Да "похваля" за пореден път българският търговец!!!

  • 2 150
  • 37
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 1 895
Понеже още не ми е минало имам нужда да се набуча някъде!!!
Поръчахме преди дни торта за рожден ден от сладкарници Гаврош, трябваше да си я взема днес сутринта от кафето в кино Одеон. Първо се наложи да изчакам 20 минутен телефонен разговор между младежа, работещ в заведението му и колежката му, която беше на смяна, когато направихме поръчката. С нейна помощ и напътствия успя да намери сертификата на тортата и да си вкара паролата в компютъра, за да ми издаде касова бележка, но...от тук започва "веселата" част. Оказа се, че тортата нямала опаковка Shocked Можел да ми я сложи в найлонов плик ако искам Rolling Eyes Дори извади рулото с чували от типа, в който аз си изхвърлям боклука Thinking На моя въпрос как е възможно да нямат кутии за торта и да дават неопаковани хранителни продукти, той ми обясни, че обичайно хората идвали с коли...не разбрах логиката и го попитах като си пазарува с кола кашкавала и сиренето неопаковани ли ги поставя по седалките или в багажника?!? На което младежа с доста рязък тон ми обясни, че има клиенти и не можел от рано сутринта да се занимава с хора като мен Stop Което вече ми преля чашата - след кратка словесна престрелка помежду ни, когато му се изчерпаха аргументите, заяви че той всъщност не работел тук и смятал да затвори заведението, защото не можел да се оправя с мен ... Било си мой проблем как ще си занеса тортата до градината, той ми бил дал сертификат,че е годна за ядене и другото не го касаело Shocked
 Чудя се кога най-накрая българските производители и търговци, ще се научат, че от тях купуваш не само годен за консумация продукт, но и всичко останало като отношение към клиент например...Не смятам, че е нормално клиента да се третира като досадник, а желанията му като капризи...абе, развалиха ми празника! Това е!

# 1
  • Мнения: 27 524
Не се ядосвай, простаци има навсякъде. Не си разваляйте празника  Hug

# 2
  • DE
  • Мнения: 967
Не се ядосвай, простаци има навсякъде. Не си разваляйте празника  Hug
  Peace
Повечето български търговци все още не са разбрали, как трябва да се държат с клиента!!!

# 3
  • Мнения: 653
не позволявай такива ... да ви развалят празника
весел ден и по-малко негативни емоции ви пожелавам

# 4
  • Мнения: 442
да са ти живи и здрави децата!  bouquet
кофти случка сутринта рано, но не позволявай да ви развали празника!

# 5
  • Варна
  • Мнения: 2 268
Оххх... как те разбирам само! И на мен ми развалиха празника... Да са живи и здрави!
Освен да бъдем над нещата друго не ни остава. Надежда, за промяна, всяка тука оставете!

# 6
  • Мнения: 1 629
Абе, Креми, я зарежи! Радвай се на децата, на празника и не се ядосвай! Не си струва!  Hug

# 7
  • Мнения: 2 957
Аз пък бих се оплакала на шефа!  Crossing Arms Как така някакво пишлеме ще ми разваля празника?!

# 8
  • София
  • Мнения: 18 679
Ха! чудничък случай за пред РИОКОЗ и Комисията за защита на потребителите. Те в магазините вече хляба опаковат, защото нямат право да го продават без нефолиран, тоя торта ще ти пробутва неопакована Shocked
Опитай днес да не се ядосваш прекалено. И с касовата бележка - където трябва Peace

# 9
  • Мнения: 2 237
Най-лесно е да се каже "не обръщай внимание,не си разваляй празника" Ама не е така.Напротив - обърни внимание  сега,за да не ти се развали и следващия празник по такъв начин.Защото докато не обръщамев внимание и си траем,ей такива ще ни се качват на главата.
Оплачи се на собственвика.

# 10
  • Мнения: 2 070
Ха! чудничък случай за пред РИОКОЗ и Комисията за защита на потребителите. Те в магазините вече хляба опаковат, защото нямат право да го продават без нефолиран, тоя торта ще ти пробутва неопакована Shocked
Опитай днес да не се ядосваш прекалено. И с касовата бележка - където трябва Peace

А комисията се намира недалеч от Одеон - на Славейков, до Столична библиотека.

Весел празник!

# 11
  • Мнения: 985
Ха! чудничък случай за пред РИОКОЗ и Комисията за защита на потребителите. Те в магазините вече хляба опаковат, защото нямат право да го продават без нефолиран, тоя торта ще ти пробутва неопакована Shocked
Опитай днес да не се ядосваш прекалено. И с касовата бележка - където трябва Peace
Peace

# 12
  • Мнения: 3 675
Това е напълно недопустимо. Мъжът ми е сладкар и да ви кажа при него всичко се поставя върху тарелки и картонени кутии, пасти, рула и т.н. При всички случай трябва да има опаковка.

# 13
  • Мнения: 1 744
Най-лесно е да се каже "не обръщай внимание,не си разваляй празника" Ама не е така.Напротив - обърни внимание  сега,за да не ти се развали и следващия празник по такъв начин.Защото докато не обръщамев внимание и си траем,ей такива ще ни се качват на главата.
Оплачи се на собственвика.
Празнувайте днес, пък утре направи каквото трябва. И аз вече на всяко такова нещо обръщам внимание и си търся правата, така ми е спокойна съвестта. Peace

# 14
  • Мнения: 4 806
Креми, ще ми се да кажа, че пазарът рано или късно наказва подобни фирми и хора. Но трябва да мине прекалено много време.
В други дни сигурно бих казала, че трябва да се реагира по разните му там инстанции, но днес е Празникът!

# 15
  • Мнения: 15 619
Вчера ме вбеси една такава, на която "досаждахме".
Ще си поръчам мебелите за детската в друга фирма, където ме посрещнаха перфектно, обясниха ми, каквото ме интересуваше и усетих желанието им да ми свършат работата.
 На тях с кеф ще им дам паричките.
 Другите да лапат мухите!!!
Ще се научат, ама им трябва време!

# 16
  • Мнения: 6 206
Креми, ще ми се да кажа, че пазарът рано или късно наказва подобни фирми и хора. Но трябва да мине прекалено много време.

Не винаги, понякога намират мястото си твърде бързо.
Мен дори би ме подразнило, ако таксуват опаковката /както правят на много места/, ако бях краен клиент като теб. Лично аз си плащам кутиите за тортите, но като остане много торта, я опаковам в кутията и през ум не може да ми мине да я таксувам на хората. Та те ми оставят толкова пари и аз да се правя за някаква си опаковка. ooooh!

Според НАССП те са длъжни да продадат тортата в годна опаковка. Ако имат НАССП, това е нарушение, а не е възможно да нямат. Случаят е за местния РИОКОЗ. Не мисля, че Агенция по защита на потребителите могат да направят нещо.
Не спирам да се чудя на родния бизнес.

# 17
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Този със сигурност не е търговец.

Почувствах се леко засегната.

Весел празник, въпреки всичко!

# 18
  • Мнения: 179
Боже, Kremi (двойна доза) !
 До преди година, работех в супермаркет "Елемаг". И там нямаха опаковки за поръчковите торти, но те и пликчета нямаха. Много е скъпа поръчката им и "затваря" голяма сума за дълго време. Поради тази причина бяха само стандартен размер, каквито в по-скромните магазини предлагат за дребни покупки.
 За големи торби с подсилена дръжка не е ставало дума хич. Stop

# 19
  • Мнения: 2 196
Ха! чудничък случай за пред РИОКОЗ и Комисията за защита на потребителите. Те в магазините вече хляба опаковат, защото нямат право да го продават без нефолиран, тоя торта ще ти пробутва неопакована Shocked
Опитай днес да не се ядосваш прекалено. И с касовата бележка - където трябва Peace
Съгласна съм с belinda. Peace
Въпреки неприятната случка ти пожелавам весел празник. Hug

# 20
  • Мнения: 1 520
Аз така без опаковка миналата година взех от Двете фукли.
Казаха, че нямат кутии понеже обикновено тортите са с различна форма, формат, несъразмерни.

Питах за целуфан. Вдигнаха рамене.
А до вкъщи заваля и дъжд. Пък аз отидох пеш, защото пътя беше само по права линия до Радисън.

# 21
  • Мнения: 1 895
Открих координати на РИОКОЗ, има и мейл - смятам да подам оплакване!

# 22
  • София
  • Мнения: 1 176
С нейна помощ и напътствия успя да намери сертификата на тортата и да си вкара паролата в компютъра, за да ми издаде касова бележка,:thinking: На моя въпрос как е възможно да нямат кутии за торта и да дават неопаковани хранителни продукти, той ми обясни, че обичайно хората идвали с коли... абе, развалиха ми празника! Това е!
Ужасна работа, в крайна сметка голяма част от нещата, които се предлагат в тази никаква сладкарница са точно торти - жалко, че нямаше резервен вариант, иначе да е беше оставила да си яде тортата  сама #2gunfire ех, как се ядосах и аз сега ...   ooooh!

# 23
  • Мнения: 2 957
Открих координати на РИОКОЗ, има и мейл - смятам да подам оплакване!

Поздравления и успех  Peace

# 24
  • Мнения: 619
Не се ядосвай, простаци има навсякъде. Не си разваляйте празника  Hug
Не съдете по един недоржелюбен работник за... търговеца.. жалко е ,че такива хора сриват реномето на цяла фирма

# 25
  • Мнения: 1 895
Дежурният инспектор в РИОКОЗ прие сигнала ми. Те могат обаче единствено да обърнат внимание на производителя... закона ги задължава да съхраняват храната в годен за консумация вид вкус и да е в срок на годност, разбира се. Но за опаковките нищо конкретно не могат да кажат освен да обърнат внимание на производителя да следи разпространителите как предлагат стоката му. Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, администраторката там много учтиво ми обясни, че са минали проверка при РИОКОЗ преди броени дни и най-вероятно персонала на заведението, от което съм поръчала бил сменен и затова се получило това недоразумение и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?

# 26
  • Мнения: 524
Първо, честит рожден ден на детенцето, да е живо и здраво, и само щастие да ти носи.
На нас пък ни объркаха датата на поръчката (друга фирма) и развалиха празника на детето, поръчахме торта другаде, но детето остана разочаровано. Но такова държание е направо отвратително. РИОКОЗ трябва да направят нещо, но сигурно не им е изгодно, пусни писмена жалба и си поискай вх. номер, да видим няма ли да направят нищо.

# 27
  • София
  • Мнения: 3 973
едва ли това ще те успокои, но и в "100 гр.сладки" не дават кутии за поръчковите торти, защото били с нестандартна форма....След миналогодишния ми опит с тях тази година су купих един архивен кашон от Офис1 и с него я сложих в колата....

Иначе за другите простотии, които ти е наговорил нямам думи! #2gunfire

И да е жив и здрав рожденика! Нека това да са му проблемите!

# 28
  • Мнения: 6 206
Дежурният инспектор в РИОКОЗ прие сигнала ми. Те могат обаче единствено да обърнат внимание на производителя... закона ги задължава да съхраняват храната в годен за консумация вид вкус и да е в срок на годност, разбира се. Но за опаковките нищо конкретно не могат да кажат освен да обърнат внимание на производителя да следи разпространителите как предлагат стоката му. Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, администраторката там много учтиво ми обясни, че са минали проверка при РИОКОЗ преди броени дни и най-вероятно персонала на заведението, от което съм поръчала бил сменен и затова се получило това недоразумение и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?
Това не е възможно да е вярно. Новите изисквания на НАССП третират и опаковките, транспорта и хиляди други неща. Има глава в която се описва подробно точно опаковки и начин на предаване на клиента, както и транспорт до друго място. Просто не е възможно да нямат отношение по въпроса. По-скоро ги прикриват или не им се занима.
А пък обяснението за сменения персонал и указанията за другото поръчване - нямам думи просто. Може би да си я направиш вкъщи ти и да нямаш проблеми пък тогава никакви.
Леле, ако бях на твое място, как щях да запаля моторетката и на администраторката...
Често казвам на моите момичета, радвайте се, че не съм ви клиентка, щяхте да берете много ядове с мен, за дребни неща при това. Ако това се случи при мен, да не казвам голяма дума, но ще хвърчат глави и щеше да имаш безплатна торта за другия път, платена от въпросния отворко.  Mr. Green

# 29
  • Мнения: 3 634
Малко офф, но да си го кажа.
Онзи ден влизат клиенти в нашето заведение, вечерят си, всичко е нормално. В един момент едната от двете дами се обръща към сревитьорката: "Ще се наложи да си вземете отпуска целия персонал и аз да дойда един ден, за да ви подстрижа чемширите. Очевдино е, че тук не се подвизава професионален градинар!". След като изсъсках нещо стана ясно, че забележката не беше защото не са подстригани, а че не са кръгли като топка. Ами не ги искам кръгли!

Така че, на всеки изрод-търговец се пада по един изрод-клиент. Защо обаче те никога не се засичат?!  newsm78

# 30
  • Мнения: 6 167
Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, ..... и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?

разбира се, че бягат от отговорност, и е очевидно, че ти мятат прах в очите.
твоята цел в момента би трябвало да бъде въпросната сладкарница да предлага кутии и опаковки на клиентите, без глупости , препращания към склада ( Shocked, там ли има кутии само) и тн.
РИОКОЗ също са те минали по тъча, защото най-логичното нещо е, след сигнала ти и тяхното предупрежднието инспектор да мине  на проверка да си купи тортичка и те да поемат отговорността за такива проверки.

Ако си мотивирана можеш спокойно да се заредиш с един фотоапарат пред сладкарницата и да снимаш излизащите торти и касови бележки, след което да ги изпратиш в някоя медия - сега е лято, медиите нямат много работа и ще ти обърнат внимание! температури високи, а в тези торти има много, ама много яйца  Laughing
.

# 31
  • Мнения: 6 167
Така че, на всеки изрод-търговец се пада по един изрод-клиент. Защо обаче те никога не се засичат?!  newsm78

Данте, сигурна ли си , че не си слънчасала ?

# 32
  • Мнения: 3 634
Така че, на всеки изрод-търговец се пада по един изрод-клиент. Защо обаче те никога не се засичат?!  newsm78

Данте, сигурна ли си , че не си слънчасала ?


Сигурно, защото не разбирам има ли сарказъм в този въпрос.  Sick

# 33
  • Мнения: 6 167
Не, просто недоумявам, как на всеки изрод-търговец има и по един изрод-клиент, който обаче никога не се 'засича'.
Как по-точно да се 'засече' клиент, който ти е намекнал, че храстите ти са грозни? 
Естествено е, когато някой е на обществено място да дава мнения и/или оценки за него, ако му стиска, а на клиентката й е стискало.
Не е естествено да ти продават торта без кутия.  Laughing

# 34
  • Мнения: 3 634
Не е естествено да ти продават торта без кутия.  Laughing


Напълно съм съгласна! Аз написах, че моето е малко офф, но да си го споделя. Съчувствам на авторката, трябваше да прозвучи като утеха, но май не ми се получи   bouquet

Последна редакция: сб, 14 юли 2007, 22:28 от Dante

# 35
  • Мнения: 4 585




Вкарайте си в паметта на телефона телефона на съюза на потрабителите.

Даже съм шашкал книжарка за това, че нямаше да ми върне ресто от 20
лева. Длъжни са да имат. Не нас да пращат да развалим.

# 36
  • Мнения: 450
Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, ..... и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?

разбира се, че бягат от отговорност, и е очевидно, че ти мятат прах в очите.
твоята цел в момента би трябвало да бъде въпросната сладкарница да предлага кутии и опаковки на клиентите, без глупости , препращания към склада ( Shocked, там ли има кутии само) и тн.
РИОКОЗ също са те минали по тъча, защото най-логичното нещо е, след сигнала ти и тяхното предупрежднието инспектор да мине  на проверка да си купи тортичка и те да поемат отговорността за такива проверки.

Ако си мотивирана можеш спокойно да се заредиш с един фотоапарат пред сладкарницата и да снимаш излизащите торти и касови бележки, след което да ги изпратиш в някоя медия - сега е лято, медиите нямат много работа и ще ти обърнат внимание! температури високи, а в тези торти има много, ама много яйца  Laughing
.

Точно това им трябва-малко `реклама`,в такъв случай няма как да не се намесят от комисията за защита на потребителите и РИОКОС  Peace

Тук може да подадеш жалба до комисията за защита на потребителите - http://www.kzp.bg/modules.php?name=ConsProt

И не на последно място - Честити ви рожденици!   bouquet

# 37
  • Мнения: 599
И при нас е такъв случая.Миналата година поръчах на детето торта и ми обясниха,че нямат кутии,защото производителя им нещо имал проблем и т.н.Тази година пак отидох там да поръчам торта и:"Нали знаете,че ще е по-удобно да дойдете с кола,защото за тези големите торти нямаме кутии" Rolling EyesИ започна да ми обяснява някаква бабка/продавачката/,че им искали много пари за по-големите кутии,което мен въобще не ме интересува,но нямах и време да се разправям и да търся други торти,защото Р.Д.беше на другия ден.
Не мога да ви опиша какъв зор беше на другия ден като я взех,защото с мен нямаше никой,а задната седалка на колата е с лек наклон ooooh!Слагах какви ли не пдложки,за да изравня ,но успях да я занеса до заведението цяла.А си мисля,че ако имаше кутия спокойно можех да си я сложа в багажника.

Общи условия

Активация на акаунт