Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 фев. 2008, 17:19 ч.

Мелатонин и безсъние

  • 7 073
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 386
Здравейте, страдам от безсъние, при което заспивам чак призори, а си лягам навреме. Цяла нощ съм в полубудно състояние, мозъкът ми трескаво прехвърля случки, думи и мисли и понякога ми се вие свят.
Опитах с билкови успокоителни - не става.
Сънотворни не мога да приемам, защото съм леснопривикваща.
Неврологът каза, че съм добре.

Четох за хапчетата мелатонин. Искам да попитам какво би станало ако ги вземам без да имам реална нужда от тях, т.е. възможно ли е да имам разстройство на съня без да ми е намалено количеството на мелатонин?

Благодаря.

# 1
  • София
  • Мнения: 690
Не съм специалист по въпроса, но взимах мелантонин, миналата година по това време. Пътувахме с мъжа ми до Нова Зеландия и го вземахме, за да можем да спим в самолетите и по-лесно да си обърнем биологичните часовници. Прочетох в упътването, че може да се взима и при разстройства в съня, а и също при по-възрастни хора. виж и тук: http://www.melatonin-bg.com/

Не знам дали съм ти помогнала, но поне побутнах темата  Wink

# 2
  • Мнения: 2 386
Благодаря ти, но съм го чела. Все още чакам някой да отговори на основния ми въпрос.. Страх ме е, че ако не мога да спя по някаква друга причина, а не поради липса на мелатонин и пия допълнително от него, може нещо да си навредя, знам ли..

# 3
  • в реалността
  • Мнения: 179
Спазвайки дозовия режим от листовката на продукта,не можеш да си навредиш(няма да "предозираш" мелатонина). Използвай го съвсем спокойно.
Дано получиш желания ефект! newsm10

# 4
  • София
  • Мнения: 56
възможно ли е да имам разстройство на съня без да ми е намалено количеството на мелатонин?
Възможно е, разбира се, но това не значи, че в този случай мелатонинът ще ти навреди.

мозъкът ми трескаво прехвърля случки, думи и мисли и понякога ми се вие свят.

И без това трябва да се консултираш с психиатър (неврологът няма нищо общо), направо го питай и за мелатонина.

# 5
  • Мнения: 2 386
Аз самата съм психолог. Wink
Не ми трябва психиатър, имам си вестибуларно-лабиринтен проблем, от който идват половината ми симптоми..

Свръхстрес, десетчасов полет със самолет и обърнат режим е при мен..май.

ЯМР-то е ок.

Благодаря още веднъж!

# 6
Аз самата съм психолог. Wink
Не ми трябва психиатър, имам си вестибуларно-лабиринтен проблем, от който идват половината ми симптоми..

Свръхстрес, десетчасов полет със самолет и обърнат режим е при мен..май.

ЯМР-то е ок.

Благодаря още веднъж!


One tablet @ 5 pm.

# 7
  • София
  • Мнения: 56
Като си психолог, защо търсиш чисто биологично обяснение ("възможно ли е да имам разстройство на съня без да ми е намалено количеството на мелатонин") и пренебрегваш психологичните фактори ("мозъкът ми трескаво прехвърля случки, думи и мисли")?

Не зная нищо за теб, но ако си практикуващ психолог без да си преминала лична терапия при друг психолог или психиатър, просто сама не знаеш колко си вредиш.

# 8
  • Мнения: 2 386
Да, добре.

Благодаря на всички за включването. Започнах да се справям с безсънието без мелатонин.. Дано нещата се закрепят така, засега съм доволна. Grinning

# 9
  • Мнения: 1 984
за съжеление ми е много трудно да преценя дали причината не е в хипофизата. яйчниците, или надбъбреците. иначе сравнен с нещата които обикновено изписват твоите почити колеги психиатрите мелатонинът е цвете... бе можеш да пробваш с повече дръмс засега. 

# 10
  • Мнения: 1 984
Като си психолог, защо търсиш чисто биологично обяснение ("възможно ли е да имам разстройство на съня без да ми е намалено количеството на мелатонин") и пренебрегваш психологичните фактори ("мозъкът ми трескаво прехвърля случки, думи и мисли")?

Не зная нищо за теб, но ако си практикуващ психолог без да си преминала лична терапия при друг психолог или психиатър, просто сама не знаеш колко си вредиш.
м интересен въпрос... във всичкислучай има разтроиство във хипоталамо- хипофизо- надбъбречната система.... обаче каква е причината... високо ниво на пролактин? на серотонин? нарушено равновесие прогестерон/естрогени? хиповитаминоза д? хиперкалцемия? хипокалемия? ПМС? 
лична терапия... някои му викат самозалъгване...

# 11
  • София
  • Мнения: 56
tonev, ако искаш да демонстрираш висока образованост, пиши "всички случаи" без "й".  Laughing

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт