Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 15
  • Варна
  • Мнения: 12 604
докога само с МТЕЛ проблеми.... newsm78

Никога не съм забелязвала такива. Но с Глобул...  ooooh! почти нон стоп. Бягам далеч от всичко гръцко  Laughing

Що бе? Аз винаги съм била с Глобул, нищо лошо не мога да кажа. И никога не ми се е губил обхвата. Да не е от телефона?

# 16
  • София
  • Мнения: 4 794
От много години съм с Мтел и съм доволна-и от мрежата и от обслужването. Относно преносимостта-варианта, който се обмисляше е звукът на сигнала за свободно, когато се набира номера да е различенза трите оператора и така да се разбира, че звъниш на глобулски номер с код на Мтел например. Аз не бих си сменила оператора-и аз съм мнителна към гръцки собственици-от горчив опит в други сфери, пък и съм доволна от Мтел

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 8 214
Аз съм към М-тел от доста години. Доволна съм що се отнася за покритие, но М-тел си удрят в сметките най редовно.Аз ги усетих с  sms , които ми бяха надписали преди 2години още. Аз много мразя да пиша съобщения, ако пиша те са по празниците и са от компа. Но тогава съм написала незнайно как 18 sms... newsm78

# 18
  • Мнения: 1 002
преносимостта е задължителна в ЕС , но от Мтел се дърпат и увъртат , защото са най-стария моб. оператор и тях ще ги засегне най-много ..

# 19
  • Мнения: 7 701
7 години бях към М-тел и бях доволна. От 1 г. съм в бизнес група на Глобул и съм още по-доволна, заради многото безплатни минути bowuu

# 20
  • София
  • Мнения: 786
Аз имам 2 военни карти на Глобул и съм доволна от тях. До сега не съм имала проблеми и надявам се да нямам за напред.  Peace

# 21
  • Варна
  • Мнения: 672
Аз имам два телефона, съответно два номера-Мтел и Глобул. Мисля, че съм по-доволна от Мтел. Peace Като, че ли покритието на Глобул нещо ми бяга понякога  newsm78

# 22
  • Мнения: 2 615
Имах карта на М-тел и наистина, сметките ми бяха еднакви, независимо от потреблението - 70лв. Минах на Глобул, говорех по същия начин, на еднотипна тарифа и сметката падна на 35  Rolling Eyes М-тел - ни-ко-га!

Искам да питам за следният казус. Имам срочен договор, който е изтекъл преди доста време. От оператора предлагат модел телефон, на преференциална цена, ако подпишеш договор, но само с нов SIM. Защо, питам се? Изглежда ми нелогично  Thinking Нали, ако го взема, ще преподпиша договор с нов срок?

# 23
  • някъде ... тук ...
  • Мнения: 5 884
Мтел от доста години. Доволна съм.

# 24
  • София
  • Мнения: 882
М-тел. Никавки оплаквания!

# 25
  • Мнения: 690
Относно преносимостта на номера - проблема е не че М-тел се дърпат, а в тарифирането. Когато пренесеш номера със съответния код тогава този който ти звъни няма да знае на кой оператор си, т.е. ще има много недоволни и тогава. Това е проблема, който М-тел се опитват да разрешат и който и Глобул и Вива тел не са разрешили, но все пак обявяват, че са готови. Вярно е, че М-тел като най-стар оператор ще загубят най-много от това, ама май-не само за това се дърпат, щото техните най-големи приходи са от картите по договори.

Относно обхвата - ако настроиш телефона да търси 3G естествено ще губи обхват, защото не всички базови са такива.

Иначе имам карта на М-тел. Досега не съм имала проблеми.

# 26
  • София
  • Мнения: 786
Имах карта на М-тел и наистина, сметките ми бяха еднакви, независимо от потреблението - 70лв. Минах на Глобул, говорех по същия начин, на еднотипна тарифа и сметката падна на 35  Rolling Eyes М-тел - ни-ко-га!

Искам да питам за следният казус. Имам срочен договор, който е изтекъл преди доста време. От оператора предлагат модел телефон, на преференциална цена, ако подпишеш договор, но само с нов SIM. Защо, питам се? Изглежда ми нелогично  Thinking Нали, ако го взема, ще преподпиша договор с нов срок?

Аз работех миналата година към Глобул и процедурата беше следната: След като ти изтече договора, премианваш на безсрочен. Ако желаеш да преподпишеш договор, получаваш апарат на преференциална цена и си избираш или подобна абонаментна програма или си оставам на същата , като получаваш бонус безплатни минути. Нямаше условие да си земеш нов сим. Обади се на 123 и попитай операторите по-добре, защото може да си попаднала на някоя нова служителка дето не е много наясно нещата. Съмняваме да са променили нещата, но все пак е възможно.

# 27
  • Мнения: 2 615
dessitto, питала съм в 3 различни офиса на Глобул. Оставам с впечатление, че явно служителите са обвързани с някаква бонус програма ,за продажба на СИМ карти и за това казват че не може. За последно - в офиса на Аптека, преди 2 месеца.

# 28
  • При хората, които обичам
  • Мнения: 3 192
С М-тел се разбираме прекрасно вече девета година.

# 29
  • София
  • Мнения: 786
dessitto, питала съм в 3 различни офиса на Глобул. Оставам с впечатление, че явно служителите са обвързани с някаква бонус програма ,за продажба на СИМ карти и за това казват че не може. За последно - в офиса на Аптека, преди 2 месеца.

Да така е ,имаш бонуси при повече активации на нов сим, а за преподписване на договор не получават бонуси. Ще попитам една приятелка която още работи за Глобул за повече инфо и ще ти пиша. Ако не са се променили условията, ще ти пиша каде работи тя за да отидеш ако желаеш там. Съмняваме да са променили нещата, просто явно искат да си пробутат нови карти, за това те посъветвах да се обадиш на оператор.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт