По- голяма глупост не бях чела скоро, много ме развесели
А твоята фризьорка явно не е чак такъв професионалист, щом си позволява да обсъжда по такъв начин други свои клиентки пред теб. Сухарки, ама не им връща парите накрая, нали?
Аз пък не разбирам защо човек трябва насила да се прави на превъзбуден и да бръщолеви празни приказки в несвяст, че току- виж някой го взел за темерут.
Всеки човек релаксира по различен начин. Ако за един това е разговор, то за друг това е да помълчи и да остане със себе си. Един добър фризьор не би приел такова поведение лично, смешно е просто.
Това е салон за красота, място, където човек отива да се разтовари и да излезе освежен и зареден с енергия, и си плаща за това. Добрият професионалист би трябвало да осигури комфорт на клиента, а не да чака обратното.