Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 30
  • софия
  • Мнения: 73
jaklins когатопоздравявам и не ми отговарят се държа като ,че ли ги няма,но аз сигурно съм попадала на продавачки които не са от село

# 31
  • Süd
  • Мнения: 3 521
Ето за това уважавам Капалъ Чарши - винаги имат време за теб, усмихват ти се под мустак, глезят те, лигавят те, черпят те с чай и накрая ти дават и чердже за подарък, дори да си си купил само една тениска Crossing Arms .

# 32
  • sf
  • Мнения: 274
Дидке, като поздравиш 50 пъти и не ти отвърнат на поздрава какво правиш?! Писна ми все аз да съм благородната.

Ами така е ! Ти им казваш добър ден, а те те гледат като теле в календар! Сега вече се научих да поздравявам, когато първо мен ме поздравят!

Муцка, стига бля в този форум! Виж - имаш клиенти....ПИтай ги какво ще обичат или дали можеш с нещо да помогнеш Simple Smile

# 33
  • Мнения: 2 152
БебеЕфи, права си, така е
Ние им изкарваме заплатите, а за собственика ти вярвам,че е свестен човек.Трябва обаче да си подбира персонала, не може така

# 34
  • София
  • Мнения: 957
И ние си мислим,че подбираме персонала то не 1во интервю, 2ро ама какво от това, какви изцепки сме имали не е истина просто. Моето поколение от страна на уважение, интелект и други такива е под всякаква критика. Като им направиш нормална забележка подават молби за напускане.
Хубавото е ,че постепенно спират да оценяват хората по дрехите , но и продължават да го правят.Гаден български манталитет.

# 35
  • Кацнала на едно дърво.
  • Мнения: 3 177
Охо, още една тема за продавачките. Аз пък обичам продавачките. Те са такова предизвикателство! Няма кисела продавачка, която да устои на чара ми. С мен винаги са любезни.
П.П. Впечатлена съм от апломба, с който говори Селинджър за мода. Любо Стойков ли? Кой е той? Дайте на Селинджър половин час в Нова, да видите вие. Кажи сега, кое е новото черно?

# 36
  • софия
  • Мнения: 73
Подбора на персонала е много интересно защото тя работи по един начин пред шефа и по друг когато го няма.За това ви казвам искайте книгата за оплаквания

# 37
  • Paris
  • Мнения: 1 710
Те камерите не вършат работа, ти книга за похвали предлагаш newsm78

# 38
  • София
  • Мнения: 9 014
Похвално начинание. Дано да прерасне в епидемия.

# 39
  • софия
  • Мнения: 73
Те камерите не вършат работа, ти книга за похвали предлагаш newsm78


Да защото шефовете могат да проследят работата на дадената персона само с един поглед.А с камерите им трябва повече време

# 40
  • Мнения: 2 386
Цитат
Да ви споделя, че вчера една лелка в скъпарски магазин ми заяви, че нямали размери, понеже модата била само за младите и слабите, а по-трътлестите като мен и нея да сме се спасявали?!     (На 24 съм, не съм дебела и мразя продавачките в бг магазините!)Не мога да повярвам чак.


Самоцитирам се от една друга тема. Mr. Green

Иначе и аз се зарадвах, че това чудо се е случило в България, но не би..

# 41
  • София
  • Мнения: 35 487
Ако не ме обслужват някъде изобщо не се разправям, а повече не влизам в този магазин. Началниците да си следят персонала или да гадаят.

# 42
  • sf
  • Мнения: 274
Другото обяснение за наглото и игнорантно поведение на продавач-консултантките в скъпите магазини е следното - влизаш, никой не те ебава. "Може ли?" ...гледат те с презрение и преценяват колко кинти имаш. А целта на изрусеното същество е една единствена - да те накара да се чувстваш пълен царвул...шушляк и да те засегне на чест и достойнство, в следствие на което в 90% от клиентите се задейства механично чувството за себедоказване и за да покажат на продавачката, че са ебати баровците и тя е сбъркала в преценката си, вадят кеша и си купуват най-скъпия парцал или там квото продават. Та така. Прост (в буквален и преносен смисъл) сейлс трик, който в България върви Simple Smile

# 43
  • Мнения: 1 001
Селинджър, ами нямам клиенти бе човек newsm08 такова естеството на работата ми, но по телефона съм толкова любезна , че един път като трябваше да се разправям с една институция, шефът ми грабна слушалката и каза, че трябвало да съм била по- груба иначе никой нямало да ми обърне внимание. Може би поради тази причина нивото на обслужване е такова newsm78

# 44
  • Kопенхаген
  • Мнения: 667
Обслужването в България толкова куца, че едвам се крепи на две патерици. А че 99 % от продавачките са тъпоъгълници няма две мнения по въпроса. И защо клиента да поздравява първи когато влиза в магазина на онази там каква и е работата.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт