Едно голямо разочарование - Спа Студио Сабина

  • 13 341
  • 67
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4 435
А тези два поста са писани от един и същи човек.В един стил,с еднакъв начин на писане,спазване на абзаци,интервал след точки,запетаи и т.н.Айде не на нас .Няма нужда. ooooh!

# 16
  • София
  • Мнения: 2 160
А тези два поста са писани от един и същи човек.В един стил,с еднакъв начин на писане,спазване на абзаци,интервал след точки,запетаи и т.н.Айде не на нас .Няма нужда. ooooh!

Жената си е оставила и телефона , що не се обадиш да провериш ....

Пък и от какво няма нужда: От обяснение  или от извинения?

# 17
Да оставила съм си личния телефон, защото искам да се изяснят нещата. Не се чувствам гузна или виновна и ще помоля ако някой има обвинения да дойде и да ги отправи лично. Много е обидно когато някой те обвинява несправедливо. Другия текст го писа едно момиче от студиото, като единствено преди това поиска разрешението ми да го публикува. Почувствахме  се длъжни да се извиним и да се защитим по някакъв начин. Бих помолила жената, която е пуснала темата да остави тел за връзка, аз лично ще се свържа с нея, за да уточним всичко.
Благодаря за разбирането.

# 18
  • Мнения: 1 371
Какво развитие само....

Убеждавам се за пореден път, че има полза от форумаLaughing

За кого, обаче? Wink


Надявам се за г-жа Симеонова. Praynig

Лично аз си извадих поука за въпросното студио.

# 19
  • Kопенхаген
  • Мнения: 663
Мислите ли, че това беше ужасна антиреклама за това студио и сега целия персонал под ръководството на управителката пишат постове и се опитват да защитят честта си  newsm78

# 20
  • Мнения: 600
Да оставила съм си личния телефон, защото искам да се изяснят нещата. Не се чувствам гузна или виновна и ще помоля ако някой има обвинения да дойде и да ги отправи лично. Много е обидно когато някой те обвинява несправедливо. Другия текст го писа едно момиче от студиото, като единствено преди това поиска разрешението ми да го публикува. Почувствахме  се длъжни да се извиним и да се защитим по някакъв начин. Бих помолила жената, която е пуснала темата да остави тел за връзка, аз лично ще се свържа с нея, за да уточним всичко.
Благодаря за разбирането.

аз не мога да разбера - вие сигурно претърсвате форумите за антиреклама и се опитвате да опровергавате newsm78 според мен ако прекарвате повече време върху размисли за услугите си, а не в писане по форумите, ще имате по-голям успех...

# 21
  • Мнения: 5 647
аз не мога да разбера - вие сигурно претърсвате форумите за антиреклама и се опитвате да опровергавате newsm78 според мен ако прекарвате повече време върху размисли за услугите си, а не в писане по форумите, ще имате по-голям успех...

А аз си мисля, че истината е някъде по средата.

# 22
  • Мнения: 3 830
М, не знам какво да кажа за всичко изписано тук.
Трябвало е да се обясни на клиентката защо не могат да бъдат изпълнени процедурите, а не да й се мрънка насреща Peace
Дано всичко да е било едно голямо недоразумение и нещата се оправят и за двете страни. Peace

# 23
аз не мога да разбера - вие сигурно претърсвате форумите за антиреклама и се опитвате да опровергавате newsm78 според мен ако прекарвате повече време върху размисли за услугите си, а не в писане по форумите, ще имате по-голям успех...
[/quote]

Не претърсваме форумите за антиреклама, защото досега такава никога не е имало, всичките ни клиенти са оставали доволни. Напротив бях решила да не пиша нищо по случая, но все пак мисля , че като ни нападат е редно да се защитим по някакъв начин. На жената е било обяснено, защо не може да се извърши услугата, както са и били поднесени и съответните извинения за причиненото неудобство. Искам да кажа също, че не съм карала никой да оставя постове тук, дори аз самата бях против писането на каквото и да било, но прецених че е добре да се чуят гледните точки и на двете страни.
Продължавам да чакам въпросната госпожа да се свърже с мен, за да решим проблема по наи-добрия за нея начин.

# 24
  • Мнения: 224
Аз не виждам нищо лошо в това, че служителите на салона и персонално управителката се включиха в темата и поднесоха извиненя на клиентката. Мисля, че държат на клиентите си, а случката е била лошо стечение на обстоятелствата. Само малко ме притеснява фактът, че от салона са препоръчали жената да се обади ден преди да дойде и да си назначи процедурите при техния така натоварен график.

# 25
  • Варна
  • Мнения: 567
А аз не разбрах какво е работното време?

Според управителката: Повярвайте ми, момичетат в студиото са на % и нямат инетерес да Ви върнат, колкото и да е късно. Освен това ние сме до 9 и 8 часа си е съвсем нормален час, ако всичко е ок.

Според служителката: Моята  колежка ви записа часове в 20.00 часа, тъй като това беше единствената възможност, като за целта, щяхме да удължим работното време за тази вечер.

Колко отзивчиви гости, чак да им повярваш.

# 26
  • Мнения: 5 173
Мисля, че момичето е имало предвид, че процедурите ще траят повече от 1 час, затова Simple Smile
Иначе не знам това студио, аз съм от Пловдив и никога не съм посещавала спа

# 27
  • Sofia
  • Мнения: 4 574
Не мога да разбера защо нападате управителката и служителите от студиото?
По-скоро трябва да се приветства желанието им за изяснаване на ситуацията и най-вече извинението им.

Можеше и да не се случи, нали?

Можеше темата да остане и в една страница с изявления от сорта на: "ох, колко лошо", "ах, как можаха тези", "ех, ако бях аз..." и така и да си отмре.. Но излезе ли някой с извинение - давайте да търсим под вола теле и да си чешем езиците.

# 28
  • Мнения: 10 758
Не мога да разбера защо нападате управителката и служителите от студиото?
По-скоро трябва да се приветства желанието им за изяснаване на ситуацията и най-вече извинението им.

Можеше и да не се случи, нали?

Можеше темата да остане и в една страница с изявления от сорта на: "ох, колко лошо", "ах, как можаха тези", "ех, ако бях аз..." и така и да си отмре.. Но излезе ли някой с извинение - давайте да търсим под вола теле и да си чешем езиците.
А, и аз това щях да кажа Peace

# 29
  • Мнения: 1 432
Стига бе ,вие повярвахте ли?  ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт