Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 март 2007, 17:42 ч.

Относно рахита!

  • 633
  • 1
  •   1
Отговори
  • Пазарджик
  • Мнения: 575
Здравейте Д-р Слънчева,дъщеря ми често се изпотява,и си върти главичката наляво и надясно толкова силно че понякога са мисля че ще и се  Joyотвинти,давала съм от 20 ден Вигантол и педиатърката ме увери че няма нищо притеснително!Да но ми каза да давам 2 пъти по 5 капки Вигантол  #Crazy #Crazy #Crazyнормално ли е аз не смятам така! Каза също и че фонтанелата и се затваря бързо и използва термина" 5 на 5" какво означава това

# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Изпотяването и въртенето на главичката не значи винаги рахит.
Тази доза, която Ви е е изписана е много висока и надвишава максималната от 8 капки дневно.  Shocked
За да се предпишат високи дози Вигантол е необходимо да се направят изследвания потвърждаващи наличие на рахит- това са кйлции магнезий и алкална фосфатаза.
Не знам каква значи 5 на 5.  newsm78 Фонтанелите се измарват в милиметри. Ако се касае за 5 на 5 милиметра, то фонтанелата е много малка и не са нужни високи дози вигантол.  Stop
Попитайте лекарката за да Ви обясни. Вие сте майката и сте в правото си да сте 100% информирана.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт