Има ли някоя дама, работеща в банка /по-специално FIB/?

  • 9 061
  • 78
  •   1
Отговори
  • Мнения: X
Бих желала да се допитам, тъй като от служителите в клона, в който си открих сметката- не ми дадоха никакви обяснения.

Значи случката е следната:

Бях си загубила дебитната карта /на която ми превеждат заплатата/ и отидох да я блокират, подписах декларация за нова.
Днес отивам да си я взема, питам девойката на касата, която ми я издаде- мога ли да я ползвам веднага, на което отговорът беше положителен.

Отивам на шопинг и решавам да тегля пари. Баланс: - 34  Thinking

Дим бегом в банката. Там младежът /много любезен, трябва да отбележа/ мърда, цъка, изпоти се... и казва: "Ами, не мога да намеря тази карта в системата".

Хайде още час ровене, накрая я намери и колежка му подшушна, че картите не били активни около час-два след издаването.

Чакам два часа, пробвам пак. Пак същото.  newsm78

Вече почти изгубих търпение, но ще дочакам до утре.
Лошото е, че имах непокътната декемврийската си заплата във въпросната карта /при блокирането накарах служителя да ми издаде извадка от последните транзакции, та си остава енигма как такава сума изведнъж става отрицателен баланс/.

P.S. Става дума за Visa Electron с чип.

Ще съм благодарна на съветите ви!

# 1
  • Мнения: 5 622
Една приятелка бачка в тази банка, но очевидно не е влизала тук, иначе щеше да ти отговори.

Тия карти с чиповете, и ние ги имаме, са много смотани. Не веднъж са ни правили проблеми. Има пари вътре. Отиваме да пазаруваме, но като прекарат картата, излиза, че няма достатъчна наличност  Laughing Много тъпо. Още повече, когато нямаш пари в брой, а си само с каратата, в която ИМА наличност и разчиташ на нея....  Crazy

# 2
  • Cофия
  • Мнения: 1 212
Надявам се да се реши проблема с картата ти Tired
Майка ми си получава заплатата по същия начин като теб и вече за 3ти път им подменят тези карти с чип, защото някои банкомати не ги приемат, не ги четат и се получават грешки
Успех Peace

# 3
  • Плевен
  • Мнения: 1 738
По принцип ,ако са активирали картата когато са ти я дали,може да се наложи да чакаш повече от 1,2 часа. Това активиране трябва да се обработи от системата Борика,но тя прави това 2-3 пъти в деня.Не мога да се сетя точно,че вече повече от година не съм ходила на работа. Но ако и утре не можеш да я ползваш отиди в банката пак да решат проблема. На картата би трябвало да има тел за връзка пробвай и там.

# 4
  • Мнения: 5 539
Наскоро си подновявах картата от ПИБ, дебитна обаче, казаха ми, че ще мога да я ползвам 6 часа по-късно

# 5
  • Мнения: 600
смених си картата през делември. взех я в петък на обяд и ми казаха, че ще е валидна в събота след 18.00, т.е. повече от 24ч след активирането. не можело по-рано. аз понеже бях съвсем без пари и мъжът ми го нямаше, още в банката отидох на гише да изтегля пари от сметката, за да изкарам до другия ден.

попаднала си на некадърен служител. аз доста често ходя в банката по различни въпроси, имам няколко сметки там. прави ми впечатление, че от една година има голямо текучество на персонал, хората все са нови, необучени и нищо не разбират. ходя само в един клон и непрекъснато на някой нещо му обясняват. на мен онлайн банкирането ми тръгна след 4 ходения на крака до там, защото все на некадърници попадам. но около мен винаги е имало и по-трагични случаи. не бих си сменила банката, де. за други като обб и пиреус мога да кажа и много по-лоши неща.

# 6
  • София
  • Мнения: 38 476
ПИБ по принцип имат проблеми в системата за картите. И на мен ми се случи случка преди месец. Оправят проблема, ама със зор.

# 7
  • Мнения: 641
Взех моята към 18 часа и ми казаха да тегля сега от старата,защото новата ще е активна чак след 24 часа.След това оставих старата за блокиране.

# 8
  • Мнения: 950
Извинявам се, че използвам темата, но да не отварям друга.
Можете ли да ми кажете, дали мога да си следя движението по сметката (дебитна карта) по интернет. Търсих в страницата им, но не намерих нищо подобно.

# 9
  • Плевен
  • Мнения: 1 738
Извинявам се, че използвам темата, но да не отварям друга.
Можете ли да ми кажете, дали мога да си следя движението по сметката (дебитна карта) по интернет. Търсих в страницата им, но не намерих нищо подобно.
Можеш ,но ако имаш активирано интернет банкиране! Подай си документи и ще ти дадат кодове.

# 10
  • Мнения: 4 202
Не може да се ползва веднага, изчакай известно време, най-добре 24 часа.

# 11
  • София
  • Мнения: 722
Борика минава в 11:00 и в 18:00 ч.
Моята карта е същата. И аз имам проблеми на някои банкомати. Изписва ми "недостатъчна наличност", а по сметката има пари .....

# 12
  • Мнения: 491
Новите карти на ПИБ вече нямат нищо общо с Борика. На собствен оператор са. Една от опциите е, че ако някой ти внесе пари по картата, след 10 минути ще можеш да си ги теглиш, не трябва да чакаш да мине Борика.
Ако се подменя стара карта с лента за нова с чип, трябва да минат около 24 часа, за да е активна новата. Пример- ако си вземеш картата в понеделник преди 17.00 часа, тя ще е активна във вторник след 18.00 часа.
Ако картата е нова, може да се тегли след максимум 1 час ( да не кажа и веднага).
Движение по сметка можеш да следиш от Интернет клона на ПИБ, само ако имаш направена регистрация. Според мен е доста усложнено самото регистриране,ходене до банката за подписване на декларация, теглене на сертификат и т.н., но това е реда. Иначе е голямо удобство.
Наистина понякога има проблеми с новите катри с чип, но в скоро време всички банки ще минат към тази технология. По- сигурно било!

Yogurina , ако и днес не можеш да теглиш от картата, значи нещо не е в ред, иди пак до банката и поискай да ти я преиздадат.

# 13
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
И защо да са само дами, аз да се заям, м...? Mr. Green

Има вероятност, новата ти карта, след като си загубила старата си... Да е издадена не по стандартния начин, затова и "младежът с цъкането" да не е успял да я намери новата карта в системата...

За останалото, vok е обяснила подробно...

П.С. Ако си "закъсала" за пари - изтегли ги от самата банка, докато се "реши" проблемът с картата...

# 14
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
ПИБ е банката с най-много проблеми. Не стига това, ами са и най-нелюбезните. Поради тази причина ги смених, след като ги търпях цели 5 години. Разликата е огромна.

# 15
  • Мнения: 600
ПИБ е банката с най-много проблеми. Не стига това, ами са и най-нелюбезните. Поради тази причина ги смених, след като ги търпях цели 5 години. Разликата е огромна.

 Naughty

за първото място мога да номинирам обб и пиреус. колкото проблеми съм имала с тях... ooooh! първа са направо невинни

# 16
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Не измествайте темата встрани...
Разсъждавайки коя банка колко лошо или колко добра е...

Не можете да правите генерални изводи като...
"Тази банка е най-добрата" или "Тази банка е най-лошата"...
Това са констатации, миродавни само и единствено за вас...
Защото вие търсите от банката едно - бързо обслужване, компетентен съвет, млади и усмихнати служители...
Аз търся от банката съвсем друго - ниски такси и комисионни, качествено интернет банкиране, нисколихвено кредитиране...
Затова, всеки си гледа от собствената камбанария и решава кое е най-добро или най-лошо за него самия...
Налагането на същото мнение и на други хора...
Е, меко казано, егоистично...

Та по темата...!

# 17
  • Мнения: X
Картата беше разблокирана още на следващия ден след тяколко мои настоятелни обаждания.

"Технически проблем"

Знам го аз колко е технически, след като младежът, който ми блокира картата не си беше направил дори труда да си скрие студентската книжка от бюрото.   hahaha

Черпя ви с по едно с парите от двете заплати и благодаря на всички ви за съветите.

И все пак "всяко зло за добро". Понеже не съм от най-пестеливите, никога нямам спестени пари, а сега имам зве заплати наведнъж с толкова време блокирана карта.  Mr. Green

# 18
 Yogurina - аз работя в банка. Проблемите могат да бъдат и технически, колкото и невероятно да звучи. 
Други проблеми, които могат да възникнат са безброй, като започнеш от това, че може изобщо да са забравили да ти активират картата, да ти пратят баланса до Борика, респективно Виза и т.н., в зависимост от картата.
Има случаи, в които самите банкомати "дават" грешки.
Както и да е, безкрайна тема, радвам се, че си се опаричила  Simple Smile .
Основното в такива ситуации е да не се доверяваш на случайни телефони, подозрително любезни помагачи, а както си направила ти - да идеш до банката, ако нямаш сигурен тел. , на който да се обадиш. И естествено да изтеглиш пари на каса междувременно, както са те посаветвали преди мен.
Поздрави!

# 19
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Други проблеми, които могат да възникнат са безброй...
...да ти пратят баланса до Борика...

Картите на Първа Инвестиционна Банка вече нямат нищо общо с БОРИКА... Обслужват се от собствен картов център...
Така че, това го изключваме като вариант...
Но пък собствения картов център, и той греши понякога при обработката на транзакциите... Wink

# 20
  • Мнения: 5 228
И аз скоро си сменях картата, защото беше изтекла. Пак в ПИБ. Трябваше да се обадя, за да ми кажат дали са ми я доставили в клона, който ми е най-удобен. Обаждах се цяла седмица, все я няма. И това точно преди Коледа. Колко съм ги благославяла... В един момент се сетих, че старата ми карта беше е с предишната ми фамилия, а аз проверявам с новата. Обадих се пак, и о, чудо! - картата седи и ме чака от една седмица.  Embarassed
Спомням си, че ми я дадоха в четвъртък, а трябваше да чакам чак до понеделник следобед, за да ми я активират.

# 21
  • София
  • Мнения: 2 521
А някой вътрешен и компетентен знае ли кога ПИБ ще оправи справките за наличност за картите с чип през ePay?

# 22
  • Мнения: 2 891
А някой вътрешен и компетентен знае ли кога ПИБ ще оправи справките за наличност за картите с чип през ePay?

Това ме вълнува и мен.

# 23
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Функционалността на картите рязко падна при започването на обслужването от собствения картов център...
Една от опциите, която "падна", беше тази, която вие цитирате - справките за наличност...
В момента се работи да се възстанови пълната функционалност на картите...
Но не мога да ви кажа точно кога ще стане...
Още повече, коя функция ще е първа...
Не са ни казали точно кога ще се случи, но...
Вероятно до средата на годината най-късно ще стане...

# 24
  • София
  • Мнения: 2 521
Функционалността на картите рязко падна при започването на обслужването от собствения картов център...
Една от опциите, която "падна", беше тази, която вие цитирате - справките за наличност...
В момента се работи да се възстанови пълната функционалност на картите...
Но не мога да ви кажа точно кога ще стане...
Още повече, коя функция ще е първа...
Не са ни казали точно кога ще се случи, но...
Вероятно до средата на годината най-късно ще стане...

Не звучи много обнадеждаващо, но дано да стане!

# 25
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Не звучи много обнадеждаващо, но дано да стане!

Напълно съм съгласен, но по-важното е услугата да е качествена, от колкото да е набързо скалъпена и често да не работи както трябва...

# 26
  • Мнения: 212
И аз да попитам нещо - има ли възможност извлечението ми за кредитната карта да ми се изпраща на email-а. Получавам го в клон, в който служителките са отвратително нелюбезни. Ходя да плащам вноски в другия клон, може би трябва да помоля да ми го изпращат в този клон точно и да изтъкна, че не съм доволна от обслужването в другия. Не съм конфликтна, ако има вариант да ми се изпраща по e-mail, ще ми бъде най-удобно.

# 27
  • Мнения: 491
На e-mail не може, но можеш да отидеш да ти сменят адреса за кореспонденция. Ако искаш кажи домашен, ако искаш служебен, а може и адреса на клона, в който плащаш.

# 28
И аз да попитам нещо - има ли възможност извлечението ми за кредитната карта да ми се изпраща на email-а. Получавам го в клон, в който служителките са отвратително нелюбезни. Ходя да плащам вноски в другия клон, може би трябва да помоля да ми го изпращат в този клон точно и да изтъкна, че не съм доволна от обслужването в другия. Не съм конфликтна, ако има вариант да ми се изпраща по e-mail, ще ми бъде най-удобно.

Разбира се, че може на и-мейл. Има банки, които предлагат онлайн банкиране /преполагам повечето вече/. Само по себе си следенето на движенията/транзакциите по сметката е своеобразно извлечение и щом можеш да го виждаш онлайн - воала, имаш извлечение. Някои банки предлагат и опция да си разпечаташ извлечение във вид и формат, в който би го получила на хартиен носител и на място в банката.

# 29
  • Мнения: 136
Може и по e-mail, но най- добре смени банката. Има много по добри банки, с по- удължено работно време и по- бързи и компетентни служители. Препоръчвам Прокредит банк

# 30
  • Мнения: 212
Да питам тук хората които разбират на тема ПИБ.
Значи уж всички карти на банката минали на обслужване от собствен (на ПИБ) картов център и няма ли нищо общо вече с БОРИКА, а какво се получава на практика. Когато съм пазарувал с картата си от ПИБ в извлечението по сметката има графа "Суми блокирани за БОРИКА" И там в тази графа сумата която съм похарчил в някой магазин стои с дни и не се осчетоводява. И това ми обръква всички сметки. Хем парите ми ги дава че ги имам на разположение в картата, хем обаче ги нямам защото били блокирани за БОРИКА от предишни пазарувания и все още не са отчетени като разход по картата. И най-гадното е че този разход се отчита след 2, 3 че и повече дни.
Това защо е така. Нали уж вече нямало БОРИКА за картите на ПИБ. Баси и объркването става с тия БОРИКИ и собствени картови центрове.

# 31
  • Мнения: 136
Абе..., ПИБ само офисите са им много лъскави, другото..................нямам думи.

# 32
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Разбира се, че може на и-мейл. Има банки, които предлагат онлайн банкиране /преполагам повечето вече/. Само по себе си следенето на движенията/транзакциите по сметката е своеобразно извлечение и щом можеш да го виждаш онлайн - воала, имаш извлечение.

В ПИБ няма извлечения онлайн... Няма извлечения по e-mail... Само на хартия... Все още официални документи по мейл могат да се пращат само с електронен подпис... Mr. Green


Може и по e-mail, но най- добре смени банката. Има много по добри банки, с по- удължено работно време и по- бързи и компетентни служители. Препоръчвам Прокредит банк

Абстрахираме се от ВСЯКАКВА реклама... Покажи ми банка с по-дълго работно време... Конкретно... С часове и дни от седмицата... Wink


Борисе, в извлеченията по сметката ти, графата "Сума блокирана за БОРИКА" е създадена заедно със създаването на БОРИКА, преди десетина години... След преминаването към собствения картов център и миграцията на картите към чип-технология, тази графа се използваше по съвместителство... Това означава, че не е променяно името й умишлено, тъй като банката от 7 май (тоест другиден) ще е с качествено нов софтуер и графата вече няма да я има... Информацията в нея е почти същата като "сума блокираната за БОРИКА", а съвсем точно казано, сумата посочена в нея са извършените и неосчетоводени транзакции с картата на банкомати или ПОС-терминали... Картовият център на ПИБ НЕ ЗНАЕ чрез чий точно друг картов център са минали транзакциите, по-важно е да знае, че са извършени... Реално тази сума вече НЕ Е разполагаема... Толкова ли е трудно от общата налична сума да се извади блокираната и да се получи реалната наличност... Още повече, тази графа я има единствено в разпечатка от всичките сметки на клиент, получена на гише в банката... Много повече клиенти проверяват наличността си по картовите сметки през банкомат, а там блокирани суми за картови оператори няма, на извлечението от банкомата е изписано и може да се види директно разполагаемата сума... Що се отнася до осчетоводяването, то не може да се извършва веднага, тъй като е съвсем необосновано да се разходва огромен ресурс за осчетоводяване на транзакции в реално време...

# 33
  • Мнения: 136
Може да се поспори, но нямам намерение да споря. Въпросната банка (поне според сайта и извършва осчетоводяване на следващия ден. Ценрталата и работи до 16.00h....и т.н.), а това дали е така всеки сам предценява

# 34
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Въобще не говоря за спорене...
Питам за факти... Работно време на банкови офиси... Wink

Има ... банки, с по- удължено работно време...

Ако не подкрепиш горното си твърдение с факти, ще излезе, че просто си излъгала... Wink

Последна редакция: нд, 04 май 2008, 11:58 от Розов Пухчо

# 35
Разбира се, че може на и-мейл. Има банки, които предлагат онлайн банкиране /преполагам повечето вече/. Само по себе си следенето на движенията/транзакциите по сметката е своеобразно извлечение и щом можеш да го виждаш онлайн - воала, имаш извлечение.

В ПИБ няма извлечения онлайн... Няма извлечения по e-mail... Само на хартия... Все още официални документи по мейл могат да се пращат само с електронен подпис... Mr. Green


[

Има, има /извлечения подчертавам/ - в Ing Bank Sofia Branch  Mr. Green

Извлечението взето от банката на практика обаче също не е съвсем официален докупент, ако не е подпечатано и подписано. Общо взето така наречените банкови референции са официален документ, който може да послужи при определени обстоятелства пред съответните институции.
Но в случая става дума /аз поне така разбирам/ за извлечение, което да показва транзакциите  Confused

Поздрави Wink

# 36
  • Варна
  • Мнения: 440
Въобще не говоря за спорене...
Питам за факти... Работно време на банкови офиси... Wink

Има ... банки, с по- удължено работно време...

Ако не подкрепиш горното си твърдение с факти, ще излезе, че просто си излъгала... Wink

Не мога да разбера какво не му харесвате на работното време на ПИБ. В големите градове като на пример Варна има офиси, които работят от понеделник до събота вечер и в неделя до 16. Какаво повече?! Да почнат и нощни смени ли ?

# 37
  • Мнения: 136
Няма да споря за глупости . В ПИБ  не всички офиси (за София става въпрос)  работят в събота, а някои в делнични дни работят до 16.00 ч. с клиенти, доката в другата банка за която споменах всички клонове работят делнични дни от 8.30 до 19.30 и всички работят в събота (мисля, че до 16.00) . Темата за мен е приключена. Който не вярва да разгледа сайтовете им. Няман желание да правя реклама на който и да било. Банката не е моя за да се тълкува така.

# 38
  • София
  • Мнения: 377
Няма да споря за глупости . В ПИБ  не всички офиси (за София става въпрос)  работят в събота, а някои в делнични дни работят до 16.00 ч. с клиенти, доката в другата банка за която споменах всички клонове работят делнични дни от 8.30 до 19.30 и всички работят в събота (мисля, че до 16.00) . Темата за мен е приключена. Който не вярва да разгледа сайтовете им. Няман желание да правя реклама на който и да било. Банката не е моя за да се тълкува така.

ПИБ има офиси, които работят до 22:00ч., което си е доста удобно. Кажи все пак за кои офиси, работещи до 16ч. става въпрос, защото официалното работно време на всички офиси на ПИБ в делнични дни е до 19ч. и не мисля, че е възможно някои да си правят изключения своеволно...

# 39
  • Мнения: 136




     
 
 
Клонове
 
 
 

  Области София и София-град
 



Централа
 
   
Работно време с клиенти
понеделник - петък:
от 9:00 до 16:00 ч.
 София 1797, бул. "Драган Цанков" 37
(адрес на регистрация)
тел.: 02 / 817 1100, 02 / 817 1101

София 1000, ул. "Стефан Караджа" 10
тел.: 02 / 91 001, 02 / 91 001 00
  Това е от техния сайт http://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=88&CityRegion=София
Аз живея на 3мин. пеша от там . Не ми се спори.....Няма да отговарям повече. Нищо против  банката, просто има и по- добро! Нямам желание да обиждам накой, който може би работи там. Успех на всички.
 

# 40
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Не "може би", аз работя в ПИБ... И не се обиждам, защото банката също не е моя... Обаче се дразня, когато някой чул-недочул или прочел-недочел, си прави гаргара с изопачени факти... Ето ти пълен списък на всички клонове на банката, можеш да сричаш по работното им време...
Обслужването на клиенти в Централата на банката наистина е до 16:00 часа... Което е съвсем нормално, това е Централа, главен клон... Място, където се случват малко по-глобални неща и няма нужда точно обслужването на клиенти да е до късно... И това е единственото място в страната от има-няма 190 клона, което е до толкова рано... Болшинството клонове работят до 19:00 часа от понеделник до събота, а в неделя до 16:00...  Както са ти цитирали по-горе, има няколко офиса, които работят до 22:00 часа, а по зимните и летните курорти в активен сезон - до 24:00 часа... По-удължено работно време няма...!

Oranda, не си разбрала за какво точно говоря... Обяснението е в писаното по-горе... Wink

# 41
  • Мнения: 136
Не "може би", аз работя в ПИБ... И не се обиждам, защото банката също не е моя... Обаче се дразня, когато някой чул-недочул или прочел-недочел, си прави гаргара с изопачени факти... Ето ти пълен списък на всички клонове на банката, можеш да сричаш по работното им време...
Обслужването на клиенти в Централата на банката наистина е до 16:00 часа... Което е съвсем нормално, това е Централа, главен клон... Място, където се случват малко по-глобални неща и няма нужда точно обслужването на клиенти да е до късно... И това е единственото място в страната от има-няма 190 клона, което е до толкова рано... Болшинството клонове работят до 19:00 часа от понеделник до събота, а в неделя до 16:00...  Както са ти цитирали по-горе, има няколко офиса, които работят до 22:00 часа, а по зимните и летните курорти в активен сезон - до 24:00 часа... По-удължено работно време няма...!

Oranda, не си разбрала за какво точно говоря... Обяснението е в писаното по-горе... Wink

Мисля, че Вашата роля в този форум е да бъдете безпристрастен. С оглед на ранът  Ви ( във форума) също не бива да се "дразните", нито да ми давате категоризации като: "чел-недочел" или "чул- недочул". А още по-малко да правите реклама на страничен работодател, който Ви плаща заплата.
Добре че ме осветлихте по въпроса за това какво представлява Централата на една банка, без Вашето просвещение, това би останало загадка за мен. Интересното в случея е как други банки успяват да се справят с "малко по-глобални неща" в централите си и едноверменно с това  обсужването на клиенти да е до по- късно.
Мисля също, че не би било лошо да се свържа с г-н. Васил Христов или г-н. Иван Петров  ( сестра ми се познава с единия от въпросните господа) и да им обясня какъв ревностен защитник-служител имат в подопечния си клон в Стара Загора.
Моля,  също така да не занимаваме останалите потребители с такива спорове, и ако не може да се въздържите от коментари след  моя цитат, пишете на лични. Иначе наистина нямам нищо против Вас или някой друг, нито от форума, нито от ПИБ. Изказах мнение, че има по- експедитивни банки, за което мисля имам право. Мнението ми е лично и с него не  задължавам никой.
Поздрави и весели празници!

# 42
  • Мнения: 4 202



София 1000, ул. "Стефан Караджа" 10


За "Драган Цанков" не знам, но офисът на "Стефан Караджа" работи с фирми до 16:00 (или 16:30 беше не съм сигурна), но обслужват физически лица до 19:00.

# 43
  • Мнения: 2 759
                        Аз не се занимавам особено много с банкови истории, обаче съм доволна от ПИБ. Само дето не разбирам защо винаги има някакви дъъъълги редици с хора, които чакат прави (!) пред гишетата ли каквото е там. Защо в централен клон има само две мацки, които обслужват, при условие, че се занимават по 40-45 минути с клиент? Чух, че едно момче е чакало 5(пет!) часа, и си е тръгнало без да си свърши работата... Куца им организацията.

# 44
  • Мнения: 4 202
                        Аз не се занимавам особено много с банкови истории, обаче съм доволна от ПИБ. Само дето не разбирам защо винаги има някакви дъъъълги редици с хора, които чакат прави (!) пред гишетата ли каквото е там. Защо в централен клон има само две мацки, които обслужват, при условие, че се занимават по 40-45 минути с клиент? Чух, че едно момче е чакало 5(пет!) часа, и си е тръгнало без да си свърши работата... Куца им организацията.

За клона на ул. "Стефан Караджа" ли говориш?
Не са 2 момичета, гаранция. Имат и 2ри етаж, който ако не ходиш често там може и да не забележиш. Та на втория има поне 7-8 девойки, а на 1вия етаж са 4, може да си случила обедна почивка и за това да са били 2 - редуват се.
От години ходя в този клон поне 3 пъти седмично и наистина има случаи, в които мноооого се чака, но принципно съм доволна от обслужването.

# 45
  • Мнения: 2 759
...За клона на ул. "Стефан Караджа" ли говориш?
                  Не, за клона на ул. 'Енос' (до бул. 'България'). За пръв път ходя, може и да е имало и други каси, но тогава поне някой щеше да ни уведоми и да не чакаме 3-4-5 часа... Стори ми се тъпо, защото са две големи сгради с надпис 'ПИБ', а в крайна сметка самия банков клон се оказа доста мъничък.
                 Обикновено ходя в МОЛ-а, тъй като работното време ме устройва повече. Но от там пък ме препращат на бул. 'България', тъй като... нещо си, и те не можели да ми свършат работа...

# 46
  • Мнения: 4 202
...За клона на ул. "Стефан Караджа" ли говориш?
                  Не, за клона на ул. 'Енос' (до бул. 'България'). За пръв път ходя, може и да е имало и други каси, но тогава поне някой щеше да ни уведоми и да не чакаме 3-4-5 часа... Стори ми се тъпо, защото са две големи сгради с надпис 'ПИБ', а в крайна сметка самия банков клон се оказа доста мъничък.
                 Обикновено ходя в МОЛ-а, тъй като работното време ме устройва повече. Но от там пък ме препращат на бул. 'България', тъй като... нещо си, и те не можели да ми свършат работа...

Ужас!
В мола също понякога много се чака  Rolling Eyes

# 47
  • Мнения: 2 759
...В мола също понякога много се чака  Rolling Eyes ...
                    Peace, въпреки, че там са повече служителки.

# 48
  • София
  • Мнения: 6 360
само аз ли никога не съм чакала в офис на ПИБ?  Rolling Eyes

на пл. Народно събрание има 2 големи клона - един срещу друг (да ги питаш защо) - не съм попадала там на опашка от години. в клона до Народния театър също.

# 49
  • Мнения: 620
Здравейте,

имам кредитна карта от ПИБ и съм доволна от обслужването. Знае ли някой при какви условия се увеличава кредитния лимит на картата?  newsm78

# 50
  • Мнения: 491
Здравейте,

имам кредитна карта от ПИБ и съм доволна от обслужването. Знае ли някой при какви условия се увеличава кредитния лимит на картата?  newsm78


Вече на база осигурителен доход.

# 51
  • Мнения: 998
Фирмата ни е от първите клиенти на ПИБ и в началото всичко беше повече от чудесно, такова обслужване в друга банка все още не съм виждала. Само, че може би от година насама е нещо страшно и се замисляме за смяна. Организацията им е много лоша, хората необучени - за едно и също нещо в два различни клона ми взимат различна такса  Shocked
Относно работното време, след 16 часа обслужват само физически лица, така че удълженото им работно време изобщо не ми върши работа  Peace

# 52
  • Мнения: 59
Фирмата ни е от първите клиенти на ПИБ и в началото всичко беше повече от чудесно, такова обслужване в друга банка все още не съм виждала. Само, че може би от година насама е нещо страшно и се замисляме за смяна. Организацията им е много лоша, хората необучени - за едно и също нещо в два различни клона ми взимат различна такса  Shocked
Относно работното време, след 16 часа обслужват само физически лица, така че удълженото им работно време изобщо не ми върши работа  Peace


По- нагоре някой, който "злоупотребява" ги защитава, доста настървено, но и на мен работно време до 16 часа не ми  върши никаква работа и затова се отказах от ПИБ

# 53
  • Мнения: 3 826
само офисът на "Стефан Караджа" работи до 16 с  юрид.лица ,
останалите работят до 19 ,
в МОЛ-а и София Сити Център - до 10 часа
това е банката с най-добро работно време 

# 54
  • Мнения: 3 826

Мисля, че Вашата роля в този форум е да бъдете безпристрастен. С оглед на ранът  Ви ( във форума) също не бива да се "дразните", нито да ми давате категоризации като: "чел-недочел" или "чул- недочул". А още по-малко да правите реклама на страничен работодател, който Ви плаща заплата.
Добре че ме осветлихте по въпроса за това какво представлява Централата на една банка, без Вашето просвещение, това би останало загадка за мен. Интересното в случея е как други банки успяват да се справят с "малко по-глобални неща" в централите си и едноверменно с това  обсужването на клиенти да е до по- късно.
Мисля също, че не би било лошо да се свържа с г-н. Васил Христов или г-н. Иван Петров  ( сестра ми се познава с единия от въпросните господа) и да им обясня какъв ревностен защитник-служител имат в подопечния си клон в Стара Загора.
Моля,  също така да не занимаваме останалите потребители с такива спорове, и ако не може да се въздържите от коментари след  моя цитат, пишете на лични. Иначе наистина нямам нищо против Вас или някой друг, нито от форума, нито от ПИБ. Изказах мнение, че има по- експедитивни банки, за което мисля имам право. Мнението ми е лично и с него не  задължавам никой.
Поздрави и весели празници!
и коя е тази банка , не го дръж в тайна  Laughing

ПИБ има най-доброто работно време , това е факт

# 55
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 5 419
не съм служител на ПИБ, а клиент и във Варна има офиси в, които през седмицата могат да те обслужат до 19,30 независимо дали си фирма или физическо лице.

А работното време на ОББ? онзи ден ми се наложи да ходя до там и в 16,30 затвориха!

# 56
  • София
  • Мнения: 6 360
а има и електронно банкиране, все пак - да напомня. при него няма работно време Simple Smile

# 57
  • Мнения: 2 759
а има и електронно банкиране, все пак - да напомня. при него няма работно време Simple Smile
                   Абе... по принцип е така... но на мен и-банкирането не ми работи от два месеца, и от мързел не съм им звъняла. Поне знам, че само на мен не ми работеше. Сега май на всички не работи. Или го пуснаха вече?
                  П.П. Клонът в 'Мол ъф С' нали прави преводи до 21:30-22:00? Спешно ми трябва да разбера...
                  П.П. Заради сигнал за бомба днес май няма да работи и без това, тъй че вече няма значение моята спешност  Tired...

Последна редакция: сб, 10 май 2008, 16:08 от Портокалово момиче

# 58
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 5 419
а има и електронно банкиране, все пак - да напомня. при него няма работно време Simple Smile
Peace
 и сега си работи перфектно, малко по бавно става докато свикнеш, но не се съобразяваш с раб.време. На тел 070012777 дават консултации и в 20.30 (проверено е!)

# 59
  • Мнения: 620
vok , благодаря  bouquet

# 60
  • Мнения: 491
Ако има офиси, които обслужват ЮЛ до 16.30 часа, то те са изключение. Всички останали работят и с фирми и с граждани до края на работното си време.  Hands Thumbsup

humanis, моля пак заповядай! Grinning

# 61
  • Мнения: 998
Явно в Бургас лъжат във всички колонове за работното време с юридически лица  newsm78

# 62
  • Мнения: 59
а има и електронно банкиране, все пак - да напомня. при него няма работно време Simple Smile

е да, ама някои неща не стават с електронно банкиране, на банката са и нужни документи.

# 63
  • Мнения: 491
Явно в Бургас лъжат във всички колонове за работното време с юридически лица  newsm78

GERA, до 16.30 се приемат платежни, но за внасяне и теглене от сметка на ЮЛ не би трябвало да има проблем. Thinking

# 64
  • пловдив
  • Мнения: 398
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig

# 65
  • Мнения: 2 759
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig
                     Сигурна ли си, че си я сменила? А сертификата къде ти е?

# 66
  • Мнения: 491
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig

Най- добре се обади на денонощният телефон 0700 12 777. Мисля, че беше на цената на един градски разговор от цялата страна ( дали пък не беше и безплатен  newsm78).

# 67
  • Мнения: 4 187
Може и по e-mail, но най- добре смени банката. Има много по добри банки, с по- удължено работно време и по- бързи и компетентни служители. Препоръчвам Прокредит банк


 Shocked По - удължено работно време?!?  ПИБ работи до 19h. Работи и в Неделя. Не мога да си представя, че някой ще има претенции, за по- дълго работно време newsm78.

ПП: Не съм по темата  Crazy, сори! Не съм служител на ПИБ !

# 68
  • Мнения: 4 187
Не "може би", аз работя в ПИБ...


Винаги съм си мислела  ,че си служител на Експресбанк, може би заради ника .... Laughing!

# 69
  • Му Кинд Оф Плаце
  • Мнения: 4 033
Не "може би", аз работя в ПИБ...


Винаги съм си мислела  ,че си служител на Експресбанк, може би заради ника .... Laughing!
Joy Е, така се почва, а после що били зли модераторите.
Стар, от мен имаш 18 за поста  Joy Joy

# 70
  • пловдив
  • Мнения: 398
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig
                     Сигурна ли си, че си я сменила? А сертификата къде ти е?
Аз със старата нямах проблем ползвах я докато не решиха,че трябва да си сменят системата.И на разни телефони звънях казаха ми да пробвам с парола съдържаща и букви и цифри ,ами нищо ,като въведа новата парола и натисна промени е ми нищо не става....

# 71
  • Мнения: 491
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig
                     Сигурна ли си, че си я сменила? А сертификата къде ти е?
Аз със старата нямах проблем ползвах я докато не решиха,че трябва да си сменят системата.И на разни телефони звънях казаха ми да пробвам с парола съдържаща и букви и цифри ,ами нищо ,като въведа новата парола и натисна промени е ми нищо не става....

Е, щом стигаш до момента за смяна на паролата, значи успешно влизаш в новата версия.
Пишеш един път старата и два пъти новата, нали? Моята парола е само цифри и нямам никакъв проблем.
Пробвах току- що да си я сменя пак, дава ми "вашата парола е променена успешно" и то става много бързо.
Пробвай пак и ако не стане се обади на въпросния телефон. Flowers Four Leaf Clover

# 72
  • Мнения: 2 759
                    Значи, да ти кажа... Не продължавай да цъкаш паролата, а си избери какво искаш да цъкаш от менютата горе и вляво... Аз всеки път като вляза ми вади страницата за език и парола... Не обръщам внимание и си върша работата... Малко тъпа ми се вижда тази система, ама нейсе...

# 73
  • пловдив
  • Мнения: 398
Цитат
Е, щом стигаш до момента за смяна на паролата, значи успешно влизаш в новата версия.
Пишеш един път старата и два пъти новата, нали? Моята парола е само цифри и нямам никакъв проблем.
Пробвах току- що да си я сменя пак, дава ми "вашата парола е променена успешно" и то става много бързо.
Аз в самото си банкиране не мога да влезна,защото не мога да си променя паролата и да два пъти я пиша и този надпис,,вашата парола е променена успешно,,не ми излиза вече си мисля да не е от браузера или сертификата(ама пише,че е валиден до 2016) newsm78

# 74
  • Мнения: 2 759
                    Както вече казах, тази страница изобщо не се маха... Цъкай си по бутоните каквото ти трябва и не му обръщай внимание на това...

Последна редакция: вт, 03 юни 2008, 19:25 от Портокалово момиче

# 75
  • Мнения: 4 202
Слуховете за фалита на банката не ме накараха да се откажа от ПИБ, но новото им интернет банкиране ме изкарва от равновесие ежедневно и съм на път ги сменям.

Това не най-най-неудобния за ползване сайт на който съм попадала.
Мисля, че за да се смени една такава услуга, първо, новата трябва да е в път по-добра от старата и второ, хубаво е да се допитат до клиентите и да разберат какво би било удобно за тях, а не да се прави 5 за 4.

Да не говорим, че по телефона попадам на някакви абсолютно некомпетентни служители, които не могат да ми дадат и един адекватен съвет, а за да се свърже човек със системен администратор е някакво чудо невиждано, в случая нечувано.

# 76
  • Мнения: 220
В събота бях в Пловдив и спешно ми трябваха пари, които съответно си стояха в картата и чакаха да бъдат изтеглени. Да ама не!!! Не мога да изброя колко банкомата обиколих и всички ми даваха недостатъчна наличност, а при проверка на картова наличност дава, че има пари! Много се ядосах сигурно 10 - ина обиколих, накрая една приятелка ми каза къде има офис на ПИБ, отидох до там и от банкомата пред офиса успях да се сдобия с моите си парички, но ми се стори много глупаво да обикалям града  за да изтегля пари.

# 77
  • София
  • Мнения: 38 476
А някой може ли да ми обясни следното.
Когато имах доказан доход 400 лева, ПИБ ми дадоха без проблем кредитна карта. Даже две.
Ама аз реших да ги закрия и да кандидатствам за овърдрафт.
Защото вече заплатата ми беше по-голяма и половин година се превеждаше по карта.
И лихвата по овърдрафта е по-малка.
Обаче ПИБ ми отказаха овърдрафта!!!
А той беше на по-малка стойност от кредитния ми лимит!
Направо съм бясна - сега нито кредитна имам, нито овърдрафт.

# 78
  • Мнения: 491
ПИБ доста дълго време бяха в промоция за кредитните карти. За това са ти дали без проблем. Тогава се гледаше реален, а не осигурителен доход.
Интересно е защо са ти отказали овърдрафт. newsm78
Нали заплатата ти се превежда там? Да не би да имаш големи кредити? newsm78

Общи условия

Активация на акаунт