Пускам темата , за да се възползвате от опита , който натрупах днес .
Закупих обувки от магазин на Ал . Стамболийски 27 - Roberto Lenzi . Обувките ги обух точно веднъж - минах около 200 метра и падна първо едната капачка , а в последствие видях , че и подметката е тръгнала да се разлепя . Веднага ги свалих , днес ги занесох в магазина с гаранционната карта . Отказаха да ги приемат с мотива , че това не се покрива от гаранцията .
Тъй като по начало не съм конфликтна личност мислех да си изляза и да ги занеса на ремонт и да не се занимавам повече .
Но търпението ми много бързо се изчерпа след " разговор " с персонала , които не само ме излъга , че не може да се свърже с управителката на магазина , но и се държеше твърде нагло и предизвикателно .
Веднага телефонирах на моя позната и тя ме насочи какво трябва да направя . А трябваше просто да се обадя на телефон 0700 111 22 - Комисия за защита на потребителите .
Много ми беше приятно да наблюдавам наглия персонал докато говорех на спикър фон ( за да чуят точно какви са им нарушенията ) Казаха , че още същия ден ще им пратят проверка и ако моята жалба се потвърди акта е в размер от 500 - 5000 лв .
За да съм сигурна , че това ще се случи отидох и пуснах и Жалба в писмен вид на Славейков 4 а , ет . 3 , където ми издадоха и изходящ номер на жалбата .
А за да се научат най - накрая да престанат да лъжат потребителите се свързах и с представител на фирмата Роберто Ленци , който ме увери , че въпросния търговец няма лиценз да внася тази марка и обувките са фалшификати .
Така - наскоро едно заведения бе затворено близо месец заради хранително отравяне , колко още такива места трябва да обиколя , за да има някакъв ефект .
Моля , ви търсете си правата и не оставяйте наглите български търговци да остават ненаказани .
А просто трябваше да ми върнат парите или да да ми поемат поправката , която едва ли би била повече от 7 - 8 лв .