За педиатрите - какъв е реда?

  • 1 876
  • 19
  •   1
Отговори
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 734
Когато се звъни на педиатър в ИЗВЪНРАБОТНО време, в смисъл - не е на кабинет, задължен ли е той да вдигне телефона си?

А нощно време?

А личен лекар /за възрастни/?

Има ли някъде регламентирана със закон такава ситуация?

# 1
  • Мнения: 2 100
Не е задължен да си вдига телефона....Мисля, че и в работно време не е задължен Simple Smile До човек си е Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 39 740
Мисля, че не е задължен. Джипито на Дияна ми вдига телефона, и от провинцията съм я търсила. Случвало ми се е 1-2 пъти да не вдигне, или да се включи секретар, което значи че е заета.

# 3
  • София
  • Мнения: 4 397
Мисля, че не е задължен. Джипито на Дияна ми вдига телефона, и от провинцията съм я търсила. Случвало ми се е 1-2 пъти да не вдигне, или да се включи секретар, което значи че е заета.

И аз мисля, че не е длъжен. И ние сме при същото джи пи, досега не съм имала проблеми с търсенето даже ми е казвала, че до към 22-23ч. мога да и звънна ако има нещо  даже и през почивните дни  Peace

# 4
  • София
  • Мнения: 663
до лекар си е, педиатърката ни винаги когато чуе вдига тел, когато не го е чула и види веднага ми кликва и аз позвънявам Peace
много съм доволна от нея!!!

# 5
  • София
  • Мнения: 44 017
изобщо не е задължена по никое време....

# 6
  • Мнения: 191
GPтата от нашето ДКЦ са сключили договор с една частна клиника Превент и в извън работно време, по празници и нощем ползваме услугите на Превент. Там обче можеш да попаднеш на кой ли не - лекари, които нищо не разбират от детски болести. Мисля, че личните лекари са длъжни да осигурят 24 часова лекарска помищ на пациентите си - как решават те.

Ние, в случай на спешност се обаждаме на д-р Масларски от Вита - той винаги отговаря на телефона, независимо какъв ден и час е. И аз мисля, че е до човека, а не до задълженията.

# 7
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 734
GPтата от нашето ДКЦ са сключили договор с една частна клиника Превент и в извън работно време, по празници и нощем ползваме услугите на Превент. Там обче можеш да попаднеш на кой ли не - лекари, които нищо не разбират от детски болести. Мисля, че личните лекари са длъжни да осигурят 24 часова лекарска помищ на пациентите си - как решават те.

Ние, в случай на спешност се обаждаме на д-р Масларски от Вита - той винаги отговаря на телефона, независимо какъв ден и час е. И аз мисля, че е до човека, а не до задълженията.

Знам го Масларски, ходили сме при него и сме доволни. Но вие сигурно или го познавате лично или се заплаща допълнително консултацията. То пак не е сигурна работата, защото аз и да му звънна по телефона за спешна консултация, каква е гаранцията, че после ще му я заплатя.

Съгласна съм, че трябва да се осигури спешна помощ за дечицата, АДЕКВАТНА СПЕШНА ПОМОЩ, а не както на Момчил непозната докторка му изписа антибиотик - 3*7,5 ml  #Crazy

Аз, хем го давах 2*2,5 и пак се изрина целия. И зор - пет дни няма кой да ми вдигне телефона. Спрях лекарствата и обрива спря, но си кашляме ...

# 8
  • Мнения: 3 146
Ох, и ние звъним на Превент, те не вдигат, трябва да ходим та, а и кола нямаме... Най-лошото е, че като беше малък дечко, така ни изписаха некадърно антибиотик, че влачи болестта месец с 3 антибиотика различни. Просто ме е страх, като не познавам лекаря. Сега седя и чакам да дойде приемното време, но съм решена да звъня на новия лекар лично, ако нещо много притеснително стане. Патила съм от некадърници вече доста... Sad Sad

Но да, ако са сключили договор с клиника, не са длъжни да вдигат извън работно време изобщо!

# 9
  • София
  • Мнения: 6 011
И аз мисля, че не са длъжни в извънработно време, въпрос на добра воля е.
На мен не ми се е налагало, /освен в началото , когато и звънях за невероятни глупости по нощите - поне винаги си вдигаше телефона жената  / 
На кабинета на нашата си има закачена информация, че е сключила договор с еди-кое-си спешно звено и в извънработно време, почивни дни и празници да търсим тях, посочени са и телефони съответно.

# 10
  • Мнения: 790
Не е задължен да си вдига телефона....Мисля, че и в работно време не е задължен Simple Smile До човек си е Peace

 Peace

# 11
  • Мнения: 9 814
Въпрос на лична уговорка с него е.
Има лични лекари, чиито пациенти извън работно време и през почивните дни се обслужват от спешни медицински центрове.

# 12
  • София
  • Мнения: 12 554
В почивните дни, когато Кало се разболее го водя в дежурното звено в 25-та поликлиника. Нашата педиатърка има договор с тях.

# 13
  • Мнения: 2 522
Принципно тези въпроси са уредени в НРД .
1. В извън работно време на лекаря / общо практикуващ лекар - джи пи/ същия трябва да има сключен с друг доктор или център, който да поеме спешните случаи. Обикновено сключват договори с МЦ които се обособяват за спешна извънболнична помощ като Превент;
2. Ако доктора отсъства - ползва платен годишен отпуск, болен е или нещо подобно, трябва да определи свой заместник. В работно време отиваш при определения заместник /тук не се знае работното време на отсъстващия лекар или на заместника/, а в извън работно - в МЦ с който джипката има сключен договор.

Общо взето системата е сбъркана и всеки сам се спасява както намери за добре.

За Превента в Надежда /св. Николай Чудотворец/ - преди 10-тина дни една докторка ме нахока, че съм направо завела сина ми с 38.5 с температура, вместо да се обадя в спешния център да ми издиктуват какво да купя за понижаване на температурата. Нямам думи просто за компетентността на тази докторка, способна да лекува коне, но не и деца. Бе даже ако имах кон и него бих се замислила дали да й поверя.

# 14
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 391
През почивните дни водя децата на дежурен кабинет

Общи условия

Активация на акаунт