Детска стокова борса "вис виталис" в Пловдив

  • 50 138
  • 85
  •   1
Отговори
# 75
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
Живея много близо до Вис Виталис, същия в който е пазарувало момичето отворило недоволната тема. Пазарувала съм и пазарувам доста неща от там за двете ми деца по една единствена причина - много ми е близко и наоколо няма друг добре зареден магазин от този тип. Не еднократно съм била свидетел на лошо отношение на продавачките. Като се замисля по-лошо държание на персонал от там, на друго място скоро не съм виждала. Постоянно се случва дя няма човек на касата докато момичетата са събрани наоколо на групи да обсъждат "фирмената политика".На няколко пъти и аз самата съм влизала в спорове с тях основно заради забележки от сорта на "Оставете си чантата отвън", като става въпрос за чантата от количката ми в която държа нещата на бебето. Еми не е приятно това. Имат камери и служители на всеки ъгъл, тръгнала съм с двете си деца, едва ли ще взема да си муша нещо в чантата с памперси и шишета на детето. Друго което адски ме изнервя е практиката им, да ли случайно или нарочно, да не си коригират етикетите по щандовете при увеличение на цените. Случва ми се непрекъснато.
Като цяло мога да обобщя бельото и дрешките собствено производство са малко по евтини, но не особено качествени. Всичко друго е на цени доста по-високи от останалите магазини да не говорим за храните и препаратите, при които надценките им са много по-сериозни от хипермаркитите. Така че както казах и в началото при нацупените каки ходя само в краен случай.
На потърпевшото момиче мога да кажа само подобни търговци не ти заслужават парите, както и времето което би изгубила да се занимаваш с тях.

# 76
  • Мнения: 6 206
Няма карти във Вис Виталис.
Голяма реклама му направихме на този магазин,дано се очовечат малко.
Весела е права-ракията сама ли ще си я пия,гащите само аз ли ще ги нося или половината квартал-моя си работа.
Разфасовки на едро-цени на едро.

 Peace

Не е точно така, но както и да е.

Аз пазарувам на едро от страшно много места, навсякъде където е свързано с деца, днес може да ми трябват неща за 30 лв, утре за 3000 лв, аз съм им партньор и клиент и да, никога не съм имала проблеми с никой. През ум не ми е минавало обаче да пращам братовчедка ми да купува от Вис Виталис от мое име. От там пазаруваме само мъжа ми, аз и управителката ни. Това е.

Когато си партньор с някой и ще пращаш братовчед си, можеш да вдигнеш телефона и да се обадиш и да кажеш  - пращам братовчед ми, стринка ми, леля ми, ще купува и да се обясниш. Това изискват добронамерените отношения.
Въобще в случая за мен е излишно девойката да се прави на обидената клиентка, но както и да.
Клиент може да се обижда когато си плаща и не получава нищо насреща. И дори тогава може да се врътне и да не плати и да си излезе. Аз така имам набор от магазини, от които не пазарувам ако ще и за по 1 ст да ги дават нещата. Не се притеснявам да си търся правата, но когато си плащам.
Да, във Вис Виталис имат много проблеми с обслужването, но не мога да се сетя в кой голям магазин нямат. Такова ни е нивото на обслужването в цялата държава. Един Вис Виталис да е, с мед да го намажеш.
В момента имам обява за работа - на какви чудеса се нагледах, карат ми се по телефона като им се обадя за интервю, по три пъти им казвам добър ден, здравейте белким изкопча нещо по-различно от сумтене и да насреща, но напразно. Откъде да паднат културни и интелигентни хора да ни обслужват, от небето ли?
В крайна сметка всеки си прави бизнеса, както намери за добре.
И в крайна сметка, никой на никого не е опрял нож да ходи натам.

# 77
  • Мнения: 0
Подкрепям изцяло Каспър!
Мисля, че корените на лошото обслужване са много по-дълбоки и наистина всичко тръгва от елементарните обноски /първите 7 години както им казват/. Ако искаме да променим нещата в цялото ни общество, трябва да започнем от нас самите и от нашите деца.
И наистина всеки сам преценя как ще си управлява бизнеса. Лошото обслужване във Вис Виталис не е от вчера и не е рядко случващо се, така че със сигурност е известно и на собствениците им и щом те не предприемат нищо - техен проблем.
В крайна сметка всеки сам решава от къде да пазрува!

# 78
  • Мнения: 454
За мен правилата за търговия на едро във Вис Виталис са странни и това си е. Не че всеки ден пазарувам на едро, но все пак, когато съм посещавала места за търговия на едро не съм се сблъсквала с такива условия. Просто влизам и си купувам каквото ми е необходимо, без да трябва да съм нечия братовчедка.  Вярно е, че собственичката на фирмата е можела да се обади и да попита, но не го е направила. Явно обаче е предупредила братовчедка си, щом тя е попитала. Просто персонала в магазина е подвел хората и за мен това е проблем. Предполагам, че хората са попитали може ли да пазаруваме на едро от името на еди коя си фирма, а не, може ли да проверите дали еди коя си фирма фигурира във вашата база данни. Ми в крайна сметка става въпрос за пари, а за една и съща сума можеш да купиш различно количество стока в зависимост от това по какви цени пазаруваш. Просташкото отношение просто допълва картинката. Дори при този гаф, едно добро отношение можеше да оправи нещата и хората да си платят нещата по цени на дребно, без много шум и негативни емоции.

# 79
  • Мнения: 6 206
Права си абсолютно, че доброто отношение и усмивката оправят нещата в 99% от случаите, но само в 99%
Нито ти, нито аз сме били там и знаем как и какво се е случило;
Представям си да ми дойде някой си и да започне да ми вика и крещи, така че да се чува през 5 врати, как да си движа бизнеса, при положение, че преди 10 минути съм отказала да се срещна с него. Не вярвам някой ден толкова да ми порасне работата, че да отказвам да се срещам с хора, които ми носят парите, но повярвай има хора с отвратително отношение и не се знае как и какво е било.
А пък това - да ги купиш нещата след скандал и цирк, въобще не мога да го проумея, ако ще и в предродилна зала да съм.

Не ги защитавам хората от Вис Виталис, картинката ми е пред очите, знам перфектно какво е станало, но не е луд този който яде баницата, а този който му я дава все пак. Simple Smile

# 80
  • Мнения: 454
Съгласна съм, че зная становището само на едната страна и съдя според това. Според личните ми впечатления от ВВ съм склонна да вярвам, че някоя некомпетентна служителка, се е направила на голяма работа и е взела решение за което не е упълномощена,  чрез което е подвела и клиентите и се е стигнало до неприятната разправия. Иначе, както казах и преди, аз също нямаше да взема стоката след подобен цирк, та ако ще в магазина да родя.

# 81
  • Мнения: 6 206
Така е, Velesa, но когато стоят интелигентни хора един срещу друг нещата се оправят
Мисля, че по снимката, май не се лъжа, зимата цепнахме устничката на твоето дете и цялата уста се поду... Ти и мъжът ти бяхте достатъчно интелигентни хора и реагирахте адекватно, въпреки че съм сигурна не сте подскачали от радост.
Хем къде е детето ти, къде са някакви си дрешки и аксесоари.
И вие можехте да викате и крещите и щяхте да бъдете в правото си...
Никой не е застрахован от грешки, колкото и да се старае и да си прави организацията.
Така че всичко е въпрос на ситуация и реакции от ДВЕТЕ страни.

# 82
Каспър , твойта работа може и да не порасне   LaughingОбаче собственичката на Вис Виталис е способна на подобно отношение и никак, ама никак не ме учудва  вчерашната ситуация.

# 83
  • Мнения: 454
Каспър, не се лъжеш за случката. Ние реагирахме нормално, защото вие подходихте нормално. Не мога да правя скандали на човек, който показва, че е притеснен от случилото се и се опитва да помогне. В случая ти ни донесе вода и салфетка, доколкото помня. За разлика от вас, персонала във ВВ първо е подвел хората, а после се е отметнал от първоначалното си решение и освен това се е държал грубо. Нормално е хората да се афектират и да се стигне до скандал. Виждам, че в другата тема има информация, че се проверява случая, така че ще чакам развитието. Честно казано, не ми се пише повече по въпроса, защото ние тука може да си приказваме, но за съжаление некоректните търговци не се изчерпват само с ВВ и си въртят търговията без изобщо да им дреме, какво си пишем във форума.

# 84
  • Пловдив
  • Мнения: 99
Амбър,във борса Вис Виталис по цени на едро пазаруват търговци,които зареждат детски магазини.Нали се сещаш,че всеки търговец има десетки роднини,приятели,познати и какво излиза,че винаги можем на теория да намерим някой ,който ползва цени на едро там,но  на практика не е така.  Искали сте да минете по -тънко,но за тази цел е трябвало да отидете няколко дни по-рано,когато е пазарувала братовчетка ти , а може би тя не е била там отдавна.Като търговец зареждащ магазина си от ВВ тя би трябвало да е наясно с правилата за пазаруване на едро там.
  Много е лесно да се плюе по форумите,когато разбираме само страната на плюещия.Медала има две страни .
 А колкото до управителката ,тя не може да крещи.Да ви засрами с любезния си тон-да,но да крещи на КЛИЕНТ -никога.
 Лек и спокоен ден на всички!!!
 По-малко нерви и повече добро настроение!!!

# 85
  • Пловдив
  • Мнения: 3 711
А колкото до управителката ,тя не може да крещи.Да ви засрами с любезния си тон-да,но да крещи на КЛИЕНТ -никога.

Лично аз съм била свидетел на такова крещене  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт