Когато нарушават потребителските ви права

  • 6 335
  • 69
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 352
Много се радвам за тази тема! Евала на авторката и на това, което е направила. Аз съм възпитана винаги да си търся правата и най-мразя да ме правят на маймуна. За съжаление около мен (в тов число и съпругът ми) познавам много хора, които са научени, че да си търсиш правата е признак на лошо възпитание.

# 16
  • Мнения: 3 423
Гордея се с теб! Ако всички мушмули
в тази държава се събудят, тя не само
ще цъфне, ами и ще процъфти! Но не,
трудно е да се осъзнае българинът, че
има права и да си ги търси, ако някой
се опитва да му ги нарани. При теб си
личи школовка от чужбина. След като
изчетох първия ти пост, поисках да те
питам, дали не си живяла навън.

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 4 726
И аз преди 2 месеца си купих сандали и буквално на петата крачка се сцепиха. Толкова бясна бях и по пътя към магазина вече си изготвях сценарии в случай, че се правят на интересни, но те ми приеха обувките за поправка без да се дърпат. Много ми харесваха, иначе направо парите да си бях взела. Не искаха да ми ги сменят с нови.
Казаха ми, че до 20 работни дни щели да ги поправят, но гаранцията да си тече (а тя е месец). Close Поразправях се малко, след 3 дни бяха готови и с нова гаранция от 1 месец.
Преди 1-2 седмици обаче и другия сандал се сцепи на същото място... Cry Просто от този магазин повече нищо няма да купувам. Като извадиха някаква книга да ме впишат, толкова много други рекламации имаха!!

# 18
  • София
  • Мнения: 175
Само така! Да ги научим, че не сме им длъжни и ако искат да ни вземат парите ще трябва да си оправят обслужването Twisted Evil

# 19
  • Мнения: 63
http://www.kzp.bg/
Това е саита на комисията - надявам се да е полезен( има си и форум и можете да видите Черният списък на фирмите) - интересно е
Радвам се че има хора които се търсят правата - дано да станем повече Simple Smile

# 20
  • Мнения: 721
А така, мацка! Ще имам предвид този телефон.

# 21
  • Мнения: 4 447
Браво, браво! smile3501

Точно така! Дано с 5000лв. да ги глобят!

Доста места мога да ти препоръчам да пообиколиш и да ги затворят! Mr. Green

Само да ви кажа, че безплатни номера 0 800 -700-900 и т.н.от мобилен немогат да бъдат избирани
! Tired

# 22
  • София
  • Мнения: 1 231
Едно голямо браво и от мен!  smile3501

# 23
  • Мнения: 2 492
Браво, браво! smile3501

Точно така! Дано с 5000лв. да ги глобят!

Доста места мога да ти препоръчам да пообиколиш и да ги затворят! Mr. Green

Само да ви кажа, че безплатни номера 0 800 -700-900 и т.н.от мобилен немогат да бъдат избирани
! Tired

Аз го набрах номера точно от мобилен ... опитай да го набереш и ще видиш , че ще ти вдигнат .
Всеки може да провери .  Laughing

# 24
  • Мнения: 1 975
Браво за амбицията. Дано глобата да е по-голяма и повече хора вземат пример от твоите действия. Точно наглото поведение на БГ-продавачките може да те изкара от нерви #Cussing out

# 25
  • Мнения: 920
При теб си
личи школовка от чужбина. След като
изчетох първия ти пост, поисках да те
питам, дали не си живяла навън.

Школовката от чужбина не помага особено, защото там всичко е лесно и подредено.
В България трябва да имаш здрави нерви. Преди години се опитах да върна маратонки и ми обясниха, че детето ми е бясно и ги е скъсало. При друг случай бих си замълчала, но като засегнаха детето ми!!!
Вдигнах скандал, разкрещях се и се оказа, че много бързо ще ми върнат парите. Което до този момент беше невъзможно.

Благодаря ти за тел. , ще си го запиша.

# 26
  • Мнения: 2 161
Преди известно време си купувам от магазин блузка и на следващият ден отивам да я върна,някакъв дефект имаше.Като казах на продавачката за какво съм дошла,тя се нацупи,обаче аз настоявам да се видя с управителя.И в същото време излиза собственикът на магазина и тихо и любезно ме кани настрани за да говорим.Докато си отворя устата,той извика едно момиче,подаде й торбата без изобщо да погледне в нея и светкавично ми върна парите.Извини се хиляда пъти и през цялото време говореше много тихо.Но собственикът не беше българин,а арабин.Може би трябва да организира курсове как се печелят и задържат клиенти.

# 27
  • софия
  • Мнения: 163
Браво на всички, които знаят правата си и знаят как да ги защитават smile3501. Много благодаря за телефона, вече си го записах и ако се наложи, ще го използвам. Много се радвам, че Комисията за защита на потребителите все пак е действаща структура, а не просто поредната бюрократична единица, която само те "върти" и в крайна сметка човек сам се отказва да си търси правата... 

# 28
  • Мнения: 221
И аз имах аналогичен случай и при мен жалбата към Комисията за защита на потребителите нямаше ефект.
Когато излизайки от магазина се обадих в Комисията за да сигнализирам за случая, любезно ми обясниха, че съм в пълното си право да изисквам да ми заменят обувките или да ми върнат парите, тъй като повредата беше очевидно непоправима, въпреки опита им да бъде отсранена. (Само да отбележа, че носих обувките 2-3 часа и подметката се нацепи, след което в магазина обещаха да ми ги сменят до 3 дни, а се наложи да чакам 20 дни за неуспешната поправка.)
Не можех да си обясня как по телефона и по информацията, която прочетох в сайта на КЗП  имах право да предявя претенции, а след това се оказа, че не е така.
Не си потърсих обувките, които не успях да нося дори 1 ден. Цената им беше 40 лв, която не е висока, но не бих казала, че е ниска, имайки предвид, че са чехли от изкуствена кожа.
В крайна сметка си купих други обувки от друг магазин, но вече знам, че при подобен случай е безсмислено да се оплаквам по институции.

# 29
  • Мнения: 27 524
Браво, поздравявам те, ако всички станем така, нещата ще придобият коренно различен вид  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт