Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 16 май 2007, 10:13 ч.
  • Преглеждания  3 755  Мнения  28  Онлайн  1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 141
Човека отговаря за Skype , това му е работата  Simple Smile

Реклама
# 16
  • Мнения: 7 474
Leo, виж в "инструмент" - "настройки" - "устройства" - "звуков вход", там какво устройство е зададено.


Аз влизам там, на вас какво ви пише на настройките - на мен всички са ми "устройство по подразбиране ..."  Thinking

# 17
  • Plovdiv
  • Мнения: 301
И мойте са така.
Я виж дали ако го смениш с друго, дали няма да се получи  Thinking

# 18
  • София
  • Мнения: 6 036
Човека отговаря за Skype , това му е работата  Simple Smile

сериозно ли? за тва се плаща?

# 19
  • София
  • Мнения: 6 036
Leo, виж в "инструмент" - "настройки" - "устройства" - "звуков вход", там какво устройство е зададено.


Аз влизам там, на вас какво ви пише на настройките - на мен всички са ми "устройство по подразбиране ..."  Thinking

така трябва да бъде, не го сменяй!

# 20
  • Мнения: 433
Лео, аз не ползвам Скайп и не съм много наясно с програмата, но имам няколко идейки.

Като първо можеш да провериш дали проблемът е от програмата или нейде из Уиндоуса/хардуера.

Start -> Programs -> Accessories -> Entertainment -> Sound Recorder - това е вградена програмка в Уиндоуса, можеш да опиташ да запишеш гласа си. Ако става, значи проблемът е в Скайпа. В такъв случай може би най-лесното ще е да деинсталираш програмата напълно и после да я сложиш отново. newsm78

# 21
  • Мнения: 7 474


Start -> Programs -> Accessories -> Entertainment -> Sound Recorder - това е вградена програмка в Уиндоуса, можеш да опиташ да запишеш гласа си. Ако става, значи проблемът е в Скайпа. В такъв случай може би най-лесното ще е да деинсталираш програмата напълно и после да я сложиш отново. newsm78

Пробвах го това, не записва, което значи,че не е от Скайпа  ooooh! Пробвах и с други слушалки не е от тях  ooooh! ooooh!

Други идеи?  newsm78 Значи някъде из компютъра е проблема  Thinking

# 22
  • Мнения: 26
Аз имах подобрен проблем, но не се сещам откъде се отваряше прозореца за едни аудио настройки - да видях - долу иконката която е като фуния или високоговорител - VOLUME - там виж да не ти чекнат микрофонът, т.е. да е MUTE. Прегледай и др. настройки. Дано съм помогнала.

# 23
  • Мнения: 433

Пробвах го това, не записва, което значи,че не е от Скайпа  ooooh! Пробвах и с други слушалки не е от тях  ooooh! ooooh!

Други идеи?  newsm78 Значи някъде из компютъра е проблема  Thinking

Десен бутон на иконата My Computer -> Manage -> Device Manager -  погледни дали имаш жълта въпросителна някъде на Sound.

Някой да е пипал настройки на sound-картата? Нещо ново да е инсталирано тези дни?

Друг вариант е в БИОС-а да е забранен микрофона, в някои БИОС-и го има този вариант.

Трети вариант - кликаш два пъти на иконката за звук до часовника, проверяваш какво е mute-нато. Може опцията за микрофон да не е извадена, извлича се от Option-> Properties - чавка на микрофон.



# 24
  • Мнения: 7 474
Момичета оправих го, след като счупих стария микрофон, купих си нови слушалки  ooooh! и в крайна сметка дадох  Restore  за седмица назад на всичко инсталирано гадния микрофон проработи. Благодаря на всички за съдействието  Hug

  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet

# 25
  • Мнения: 433
Супер, много се радвам, че се е разрешил проблемът.

# 26
  • Plovdiv
  • Мнения: 301
 smile3501 smile3501 smile3501
Поздравления  Peace

# 27
  • София
  • Мнения: 2 408
И аз имам същия проблем ,но съм с лаптоп и микрофона е вграден- фуджицо сименс е,ако някой може да помогне..

# 28
  • Мнения: 2 772
                  Kamij, опитай и ти да си върнеш настройките, от времето преди да стане така   bouquet?

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт