Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 март 2007, 21:55 ч.

не су купувайте матраци Happy Dreams !

  • 18 873
  • 69
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 641
Да ви се оплача - купихме матрак от тази фирма, най-скъпия, след като проучихме и други. Само те предлагаха кокосови плънки вътре, отидохме в магазина им, легнахме връз тях и останахме доволни. Видях че дамаската с която са покрити е супер а не е синтетика спарваща като повечето. Казах им че искам СПЕЦИАЛНО такава, или 100 % памучна ако е възможно. И представете си днес иде матрака ни а дамаската му гадна и синтетична, такава КАКВАТО ИЗРИЧНО КАЗАХ ЧЕ НЕИСКАМ. обаждам им се и няква патица има наглостта да ми каже че не можели да ми гарантират такава  #Crazy #Crazy #Crazy аз клиент ли съм или кво и матрака е 900 лева а не 90 стотинки. в понеделник ще се разправям пак с шефката им. представяте ли си отде пестят пари - от дамаските !!! в магазините им едни хубави, а на клиентите им евтини и скапани!

# 1
  • София
  • Мнения: 16 702
Съчувствам ти Sad Гони ги до дупка, мошенници Twisted Evil

# 2
  • Мнения: 2 846
Ох, неприятно. Дано се пребориш. А може и грешка да е станала някаква и това да не е практика? newsm78 Въввсеки случай - успех!

# 3
  • Мнения: 2 641
не е грешка ! явно никой неможе да си избира дамаската. ако си погледнете матраците сигурно и вашите са от гадните дамаски  #2gunfire просто хубавите са за специални клиенти или само за показ в магазините им  #Cussing out

# 4
  • Мнения: 7 728
EEeee, тъпа работа

# 5
Купих 3 матрака от тях. Вярно ,че персонала в магазина е доста заспал и имам впечатление ,че само една мома беше що  годе в час - може и управител да е, незнам. За разлика от теб отидох с бус. Избрах 3 броя от тези в магазина ,питах колко струват общо ,платих им и 2 момчета директно ги взеха от леглата. Имаше нещо от рода ,че така не може .
      Може .
      Иначе не са  лоши матраците.
  Отиди и ги изяш с парцалите. Или да ти го сменят или да връщат парите. Ако не схванат веднага какво  предлагаш  кажи  им, че ще ги насадиш във всички форуми на инернет,ще пуснеш рекламно каре в "Позвънете",ще се оплачеш в Комисията на потребителите или както там се казва.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 12 953
А стига бе, тъкмо им бях хвърлила око. Дано да ви се реши проблемът, много гадно отношение. Какво значи не могат да ти гарантират - нали си клиент и си плащаш! Давайте твърдо и си търсете правата Peace

# 7
  • София
  • Мнения: 1 736
И моят съвет е да ги гониш до дупка.
Може и към комисия за защита на потребителите да се обърнеш, да видиш тогава колко любезни ще станат.
Една приятелка с чисто нов апартамент направо в чудо се видя: 1. На кухненските и шкафове (кухня към 4000 лева) и се раздули вратичките и моля ви се и казали, че кухнята и била влажна и затова така станало - говорим за кухня на 3 месеца, където тя почти не готви.
2, После се оказа, че дограмената врата на балкона не е правилна и не може да се затваря, след това някаква авария в банята - айде кърти. Въобще горката се поболя, но всичките ги тормозеше докато не си оправят нещата. Та в един момент и до въпросната комисия беше стигнала.
Дано на никой не му се случват такива истории.

Стискам палци да разрешите проблема.

# 8
  • Мнения: 250
Ей заради такива нечестни търговци/производители се слагат повечето добросъвестни (търговци/производители)под общ знаменател. Човек не знае на кого да има вяра.Пожелавам  успех на всички "каръци"( в това число и на мен). Гонете ги до дупка проклетите мошеници и си търсете правата като потребители.И най-важното, искайте винаги разписка с печат на фирмата.

# 9
  • Мнения: 420
Гони ги до дупка!

Само така ще се научат да уважават клиентите си!

Ти трябва да диктуваш условията, а не те!

# 10
  • Мнения: 450
Ако трябва и в Господари на ефира се оплачи.

# 11
  • Мнения: 2 846
1. На кухненските и шкафове (кухня към 4000 лева) и се раздули вратичките и моля ви се и казали, че кухнята и била влажна и затова така станало - говорим за кухня на 3 месеца, където тя почти не готви.
Това дали готви или не готви тя вътре, няма отношение към влагата. Те са имали предвид, че кооперацията е нова (а нова ли е всъщност?) - тогава влагата наистина е голяма, отнема доста месеци, преди да изсъхне. Друг е въпросът, че кухненските шкафове НЕ би трябвало да се раздуват, ако ще кухнята ти да е на брега на океана!

# 12
  • Мнения: 2 641
утре ще видим какво ще стане... иначе матрака е много удобен и сега ми хрумва дали да не го порна да видя има ли наистина двойна кокосова вложка както пише. егаси матрак за 900 лева, уж човек купува нещо хубаво а пак се оказва скапано...

ще пусна нова тема за вратите на Карабулев ако ви е интересно  #2gunfire

# 13
  • София
  • Мнения: 5 831
утре ще видим какво ще стане... иначе матрака е много удобен и сега ми хрумва дали да не го порна да видя има ли наистина двойна кокосова вложка както пише. егаси матрак за 900 лева, уж човек купува нещо хубаво а пак се оказва скапано...

ще пусна нова тема за вратите на Карабулев ако ви е интересно  #2gunfire
Ние като купувахме бебешкото матраче от Тед,продавачката още в началото на разговора се застрахова,че десени/не плат/ не се избират за детските,просто защото не ги изпълняват точно и после клиентите с нея се карат.В края на краищата се ангажира да поръча определен десен,но се притесняваше.Получихме,каквото искахме.
По-добре не го пори за да не се оправдават после нещо и с това.Пусни тема за Карабулев-на мен ми е интересно какво ти се е случило.

# 14
  • Мнения: 7 728
Имат ли мейл, за да им изпратим тази тема и да им кажем, че клиентелата автоматично е намаляла с няколко стотин души

# 15
  • Мнения: 1 447
Да я пуснем на моя мъж, че той ни влязъл, ни пипнал, ни пробвал иска такъв матрак   Twisted Evil

# 16
  • Мнения: 2 641
имат сайт да. обаче представете си тази фирма се оказа нещо като фантом. никоя продавачка не ми казва къде е офиса на фирмата - намало  Shocked Shocked Shocked матраците се правели някъде извън софия ама не ми казаха къде  Shocked Shocked Shocked и от всички магазини техни ме препращат към някаква госпожица Дани дето единствения и координат е телефона на магазина в Студентски град а самата госпожица липсва от магазина в петък и в събота , т.е. в работни дни и няма никой друг към който да се обърнеш  #Crazy #Crazy #Crazy

# 17
  • Мнения: 1 447
Може да е на Стройко въпросната госпоЙца

# 18
  • Мнения: 1 752
Купих 3 матрака от тях. Вярно ,че персонала в магазина е доста заспал и имам впечатление ,че само една мома беше що  годе в час - може и управител да е, незнам. За разлика от теб отидох с бус. Избрах 3 броя от тези в магазина ,питах колко струват общо ,платих им и 2 момчета директно ги взеха от леглата. Имаше нещо от рода ,че така не може .
      Може .
      Иначе не са  лоши матраците.
  Отиди и ги изяш с парцалите. Или да ти го сменят или да връщат парите. Ако не схванат веднага какво  предлагаш  кажи  им, че ще ги насадиш във всички форуми на инернет,ще пуснеш рекламно каре в "Позвънете",ще се оплачеш в Комисията на потребителите или както там се казва.
То4но така,аман от мошенници,като се сетя 4е 4етвърти месец си 4акам металната врата с каса #2gunfire

# 19
  • Мнения: 1 465
и сега ми хрумва дали да не го порна да видя има ли наистина двойна кокосова вложка както пише.
Сакън недей!!! #Crazy После и матрак няма да имаш, а и да го върнеш, дали ще го вземат?

# 20
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
А какво ще кажете за матраци MAGNIFLEX качествени ли са ?  newsm78 Търся съвет

# 21
  • Мнения: 2 641
А какво ще кажете за матраци MAGNIFLEX качествени ли са ?  newsm78 Търся съвет

на по ужасно нещо не съм лягала

# 22
  • Мнения: 1 172
не е грешка ! явно никой неможе да си избира дамаската. ако си погледнете матраците сигурно и вашите са от гадните дамаски  #2gunfire просто хубавите са за специални клиенти или само за показ в магазините им  #Cussing out

Въобще не мога да се съглася! Когато купувах матраците оттам, избирах включително и дамаска (като вид и като десен). И това беше оформено като допълнително изискване към поръчката. Не съм им специален клиент.

# 23
  • Мнения: 2 641
не е грешка ! явно никой неможе да си избира дамаската. ако си погледнете матраците сигурно и вашите са от гадните дамаски  #2gunfire просто хубавите са за специални клиенти или само за показ в магазините им  #Cussing out

Въобще не мога да се съглася! Когато купувах матраците оттам, избирах включително и дамаска (като вид и като десен). И това беше оформено като допълнително изискване към поръчката. Не съм им специален клиент.

е явно вече не е така. на матрака на етикета са записали памук, както исках и какво от това? сложили са най-лошата дамаска, която видях в магазина и която казах че не искам в никой случай. защо да не си поделят по някой лев за моя сметка, а ? тази дамаска която е сега е повече от ужасна, спарваща и неприятна, 100% синтетика

# 24
  • Мнения: 2 641
пак говорих с някоя от продавачките.....пак укриват управилката си.....трети работен ден вече немога да говоря с нея....не ми посочват друг човек за връзка и за рекламация......убеждават ме колко хубава била дамаската им - не мога да повярвам на наглостта им..........
дайте съвет какво да направя...

# 25
  • Варна
  • Мнения: 1 515
Почвай със заплахите тогава. Успех.

# 26
  • Мнения: 2 641
 сега говорих с шефката им, след 3 дни издирване най-сетне ме свързха с нея. били ме предупредили че съм нямала избор на дамаска. което не е вярно защото те казаха че немогат да ми гарантират какви дамаски имат, но аз изрично посочих две от тях и те си записаха. и какво нищо. много съм разочарована а с такова нетърпение чаках матрака. за мен са поредната скапана фирма, която незачита клиентите си и нищо повече няма да си купя от тях, нито ще ги препоръчам на някой  Naughty
пиша как се развиха нещата с тях за да си направите извод за фирмата и отношението към клиентите им, както и за това колко са коректни - изобщо не ми се обадиха да ме питат искам ли друга дамаска като нямат тези които аз исках  #Cussing out

и да добава как се изложиха съвсем. от магазина в студентски град ми казват че шефката я нямало, а от магазина им на стамболийски ми казаха че са говорили с нея току що в магазина в студентски град. голяма лъжа беше, незнам как претендират за нещо, просто нямам думи за наглоста им и лъжите им. и нямало да ни оправят матрака, нито можем да го върнем........но ще помислим какво ще направим

Последна редакция: пн, 26 мар 2007, 12:27 от Anaise

# 27
  • Мнения: 1 233
Купих 3 матрака от тях. Вярно ,че персонала в магазина е доста заспал и имам впечатление ,че само една мома беше що  годе в час - може и управител да е, незнам. За разлика от теб отидох с бус. Избрах 3 броя от тези в магазина ,питах колко струват общо ,платих им и 2 момчета директно ги взеха от леглата. Имаше нещо от рода ,че така не може .
      Може .
      Иначе не са  лоши матраците.
  Отиди и ги изяш с парцалите. Или да ти го сменят или да връщат парите. Ако не схванат веднага какво  предлагаш  кажи  им, че ще ги насадиш във всички форуми на инернет,ще пуснеш рекламно каре в "Позвънете",ще се оплачеш в Комисията на потребителите или както там се казва.

И ние така - отидохме, харесахме, купихме и натоварихме на момента. От същата фирма. И нашия матрак и матрака за бебешкото креватче. Само че беше преди три и половина и четири години. Тогава можеше така, сега не знам.

# 28
  • Мнения: 420
Истински компетентен съвет как да постъпиш в твоя случай може да получиш от Комисията за защита на потребителите:

http://kzp.bg/modules.php?name=ConsProt

Дават безплатни съвети по телефона.

На мен ми помогнаха скоро със съвет как да разреша един подобен проблем.

Понякога дори само името им е достатъчно  некоректния продавач да се стресне и да намери решение на спора, защото са по-опасни и от данъчните.

# 29
  • Мнения: 8 925
с вратите те прецакали, с матраците също...чакам с нетърпение да пуснеш една тема в която да пишеш от какво си доволна и в кой магазин са се отнесли с теб подобаващо и са изпълнили всичките ти изисквания Mr. Green

# 30
  • Мнения: 2 641
за сега такъв магазин няма. може са се подиграваш Уриел, но то ще е до момента в който и теб почнат да те обслужват така. нищо което сме поръчали без да го видим веднага не е дошло каквото го хвалят в магазините се. затова явно се купува само каквото ти хареса на момента и без поръчка го взимаш веднага

# 31
  • Мнения: 8 925
за сега такъв магазин няма. може са се подиграваш Уриел, но то ще е до момента в който и теб почнат да те обслужват така. нищо което сме поръчали без да го видим веднага не е дошло каквото го хвалят в магазините се. затова явно се купува само каквото ти хареса на момента и без поръчка го взимаш веднага

не се подигравам. странно ми е че все така те прецакват.
аз повечето неща като ги купувам са по каталог, дори ако го има изложено в магазина, не вземам мострата ами правят поръчка.
не съм имала проблеми - кухня, трапезария, абе каквото ти хрумне. леглото с матрака даже в магазина не го видях - всичко беше по каталог

# 32
  • Мнения: 2 641
радвай се че имала късмет досега, или не си обърнала внимание какво са ти доставили
обадих се в комисията за защита на потребителите и ме нахокаха че в договора не е посочено изрично нищо. пише само матрак, без каква дамаска да е, и без какво съдържа. вече ще се описва всичко което купувам до последната подробност, но нали те ти дават договора, мислех че е стандартен и че като се разберете нещо е така.........за жалост не е...

# 33
  • Мнения: 420
 Сигурна ли си, че дамаската не е памучна, а на етикета пише, че  е.
Ако това наистина е така, може да се оплачеш, че са ти дали заблуждаваща информация.
Питай пак в комисията за тази подробност.

# 34
  • Мнения: 2 641
на етикета пише памук, но не е посочено кое му е памучното нещо - изписано е на ръка, заедно с рамера на матрака и модела

# 35
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
Извине те  Embarassed някои ще ми каже ли нещо за матраци MAGNIFLEX  newsm78 МОЛЯ  Embarassed

# 36
  • Мнения: 420
на етикета пише памук, но не е посочено кое му е памучното нещо - изписано е на ръка, заедно с рамера на матрака и модела

До тук, както ми обясняваш, са ти дали етикет, в който твърдят, че матрака е от памук, а ти смяташ, че това не е вярно.
Това е добро основание да се жалваш към комисията за защита на потребителите.
Според закона всяка стока трябва да има етикет, на който коректно да е изписана необходимата информация - име на производител, от какъв материал е изработен продукта и т.н.
Обади им се пак и ги питай дали може да се направи нещо по този въпрос.
Аз използвах телефона, който е даден за моя град.
Лично юристконсулта ми обясни какво да правя, за да си реша проблема.
Неприятно е, че нямаш документи и коректен договор.
Дано поне си взела касова бележка.
Ако и касова бележка си нямаш, а държиш да непременно да им създадеш проблеми, можеш да пуснеш поне сигнал за нередовните етикети и разни подобни глупости.
Е, така няма да се реши конкретно твоя проблем, но поне ще си удовлетворена, че не си се примирила съвсем.
Успех!

# 37
  • София
  • Мнения: 1 377
Със сигурност загубиха един клиент. Мислехме да си купим матрак от магазина им в Студентски град, защото ни е на много удобно място, но сега от форумска солидарност ще отида другаде!

Желая ти успех!

# 38
  • Мнения: 2 641
аз ще подам жалба все пак пък ще видим... в договора не пише нищо какво има в матрака, не е описана дамаската, на самия матрак също непише нищо освен номера и модела, а в брошурата им пише че не е правно отговорна и могат да си променят състава както  Shocked Shocked Shocked искат  #Crazy може ли изобщо тва да е фирма дето не ти дава никакъв документ за съдържанието на продукта???!!!
наистина лично за мен който си купи нещо от тази фирма ще е само прецакан. те изрично знаеха какво искам и не ми казаха че няма да го направят така за да ми вземат парите и да ме поставят пред свършен факт...

# 39
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 352
Ужас!  Shocked Егати наглите хора!  #Cussing out

# 40
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
ехооооооооооооо  Party МАМИИИИИ  Rolling Eyes Защо не ми отговаряте? smile3518

# 41
  • Мнения: 420
ехооооооооооооо  Party МАМИИИИИ  Rolling Eyes Защо не ми отговаряте? smile3518

Скъпа, пусни си собствена темичка - така имаш повече шанс да ти отговорят.
Тук става въпрос за друга марка матраци.
Нищо в заглавието не подсказва, че ще се пише и за твоите.  Peace

# 42
  • София
  • Мнения: 4 356
Да му се не знае  Embarassed Преди 2 часа поръчахме матрак от същата фирма и същия магазин за утре. Платен е. Утре трябва да си го вземем. Ще пиша дали е това, което сме искали, макар че е доста евтин, да не кажа най-обикновения, но има 2 години гаранция.

П.С. А и 5-те момичета бяха с табелки с имената... Бяха любезни, макар и не много компютърно грамотни  Embarassed

# 43
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
Божидара , благодаря ти за съвета но съм още новак регистрирах се преди 3 дни и не знам как да я пусна тази нова тема  Embarassed

# 44
  • Мнения: 3 353
Божидара , благодаря ти за съвета но съм още новак регистрирах се преди 3 дни и не знам как да я пусна тази нова тема  Embarassed
shushi7777лесно е.Отива6 на "Дом и семейство"....после на "На6ия дом" и горе вдясно  има надпис4ета в сини4ко....маркирай про4етеното...извести...нова тема ..... нова анкета. Кликва6 там на НОВА ТЕМА..... и ти се отваря  прозорец....както когато пи6е6 отговор  по тема...Там в поле заглавие" си написва6 заглавието на темата"...а долу в голямото поле...това за което те касае Wink

# 45
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
РОЗЕ66 благодаря ти   bouquet  bouquet Все пак нали си моя частен учител ама и аз съм прилежен ученик smile3529

# 46
  • Мнения: 3 353
РОЗЕ66 благодаря ти   bouquet  bouquet Все пак нали си моя частен учител ама и аз съм прилежен ученик smile3529
Да много   bouquet  bouquet  bouquet

# 47
  • Мнения: 2 641
Да му се не знае  Embarassed Преди 2 часа поръчахме матрак от същата фирма и същия магазин за утре. Платен е. Утре трябва да си го вземем. Ще пиша дали е това, което сме искали, макар че е доста евтин, да не кажа най-обикновения, но има 2 години гаранция.

П.С. А и 5-те момичета бяха с табелки с имената... Бяха любезни, макар и не много компютърно грамотни  Embarassed

най вероятно ще си имате точно каквото сте искали по простата причина че по евтини материали от вашите /предвид цената и модела ви/ няма отде да намерят. но нашия матрак е най скъпия а са го направили с най евтината дамаска според мен нарочно, защото нямам друго обяснение. пак повтярям изрично знаеха какво искам и умишлено прецакват клиентите си с евтини материали.
вие сте направили добър избор - малко пари/малко качество, а ние много пари и пак малко качество.
дано не ви сложат нещо дето ще се разпадне веднага де, защото явно тази фирма прави точно така.

# 48
  • Мнения: 2 641
да добавя че одеве нямах време............правилно си забелязала едва се оправят с компютъра как ли са назначени? едната ми каза че е нова и само глупости говореше, дори незнаеше какво има вътре в матрака. и са любезни да - нали целта е да ти вземат парите без значение дали си доволен от това което си получил  Naughty дано повече хора прочетат тази тема а и си казват мнението за продуктите дето купуват в други теми.....може и в тази де Simple Smile ако са се излъгали да са клиенти на хепи дриймс  ooooh!

# 49
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
олееееееееее - нямя да купувам от там!!!!!!!!!!!! Благодаря момичета !   bouquet

# 50
  • София
  • Мнения: 4 356
Ами получихме си матрака днес. Към 16 ч. любезно ми се обадиха на мобилния от софийски номер (сигурно е калкулирано в цената  newsm78 ), за да ме уведомят, че матракът ни е пристигнал в магазина и да заповядаме да си го вземем. Доколкото разбрах от мъжа ми не е имало никакъв проблем по процедурата.

Приятно се изненадах, че не е чисто бял (какъвто ми показаха в първия магазин), а сивкав на сини черти. Има си и скромно упътване от рода "Да се обръща на 3 месеца" и т.н.

Интересното е, че отстрани има едни кръгчета с нещо като пластмасова решетчица-капачица, които не разбрах за каква цел са, та някой ако знае - моля да ме светне.

П.С. Аз съм много опасен клиент, защото аз върша своята работа изключително съвестно и очаквам когато си давам парите за нещо, да получа каквото трябва от някой, който също да си върши неговата работа съвестно. Склонна съм да се жалвам и оплаквам, ако е нужно искам книгата за оплаквания или да говоря с управителя, пиша писма и т.н. Ако съм много доволна и видя книга за похвала, бих я ползвала, но досега ми се случи 1-2 пъти и все нямаше  Embarassed

# 51
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
Аз мисля че чрез тези приспособления матрака диша /ако съм разбрала естествено мястото където се намират/ а може и да бъркам Embarassed

# 52
  • София
  • Мнения: 4 356
И на мен така ми изглежда, а съквартирантът ме избъзика, че са къщички за хлебарки  Embarassed

# 53
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
 Joy Joy hahaha hahaha Joy Тази беше страхотна !!!!!!!!

# 54
  • Мнения: 2 641

Приятно се изненадах, че не е чисто бял (какъвто ми показаха в първия магазин), а сивкав на сини черти. Има си и скромно упътване от рода "Да се обръща на 3 месеца" и т.н.



еи тва не го разбрах. защо трябва да се изненадваме като поръчваме нещо. нали отиваме казваме какво искаме, плащаме и го доставят. лесно и просто. ако нямат това дето си искал ти се обаждат и пират искаш ли друго. ако кажеш да го правят, ако кажеш не ти връщат парите и приключвате на този етап. не е ли така, защото аз така схващам нещата...

# 55
  • Мнения: 2 494
Anaise, и аз ще ти кажа-гони ги до дупка, докато не ти върнат парите или не ти пратят матрак с дамаската, която искаш!!!!  Twisted Evil
Все пак продават най-скъпите матраци, мамка им!

# 56
  • Мнения: 2 641
ами отказаха ми да ми върнат парите, отказаха и да сменят дамаската - и как ли ще я сменят като по свестна нямат. качествените дамаски явно са само за показ в магазините. обадих се в комисията за защита на потребителите - казаха ми че ако в договора е посочено само матрак ние сме получили точно това само матрак, а не врата примерно. всъщност договор няма имаме касова бележка и фактура на която пише матрак. не е посочено нищо повече. дори не сме сигурни вътре какво има в матрака. това ще ни е за урок и на нас като купуваме нещо да има договор и да се описва всичко, а който откаже или ни предложи нещо като документите на хепи дриймс ще го квалифицирам като мошеник и няма да купуваме от него. в бг явно правата на потребителите никак не са гарантирани, защо не е изискано от производителите да спазват изисквания и документация незнам. явно така се печели чрез измама и липса на документи, на описание на стоката, съдържанието и и т.н. проблема явно е голям в това отношение

# 57
  • Мнения: 2 494
Е, това е то, в БГ сме! Ужас!И най-скъпото да поръчаш не знаеш какво ще ти донесат ShockedСъжалявам, че така сте си изпатили. Направи ли як скандал на директорката? Може и пред клиенти  #2gunfire Twisted Evil

# 58
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
олелеееее ти ме плашиш!!!!!!!  #Crazy Защо НЕ СЕ ОБАДИШ на какво беше там - за защита на потребителя  newsm78

# 59
  • Мнения: 2 641
писах вече че се обадих, те работят с документация, как ще се докаже какво сме се разбрали - никак. мислех че това е свестна фирма, но само с мислене нестава.

# 60
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
ЛОША РАБОТА  Twisted Evil

# 61
  • София
  • Мнения: 4 356

Приятно се изненадах, че не е чисто бял (какъвто ми показаха в първия магазин), а сивкав на сини черти.

еи тва не го разбрах. защо трябва да се изненадваме като поръчваме нещо.


Аз се изненадах приятно. Освен това не сме имали претенции за нищо, особено пък за цвета  Embarassed

# 62
  • Мнения: 2 641
ама аз не искам да се изненадвам...искам да получа точно това което съм казала че искам и за което съответно съм платила точно 867 лева...мисля всеки знае как се изкарват пари, определено не е лесно когато си на заплата като нас... с такова щастие си чаках матрака ...

# 63
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
Напълно те подкрепям и аз щях да полудея от нерви  ooooh!

# 64
  • Мнения: 2 641
тези са наистина истински наглеци - за пръв път ми се случва някой да се крие, да го укриват и да лъжат че го няма  Shocked Laughing толкова са жалки, че се чудя как изобщо се занимавах с тях. след като укриваха госпожица Дани еди коя си 3 работни дни, сами се издадоха че лъжат, а след това ме разпитват по телефона, за кой да предадат, каква съм , откуде съм......................ДАНО НИКОЙ СИ НЯМА ВЗИМАНЕ ДАВАНЕ С ТАЗИ ФИРМА, АКО ИЗОБщО ТОВА Е ФИРМА ДЕ

# 65
  • СОФИЯ
  • Мнения: 4 071
ТОВА Е ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ  #Crazy - ЛОШОТО Е ЧЕ НИЕ СМЕ ПОТЪРПЕВШИТЕ

# 66
  • Мнения: 2 641
оф дано тази синтетична дамаска неспарва лятото че незнам какво ще правим...сега е още студено и щем нещем спим връз нея, ама имам големи съмнения дали няма да спарва лятото кат стане топло Rolling Eyes днес зяпах едни други матраци н адруга фирма и си бяха с памучни дамаски не кат наща  ooooh!

# 67
  • Мнения: 2 641
да си бутна темата да не се излъже някой да пазарува от тази фирма  #2gunfire

# 68
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 352
да си бутна темата да не се излъже някой да пазарува от тази фирма  #2gunfire
Няма!  Stop Вече е заклеймена като кофти доставчик!  Close

# 69
  • Мнения: 2 641
като видях колко други фирми има за матраци и как мамите са доволни от тях се чудя как попаднахме на таз фирма  newsm78 номера е само каквото видиш да купиш, поръчки никви  Naughty

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт