Стъклена маса в детски магазин

  • 4 232
  • 95
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 5 393
Не плащай.Те трябва да имат застраховка за щети.

# 31
  • Мнения: 5 103
Аз бих платила.

# 32
  • Мнения: 2 818
Не бих платила. Ако искат да ме съдят, но няма да спечелят. Ако с детето ми се случи нещо такова и то пострада бих ги съдила. (На теория  Rolling Eyes )

# 33
  • Мнения: 6 164
Не бих платила. Аз не съм и виждала стъклена маса в магазин, като се замисля. Изложили са на риск здравето и живота на дете - било е въпрос на време да бъде счупена. Ако не бяхме в България, може би дори бих ги осъдила.

# 34
  • Мнения: 532
Може ли да попитам на какво основание?

В крайна сметка какво реши?
както обещах в началото ще постъпя така, както смята мнозинството, но пък искам и да знам защо други биха постъпили обратно. До сега гласовете са 60 на 8 в полза на тези, които не биха платили. Ще изчакам до понеделник, може пък и да се обърнат гласовете.

# 35
  • Мнения: 5 103
Може ли да попитам на какво основание?

В крайна сметка какво реши?
както обещах в началото ще постъпя така, както смята мнозинството, но пък искам и да знам защо други биха постъпили обратно. До сега гласовете са 60 на 8 в полза на тези, които не биха платили. Ще изчакам до понеделник, може пък и да се обърнат гласовете.
Да и аз ще ти отговоря, просто съм такава, ако детето ми счупи нещо винаги го плащам или и да не искат оставям пари , примерно чаша в кафе , иначе ще умра от срам ако си тръгна така.
Не казвам, че съм права, но аз така разбирам нещата.

# 36
  • Мнения: 503
И аз не бих платила. Интересно, ако децата се бяха накълцали на тази маса, дали щяха да ти предложат някакво обезщетение или поне бърз транспорт до най-близката болница?

# 37
  • Мнения: 1 455
Не е нормално да си плащаш.
Чупили сме бурканчета с храна в Хит и ми ги замениха...
Сина ми счупи в един магазин голямо огледало,което беше подпряно(добре,че на него нищо му нямаше) и пак ни изпратиха по-живо ,по-здраво Peace То от нас зависи предимно реакцията на персонала и собственика.

# 38
  • Мнения: 1 455
Не е нормално да си плащаш.
Чупили сме бурканчета с храна в Хит и ми ги замениха...
Сина ми счупи в един магазин голямо огледало,което беше подпряно(добре,че на него нищо му нямаше) и пак ни изпратиха по-живо ,по-здраво Peace То от нас зависи предимно реакцията на персонала и собственика.

# 39
  • Мнения: 6 029
Не само, че няма да платя, ами ще ги осъдя...

# 40
  • Мнения: 927
Не. Не бих платила, но предполагам че е наистина трудно да се разговаря с такива хора  Rolling Eyes . Не се учудвам на това, което се е случило, защото в Бг май рядко се среща нормално отношение към клиенти.. Имам чувството, че повечето продавачки се избират с конкурс по тъпота и нещо друго... Не се отнася за абсолютно всички, разбира се - има и учтиви момичета, които знаят как да се държат с клиентите, но са рядкост, за съжаление..
  В Дубай, ако се случи подобно нещо, ще ви засипят с извинения и даже и ваучер или някакъв подарък ще ви дадат.
 Случвало ми се е мои клиенти да счупят някакъв скъп парфюм и да се притеснят толкова много, че съм им давала някакъв подарък за да ги успокоя  Laughing  Laughing - така хем те щастливи и ще хвалят магазина ни, хем и за нас не е никакъв проблем  Laughing. Счупеното само се записва за да не излязат липси при ревизия.

# 41
  • София
  • Мнения: 2 623
Виж миличка, много е трудно да излезнеш
на глава с простак, какъвто очевидно е
собственика на магазина. Просто му кажи,
че ще заведеш дело срещу него за нанасяне
на морални щети над децата + това, че
в магазина му има изложена опасна вещ,
можеща да причини сериозни наранявания.
Нямам общо с правото, но си мисля, че
това би го накарало да престане да мисли
замо с г..за си  Naughty

# 42
  • Мнения: 532
jullianna, благодаря ти, че мислиш като мен. Казах на собственика, че ще му платя стъклото, но че той би трябвало да се замисли какви вещи поставя в магазина си и най-вече, че ме потриса липсата и на най-малката загриженост към потърпевшите деца, за мен колкото и да струва нещо материално, душите на децата ни са безценни. Както и да е, бизнесменът ми отвърна, да не го уча как да върти търговия, както той не ми се бърка в моята работа. Той не се страхувал от заплахи със съд, той водел достатъчно дела към задлъжнели клиенти. На мен пък от това ми преля чашата на търпението и му казах, че се отказвам да платя толкова важната му вещ, нека той да си търси правата чрез съда. Още повече, че не моите деца са му счупили стъклото. То както се вика, който се мъчи да усмири две страни в бой, накрая сам си го отнася.  Sick

# 43
  • Варна,Младост
  • Мнения: 200
И аз не бих платила.Познавам собствениците задочно и съм чувала добри неща за тях като хора,но явно като търговци нещо им куца.Познавам и една от дългогодишните им продавачки и мога да си представя  какво е било отношението и към случката.Като цяло отношението ми към целия магазин е отрицателно.Защото един магазин не е само стока,а отношение към клиента.

# 44
  • Мнения: 17 407
НАй- вероятно бих платила, без да се разправям. Това, че масата  етам, не означава, че трябва да бъде счупена, нали? Не помена колко големи са били децата.Ако са бебета, разбирам, но по- големите би трябвало да знаят как да се държат в магазин....

Общи условия

Активация на акаунт