Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 апр. 2008, 11:49 ч.

Хапчетата и либидото

  • 1 997
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 131
Преди да забременея съм пила хапчета, като родих пих само един месец. Във втория случай ги спрях, защото ми се отразиха много зле - имам предвид виене на свят, гадене, кървене почти през цялото време. Обаче и преди, и сега не съм забелязала да са имали отражение точно върху либидото. Е, респективно, при последния прием с това кървене, положението не беше много розово.

# 16
  • София
  • Мнения: 16 363
май най-добре да ги сменя въпреки че съм чувала че този страничен ефект съществува при всички противозачатъчни...
Няма такова нещо. Като ученичка пиех Целест 3 години, защото на тези години бременност ми беше немислима Naughty Не съм имала проблеми с либидото. Но пък получих други проблеми, които никой лекар не се нае да ми гарантира, че имат или нямат връзка с хапчетата. Оттогава не съм пила и либидото ми си е все същото Mr. Green

# 17
  • Мнения: 16 344
Просто смени противозачатъчните или използвайте презервативи - и няма такова нещо като - мъжът ми не иска, или слага, или няма секс.
Пия противозачатъчни от 9години и никога не съм имала този проблем.

# 18
  • Мнения: 1 844
определено го има този момент с намаляване на либидото,макар че всико е индивидуално и някои изобщо не го усещат-блазя им. Joy
аз съм на ясмин,а и пия едни леки успокоителни,заради които също ми се намалява малко или много либидото.
така е,пълно щастие няма.можеш да пробваш други противозачатъчни..друг начин не виждам.

# 19
  • Мнения: 607
  Абе за какво ти е да правиш секс като не ти се прави? Mr. Green

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт