За малките лъжи на Раифайзен банк!!!!

  • 6 305
  • 31
  •   1
Отговори
  • Мнения: 125
Искам да споделя,че служителите на Райфайзен банк-твърдят че биха приели служебна бележка от фирмата ,че получавате по-високи доходи отколкото се осигурявате пред ной,но дефакто не е така,дори не приемат за доход ако сте самоосигуряващо се лице и нямате декларация по.чл.41,но упорито казват ,че имало значение че им давате бележка за по-висок доход.Ходих в различни клонове и всички ми твърдяха ,че става с недекларирани доходи (ще ги имат предвид)освен това което е реално,но като кандидатствах ми отказаха да ги приемат,и по този начин ми дават по-малко пари за по-дълго време като срок,което за мен е по-неизгоден вариант.....Ако има клиенти на банката за ипотеки нека сподели дали няма още уловки,в лева или в евро теглихте пари?

# 1
  • Мнения: 3 641
Споделям, че има потребителски кредит и ми превеждат цялата заплата там по сметка. Да не ви казвам по колко време се бавят докато осчетоводят и преведат сумата всеки месец. Колегите вече са си я изхарчили аз още не мога д а яизтегля. По 3 дни ме бавят  #2gunfire

# 2
  • Мнения: 84
Аз също не съм им фен. Не съм им клиент, но когато търсих моята банка, минах и през тях - бюрокращина голяма е тоя райфайзен. Мен ме дразни, не бих им станала клиент.

# 3
  • Мнения: 25 447
Ходих в различни клонове и всички ми твърдяха ,че става с недекларирани доходи

Това не е ли незаконно?  newsm78
Извинявам се, че съм извън темата!    Blush

# 4
  • Мнения: 5 393
Ходих в различни клонове и всички ми твърдяха ,че става с недекларирани доходи

Това не е ли незаконно?  newsm78
Извинявам се, че съм извън темата!    Blush

И аз малко извън темата,ама.....предполагам си попадала на рекламите им,нали? "За клиенти с доказан и недоказан доход!" И това си върви по ТВ-то.

# 5
  • Мнения: 3 360
Aз също съм клиент на тази банка,но оплакване нямам.Единствено закъснение  при отпускане на кредита с няколко дена,но това не е  кой знае какъв проблем....Доволна съм-съжалявам ,че си срещнала проблеми.

# 6
  • Мнения: 125
Не е много сериозен проблем,но аз се осигурявам на ........,но това не стига и ми казаха ,че ще вземат под внимание ако им дадем служебна бележка с по-високите доходи,или договори за управление, но не стана.Така приемат само доходите моите...което не е в моя полза-повече години за по-малко пари ,а ипотекирам 2 пъти по-скъп имот,но......още не съм подписала,но сигурно ще се съгласим.

# 7
  • София
  • Мнения: 463
Нееднократно съм писала в други теми за приключенията ми с Райфайзен банк - това за мен е най -безумната банка с най-неадекватни служители, очакващи сам да им подскажеш как да станат нещата  #2gunfire #2gunfire #2gunfire За тях съществуват само препятствия и проблеми ,но да предложат решение им е непосилно. Друг е въпроса колко са бавни  #Crazy  А при последния ми кредит на подписването на договора с много противен маниер инспекторката ме пита кой от двата вида застраховки да си платя  #Crazy Ама няма предварително да кажат за какво иде реч - в последния момент като вече няма накъде -хоп  плати още 150 лв. Сладурчета просто -нищо общо с рекламата им ,че с тях ставало лесно и бързо  #Cussing out И да уточна ,че имам опит с 3 от клоновете им в София , благодарение на работодателите ми се налага да ползвам Райфайзен и направо  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 8
  • Мнения: 22 521
Ходих в различни клонове и всички ми твърдяха ,че става с недекларирани доходи

Това не е ли незаконно?  newsm78
Извинявам се, че съм извън темата!    Blush
Това явно е масова практика в банките.Мен в други банки са ми го казвали. Crazy

# 9
  • DE
  • Мнения: 967
То е масова практика, ама като ходих за кредит, нито една банка не пожела да ми отпусне с недоказан доход.
А пък едни реклами... Само една ми отпусна с горе-долу добра лихва.

# 10
  • Мнения: 22 521
То е масова практика, ама като ходих за кредит, нито една банка не пожела да ми отпусне с недоказан доход.
А пък едни реклами... Само една ми отпусна с горе-долу добра лихва.
Мен пък точно за кредит ми ги искаха.

# 11
  • Страната на чудесата
  • Мнения: 6 473
И аз съм клиент на тази банка, не съм доволна, бавиха ни много време и накрая ни отпуснаха по-малка сума за по-дълго време, защото от моята фирма били забавили преди 3 месеца осигуровките ми и ги внесли наведнъж. Изобщо хиляди документи, голяма бумащина и некомпетентни служители са моите впечатления.

# 12
  • София
  • Мнения: 463
И всичко това се случва след като направиха централизиран отдел , който разглежда кредитите. Документите първо се преглеждат дали са в пълния комплект в самия клон на банката , после се изпращат в централата във въпросния отдел -той съответно одобрява или не и дори за малки пропуски връщат документите в клона. Те ви се обаждат за да ви кажат какъв е проблема , ако може да се оправи вие ходите пак до инспектора си и той отново изпраща дакументите в централата и така губят безобразно много време на клинтите си. Да не говорим ,че и самите служители не си дават зор особено . Аз след едно такова чакане от 1 седмица се обадих сама и се оказа незнайно как "току що " били пристигнали документите ми ....направо им повярвах , кой знае дали не са дошли и предния ден .

# 13
  • Мнения: 125
Специално за бързина аз съм доволна защото подадох документите след 2 дни ми казаха,че не приемат на мъжа ми доходите и ще напишат по -малка сума за по -дълго време .Аз се съгласих т.к. нямаше други варианти и до вечерта ми казаха ,че сме одобрени за кредит .Дори бързаха да ми дадат час при нотариус за подписване на сделката,въпреки че чакаме  1 документ да излезе,но аз им казах ,че документа трябва да излезе сега до петък и най-рано понеделник,вторник ще ипотекираме.Даже останах с впечатление ,че много бързо стана и ме натискат  по-бързо да подпишем. newsm78...та взех да се чудя сигурно нашия случай им е изгоден,или попаднах на добри служители.Нямам много оплаквания от Райфайзен за сега.Обаче договара им е просто-ВСИЧКО В ТЯХНА ПОЛЗА.много не ми харесва договора им,но........съдба.

# 14
  • Мнения: 712
Нееднократно съм писала в други теми за приключенията ми с Райфайзен банк - това за мен е най -безумната банка с най-неадекватни служители, очакващи сам да им подскажеш как да станат нещата  #2gunfire #2gunfire #2gunfire За тях съществуват само препятствия и проблеми ,но да предложат решение им е непосилно. Друг е въпроса колко са бавни  #Crazy  А при последния ми кредит на подписването на договора с много противен маниер инспекторката ме пита кой от двата вида застраховки да си платя  #Crazy Ама няма предварително да кажат за какво иде реч - в последния момент като вече няма накъде -хоп  плати още 150 лв. Сладурчета просто -нищо общо с рекламата им ,че с тях ставало лесно и бързо  #Cussing out И да уточна ,че имам опит с 3 от клоновете им в София , благодарение на работодателите ми се налага да ползвам Райфайзен и направо  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire


Аз за моя нещастен опит досега не съм споделяла, но въпреки че имам приятели в няколко клона, никога повече не бих се върнала при тях, освен ако не вземе да ги удари нещо по главата и дасе променят до неузнаваемост.

Аз имах кредитна карта Райкарт. Одобрението и взимането на картата протекоха доста бързо и бях силно впечатлена. Имах достатъчно карти до този момент и кандидатствах онлайн малко на шега. Те пък взеха, че ме одобриха. Картата не ми трябваше и я оставих така, за зор заман, ако спешно ми потрябват пари да не чакам. След няколко месеца ми се наложи спешно да изтегля 100 лв. и каква беше изненадата ми, когато на бележката видях, че дължа 2000 лв. Веднага пуснах възражение, но отговорът са служителите беше, че не трябва да се надявам на чудеса и най-вероятно някой от семейството ми ги е взел, защото обикновено така ставало  #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy
После чрез познати разбрах, че ако пусна жалба в полицията, веднага ще ми върнат парите. В полицията ми се смяха и ми казаха, че гледам много филми. Двама познати, които работеха в банката, но в други клонове, възмутени от реакцията на колегите си, ми предложиха да ми съдействат. После, малко като настъпани се криха и почти шепнешком ми намекнаха да се откажа. Разбрах, кои са банкоматите, от които е теглено и банката трябваше да пусне запитване за видеозаписи към другата банка. Познайте дали ми отговориха.... В продължение на 2 седмици ме мотаха и накрая аз сама разбрах, обаждайки се в другата банка, на която също съм клиент, че отговор е изпратен 2 дни след запитването, както и какъв е отговорът. Никой от Райфайзен не ми се обади повече, нито ми отговориха писмено. Естествено, платих си въпросните 2000 лв. с лихвите.
Откраднаха ми документите и 25 дни не им стигнаха да ми преиздадат картата, но през това не ми дадоха никаква възможност да изтегля пари срещу лична карта, понеже забавянето е по тяхна вина.
Накрая си закрих картата, но и тогава не се разминах леко. Имах известна сума, надвнесена по сметкака, която трябваше да изтегля. Оказа се, че трима служители имат различно мнение по въпроса дали има или не такса за теглене в този случай. Освен това служителят, който ми дада парите на касата, сбърка цифрите и после искаха да плащам таксата и за неговата грешка, което вече ми дойде като капак. Естествено, отказах. Никой не може да ме убеди, че грешката не е умишлено допусната. Явно сме много тъпи според тях.....

Много дълго ще стане, ако обясня какво причиниха на майка ми, но в общи линии за това, че при вноска не й е достигнал един лев, за което 2-ма супервайзори, освен нахалните служители, не са я уведомили, тя трябваше да плати 360 лв.... #2gunfire #2gunfire #2gunfire

Да не говорим, че от предишната фирма, в която работех, знам, че умишлено бавят преводи за големи суми. На нас са ни бавили преводи за 250 000 евро с по няколко дни, а в същото време превод от 15 000 - 16 000 лв пристига едва ли не същия ден...

Изводите оставям на вас..........

Общи условия

Активация на акаунт