Решавам да си продам количката(Джейн), защото имам друга и да не я съхранявам. Купена е миналата година -в края на юни. Пускам обява -тук и в продавалника. От продавалника имах трима клиенти. Преди два дни се обадиха от друг град и дойдоха в неделя да я видят на място.Много се зарадвах, защото така определено щях да бъда по-спокойна-друго е да видиш нещата с очите си, различно е да ги пращаш с наложен платеж(както щяхме да процедираме с другите купувачи, ако тези се бяха отказали).
Дойде едно много мило и възпитано семейство, жената е бременна в осмия месец. Оглеждаха количката повече от два часа. Разглобявахме, сглобявахме и т.н.Намалих цената, защото се оказа ,че на зимното кошче ципът от едната страна се е скъсъл и ще се нуждае от ремонт. Момчето се притесни от факта, че тапицерията на лятната количка е тръгнала леко да се къса на едно място-по-скоро протъркано(това и горното не ги бях забелязала до преди това като проблеми). Стиснахме си ръцете и .... след 3 часа ми се обаждат и ми казват, че колелото на количката се е счупило Просто изпаднах в шок! Аз съм я ползвала над година и не съм имала никакъв проблем с количката!Не е проскърцала! А сега колелото било паднало!Просто незнаех какво да кажа... Мъжът ми проведе разговор с момчето и мнението му е ,че или ние поемаме ремонта на количката и им я връщаме или те ни я връщат и поемат някаква сума от ремонта.Сега сме разделени на два лагера у дома-аз искам всичко да приключи, все още недоумявам как е станало това.Мъжът ми обаче смята, че въпросът е принципен-при тези обстоятелства, ние ще сме тотално набутаните. И знам, че е прав. Но на мен ми е криво, защото зная какво е да очакваш дете и с какъв трепет се правят първите покупки.Ако съм искала да излъжа някой-първо щях да я пратя с куриер, и второ нали се сещате ,че е невъзможно да закрепя някакво си колело и да треперя два часа на огледа.