, тк конкуренцията е голяма с немските коли и САМО НИСАН ЕВРОПА беше купена от Рено!!!!! има голяма разлика!!!!!

И случайно да знаеш кой държи световно най голяма продаваемост последните 3 години:   ????
 е не са нито немци, нито французи....

Отговарям без да влагам и най-малък умисъл за заяждане!
1/ Не съм наясно с автомобилния бизнес и не искам да бъда - иначе предполагам, че щях да съм авто джамбаз.
2./Нисан " Зетка" ако имаш предвид Z 350 не само съм чувал, но съм и карал, както и Nissan Quest и Maxima също, което се съмнявам ти да си го правил, но не съм сигурен и само се съмнявам!
3/ За сравнение на шосеен вариант и болид от F1  не съм си и помислял, само предполагам( щото не съм на " ти " с автомобилния бизнес ), че доста разработки от F1 по скорости, спирачки и тн след време се влагат и  в шосейните модели!
4/ Случайно знам кой държи най-голям дял от продажбите на световния пазар и това е Toyota!
И  като заключение ще допълня, че по логиката на такива като теб в света трябва да има една или две марки автомобили ( не повече ) и че задължително трябва да си таксиджия за да можеш първо да прецениш дали "носят" метанова уредба ( слагана допълнително, щото как ли не са се сетили да ги правят всички коли на метан) преди да си я купиш.

Последна редакция: ср, 28 мар 2007, 13:08 от Daddio

# 83
  • Мнения: 3 453
РЕНОООООООО

# 84
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Прекратете всякакви спорове извън темата...!!!

# 85
  • Мнения: 390
Ние сме с Рено меган-супер за семейна кола-малкаи компактна с голям багажник-хубава е и лагуната.Пежото 306 ми харесва много също,но за условията на тукашните пътища е по-добре Реното.Така смятам.

# 86
  • Варна
  • Мнения: 1 241
Рено Меган Сеник   Wink

Общи условия

Активация на акаунт