Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 30
  • Мнения: 377
dessitto, питала съм в 3 различни офиса на Глобул. Оставам с впечатление, че явно служителите са обвързани с някаква бонус програма ,за продажба на СИМ карти и за това казват че не може. За последно - в офиса на Аптека, преди 2 месеца.

По принцип трябва да имаш индивидуален списък с оферти и не можеш да се възползваш от абсолютно всички предложения, които предлагат за апарати с нови карти и договори. Аз до момента два пъти съм си взимала нов апарат с преподписване на едногодишен договор. Като единия път цената беше по-ниска от колкото предложението за нови абонати със същия апарат, а втория апарат е на изплащане и крайната цена е абсолютно същата, която се предлагаше и за нови апарати. В офис на Глобул би трябвало по номера да ти извадят списък с индивидуални оферти.

# 31
  • Мнения: 189
J J,

обикновено апаратите в промоции са със субсидирана цена, т.е. силно занижена, с цел печелени на нови абонати. Дали договорът ти е срочен или не, операторът си взима парите от теб и образно казано, не печели нищо от теб, ако ти даде телефона на ниска цена. Занижените цени на апарати са инструмент за активиране на нови карти, тъй като когато си ги "мерят" , го правят на база брой карти, а не брой дългосрочни договори.

# 32
  • Мнения: 2 615
Дали договорът ти е срочен или не, операторът си взима парите от теб и образно казано, не печели нищо от теб, ако ти даде телефона на ниска цена.

Печели, защото оставам вързана за определен срок. Сега, мога всеки ден да си "вдигна капата", пък те да си мерят картите, щом ги влече. Егати политиката. Не само тяхната, но и на другите.

# 33
  • София
  • Мнения: 788
Tangerine да така е има списък от който може да си избере. Цената на апаратите е индувидулна , взависимост колко е стара картата и какви сметки си плащала.

# 34
  • Мнения: 189
Не знам как е в Глобул, но в МТел имат МТел Клуб, който представлява точно това: промоционални оферти за стари абонати, с изтичащи или не, договори.

# 35
  • Мнения: 7 724
Дърпат се М- тел, защото половината им абонати ще се прехвърлят към другите оператори

# 36
  • Мнения: 738
Дълги години бях на Мтел и ме бяха заковали на 120 лв #Cussing out Говориш, не говориш-толкоз. А имах и безплатни минути. От 3 години минах на Глобул, на фирмен план,500 безплатни в групата,после по 1ст и 20 безплатни към други номера от всички мрежи. Е много приказвам, плащам 4 телефона и не съм превишила 100-110 лв Peace

# 37
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 643
M-tel! Peace  Глобул има доста хляб да изядат, докато станат компания,която предлага качествена услуга. Надписват яко сметки , а за покритието -  #Cussing outвсе едно с компас ходя на туристическо ориентиране.
Ползвам и двата оператора, Глобул единствено заради 500 -те безплатни минути.
 Пък Вивател  hahaha- това какво е?

# 38
  • Мнения: 278
За договорите ще се включа, не само Глобул предлагат подписване на такива, а всички оператори. Естествено като ползваш услугата, трябва да се обвържеш с договор. В него освен правата са описани и задълженията на двете страни. Така, че дали някой е вързан за определен срок в случая е без значение. Освен това, до колкото съм запозната можеш да си сменяш плановете без да ти е изтекъл договора. Аз бях на Смарт, после реших да се прехвърля на Смарт Груп и това стана без неустойки.
пп: Бонуси получават и от преподписване на старите си абонати - всички оператори.
Ако някой си мисли, че конкурентния му оператор работи по различен начин се лъже. Програмите им са еднакви, цените, даже и тарифирането. За любопитните ще подскажа: М-тел Галактика и Глобул Флекси+ еднакви такси, еднакъв брой безплатни минути, едно тарифиране, само дето в Глобул минутите в група са без допълнителна такса.

# 39
  • Мнения: 3 314
Клиентка на Globul съм откакто съществува(незнам вече колко години станаха  newsm78).Първо с баща ми си бяхме взели още от първите карти,които пуснаха,май някви b-connect бяха вътре с два номера.От близо 3 години ползвам Бизнес програмата им и съм супер доволна.Не смятам да ги сменям с другите.Досега проблеми с тях сме нямали,обхват винаги имам навсякъде и винаги са били коректни към нас  Wink

# 40
  • Mediterraneo
  • Мнения: 20 841
Глобул да го духат. СЪвсем отговорно и с ясно съзнание го заявявам  Crossing Arms Винаги, когато реша да се свържа с тях, съжалявам горко.

От няколко месеца имам проблем относно гаранционното обслужване на един телефон, закупен от тях. Няма такива олигофрени просто...

# 41
  • Мнения: 6 462
Бях абонат и на М тел и на Глобул. Еднакви мушмороци са. Едните за едно другите за друго Tired М тел много надписват сметките, глобулци са малко неориентирани що се отнася до административно обслужване.

# 42
  • някъде
  • Мнения: 4 586
Глобул да го духат..
От няколко месеца имам проблем относно гаранционното обслужване на един телефон, закупен от тях. Няма такива олигофрени просто...
ooooh! ooooh! ooooh!
Чаках два месеца да оправят тъпия слайдер на мъжа ми, купен от тях и работил 5 месеца безпроблем и накрая ми дадоха нов слава богу!
И са такива олигофрени, че нямам думи- гледаха ме като овце при всяко отиване в офиса им и вдигаха рамене, че не знаят какво става с телефона и кога ще ми го върнат! ooooh!

# 43
  • Mediterraneo
  • Мнения: 20 841

 ooooh! ooooh! ooooh!
Чаках два месеца да оправят тъпия слайдер на мъжа ми, купен от тях и работил 5 месеца безпроблем и накрая ми дадоха нов слава богу!
И са такива олигофрени, че нямам думи- гледаха ме като овце при всяко отиване в офиса им и вдигаха рамене, че не знаят какво става с телефона и кога ще ми го върнат! ooooh!

Аха. Същите овце са и в централния офис в Шумен  #Cussing out
След повече от месец вдигане на рамене в петък най- после ми върнаха слушалката  Simple Smile В гаранционния протокол е записано, че е сменено всичко на телефона, освен панела. Е, телефонът отново не работи нормално, този път дава друг дефект.
Утре отново отивам да им гледам тъпите муцуни, но вече ще отнеса нещата до Комисията за защита на потребителите  Crossing Arms

# 44
  • някъде
  • Мнения: 4 586
В протокола /или както е казва/, който попълних, когато им дадох телефона пишеше, че ако не е поправи до един месец трябва да го сменят и затова нямаха избор, инач въобще не им беше много кеф! Mr. Green

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт