"Това си е Ваш проблем" или що за отношение към клент.

  • 4 553
  • 103
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 62
на запад, в чужбина?ние сме в България-а когато човек е заядлив и накрая на света да иде все си е той!не ми става ясно-в момента се плюе срещу продавачките като професия ли?не само в магазините има неучтив персонал- или греша?
Да всичко зависи от собственика-на мене ако някой започне да ми прави сцени-най любезно го пращам при шефката,или му подавам книгата за оплаквания-без да влизам в излишни пререкания/интересно но никога не са използвали възможността да се оплачат там където трябва/смятам че тези клиенти са от тези които се мислят за по-виши от една продавачка!-а когато имате проблем обърнете се пряко към управителя!
Имахме колежка която влезе в открит лют спор с един клиент/аз се опитах да я вразумя-но тя беше подивяла-тихо я помолих да се извини но не стана-направих го аз от нейно име-на другия ден тя просто не беше сред нас!****
ЖЕЛАЯ НА ВСИЧКИ ВЕСЕЛО И СПОКОЙНО ПАЗАРУВАНЕ!!!

# 91
  • Мнения: 5 178
Кое точно не разбра?
Не разбрах къде ми е клиентската неучтивост.. не може да ми обяснява как мога да си го закрепя с лепенка нали ? По същия начин ти може да си купиш 2 номера по-голям панталон, защото няма твоя е после ще си го прекроиш кво толкова

# 92
  • Sofia
  • Мнения: 9 715
не ми става ясно-в момента се плюе срещу продавачките като професия ли?


Разбира се, че не. Има безкрайно много продавачки, които въпреки ниските заплати, изнервените клиенти и навалицата по Коледа си вършат отлично работата.

Въпроса е, че ето - оплаква се някой от лоша продавачка и вместо всички (включително и съвестните продавачки) да заклеймят подобно поведение като грешно и нелогично се оказва, че това е оправдано поведение понеже заплатите им са ниски, клиентите много (и груби)  и прочее. Неприемливо е да е такова мисленето, на един човек, чиято професия и задължение да помага и да обслужва клиентите.

Да бъдеш груб и нелюбезен с клиент е неправилно, клиента е този, който макар и косвено ти плаща заплатата, на когото си задължен да помогнеш и който не ти "губи времето", а пазарува и купува каквото прецени. И клиента НЕ Е длъжен да направи покупка за да му обърнеш внимание.

И ако на някой се е случило от умора, изнервеност или по друга причина да се отнесе грубо с клиент (все пак сме хора, може да се случи) не следва да си търси оправдания в заплата, реб. време и прочее, а просто по човешки да си признае, че е сбъркал.

# 93
  • Мнения: 6 029
Кое точно не разбра?
Не разбрах къде ми е клиентската неучтивост.. не може да ми обяснява как мога да си го закрепя с лепенка нали ? По същия начин ти може да си купиш 2 номера по-голям панталон, защото няма твоя е после ще си го прекроиш кво толкова

Неучтивост... ами безкрайно подигравателният тон, който се усеща в постинга ти. Никой не се е родил научен. Незнанието не е причина за подигравка.

# 94
  • Мнения: 62
съгласна съм и пак ще кажа-всичко е въпрос на "политика"на самия магазин,При нас когато някой обикаля и се чуди-ние отиваме и го питаме желае ли да му помогнем?не можем да си позволим да бъдем неучтиви!
много е хубаво когато някой ти каже:Благодаря ви бяхте много любезна!
ние продавачките-също сме клиенти!налага се да пазаруваме и в други магазини-да си плащаме сметките-да се редим на опашки-да се сблъскваме с нетактични служители!
За това не може да слагаме всички под един знаменател?
И интересно ми е защо заплата е основен фактор за оправдание на невежеството и грубостта?

# 95
  • София
  • Мнения: 2 623
Кое точно не разбра?
Не разбрах къде ми е клиентската неучтивост.. не може да ми обяснява как мога да си го закрепя с лепенка нали ? По същия начин ти може да си купиш 2 номера по-голям панталон, защото няма твоя е после ще си го прекроиш кво толкова

Неучтивост... ами безкрайно подигравателният тон, който се усеща в постинга ти. Никой не се е родил научен. Незнанието не е причина за подигравка.

Джули не съм съгласна с теб !
Незнанието не е оправдание !
Когато са те приели на работа в специализиран магазин
не само, че е желателно, но е и задължително да си информиран
за нещата, които ще продаваш. По същата логика можеш да си
викнеш техник в къщи и той ако ти обърка фазата и нулата и
ти изгърми цялата инсталация барабар с уредите пак ли ще го
приемеш толкова безропотно - Ами какво толкова, той не е знаел какво прави  Wink

# 96
  • Мнения: 5 178
Кое точно не разбра?
Не разбрах къде ми е клиентската неучтивост.. не може да ми обяснява как мога да си го закрепя с лепенка нали ? По същия начин ти може да си купиш 2 номера по-голям панталон, защото няма твоя е после ще си го прекроиш кво толкова

Неучтивост... ами безкрайно подигравателният тон, който се усеща в постинга ти. Никой не се е родил научен. Незнанието не е причина за подигравка.

Kогато отивам да продавам нещо вече съм разучила как работи и какви специфики има .. Ако нещо не покрива моите компетенции моля някой от колигите да ми помогне, но не съветвам клиентите да си допрограмират сами нали..
Тук говорим и за липса на професионализъм мисля

# 97
  • Мнения: 73
така вие нахулихте продавачките е аз да ви кажа защото сам от другата страна  много малко са клиентите които имат култура на пазаруване  какво като си клиент не можеш да се държиш като господ защото не си(не визирам случая) такава нагла тълпа като клиентите в магазините няма работила сам като барман в заведения но  като в магазина такива прости хора няма повярвайте ми и аз мислех като вас но вече не

# 98
  • Мнения: 6 029
Коте, специално за компютърния бранш, ако си наясно наистина, трябва да знаеш, че нещата се променят с часове. И няма как винаги да си в час. Всичко се учи в движение.

# 99
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
така вие нахулихте продавачките е аз да ви кажа защото сам от другата страна  много малко са клиентите които имат култура на пазаруване  какво като си клиент не можеш да се държиш като господ защото не си(не визирам случая) такава нагла тълпа като клиентите в магазините няма работила сам като барман в заведения но  като в магазина такива прости хора няма повярвайте ми и аз мислех като вас но вече не
Shocked И мен не ме бива много с правописа, но поне точки от време на време слагам. Направо си изпрепускала по клавиатурата.

# 100
  • София
  • Мнения: 5 605
не ми става ясно-в момента се плюе срещу продавачките като професия ли?


Разбира се, че не. Има безкрайно много продавачки, които въпреки ниските заплати, изнервените клиенти и навалицата по Коледа си вършат отлично работата.

Въпроса е, че ето - оплаква се някой от лоша продавачка и вместо всички (включително и съвестните продавачки) да заклеймят подобно поведение като грешно и нелогично се оказва, че това е оправдано поведение понеже заплатите им са ниски, клиентите много (и груби)  и прочее. Неприемливо е да е такова мисленето, на един човек, чиято професия и задължение да помага и да обслужва клиентите.

Да бъдеш груб и нелюбезен с клиент е неправилно, клиента е този, който макар и косвено ти плаща заплатата, на когото си задължен да помогнеш и който не ти "губи времето", а пазарува и купува каквото прецени. И клиента НЕ Е длъжен да направи покупка за да му обърнеш внимание.

И ако на някой се е случило от умора, изнервеност или по друга причина да се отнесе грубо с клиент (все пак сме хора, може да се случи) не следва да си търси оправдания в заплата, реб. време и прочее, а просто по човешки да си признае, че е сбъркал.


Абсолютно съм съгласна с теб.  Peace
Julie това, че се променят нещата с часове в комп. бранш не значи, че трябва навлиза модата на закрепването с лепенки, все пак. Мое мнение!

# 101
  • Мнения: 5 178
Коте, специално за компютърния бранш, ако си наясно наистина, трябва да знаеш, че нещата се променят с часове. И няма как винаги да си в час. Всичко се учи в движение.
Да нещата се променят, чак с часове не съм съгласна защото в специализираните списания и интернет излизат данни за новия хардуер седмици преди да се появи у нас..
Ако говорехме за дъно, рам и тн бих се съгласила с теб,  но за закрепването на камера не се излагай

С рам съм имала следния проблем : купувам конфигурация, Рама е някакъв нов първа доставка и вместо една честота ми заделят друга.. почват да сглобяват компютъра и виждат, че не работи, обадиха ми се и ми обясниха грешката, платих си 10-12$ повече. Тогава нямаше разправии нито за грешката, нито за парите. Е това ми сложи обица като купувам конфигурация да ми я сглобяват в сервиза на продавача Simple Smile, че тия платки ако бяха гръмнали при мен щях да изгоря бая парици

# 102
  • Мнения: 620
.... А ние клиентите винаги ли се държим учтиво? Не се ли държим  понякога нагло с тези момичета, само защото са "обслужващ" персонал! Аз и ти, може и да не сме, но клиенти има всякакви. Има доста надути пуйки, който като влязат в магазин с повече пари в джоба си направо се гаврят с персонала. Била съм свидетел на подобни случки, когато клиента дори не поглежда човека зад щанда все едно е някаква измет.......

Това е абсолютна истина Peace
Клиентът винаги има право- да,но не и да се държи с човека зад щанда като с помияр. Naughty
Обслужващ персонал не означава - слуга Confused

П.П. В останала част от поста ти,усетих лек упрек към авторката,че се е възмутила.Вярно е условията трябва да важат за всички,но тя е попитала нормално.Не видях да се е тръшнала с изрично желание за разстройване политиката на магазина Confused В този случай е права да се дразни от ръмженето на продавачката.

# 103
  • Мнения: 189
И аз съм работила с клиенти и знам колко е трудно да се усмихваш на всеки, при положение, че ти идва да удушиш следващия, който те попита каквото и да било. Но, въпреки това, не мога да се съглася и да приема неучтиво и незаинтересовано поведение.
Пример:
Влизам в събота в магазин за обувки, търся си ботуши. Три продавачки стоят и се подпират на щанда. Харесвам си едни, едва успях да ги прекъсна, за да поискам да пробвам. Искам си един номер по-големи, отколкото нося, все пак ботуш е. Не можах да ги обуя въобще! Трите стоят и ме гледат. Казвам: " Явно има някакво несъответствие в номерата, защото не ми стават". Едната дойде и ги прибра, без никакъв коментар. Не ми остана нищо, освен да си обуя моите и да си изляза.
Друг пример:
Искам чанта. Влизам в магазин, малък, не можах да стигна до щанда, тъй като две продавачки, отворили два кашона и броят нещо си. Влязох, защото от витрината видях една чанта, която ми хареса. Стоя 5 минути, зашото ги чакам да свършат с броенето или поне да ме попитат какво искам. Гледат ме и видно се дразнят, че стоя и преча. Накрая ги попитах дали да изчакам да свършат или да си казвам? Едната вика: "А, ние няма да свършваме скоро" Излязох просто.
Извинете, че стана толкова дълго.

Общи условия

Активация на акаунт