за мобилните оператори и още нещо

  • 2 387
  • 45
  •   1
Отговори
  • Мнения: 278
Я да ги разнищим тези най-накря.
Споделете.
Кой какво ползва и доволен ли е?
Бихте ли си сменили номера ако друг операто предлага нещо което би ви удовлетворило /за спестване на разхода за телефом става дума/?
Вярвате ли че скоро ще стане възможна преносимостта на номерата?

# 1
  • Мнения: 27 524
Мтел. Доволна съм. Преносимостта на номерата отдавна е възможна. Аз поне я ползвах от Мобиком към Мтел още преди десетина години  Simple Smile

# 2
  • Мнения: 4 435
Преносимостта още я няма в България.Трябваше да я има от септември,но м-тел направиха някаква врътка,дори глобул и вивател бяха много ядосани.Блонди при тебе е било друго.

# 3
  • Мнения: 3 423
Ползвала съм няколко услуги на мтел.
Като изключим мудното обслужване
в някои от магазините им, другото е ок.
И от припейдката съм доволна, и от интернета.

# 4
  • Мнения: 278
Аз пък друго чух.
М-тел съдели държавата, че ги задължава да въведат тази възможност, тъй като сме я приели като сме влизали в ЕС.
Я кажи как стана с Мобиком, те нали бяха с 048 код???

# 5
  • Мнения: 27 524
Преносимостта още я няма в България.Трябваше да я има от септември,но м-тел направиха някаква врътка,дори глобул и вивател бяха много ядосани.Блонди при тебе е било друго.

А, възможно е  Confused Така или иначе скоро трябва да дойде  Simple Smile

# 6
  • Мнения: 4 435
Преносимостта още я няма в България.Трябваше да я има от септември,но м-тел направиха някаква врътка,дори глобул и вивател бяха много ядосани.Блонди при тебе е било друго.

А, възможно е  Confused Така или иначе скоро трябва да дойде  Simple Smile

Дано да е по-скоро!

# 7
  • Мнения: 278
Нещо не разбирам аз. Как ще разбираш на кого звъниш, нали се таксува различно към друите оператори.
Забравих да пиша за себе си. Имам и М-тел и Глобул. М-телската е прима и вече много не я ползвам, защото повечето ми контакти са в Глобул. Глобулската ми е на Смарт груп с 500 мин. към 10 номера и имам възможност да избера в чужбина. не съм плащала повече от 30-35 лв. вкл. и таксата.

# 8
  • Мнения: 4 435
Абе много ми е странно това,че различните  оператори,на различни тарифи.Аз на всички карти,де що имам са едни тарифите и към глобул и към бтк и към вивател.

# 9
  • Мнения: 1 455
От няколко години ползвам МТел ,но не съм доволна.Дали ще говоря малко...или много всеки месец сметката ми е една и съща Crazy
Сега взех и на Глобул карта,но нямам впечатления все още...

# 10
  • Мнения: 12
Когато преносимоста на номерата стане факт.всички ще бъдем по-доволни и от цените на операторите и от услугите.Ползвам Мтел ,но не защото съм доволна от тях,а защото хората ми знаят номера.Когато пуснаха GPRS,едно време,бях с Моторола V70,познайте какво стана,апарата ми беше неизползваем,после като пуснаха 3g,същата работа,постоянно бях "неоткриваема",преди месец като ми подариха нов телефон, не можеха да ме избират,дава свободно ,а на мен не ми звъни.Сега е ОК,но докога само с МТЕЛ проблеми.... newsm78

# 11
  • Мнения: 27 524
докога само с МТЕЛ проблеми.... newsm78

Никога не съм забелязвала такива. Но с Глобул...  ooooh! почти нон стоп. Бягам далеч от всичко гръцко  Laughing

# 12
  • София
  • Мнения: 228
Mtel. Доволна съм от услугите и покритието им. Номера не бих си сменила - златен е и е подарък от мъжа ми.
Глобул са пълен зян. Все още търча из апартамента и търся обхват, като искам да говоря с някого.  smile3511

# 13
  • Мнения: 1 163
Имам два телефона-за всеки оператор,за сега нямам никакви оплаквания.

# 14
  • Мнения: 6 992
И аз имам два телефона. А мразя да говоря по телефона Joy С мтелския говоря с нашите в Пловдив, с глобулския с мъжа ми. Засега не съм имала проблеми с нито единия от двата оператора. Peace

# 15
  • Варна
  • Мнения: 25 236
докога само с МТЕЛ проблеми.... newsm78

Никога не съм забелязвала такива. Но с Глобул...  ooooh! почти нон стоп. Бягам далеч от всичко гръцко  Laughing

Що бе? Аз винаги съм била с Глобул, нищо лошо не мога да кажа. И никога не ми се е губил обхвата. Да не е от телефона?

# 16
  • София
  • Мнения: 14 661
От много години съм с Мтел и съм доволна-и от мрежата и от обслужването. Относно преносимостта-варианта, който се обмисляше е звукът на сигнала за свободно, когато се набира номера да е различенза трите оператора и така да се разбира, че звъниш на глобулски номер с код на Мтел например. Аз не бих си сменила оператора-и аз съм мнителна към гръцки собственици-от горчив опит в други сфери, пък и съм доволна от Мтел

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Аз съм към М-тел от доста години. Доволна съм що се отнася за покритие, но М-тел си удрят в сметките най редовно.Аз ги усетих с  sms , които ми бяха надписали преди 2години още. Аз много мразя да пиша съобщения, ако пиша те са по празниците и са от компа. Но тогава съм написала незнайно как 18 sms... newsm78

# 18
  • Мнения: 1 002
преносимостта е задължителна в ЕС , но от Мтел се дърпат и увъртат , защото са най-стария моб. оператор и тях ще ги засегне най-много ..

# 19
  • Мнения: 11 003
7 години бях към М-тел и бях доволна. От 1 г. съм в бизнес група на Глобул и съм още по-доволна, заради многото безплатни минути bowuu

# 20
  • София
  • Мнения: 940
Аз имам 2 военни карти на Глобул и съм доволна от тях. До сега не съм имала проблеми и надявам се да нямам за напред.  Peace

# 21
  • Варна
  • Мнения: 672
Аз имам два телефона, съответно два номера-Мтел и Глобул. Мисля, че съм по-доволна от Мтел. Peace Като, че ли покритието на Глобул нещо ми бяга понякога  newsm78

# 22
  • Мнения: 2 891
Имах карта на М-тел и наистина, сметките ми бяха еднакви, независимо от потреблението - 70лв. Минах на Глобул, говорех по същия начин, на еднотипна тарифа и сметката падна на 35  Rolling Eyes М-тел - ни-ко-га!

Искам да питам за следният казус. Имам срочен договор, който е изтекъл преди доста време. От оператора предлагат модел телефон, на преференциална цена, ако подпишеш договор, но само с нов SIM. Защо, питам се? Изглежда ми нелогично  Thinking Нали, ако го взема, ще преподпиша договор с нов срок?

# 23
  • някъде ... тук ...
  • Мнения: 8 179
Мтел от доста години. Доволна съм.

# 24
  • София
  • Мнения: 1 482
М-тел. Никавки оплаквания!

# 25
  • Мнения: 690
Относно преносимостта на номера - проблема е не че М-тел се дърпат, а в тарифирането. Когато пренесеш номера със съответния код тогава този който ти звъни няма да знае на кой оператор си, т.е. ще има много недоволни и тогава. Това е проблема, който М-тел се опитват да разрешат и който и Глобул и Вива тел не са разрешили, но все пак обявяват, че са готови. Вярно е, че М-тел като най-стар оператор ще загубят най-много от това, ама май-не само за това се дърпат, щото техните най-големи приходи са от картите по договори.

Относно обхвата - ако настроиш телефона да търси 3G естествено ще губи обхват, защото не всички базови са такива.

Иначе имам карта на М-тел. Досега не съм имала проблеми.

# 26
  • София
  • Мнения: 940
Имах карта на М-тел и наистина, сметките ми бяха еднакви, независимо от потреблението - 70лв. Минах на Глобул, говорех по същия начин, на еднотипна тарифа и сметката падна на 35  Rolling Eyes М-тел - ни-ко-га!

Искам да питам за следният казус. Имам срочен договор, който е изтекъл преди доста време. От оператора предлагат модел телефон, на преференциална цена, ако подпишеш договор, но само с нов SIM. Защо, питам се? Изглежда ми нелогично  Thinking Нали, ако го взема, ще преподпиша договор с нов срок?

Аз работех миналата година към Глобул и процедурата беше следната: След като ти изтече договора, премианваш на безсрочен. Ако желаеш да преподпишеш договор, получаваш апарат на преференциална цена и си избираш или подобна абонаментна програма или си оставам на същата , като получаваш бонус безплатни минути. Нямаше условие да си земеш нов сим. Обади се на 123 и попитай операторите по-добре, защото може да си попаднала на някоя нова служителка дето не е много наясно нещата. Съмняваме да са променили нещата, но все пак е възможно.

# 27
  • Мнения: 2 891
dessitto, питала съм в 3 различни офиса на Глобул. Оставам с впечатление, че явно служителите са обвързани с някаква бонус програма ,за продажба на СИМ карти и за това казват че не може. За последно - в офиса на Аптека, преди 2 месеца.

# 28
  • При хората, които обичам
  • Мнения: 3 192
С М-тел се разбираме прекрасно вече девета година.

# 29
  • София
  • Мнения: 940
dessitto, питала съм в 3 различни офиса на Глобул. Оставам с впечатление, че явно служителите са обвързани с някаква бонус програма ,за продажба на СИМ карти и за това казват че не може. За последно - в офиса на Аптека, преди 2 месеца.

Да така е ,имаш бонуси при повече активации на нов сим, а за преподписване на договор не получават бонуси. Ще попитам една приятелка която още работи за Глобул за повече инфо и ще ти пиша. Ако не са се променили условията, ще ти пиша каде работи тя за да отидеш ако желаеш там. Съмняваме да са променили нещата, просто явно искат да си пробутат нови карти, за това те посъветвах да се обадиш на оператор.

# 30
  • Мнения: 377
dessitto, питала съм в 3 различни офиса на Глобул. Оставам с впечатление, че явно служителите са обвързани с някаква бонус програма ,за продажба на СИМ карти и за това казват че не може. За последно - в офиса на Аптека, преди 2 месеца.

По принцип трябва да имаш индивидуален списък с оферти и не можеш да се възползваш от абсолютно всички предложения, които предлагат за апарати с нови карти и договори. Аз до момента два пъти съм си взимала нов апарат с преподписване на едногодишен договор. Като единия път цената беше по-ниска от колкото предложението за нови абонати със същия апарат, а втория апарат е на изплащане и крайната цена е абсолютно същата, която се предлагаше и за нови апарати. В офис на Глобул би трябвало по номера да ти извадят списък с индивидуални оферти.

# 31
  • Мнения: 189
J J,

обикновено апаратите в промоции са със субсидирана цена, т.е. силно занижена, с цел печелени на нови абонати. Дали договорът ти е срочен или не, операторът си взима парите от теб и образно казано, не печели нищо от теб, ако ти даде телефона на ниска цена. Занижените цени на апарати са инструмент за активиране на нови карти, тъй като когато си ги "мерят" , го правят на база брой карти, а не брой дългосрочни договори.

# 32
  • Мнения: 2 891
Дали договорът ти е срочен или не, операторът си взима парите от теб и образно казано, не печели нищо от теб, ако ти даде телефона на ниска цена.

Печели, защото оставам вързана за определен срок. Сега, мога всеки ден да си "вдигна капата", пък те да си мерят картите, щом ги влече. Егати политиката. Не само тяхната, но и на другите.

# 33
  • София
  • Мнения: 940
Tangerine да така е има списък от който може да си избере. Цената на апаратите е индувидулна , взависимост колко е стара картата и какви сметки си плащала.

# 34
  • Мнения: 189
Не знам как е в Глобул, но в МТел имат МТел Клуб, който представлява точно това: промоционални оферти за стари абонати, с изтичащи или не, договори.

# 35
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Дърпат се М- тел, защото половината им абонати ще се прехвърлят към другите оператори

# 36
  • Мнения: 738
Дълги години бях на Мтел и ме бяха заковали на 120 лв #Cussing out Говориш, не говориш-толкоз. А имах и безплатни минути. От 3 години минах на Глобул, на фирмен план,500 безплатни в групата,после по 1ст и 20 безплатни към други номера от всички мрежи. Е много приказвам, плащам 4 телефона и не съм превишила 100-110 лв Peace

# 37
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
M-tel! Peace  Глобул има доста хляб да изядат, докато станат компания,която предлага качествена услуга. Надписват яко сметки , а за покритието -  #Cussing outвсе едно с компас ходя на туристическо ориентиране.
Ползвам и двата оператора, Глобул единствено заради 500 -те безплатни минути.
 Пък Вивател  hahaha- това какво е?

# 38
  • Мнения: 278
За договорите ще се включа, не само Глобул предлагат подписване на такива, а всички оператори. Естествено като ползваш услугата, трябва да се обвържеш с договор. В него освен правата са описани и задълженията на двете страни. Така, че дали някой е вързан за определен срок в случая е без значение. Освен това, до колкото съм запозната можеш да си сменяш плановете без да ти е изтекъл договора. Аз бях на Смарт, после реших да се прехвърля на Смарт Груп и това стана без неустойки.
пп: Бонуси получават и от преподписване на старите си абонати - всички оператори.
Ако някой си мисли, че конкурентния му оператор работи по различен начин се лъже. Програмите им са еднакви, цените, даже и тарифирането. За любопитните ще подскажа: М-тел Галактика и Глобул Флекси+ еднакви такси, еднакъв брой безплатни минути, едно тарифиране, само дето в Глобул минутите в група са без допълнителна такса.

# 39
  • Мнения: 3 459
Клиентка на Globul съм откакто съществува(незнам вече колко години станаха  newsm78).Първо с баща ми си бяхме взели още от първите карти,които пуснаха,май някви b-connect бяха вътре с два номера.От близо 3 години ползвам Бизнес програмата им и съм супер доволна.Не смятам да ги сменям с другите.Досега проблеми с тях сме нямали,обхват винаги имам навсякъде и винаги са били коректни към нас  Wink

# 40
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 237
Глобул да го духат. СЪвсем отговорно и с ясно съзнание го заявявам  Crossing Arms Винаги, когато реша да се свържа с тях, съжалявам горко.

От няколко месеца имам проблем относно гаранционното обслужване на един телефон, закупен от тях. Няма такива олигофрени просто...

# 41
  • Мнения: 6 472
Бях абонат и на М тел и на Глобул. Еднакви мушмороци са. Едните за едно другите за друго Tired М тел много надписват сметките, глобулци са малко неориентирани що се отнася до административно обслужване.

# 42
  • някъде
  • Мнения: 4 955
Глобул да го духат..
От няколко месеца имам проблем относно гаранционното обслужване на един телефон, закупен от тях. Няма такива олигофрени просто...
ooooh! ooooh! ooooh!
Чаках два месеца да оправят тъпия слайдер на мъжа ми, купен от тях и работил 5 месеца безпроблем и накрая ми дадоха нов слава богу!
И са такива олигофрени, че нямам думи- гледаха ме като овце при всяко отиване в офиса им и вдигаха рамене, че не знаят какво става с телефона и кога ще ми го върнат! ooooh!

# 43
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 237

 ooooh! ooooh! ooooh!
Чаках два месеца да оправят тъпия слайдер на мъжа ми, купен от тях и работил 5 месеца безпроблем и накрая ми дадоха нов слава богу!
И са такива олигофрени, че нямам думи- гледаха ме като овце при всяко отиване в офиса им и вдигаха рамене, че не знаят какво става с телефона и кога ще ми го върнат! ooooh!

Аха. Същите овце са и в централния офис в Шумен  #Cussing out
След повече от месец вдигане на рамене в петък най- после ми върнаха слушалката  Simple Smile В гаранционния протокол е записано, че е сменено всичко на телефона, освен панела. Е, телефонът отново не работи нормално, този път дава друг дефект.
Утре отново отивам да им гледам тъпите муцуни, но вече ще отнеса нещата до Комисията за защита на потребителите  Crossing Arms

# 44
  • някъде
  • Мнения: 4 955
В протокола /или както е казва/, който попълних, когато им дадох телефона пишеше, че ако не е поправи до един месец трябва да го сменят и затова нямаха избор, инач въобще не им беше много кеф! Mr. Green

# 45
  • Мнения: 1 371
Абонат съм на Мтел и Вивател, откакто ги има на пазара. Доволна съм. Не бих ползвала услугите на Глобул.

Общи условия

Активация на акаунт