Към ползващите БТК ADSL - ЗА или ПРОТИВ?

  • 6 686
  • 102
  •   1
Отговори
  • Мнения: 786
Чудя се дали да се абонирам за новите тарифи, но чета доста негативни мнения в интернет. Да речем, че пишат основно недоволни потребители, като доволните нямат причина и... затова реших да питам тук. А и основно ме влече че можеш да ползваш WI-FI за някаква допълнителна смешна сумичка на месец.

# 1
  • Мнения: 25 600
Зависи откъде си. Извън София (и може би Пловдив и Варна), те са най-добрият вариант.
Поне в нашето село е така. Особено сега, когато свалиха и цените...  Wink Ползваме и WI-FI-устройството, но като рутер и с кабелна връзка. Могат да се свържат до 4 компютъра на него.

# 2
  • Мнения: 3 770
Зависи за какво ще го използваш?Около 90% от това , което правя в Интернет е да свалям филми , така че мен не ме устройва!За всичко останало скоростта ми не е по-различна от тази на  БТК ADSL!  oops , аз май не трябваше да отговарям , защото не съм от ползващите!

# 3
  • Galaxy 13197853088
  • Мнения: 2 392
ползвам, доволен съм.

# 4
  • Мнения: 16
Доволна съм  Peace

# 5
# 6
  • Варна
  • Мнения: 4 969
3 години бяхме при тях и бяхме  доволни.Сега не сме понеже на мястото където живеем в момента няма домашен телефон а само заради нас не им се копае Rolling Eyes

# 7
  • Мнения: 2 631
С две ръце съм "за". Ползваме от самото му начало във Варна - лятото на 2004та, няма по-надежден интернет!  Peace Работех доскоро от нас и ми трябваше сигурен доставчик,прекъсвал ми е точно 2 пъти за по половин час  Peace

# 8
  • Мнения: 65
Абе само аз ли имам проблеми с БТК. Периодично нямаме нет, поне по веднъж на две седмици ми се налага да им звъня. В работата е същото положение...аз лично не съм доволна, но като гледам май има и такива.
Вкъщи за жалост това е единствената опция. Кабели не мога да прокарвам, защото ако го направя след това ще ми трябва основен ремонт. Така че за момента се задоволявам и с това, но определено според мен услугата не отговаря на цената. Както казах постоянно има някакъв проблеми, поне при мен. От 2 години съм им абонат...за това време смених три модема.

# 9
  • Мнения: 2 631
dororti, от модема е  Confusedвсичките ни познати с по-нови модеми са така  ooooh!

# 10
  • Мнения: 133
Вече 1 година сме им абонати и сме доволни.Прекъсна веднъж-след нова година за няколко часа.Други проблеми не сме имали  Peace

# 11
  • Мнения: 13 512
С две ръце съм "за". Ползваме от самото му начало във Варна - лятото на 2004та, няма по-надежден интернет!  Peace Работех доскоро от нас и ми трябваше сигурен доставчик,прекъсвал ми е точно 2 пъти за по половин час  Peace
И аз съм абонат от тогава и съм много доволна. Днес даже си увеличих скоростта на 12 МБита..казаха, че са гарантирани 9- Берекет версин за 30 лева викам аз!
Нито ми забива, нито ми е спирал. Родих се с тях на фона на кабеларките във Варна.

# 12
  • Мнения: 3 622
Аз съм абонат от една година и до сега съм нямала проблеми  Peace

# 13
  • Мнения: 25 600
Днес даже си увеличих скоростта на 12 МБита..казаха, че са гарантирани 9- Берекет версин за 30 лева викам аз!


Що 30? Не е ли за 25 лв., отделно наемът за модема?  newsm78

# 14
  • Мнения: 13 512
Днес даже си увеличих скоростта на 12 МБита..казаха, че са гарантирани 9- Берекет версин за 30 лева викам аз!


Що 30? Не е ли за 25 лв., отделно наемът за модема?  newsm78
25, но си мисля,че е без ДДС. Може и да греша.

# 15
  • Мнения: 25 600
С ДДС е. Поне така пише на сайта им.   Party

# 16
  • Мнения: 13 512
ами супер, още по-добре! Party

# 17
  • Мнения: 4 651
Доволна, редки прекъсвания, не помня да съм се обаждала на телефоните им за съпорт, защото няма нет.
Безчичен рутер можеш да си сложиш зад модема и сама, стига да има кой да ти го настрои.


Само веднъж ме ядосаха БТК, но да речем, че правилата са им такива и аз си бях виновна.
Платих си сметката три дни по-късно от последния срок. Една семица след плащането ми спряха телефона, след още ден ми спряха и нета. Ама те след 29 число пускали всички неплатили за спиране и не проверявали преди да спрат дали са платили. Ама то 29 бил само срока за плащане на телефона, интернета бил с един месец предплатен и не било трябвало наистина да го спират и него, но го спрели, защото ние сме си били избрали двете сметки да идват с една фактура.

Спиранията бяха събота и неделя и до понеделник никой не можа разбира се да ми даде разумно обяснение какво става, да не говорим че като ти е спрян БТК телефона, няма как да набереш 0700... телефона на call центъра им от мобилния си.

# 18
  • Мнения: 4 784
Вече година го ползваме и сме нямали никакви проблеми. Много съм доволна.

# 19
  • Мнения: 2 126
Ще следя темата и ние умуваме над това дали да се присъединим към БТК АDSL newsm78 Mъжът ми като работещ в бранша много се колебае заради ниската скорост на ъплоуд и затова все още не сме го взели.

# 20
  • Мнения: 660
Доволни сме. От както съществува услугата я ползваме, даже сега подписахме нов договор, че стария изтече. За две години нито веднъж не сме оставали без интернет. Важно е за нас, защото е свързан с работата ни. Но да се ползва за теглене на филми наистина не става.

# 21
  • Мнения: 13 512
Доволни сме. От както съществува услугата я ползваме, даже сега подписахме нов договор, че стария изтече. За две години нито веднъж не сме оставали без интернет. Важно е за нас, защото е свързан с работата ни. Но да се ползва за теглене на филми наистина не става.
защо да не става? Тегля  за 15 мин. до час един филм. На 4 МБита бях досега.

# 22
  • Мнения: 660
Доволни сме. От както съществува услугата я ползваме, даже сега подписахме нов договор, че стария изтече. За две години нито веднъж не сме оставали без интернет. Важно е за нас, защото е свързан с работата ни. Но да се ползва за теглене на филми наистина не става.
защо да не става? Тегля  за 15 мин. до час един филм. На 4 МБита бях досега.

Значи става и за това.  Mr. Green

# 23
  • Мнения: 1 492
Ако си от София, по-добре недей. Има доста по-добри от тях.

# 24
  • Мнения: 5 539
Идеален е особено с новите скорости, които обещават Flutter Единствено ъплоудът е слаб.
В Бургас няма доставчик с по-добри условия от БТК. А сега, когато БТК намаляват цените и вдигат скоросттта, не знам кой ще остане при другите.

# 25
  • Мнения: 786
Но да се ползва за теглене на филми наистина не става.
`Що?

Ако това е вярно
Тегля  за 15 мин. до час един филм. На 4 МБита бях досега.
е наистина супер  Heart Eyes

# 26
  • Мнения: 786
Виждам доволството е по-голямо тук от недоволството. Хмм, значи си струва да помисля, но не исках домашен телефон, а ще трябва да си прекарам  Thinking.

# 27
  • Мнения: 13 512
...но не исках домашен телефон, а ще трябва да си прекарам  Thinking.
това му е единственото неудобство. По този начин плащам с таксата на телефона около 45 лева.
аз съм на мин. тарифа...мисля, че "Ограничен" беше , даже нямаме и апарат в къщи, но  заради АДСЛ-а ,държим и телефона.

# 28
  • Мнения: 3 826
''за'' ,

нямаме проблеми , сега вдигнаха скоростите няколко пъти - за 20 лева с ДДС  - 6 мбпс , за 25 лева с ДДС 12 Мбпс  -
един филм го теглим за минути , модемът е безплатен винаги при тях

сега са пуснали нова услуга - за 8,5 лв устройство към модема за безплатни разговори в България , но не сме го пробвали изобщо

# 29
  • София
  • Мнения: 11 703
От 3 години ползвам БТК ADSL и нямам оплаквания.

# 30
  • Мнения: 1 612
И аз съм доволна. Ползвам услугата от 3 години.
Смятам да мина на 12 мегабита (реални 9 на download).

# 31
  • Мнения: 214
Много съм доволна от БТК . Ще го ползваме и занапред. абсолютно безпроблемен

# 32
  • Мнения: 674
Идеален е особено с новите скорости, които обещават Flutter Единствено ъплоудът е слаб.
В Бургас няма доставчик с по-добри условия от БТК. А сега, когато БТК намаляват цените и вдигат скоросттта, не знам кой ще остане при другите.

Аз съм служител в БТК и мога да твърдя че е най-добър Peace
Сега вече разбихме рибата Mr. Green Heart Eyes

# 33
  • Мнения: 576
Аз пък не съм доволна! В офиса сме с такава връзка и постоянно имаме проблеми с интернета - 5 мин. има, -пет - не! #2gunfire

# 34
  • Мнения: 13 512
Сега вече разбихме рибата Mr. Green Heart Eyes
"разбихте"?
//ние пък " избиваме" рибата, не я разбиваме Wink

# 35
  • на брега на реката
  • Мнения: 141
В офиса сме на БТК ADSL и имаме проблеми всеки ден по няколко пъти!

# 36
  • Мнения: 1
Ползвам,много сме доволни Grinning Grinning Grinning

# 37
  • Мнения: 2 865
Никак не бях доволна докато ги ползвах. Изключително често ми се е налагало да рестартирам модема. Поне 3 пъти съм провеждала продължителни разговори с кол центъра поради проблеми. Впн връзка с чужбина - ужас. Сега съм с друг провайдер и съм доста по-доволна.

Само за теглене на филми не знам как стоят нещата с различните провайдери, защото не тегля.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 443
Много сме доволни - не прекъсва, скоростта не пада, теглим като луди  Crazy Много филми гледаме...

# 39
  • Варна
  • Мнения: 25 238
В офиса сме с такъв и мога да кажа: много, много са зле! И което е още по-лошо, изобщо не им пука, че за двата месеца, през които сме към тях, и половината време нета го е нямало! Обаждаме се на повредите им, чакаме по половин час за връзка с оператор, казват, че ще пратят техник, никой не идва и така се повтаря. Последните 10 дни сигурно и 10 часа не е имало нет, звъняхме като луди, прехвърляха си отговорността от телефон на телефон, резултат никакъв! Е това ме дразни адски много, защото имаме 2 годишен договор и край, вързали са ни вече, защо да ни обръщат внимание! Явно при нас има проблем, защото при съседите всичко е ок, ами да дойдат да видят на място! Ние явно сами не можем да го решим. Просто са изключително нагли и незаинтересовани. Това с абсолютно никой друг нет доставчик не би могло да се случи. Защото ако кабелния нет вкъщи не ми е ок, ами режа кабела и минавам на друг. А БТК-то зарибяват с годишни договори и после - моли се да няма проблем, защото никой няма да си мръдне пръста да го реши.

# 40
  • в моя свят на мир и любов
  • Мнения: 1 996
Абе само аз ли имам проблеми с БТК. Периодично нямаме нет, поне по веднъж на две седмици ми се налага да им звъня. В работата е същото положение...аз лично не съм доволна, но като гледам май има и такива.
Вкъщи за жалост това е единствената опция. Кабели не мога да прокарвам, защото ако го направя след това ще ми трябва основен ремонт. Така че за момента се задоволявам и с това, но определено според мен услугата не отговаря на цената. Както казах постоянно има някакъв проблеми, поне при мен. От 2 години съм им абонат...за това време смених три модема.

Същото е при мен, просто не зная къде да се оплача, за да ми прекратят абонамента при двегодишния ми договор. Очевидно не е това, за което съм платила. Не само скоростта е ниска, но често забива или пък въобще не мога да се свържа.
Връзката непрекъснато се разпада, да се свържеш с кол центъра е направо изпитание за нервите.

# 41
  • Мнения: 583
уникални мошенници-много проблеми при все, че съм редовен платец, а накрая и откачване няма. вече съм на друг доставчик, но ми начисляват задължение с лихви всеки месец, при все, че ме откачиха официално-оплаквах се и във всеки офис ми отговарят различно, а сметките си текат. луда са ме направили и няма оправия...  #2gunfire

# 42
  • Мнения: 1 485
Абе само аз ли имам проблеми с БТК. Периодично нямаме нет, поне по веднъж на две седмици ми се налага да им звъня. В работата е същото положение...аз лично не съм доволна, но като гледам май има и такива.
Вкъщи за жалост това е единствената опция. Кабели не мога да прокарвам, защото ако го направя след това ще ми трябва основен ремонт. Така че за момента се задоволявам и с това, но определено според мен услугата не отговаря на цената. Както казах постоянно има някакъв проблеми, поне при мен. От 2 години съм им абонат...за това време смених три модема.

Същото е при мен, просто не зная къде да се оплача, за да ми прекратят абонамента при двегодишния ми договор. Очевидно не е това, за което съм платила. Не само скоростта е ниска, но често забива или пък въобще не мога да се свържа.
Връзката непрекъснато се разпада, да се свържеш с кол центъра е направо изпитание за нервите.

И при мен е същото,постоянно се губи,няма кой да вдигне телефоните от операторите,пуснах и клиентско оплакване и все тая.Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire

# 43
  • Мнения: 852
В офиса сме на БТК ADSL и имаме проблеми всеки ден по няколко пъти!




Същата работа е и в офса при мен ooooh!

# 44
  • Мнения: 25 600
Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire


Къде пусна молбата? Аз я пуснах на сайта им, беше петък, в понеделник получих мейл с номера на молбата ми и потвърждение, че ще ми бъде вдигната скоростта до 14 дни след датата на молбата. Така и стана.

# 45
  • Earth
  • Мнения: 1 952
Не бях доволна. Naughty
Като съотношение цена/ час излизаше МНОГО СКЪПО.... Close
сега не знам

# 46
  • Мнения: 59
Прекъсва. Не си струва цената.

# 47
  • Мнения: 1 485
Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire


Къде пусна молбата? Аз я пуснах на сайта им, беше петък, в понеделник получих мейл с номера на молбата ми и потвърждение, че ще ми бъде вдигната скоростта до 14 дни след датата на молбата. Така и стана.
Молбата-в сайта,
жалбата-в център на БТК,
обаждане на национален телефон за повреди-телефона ми не работи Wink
и вчера благополучно пристигнаха!
Вече с нова скорост и с непрекъсващ нет!

# 48
  • някъде там
  • Мнения: 1 466
Доволна съм!Много рядко е имало проблем.Даже не помня  може би 2 пъти. newsm78

# 49
  • Мнения: 4 155
И ние сме доволни. Международния им интернет е стабилен. Не сваляме филми и ни устройва. Мъжът ми играе на WOW и казва, че е по-добре от кабелните оператори.
Почти не сме имали проблеми. А го ползваме повече от 2 години. Може и 3 да са.

# 50
  • Мнения: 192
От скоро го ползвам и за сега всичко е наред!

# 51
  • Мнения: 2 018
Бясна съм!!!  #Cussing out

От вчера имаме проблеми с интернета. Дори не зная дали сега ще мога да си пусна поста /може пак да  го изключат/.

Вчера нямахме служебен нет до 14 часа. Звъня им на тел-а който са обявили: 0 700 17111 - никой не вдига повече от 15 минути. Най-накрая се свързах с едно момче, което успя да ни разреши проблема.
Прибирам се у дома - сега пък там няма нет.  #2gunfire Момчетата се опитаха да се свържат с тел-а им. Но повече от 20 минути никой не вдигна слушалката. Там нямаме нет и до сега!
Идвам днес на работа - отново нямаме нет - или по-скоро на пресекулки. Тука има, тука нема!!! Телефона им отново никой не го вдига.
Звънях на услуги да ми дадат друг номер - нямало такъв!  Shocked
Дават ми телефон за оплаквания - 0 800 15 500 - и него никой не вдига!
Обаждам се пак на услуги - "Ще ви свържем с наш консултант при първа възможност..." бля, бля , бля...АМАН
Питам ги за друг телефон - на някой шеф - "Нямаме обявен такъв!" Дават ми тел към бизнесцентър на Варна: 615515.
И представете си... и него никой не го вдига!!!
БЕТЕР ОТ ЕДНО ВРЕМЕ!!!  Sick
Жалко, че точно днес дадохме колата на големия иначе щях да отида в БТК и да ги взривя!!!

# 52
  • Мнения: 13 512
Не ви ли предупредиха, че поради преминаването на новите скорости, ще има проблеми до края на май?
Аз в някои дни имам проблем, в някои  е ок. Вчера рестартирвах през 1 час, днес  засега е ок/ да не казвам голяма дума/

# 53
  • Мнения: 307
До вчера нямах никакви оплаквания от БТК. Но от вчера до днес интернета спира от време на време за около половин час. Явно някъде имат срив в системата.

# 54
  • Мнения: 2 018
Аз разбирам, че може и да имат някакви си там проблеми, но защо нникой не вдига телефоните в БТК???

# 55
  • Мнения: 13 512
Аз разбирам, че може и да имат някакви си там проблеми, но защо нникой не вдига телефоните в БТК???


защото са прегрели, нали се сещаш Laughing

# 56
  • ЕН
  • Мнения: 543
no problem for now Peace Peace Peace
мисля че вече 4год ползваме услугите им

# 57
  • Мнения: 1 875
Бо_, пиши им мейл! adsl@contact.bg  Аз имах също проблем и писнах в другата тема. Днес дойдоха, след три мейла,  последния, от които бая гневен и ми смениха модема. Peace

# 58
  • Варна
  • Мнения: 25 238
В офиса от събота, когато спря, до тази вечер, е имало нет не повече от 20 минути. Безкрайно нагли са и просто няма какво да направиш. Абсолютно незаинтересовано си ни прехвърляха от телефон на телефон, уж заявката била приета и до 48 часа щели да реагират, а това тяхното безобразие продължава вече 2 месеца и половина.

# 59
  • Мнения: 2 498
Ползвам и съм много доволна Peace

# 60
  • Мнения: 164
Доволна съм.

# 61
Аз почти 2 месеца имам големи проблеми относно ползването на ADSL. Връзката непрекъснато прекъсва, до 20 пъти в час. Операторите на 0700 17 111 са достойни за Оскар, заради начина по който те убеждават, че всичко ще се оправи до 2 дни. Мисля утре да пусна заявление за прекратяване на договора поради неизпълнението на задълженията посочени в  т.5.3 от „Общи условия (ОУ) за предоставяне на услугата БТК ADSL”.!!! Ако някой има намерение да търси правата си да ми пише на fireman1@abv.bg

# 62
  • Galaxy 13197853088
  • Мнения: 2 392
да допълня само.
в събота имаше гръмотевична буря, 2 дена цели квартали нямат нет (тези потребители които са към разни кабеларки) оцеляха само тези които са към адсл-то ....

# 63
  • София
  • Мнения: 1 740
Мислите ли,че е нормално 30 часа никой да не вдига на денонощните им линии 070017111.Цяла нощ правих опити като мислех, че нощем имат по малко работа и ще вдигнат телефона.Чак сутринта в 7.30 една сънита госпожа ми обясни,че имат много работа и не могат да реагират бързо.Разбрах,че центровете им са в Плевен и Варна и от там се обаждат до София,за да ме посети специалист в къщи.Следващият път ще хвана влака за Плевен и по бързо ще си свърша работа.

# 64
  • Мнения: 59
Нямам думи, но е точно така. Това е истината. #Crazy

# 65
  • София
  • Мнения: 17 592
Много пари за ниски скорости.

# 66
  • Варна
  • Мнения: 25 238
да допълня само.
в събота имаше гръмотевична буря, 2 дена цели квартали нямат нет (тези потребители които са към разни кабеларки) оцеляха само тези които са към адсл-то ....

Аааа, не е тъй Naughty И нашта кабеларка оцеля, тя е оцелявала всеки път почти досега bowuu Друг е въпросът, че лан картата ни не прояви нейния стоицизъм Whistling Е, само с толкова се разминахме този път Crazy

# 67
  • Мнения: 4 155
Много харесвах АДСЛ-а, но за последните 7 дена ги споменавам денонощно. Вместо да ни ъпгрейднат на новите скорости, те прекратиха стария акаунт и направиха нов. 7-ми ден нямаме никакъв интернет. Първо се оказа, че вместо 10 часа, се чакат 3 дена, за да проверят дали има техническа възможност и да ни пуснат. После се оказа, че се чакат още 3 дена, за да се сетят, че не са направили трасе (така ми обясниха, но не мисля, че точно трасе им е трябвало - нещо не е било направено). И последното е, че тъй като преди това сме имали един юзер и парола и те са още в модема, никой не го е ресетнал и чакахме 1 ден да се сетят, че вече са ни дали други.
За да говоря с някой в хелп деска чакахме между 20 и 40 минути!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Момчетата на

ЛУДА РАБОТА.

# 68
  • Мнения: 1 485
Аз почти 2 месеца имам големи проблеми относно ползването на ADSL. Връзката непрекъснато прекъсва, до 20 пъти в час. Операторите на 0700 17 111 са достойни за Оскар, заради начина по който те убеждават, че всичко ще се оправи до 2 дни. Мисля утре да пусна заявление за прекратяване на договора поради неизпълнението на задълженията посочени в  т.5.3 от „Общи условия (ОУ) за предоставяне на услугата БТК ADSL”.!!! Ако някой има намерение да търси правата си да ми пише на fireman1@abv.bg
Някой да е писал на автора?
А какво гласи т.5.3 от „Общи условия?
На мен ми обясниха,че ще трябва да си платя неустойката на договора-оставащите месечни такси.
А аз съм с двугодишен договор-остава ми 11м.

# 69
  • Мнения: 219
Ние сме към АДСЛ и сме супер доволни,няма случай да прекъсне.
Били сме към два квартални лана,егати ужаса,то да имаш нет си е събитие..а развали ли се времето,бури и тн сме стояли и по 3 дена без нет #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire

# 70
  • Мнения: 2 708
И аз съм от доволните. Даже имам 2 АДСЛ-а. Един при майка и татко на техния телефон, другия в къщи, където е и безжичен и си се моткам из цялата къща с ноутбука без да ме е грижа за кабели. Много съм доволна и не ми е прекъсвал. Така като попрочетох мненията, ми се струва, че се оплакват тези, които им се ще да си се оплакват. Просто си има хора категория оплаквачи - каквото и както да им предложиш, все няма да им е наред нещо. Как пък мен за 3 години не ми прекъсна (освен сама да си рисетвам от време на време модема и се оправя) и как пък винаги когато звънна на хелп деска, има кой да ми отговори отсреща. Или сигурно имат някаква избирателна пропускливост - едни са им симпатични и не им правят проблеми, а други просто ги съдират от тормоз. Просто ми е много интересно как се получава така.
В крайна сметка ми е все тая дали някой ще го ползва или не, аз съм си доволна и си го ползвам.

# 71
  • Мнения: 4 155
И аз съм от доволните. Даже имам 2 АДСЛ-а. Един при майка и татко на техния телефон, и как пък винаги когато звънна на хелп деска, има кой да ми отговори отсреща. Или сигурно имат някаква избирателна пропускливост - едни са им симпатични и не им правят проблеми, а други просто ги съдират от тормоз.

Я им звънни сега - към 8-9 вечерта. И виж колко бързо ще се свържеш с оператор.
Казаха ми, че заради новите скорости много хора им се обаждат и са претоварени.
Преди и ние се свързвахме след 1-2 мин.
Сега, когато имахме проблеми, ни трябваха по 20-40 мин.

# 72
  • Мнения: 1 875
Пишете им мейл.
След два мейла от моя страна направо дойдоха в къщи, без да предупреждават и ми смениха модема.

# 73
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
В службата ми ползваме за интернет  доставчик БТК. Не сме доволни. Непрекъснато прекъсва връзката, а и скоростта не е висока. У дома сме с друг доставчик и определено го предпочитам пред БТК.

# 74
  • Варна
  • Мнения: 25 238
Така като попрочетох мненията, ми се струва, че се оплакват тези, които им се ще да си се оплакват. Просто си има хора категория оплаквачи - каквото и както да им предложиш, все няма да им е наред нещо.

Това че при теб работи, не означава, че всички останали в темата лъжат. Или се оплакват ей тъй, щото са в категория "оплаквачи".
Аз пък мога да кажа "при нас нета прекъсва постоянно, няма го по цели дни. Струва ми се, че тез дето пишат че всичко им е ок, са някви от БТК-то дето се опитват да си вдигнат рейтинга, уж има и доволни. Ми аз един доволен не познавам, как ли пък точно при теб всичко е наред??? или някаква избирателност има, не мога да си представя"

# 75
  • Мнения: 2 708
Не съм казала, че някой лъже. Изразих мнението си. Освен това, може пък в София да е по-добър. Като нищо. Но пък от друга страна, има хиляди селца и местенца из България, където кабеларки никога няма да отидат, а хората си имат телефон и просто могат да си турят един АДСЛ, стига да има и за това техническа възможност, щото аз им звънях веднъж за едно селце до Провадия, оказа се, че централата, която ги обслужвала, нямала такава възможност.
Все пак през мобилния си е по скъпо, а и 3Г няма навсякъде.

И не работя за БТК, а за една не малка фирма за безалкохолни напитки. Може би пък съм единствената късметлийка с моя АДСЛ Laughing Laughing Laughing А колкото за такъв интернет за офис - не бих си представила, поне аз де. Все си мисля, че това си е повече за домашен нет. Но пак да кажа - мое си мнение и не го налагам на никой, нито пък съм искала да обиждам някой Peace

# 76
  • Мнения: 25 600
Аз пък мога да кажа "при нас нета прекъсва постоянно, няма го по цели дни. Струва ми се, че тез дето пишат че всичко им е ок, са някви от БТК-то дето се опитват да си вдигнат рейтинга, уж има и доволни. Ми аз един доволен не познавам, как ли пък точно при теб всичко е наред??? или някаква избирателност има, не мога да си представя"

Май е въпрос на различни населени места.  newsm78
Не работя в БТК, нито имам близки там, но специално за нета съм повече от доволна, при положение че първият ни нет беше с модем на аналогов телефон-дуплекс ( Mr. Green), а всички лан-доставчици в града ни са пълна отврат откъм качество. АДСЛ засега е най-доброто, което може да се получи тук. Но не живея във Варна. Явно вашата централа там е под всякаква критика, щом масово се оплаквате от нета си.

# 77
  • Варна
  • Мнения: 25 238
Како Сийке, май си права Peace

Krische, далеч съм била от мисълта, че действително си някаква от БТК Peace Просто се опитах да извъртя нещата от другата гледна точка. При нас нещата наистина са повече от трагични и явно е, че просто тук никой не си мърда пръста, особено когато касае райони, където друг нет няма - като промишлените зони на града или пък селата.  Там или БТК или нищо. Затова ги търпим и те изглежда затова не си дават много зор да реагират на сигнали, само признават, че проблем явно има, щом толкова често се обаждаме.

# 78
  • Мнения: 2 708
Сега като прочетох последния ти пост се замислих, че може би всъщност наистина само в София, или поне тук правят нещо, просто защото конкуренцията е голяма, а на другите места, където се чувстват сигурно, си я карат по старому - демек монополно. Сори. Пък и май специалистите им са повече тук съсредоточени, а по страната да нямат добри инженери. Кофти работа Thinking И жалко, че не разработват този пазар и не държат на качество и добро обслужване. Много са смотани явно, щом не са се поразмърдали повече.

# 79
  • Мнения: 25 600
О, и в Стара Загора сме доволни, но подозирам, че е защото все още сме малко потребителите. Повечето хора карат на лан, заради по-ниските цени и масовото отказване от стационарни телефони. Може би затова е качествена услугата при нас.  Thinking

# 80
  • Мнения: 4 585
Не работя в БТК, нито имам близки там,
Ми аз? Embarassed

# 81
  • Мнения: 13 512
Но не живея във Варна. Явно вашата централа там е под всякаква критика, щом масово се оплаквате от нета си.
Аз съм във Варна, но нямам проблем.Имах една седмица през май, докато преминаваха на новите скорости. Много съм доволна от АДСЛ.Имам интернет от времето, когато бяха само Цифрови системи и цената беше в евро. Някъде 94-95 да е било. Сменила съм десетки провайдери на трите места, на които съм живяла. Е, родих се с БТК!

# 82
  • Мнения: 2 708
Аааааааааааааааааааа Монда, ти явно имаш изпълнителен директор най-малкото за мъж или баща, или ти си такава. Не може да си тъй доволна ти  newsm77 и да нямаш връзка някаква роднинска с тях newsm62

# 83
  • Мнения: X
Аз от 3 месеца използвам услугата и съм много доволна.Особено откакто увеличиха скоростта без да повишават тарифата.

# 84
  • Мнения: 3 294
От няколко месеца ползвам услугата и съм доволна  Peace

# 85
  • Мнения: 2 708
Еееееееееееееее това не може вече така Laughing Laughing Laughing Много служители, много работещи, много роднини в това БТК. Joy Joy Joy Joy Joy Не се трае. hahaha
Току що ми хрумна, по повод на това, че имаше коментари, че всички които нямат проблеми са някви от БТК, та дали пък тези дето казват, че имат проблеми не са от конкурентни пък на БТК фирми и БТК им бърка да не казвам къде и затова плюят Crossing Arms
Не се бях сещала до сега, че и такъв вариант пък може да има.
Надявм се все пак, всеки честно да си казва дали или Peace

# 86
  • Варна
  • Мнения: 1 817
С две ръце съм "за". Ползваме от самото му начало във Варна - лятото на 2004та, няма по-надежден интернет!  Peace Работех доскоро от нас и ми трябваше сигурен доставчик,прекъсвал ми е точно 2 пъти за по половин час  Peace

И аз така, само че го ползвам от 2006. Е имаше един път проблем за 2 дни. Оставиха ни без нет по нова година, но за толкова години - нормално е мисля. Преди това бях абонат на една кабеларка, та що нерви строших с тях, не е истина  Shocked .

# 87
  • Мнения: X
Не работя в БТК,нито имам роднини там.Но наистина откакто съм на АДСЛ не съм имала проблеми. Чукам на дърво да не урочасам връзката,но даже и за секунда не е спирал нета.

# 88
  • Мнения: 92
Аз пък имам роднини в БТК и не съм, повтарям не съм доволна от услугата. Ползвам я само за бекъп и то само защото я получаваме на по-ниска цена като за служители.

# 89
  • Варна
  • Мнения: 25 238
Еееееееееееееее това не може вече така Laughing Laughing Laughing Много служители, много работещи, много роднини в това БТК. Joy Joy Joy Joy Joy Не се трае. hahaha
Току що ми хрумна, по повод на това, че имаше коментари, че всички които нямат проблеми са някви от БТК, та дали пък тези дето казват, че имат проблеми не са от конкурентни пък на БТК фирми и БТК им бърка да не казвам къде и затова плюят Crossing Arms
Не се бях сещала до сега, че и такъв вариант пък може да има.
Надявм се все пак, всеки честно да си казва дали или Peace

Аз предлагам всеки който пише тук да прилага клетвена декларация и служебна бележка от местоработата си hahaha Да няма после тън-мън, това било, онова било hahaha
Шегата настрана, вчера изненадващо ми се обади някакъв господин, представи се като служител на БТК и каза, че проверява сигнал за липсващ нет от (забележете) 22 април atwork Пита дали още сме имали проблеми. В интерес на истината последната седмица по-рядко се губи, та го зарадвахме човечеца. Какво пък, по-добре късно да проверят сигнала, отколкото никога Whistling

# 90
  • София
  • Мнения: 1 067
С БТК АДСЛ сме.
По принцип нямам много оплаквания, макар последния месец да е на прескулки Интернета, ама се търпи, щом не работя в момента.

Но...Всяка вечер в 00:28 ми спира интернета. На сутринта вече имам. Така е от месеци. Не съм се обаждала за сега защото след това си лягам и не ми трябва. Но все пак някой да има подобен проблем? newsm78

# 91
  • Мнения: 179
Ползвам го от 2006,до преди месец нямаше никакъв проблем,обаче наполседък...........ами всъщност-почти нямаме интернет!3 минутки имам,след което15 нямам!Да се свържа с т.нар.хелп деск на 0800100 е почти невъзможно!Просто  Sick

# 92
  • Мнения: 31 169
Откакто имам БТК ADSL, наистина имам интернет. Много съм доволна от качеството. Но на горещия телефон няма свързване и нищо не знаят в офисите. Не получих и фактура, а платих 45 лв. не е ясно за какво.

# 93
  • Мнения: 198
В работата съм с БТК, е то такова чудо не пожелавам на никой, затова за в къщи изобщо не е ставало на въпрос дали да сме с тях.

# 94
  • Мнения: 31 169
В работата съм с БТК, е то такова чудо не пожелавам на никой, затова за в къщи изобщо не е ставало на въпрос дали да сме с тях.
От какво не си доволна?

# 95
  • Мнения: 198
За българските сайтове няма проблем, но за чуждите чакам по 15 минути в добрия случай да се зареди страницата.

# 96
  • Мнения: 3 830
Работих в офис с такъв и нет непрекъснато спираше.
Един приятел пък все се оплаква, че трябва да му работи вентилатор, за да му охлажда модема...

Бе не веднъж съм казвала, че БТК все още си е онова старо, раздрънкано, ръждясало подобие на машина, останало от социализма.

Доволни са май хора, които не са имали по-добър нет... newsm78

# 97
  • Мнения: 718
Ние сме от 4 години абонати- първо заради липса на др. алтернативи в нашия квартал, а след това заради подписания договор не можем да се откачим, иначе съм супер недоволна, модемът забива по 10 пъти на ден и трябва да се рестатира, сигналът се губи, абе под всякаква критика са според моя горчив опит.

# 98
  • Мнения: 3 830
Ние сме от 4 години абонати- първо заради липса на др. алтернативи в нашия квартал, а след това заради подписания договор не можем да се откачим, иначе съм супер недоволна, модемът забива по 10 пъти на ден и трябва да се рестатира, сигналът се губи, абе под всякаква критика са според моя горчив опит.

Забива, понеже прегрява. Трябва да го охлаждате по някакъв начин.
Мой приятел има същия проблем и дори няколко пъти му е горял.


# 99
  • Мнения: 18
И аз имам много проблеми с ADSLA Непрекъснато модема не работи

# 100
  • Мнения: 31 169
Пу-пу на моят.

# 101
  • Мнения: 179
Днес ми смениха модема и кабела,който свързва розетката с телефона и вси4ко отново е ок.оказва се 4е модемите наистина прегряват-според техниците животът им е около 2 години.У4удена съм от бързата работа на бтк!след като в4ера сутринта се свързах с техни4еска поддръжка на 0800100, днес в 9 сутринта бяха у дома!

# 102
Преди месец се преместихме в ново жилище и за това решихме да не дупчем стените ,а да ползваме БТК ADSL . Това ни беше най голямата грешка . Толкова рядко имаме нет че на ден се обаждам поне по 2 пъти на 0800100 . Със операторите на този номер вече сме си близки.
И аз имам много проблеми с ADSLA Непрекъснато модема не работи
В работата съм с БТК, е то такова чудо не пожелавам на никой, затова за в къщи изобщо не е ставало на въпрос дали да сме с тях.
От какво не си доволна?

Общи условия

Активация на акаунт