магазин Хиполенд

  • 17 509
  • 113
  •   1
Отговори
# 75
  • по света
  • Мнения: 1 587
Ходих в Хиполенд Бургас този в Пикадили,ами то имаше два броя бодита за едногодишно дете.Най-евтините играчки на Чико другите бяха под всякаква критика изобщо останах тотално разочарована.

# 76
  • Мнения: 2 381
От там сме взимали само играчки и кошарата за игра.Доволни сме, няма от какво да се оплачим в случая Peace

# 77
Здравейте мили момичета!Много разочарована останах от вашите впечатления,но в същото време не очаквах да прочета нещо по различно...Няма да ви лъжа и ще съм честна с вас,като ви кажа че работя там и съм съгласна.според мен не персонала е виновен за незнанието си относно дадено нещо,а управителите,защото ако някой не ти обясни нещо подробно и както трябва,ти и да искаш няма как да го знаеш!!!!Относно дрехите-абсолютно съм съгласна с вас,просто те са под всякаква критика,никога няма това което търсят хората,или има но е скъпо или меко казано грозно!За обувките-според мен са много добре заредени има за всеи джоб и вкус,но често няма търсения от вас номер,нормално е!А за количките-да,прави сте,няма избор там-единствените хубави модели са на Чико и Пег Перего,но за съжаление има всякакви боклуци,като се започне с Бертони-най-скапаните колички за мен!!!!!Като цяло магазина е голям,но претрупан,на пръв поглед,а като се вгледаш няма кой знае колко стока!Значи...относно персонала,има и приветливи момичета,има и такива които нямат желание да ви обслужат и на всичкото отгоре не обясняват като хората!!!Според мен има наистина компетентни служителки,стига да попаднете на тях!Но ако наистина не ви харесва в Хипото-не ходете,защото определено има и други по хубави магазини!Това е от мен,до скоро!

# 78
  • Мнения: 2 891
Тази верига магазини е пример, как с много пари за инвестиции, правиш нищо и половина.

# 79
  • Мнения: 467
Аз съм със смесени чуства. Ходила съм няколко пъти, като обстановка е приятно. Обслужването - зависи на кого попаднеш. В Скай сити-то има един младеж на касата, който опрделено с голям кеф бих разпертушинила на тема обслужване. Дрехите - няма да коментирам, достатъчно е казано и е вярно. Обувките... има хубави, но за съжаление бързо изчезват и номера, и модели:-(( Изглежда претрупано от стока, но наистина като се затърсиш за нещо конкретно, обикновено - липсва:-((Цените са по-високи - нормално е все пак са в МОЛ. В крайна сметка - въпреки, че не съм очарована го посещавам отвреме навреме- обикновено само, за да проверя дали поредното нещо го няма... Мисля, че всички негативи се дължат на мащаба. Това е верига и то за големи магазини... и от там нещата куцааат. Стоките бръзо свършват(специално за обувките), персонала е неинформиран, не особено мотивиран и заинтригуван.... и клиентите не са доволни както се вижда.
Държа да отбележа, че имам близка, работеща в централата и познати на управленско ниво. Което не прави мнението ми  положително... по-скоро реално. Thinking

# 80
  • Мнения: 2 039
Цените са по-високи - нормално е все пак са в МОЛ.

Напротив, точно защото са в МОЛ, трябва да са по-ниски от другаде  Wink

# 81
Не е така,мила,защото точно в такива търговски центрове е нормално да е скъпо,това не ти е кварталния магазин все пак!И освен това във всички МОЛ-ове както ги наричате,е скъпо!Явно са решили че са някакви луксозни търговски центрове и затова може да има такива високи цени!А колкото да Хиполенд специално-да,наистина има скъпи неща там,но кое в днешно време е евтино,все гледат да ни одерат кожите!!!

# 82
  • Мнения: 2 039
flower86   , не мога изобщо да се съглася с теб  Naughty Напротив-кварталните магазини са по-скъпи от големите маркети(пример-Пикадили). Не намирам Сити-центъра за много скъп-нали не очакваш една дреха на известна марка да струва колкото парцал от Илиянци?За всеки влак си имапътници  Peace Да не говорим, че в тези големи центрове правят добри намаления, от които можеш да си вземеш нещо готино за прилична цена  Wink  bouquet

# 83
  • София
  • Мнения: 2 896
И аз съм ходила няколко пъти. Последно миналата седмица харесах едни сандалки за Ема, но нямаше номер, а така се зарадвах, защото бяха намалени с около 20 лв. Нищо, ще ги търся другаде.
Наистина има още доста какво да се желае и що се отнася до зареждане и естествено до обслужване.
Явно са решили вси пак по някакъв начин да стимулират продажбите, защото видях, че предлагат колички на изплащане, а това е доста удобно, имайки предвид, че си е доста голяма сума да изкъраш наведнъж, особено когато имаш да пазаруваш още сто неща около бебето.

# 84
  • Мнения: 1
Аз съм майка на две деца. Редовно пазарувам от Хиполенд В.Търново.Бих искала да изразя искрена благодарност на служителите в магазина.През изминалите почивни дни купувах на децата дрехи и обувки за зимния сезон.Бях обслужена много добре от продавачката в магазина-млада и интелигентна девойка.Там винаги получавам не само любезно отношение, но и нужните компетентни съвети.Момичетата са мили, усмихнати и отзевчеве.Препоръчвам на всички майки във В.Търново да пазаруват за своите деца от "Хиполенд"! Simple Smile

# 85
  • Мнения: 1 520
Като цяло съм доволна.
Но скоро се усетих, понеже ходя често, че всъщност малко нови неща се появяват - особено сред играчките, където гледам. Все си е едно и също, нещо като свърши - повече не се появява.

И много фамилиарен касиер имат. Дразни ме на моменти.

# 86
  • Мнения: 3 457
че в днешно време  кой не да ва на изплащане- и интернет магазините взеха да дават та си е нормално един стационарен магазин да го предлага като услуга  Peace

# 87
  • Мнения: 353
Голяма тъпотия.Като си спомня само как чакахме с нетърпение да го открият..........а сега,не ми харесва.Никак.Нищо интересно,камо ли пък марково.А за персонала-или няма никой когато ти трябва или идва някой който не може да ти обясни нищо за каквото и да било.И всички гледат умно като питам за някоя скъпа марка. #Crazy

# 88
  • Мнения: 847
Голяма тъпотия.Като си спомня само как чакахме с нетърпение да го открият..........а сега,не ми харесва.Никак.Нищо интересно,камо ли пък марково.А за персонала-или няма никой когато ти трябва или идва някой който не може да ти обясни нищо за каквото и да било.И всички гледат умно като питам за някоя скъпа марка. #Crazy
Напълно съм съгласна.
Най -траги4ното е ,4е имат идеята и парите ,но едно свястно нещо не направиха.Ходят на изложението за игра4ки в Германия през февруари и вместо да обиколят и набележат хубавите игра4ки ,те се забиват директно в палата на китайците...жалко ,да...Половината от продаваните игра4ки в магазина са извън нормите за детски игра4ки! Никога няма да купя на детето си игра4ка от там ,направих тази огромна грешка и съжалиш...жалко ,4е шефката им на отдела за закупуване на изделията не 4ете тук ,щеше да понау4и нещо ...
А за Магазина за В.Търново -това е най- неприятния Хиполенд...не стига ,4е е празен откъм посетители ,ами и продава4ките едни дръпнати и нелюбезни ,а Управителката - просто некомпетентна!Все се каня да пиша в книгата им за клиенти ,но какъв смисъл едва ли тези в офиса в Кази4ене ,ще я про4етат.
А ходили ли сте до офиса им в Кази4ене -там има склад на Феликс Тойс ,който всъщност е най големия им клиент ,или по то4но тяхната фирма за внос на игра4ки...пълно е с китайски боклуци ,който на втория ден са с4упени ,цените се повишават 100%, продават и мострите от някой производител ...Най ме дразнят с това ,4е уж подкрепят БГ производителите с тяхната измислена организация Бади ,в която ако не внесеш 4ленския внос ,който е доста солидна сума ,продуктите на бг фирмата не могат да са по щандовете им ....Е,има и изклю4ения ,но са рядкост...
Жалко за идеята,хвърлените пари ,но май е време да пуснат нещо наистина ка4ествено !

# 89
  • София
  • Мнения: 1 983
Купихме от там кошарка и матраче, за които предварително бях направила маркетинг.
Един ден отидохме да огледаме и изберем, а след 3 дена мъжа ми отиде да ги купи. Естествено Mr. Green му бяха продали матрак за по-голямо легло и се наложи да го връщаме и заменяме, ама карай...

Докато бяхме на "огледа",  мъжа ми имаше късмета да с червена тениска...е, да не ви разправям колко народ искаше да се консултира с него. Grinning Просто нямаше служители. Натрупана стока и бременни колко щеш, а обслужване 0.
Една госпожа се обърна към съпруга ми:
"Извинете тук няма ли кой да ни обърне внимание"
А той:
"Тука никой нищо не знае и с нищо не може да ви помогне"
Госпожата съответно 1 минута седя така
 Shocked
/после и обяснихме... Wink/

Откъм дрешки, бельо и разни бебешки аксесоари са мнооого зле. Минимален или никакъв избор.

Общи условия

Активация на акаунт