Warning! Внимание! БТК ADSL - некоректност и капани

  • 3 061
  • 61
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 3 099
иди на доктор , психиатричните прегледи са безплатни ..с теб съм   bouquet

Да ти кажа, не е хич луд човекът... И аз имам драматични впечатления от БТК.

Не обиждай, нищо, че работиш в БТК  Mr. Green

# 16
  • Мнения: 1 002
аман от аматьорщина

промяната на условията винаги е в полза на клиента

 за какво да се откачам ? за това , че вдигат скоростта , а намаляват цените ?
или затова , че нямам ланкарта , която да изгори при гръмотевици или суич , който ще изгори  при буря ?
за мен обслужването е 1000 пъти по-добро от онова , което съм получила в ланчетата ...
моя опит е друг - и ние се объркахме един - два месеца и не платихме , не са ни чакали да ни станат сметките 500 лева ,
спряха до на 14то число на третия месец ли беше , нещо такова
1 час след като платихме пуснаха и нет-а и телефона ..доколкото знам може да се разсрочи сметката за една година , но имаш това право само веднъж - използваш ли го 1 път не може следващата година пак да разсрочваш ...

# 17
  • Мнения: 1 002
Не обиждай, нищо, че работиш в БТК  Mr. Green
ами не работя там , никога не съм работила , нито познавам някой , който работи , просто за 3 години ползване нямам проблеми с нет-а , а съм пристрастена към него ( към Интернет ) ...

друго си мислех обаче - в едната тема се страда по комунизма , а в другата хората мразят екс-комунистическата фирма , която носи спомена за лошото обслужване и лошите услуги от едно време ..
не е ли парадокс ?

# 18
Ще пусна и приложение 7 за да отговоря на хората ,които мислят така /като white_r и сие ../

ВНИМАНИЕ ! WARNING ! AHTUNG ...

                  "Вратичките" и "капаните" в Общите условия на БТК и придружаващите ги      заявления ,за които трябва да внимава потребителя на АДСЛ-услугата!!!


   1.Интернет скоростите в договорите са поделени за фирми 1/20, а за физически лица 1/50, което значи, че ако интернета Ви е слаб и мижав, Те /БТК/ не са виновни..., просто Вие сте приели това условие!
   Пример: При скорост 1024 Kbps доунлоуд и 128 Kbps ъплоуд, имайки предвид т.1 и някакво СРЕДНО натоварване на трасетата на БТК, Вие ще получавате скорост от по няколко Kbps (около 20), което значи, че едвам-едвам ще можете да разглеждате страници /браузвате/, а всякакъв вид друга комуникация ще бъде блокирана!

   2. Навсякъде в договорите скоростта се определя с параметъра  "ДО...", а никъде не се споменава за някакъв гарантиран минимум! Това нещо ще ви се изтъкне и от поддръжката на 070017111, ако имате проблем с намалена скорост или бавен интернет.

   Коментар:  Със съчетанието на т.1 и т.2  господата от БТК "двойно връзват гащите си" Simple Smile относно предоставяне на некачествен /слаб/ интернет  и единственото Ваше право си остава да си плащате редовно без привилегията да мрънкате или недоволствате от лоша услуга!!! За прекратяване на договора въобще и дума не може да става!!!

   3.Точки от ОУ, при които БТК не носи отговорност :

"5.4.1. Планирани профилактични ремонти или мероприятия с цел оптимизиране на качествени параметри на Услугата и аварийни ремонти;
5.4.2. Повреда или смущения в телефонните линии до отстраняване на повредата или смущението и/или спиране на електрическото захранване на регионалната или национална електрическа мрежа до възстановяване на захранването;
5.4.3. Когато Потребителят използва алтернативно оборудване - до отстраняване на това оборудване и замяната му с подходящо оборудване, както и при самоуправно отстраняване на повреди в оборудването, предоставено от БТК от страна на Потребителя;
5.4.4. При настъпване на обстоятелства от непреодолима сила до отпадането им;
5.4.5. Когато Потребителят ползва Услугата по начин, който затруднява или пречи на нормалната работа на други потребители на БТК или им причинява щети;
5.4.6. Когато Интернет не е достъпен от мрежата на БТК до осигуряване на такъв достъп;
5.4.7. Когато Потребителят забавя плащането на Услугата повече от 10 (десет) дни след определената крайна дата на плащане (падежа);
5.4.8. Когато Потребителят използва Услугата на повече клиентски потребителски станции, отколкото е посочено в Спецификацията на БТК АДСЛ услугите и ценовата листа за съответната АДСЛ Услуга."

   Извод: При проблеми на БТК с доставката на интернет можете да останете без връзка с дни или седмици, но в крайна сметка Вие не може да ги смените като Ваш доставчик... В най добрият случай ще Ви бъде приспадната някаква сума от месечният абонамент, а "привилегията" да си плащате редовно до края на договора си остава желязна и непоклатима!

   4. Никога не подписвайте договор с включена "Промоция"!!!   Ако имате такова упоменаване при подаване на заявлението си, Вие губите автоматично правото си да не приемате ново едностранно променяне на ОУ от страна БТК.
   Коментар: За в бъдеще съм сигурен, че всички абонати на БТК ще са само от промоции... Разбираемо е защо, когато четете горното!  Simple Smile
   Към днешна дата е жалко за всички потребители на АДСЛ, които са ползували "промоции"! Те нямат право да НЕ приемат новите ОУ влезли в сила от 22.09.2007 г.! /това ми го разясни една от служителките/ Sad(

   5. За новите абонати: Внимавайте с нововъведените вече "специални условия" във Вашите заявления! Там "уловката" е следната - Ако евентуално забравите да предупредите БТК в едномесечен срок преди изтичане на договора за прекратяването му, то Вие удължавате договора си с 12 месеца и спасение през този период НЯМА!  Simple Smile Т.е. остава си вашето неоспоримо и непроменимо право да си плащате редовно!
   Много хитро е това !    Simple Smile
   Прави са хората когато казват, че всяко невнимание се наказва!!!

   6. Промяна на цените!

"6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведоми Потребителя като публикува промяната на цените в един ежедневник и/или на уеб страницата си в срок от 1 (един) месец преди влизането им в сила като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в гореспоменатия срок Потребителят не изпрати предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на цените, тази промяна автоматично влиза в сила след изтичането на срока посочен в точка 6.8.1."

   Коментар: "За бога братя не купувайте " Simple Smile)  Значи, ако случайно пропуснете при редовното си ежемесечно и подробно четене на сайта на БТК, че случайно са приели нови цени, то Вие може (неслучайно) да се озовете със сметка много по-голяма от досегашната си! Е разбира се, ако не сте "възразили"! Simple Smile  Тънкостта е в това, че трябва да "възразите" точно навреме, иначе приемате всичко безусловно!
   Размисли: Как ли ще е с хората с "промоциите" ? Те нали май нямат "право на глас" ???

   7.Препоръка :  Ежемесечно четете редовно сайта на БТК и по-точно ОУ на БТК! Те винаги имат право едностранно да променят условията си, които ако не оспорите в срок, то безусловно приемате.
   Отговорността си е изцяло Ваша!!!
   Просто да сте си отваряли очите.

п.п. Предложените коментари и факти в този документ не претендират за изчерпателност. Те са съставени на "прима виста" без детайлна и правна аргументация. Всеки има право да ги допълва и коригира.
Но скоро професионалисти по право и адвокати ще се произнесат компетентно върху тяхната "тежест" и ще се отговори на въпроса: "Има ли такова чудо у Европата, или само у нас (в България) капиталистите-монополисти имат право да правят каквото си поискат с клиентите?"

# 19
  • София
  • Мнения: 3 099
damianov.GK , благодаря!   bouquet Това е ценна информация.

# 20
Като имам предвид предният ми пост  моето лично решение е да дам едно уведомително писмо
на БТК и да преккатя договора ни !
Всеки сам избира и после да се сърди на себе си ! Wink

Моля Ви избягвайте лични нападки и квалификации...

Всеки ,който има желание да се борим срещу информационното затъмнение и така да помогнем на хората да направят своя най–правилен избор е добре дошъл !

Приемам всякакви съвети и подкрепа ,че времето е малко ,а хората доста незнаещи!

Поздрави!

# 21
  • Мнения: 1 002
Като имам предвид предният ми пост  моето лично решение е че времето е малко ,а хората доста незнаещи!
Поздрави!
ами малко ви е времето , да , БТК вече имат тарифа и за 20 лева , дават
безплатно тестване за две седмици ...
Ланчетата с какво ще им отговорите ?  Laughing

# 22
  • София
  • Мнения: 3 099

ами малко ви е времето , да , БТК вече имат тарифа и за 20 лева , дават
безплатно тестване за две седмици ...

И след договора - нЕма отърване...

# 23
  • Мнения: 25 590
Засега нямам намерение да прекратявам договора си с БТК (просто в наше село засега няма по-добра алтернатива!), но ако някой ден реша да го направя, вече зная как.
Благодаря за което!   bouquet

# 24
  • София
  • Мнения: 3 099
Жалко, че тази тема няма как да бъде закована...

# 25
  • Мнения: 819
Здравейте!От половин година не живея в София,където имах сключен договор.Мястото,на което отидох,няма АДСЛ,но въпреки всичко трябваше да плащам вс.месец по 40лв ,без да ползвам.А в съседното населено място има,ама ако искам там,плащам такса 40лв,за да ме преместят от София там,отделно да си вкарам домашен телефон плюс още сума работи и става около 150-200 лева.Затова половин година вече плащам,без да ползвам...Няма кой да защити клиентите в тая тъпа държава!

# 26
  • Мнения: 235
 Аз имам много лошо мнение за БТК , не съм им ползвала интернета,  но когато реших да закрия един телефонен пост имах доста проблеми . Да не говоря, че служителките им са избирани по каталог за красавици с празни глави...

# 27
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 250
Моя позната адвокатка се е заела да съди БТК. Сигурна съм, че ще успее  Peace

От повече от 1 година съм клиент на БТК АДСЛ. Много разправии съм имала с тях, убедена съм, че никой там не знае точно за какво иде реч. Връзка между отделните звена няма абсолютно никаква  Naughty

# 28
  • Въпрос на гледна точка...
  • Мнения: 877
damianov.GK , благодаря!
Отдавна съм им вдигнала мерника на тия. Няма да си подновя договора и смятам да закрия  и телефонния пост.

# 29
  • София
  • Мнения: 3 099
Значи, не само на мен ми се повръща като чуя БТК...  Thinking

Общи условия

Активация на акаунт