Едно голямо разочарование - Спа Студио Сабина

  • 13 316
  • 67
  •   1
Отговори
Eдно преживяване, което трябваше да бъде приятна изненада- коледен подарък - спа терапия - за майка ми, сестра ми и мен самата. Искаше ми се да направим нещо заедно. Когато закупувах "подаръка" от "Спа студио Сабина" изрично изявих желанието си да се проведе успоредна терапия и за 3те и ме увериха, че ще намерят начин. Дойде моментът, в който намерихме свободно време и 1 ден предварително се обадих, за да запазя час (както ми бяха казали да сторя). Оказа се, че нямат абсолютно никаква възможност да приемат 3 жени едновременно и че няма свободни часове, дори за 2 от нас. След като пожелах да говоря с мистичната управителка, успяха набързо да ми запишат час в 8 вечерта. Появихме се в уреченото време във въпросното студио, където ни изказаха голямото си съжаление, че не могат да ни приемат, защото няма вода! Тъй като сестра ми заминаваше на следващата сутрин за Германия, където живее и подаръкът напълно се обезмисляше, поисках да ни компенсират, като ни върнат парите, но това можела да стори само управителката. "Кога ще мога да се срещна с нея?", "ами...ъъъ... може би другата седмица", "Може ли да ми дадете неин телефон?" - "Не мога." Ужасно се ядосах и се почувствах адски тъпо, затова реших, че не мога да оставя нещата просто така. Обадих се на софийска вода и се оказа, че по това време аварии не е имало, тъй че най-вероятно сме били излъгани, просто заради късния час. Дори и да не съм права, мисля, че в подобни случаи би следвало да има подобаваща компенсация на провалената изненада. И най-вече, подобни скъпо платени удоволствия не би следвало да се пробутват като евтина стока, без рекламации.

# 1
  • София
  • Мнения: 2 157
Неприятно наистина.
За първи път чувам нещо негативно за този салон... Thinking

# 2
  • Мнения: 10 758
Баси.Бих им теглила една до девето коляно ooooh!

# 3
  • Мнения: 5 790
Оплачи се в Комисията за защита на потребителя. Имат страница в Интернет и действат доста бързо.

# 4
  • Sofia, BG
  • Мнения: 210
Оплачи се в Комисията за защита на потребителя. Имат страница в Интернет и действат доста бързо.
Точно така! И за съм звъняла по други поводи и наистина си вършат работата.

# 5
  • София
  • Мнения: 7 752
Преди време им разглеждах сайта и мислех да го посетя, сега се отазах.  Whistling

# 6
  • Мнения: 4 371
Много неприятно.
В крайна сметка взе ли си парите?

# 7
Гневът е съвсем основателен, но понеже аз съм клиент там и знам, че е доста натоварено и има моменти, в които не успявам да си запиша час, а за паралелни, предполагам, че е още по-трудно, особено ако човек се обади в последния момент. Колкото до водата, аз миналата седмица имах час за маска с водорасли и антицелулитен масаж с вендузи след това, но момичетата ми се обадиха, за да отменим часа, тъй като има замръзване по водопровода и нищо, което изисква душ, не може да бъде направено. Иначе, за този салон мога да споделя само хубави неща.  Незнам, защо не са ви се обадили, за да ви предупредят за аварията.

# 8
  • Мнения: 4 988
Пролетта направих една серия антицелулитни процедури в спа стубио Сабина. Момичетата са много любезни, но такива синини имах след всеки масаж, че просто......  Sick Close

# 9
  • Мнения: 6 461
Това е адски нагло от тяхна страна.

# 10
  • Мнения: 4 053
много неприятно  Rolling Eyes

# 11
Здравейте,
Аз съм въпросната мистична управителка на студиото.  Първо искам да се извиня на момичето, което се е почувствало излъгано и да да заявя, че парите за платените процедури ще бъдат върнати.
В момента, когато се е случило това бях във Варна, но момичетата са Ви казали, че следващата седмица ще бъда в София и ще можем да се срещнем.
Относно мобилния ми телефон съм забранила да го дават на когото и да било.
Много съжелявам за това което се е получило, но  искам да кажа че няма как да са Ви били обещани 3 паралелни часа, понеже разполагаме само с 2 душ кабии и това физически не би могло да се получи.
Да от Софииска вода не са спирали водата, но беше замръзнала и до вчера се занимавахме с майстори. И сега да дойдете в студиото ще видите, тръбите и мястото където е къртено да се размразява.
Повярвайте ми, момичетат в студиото са на % и нямат инетерес да Ви върнат, колкото и да е късно. Освен това ние сме до 9 и 8 часа си е съвсем нормален час, ако всичко е ок. Най - малко ние сме искали да замръзва водата и да връщаме клиенти. Ако бяхте оставили тел за конатакт щяха да Ви се обадят при всички положения.
Ако са Ви казали, че няма свободни часове, значи наистина не е имало, графика ни беше доста претоварен по празниците и имаше хора, които са си запазили часове седмици преди това.
Пак искам да кажа, че съжелявам за това което се е получило, но обещавам да направим всичко възможно да Ви компенсираме. Никога не сме си позволявали да излъжем наш клиент по един или друг начин. Винаги сме държали на нашите клиенти и сме били максимално коректни с тях. Оставям си личния номер и ще чакам да се свържете с мен да решим проблема, по най- добрия за вас начин.
0888263486
 С уважение: Сабина Костуркова

# 12
Здравейте Госпожо Симеонова и вие мили дами, участници във форума. Аз съм едно от момичетата, които работят в СПА Студио Сабина и честно казано доста ме заболя, когато научих за тази тема.
Скъпа Госпожа Симеонова, вашият гняв е напълно основателен, но моля да разберете и нашата позиция. Първо искам да ви уверя, че ние не сме отказали да Ви върнем парите, а ви казахме, че в момента, това не може да стане, тъй като управителят на студиото отсъства от София, а това е човекът, който трябва да го направи, тъй като ние сме обслужващ персонал, именно поради тази причина Ви казахме, че другата седмица, ще можете да се видите и разговаряте с управителя. Колкото до телефона, това е личен номер и смятаме, че не е редно да се дава, без изричното съгласие на съответното лице.
А сега, защо се стигна до тук? Още когато сте закупували ваучера, Ви е било обещано да бъдат проведени паралелни часове, но не три, а два, защото капацитета на студиото не позволява да бъдат проведени три такива терапии. Вие се обадихте, за да фиксирате часове за другия ден, но наша колежка Ви обясни, че графикът за следващият ден е пълен и специално за този ден е невъзможно да бъдат записани два едновременни часа, но вие казахте, че нямате друга възможност и тогава избухнахте и поискахте или да намерим начин, да запишем часове на другия ден, или да ви върнем парите. Моята  колежка ви записа часове в 20.00 часа, тъй като това беше единствената възможност, като за целта, щяхме да удължим работното време за тази вечер. Просто, при нас графикът за една седмица, а понякога и две седмици  напред е запълнен и честно казано, се е случвало клиенти, да не успяват да си запазят час. За съжаление на другия ден нямахме вода, защото имахме замръзване на водопровода в студиото, и нашите клиенти, знаят, че дълго време се борихме с този проблем, тъй като замръзването беше мащабно.
Оттук нататък, бих искала да Ви се извиня от името на цялото студио, за провалената изненада и да ви кажа, че ако желаете може да оставите свой телефон, за да се свърже управителят с Вас и тази ситуация, да се разреши по възможно най-добрия за Вас начин. А също така бих искала да  информирам,както Вас, така и други хора, които имат подарък ваучер за терапия в нашето студио, че тези ваучери, нямат срок за изпълнение, т.е. могат да бъдат оползотворени, независимо, какъв период от време е изминал, от получаването им.
С най-добри пожелания: SPA Studio Sabina

# 13
  • Мнения: 1 371
Какво развитие само....

Убеждавам се за пореден път, че има полза от форума.  Laughing

# 14
  • Мнения: 214
Какво развитие само....

Убеждавам се за пореден път, че има полза от форумаLaughing

За кого, обаче? Wink

Общи условия

Активация на акаунт