за мамите които имат магазини..

  • 3 386
  • 22
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 420
момичета интересува ме за да отворя магазин какво трябва да направя,ако може да ми кажете в последователност както и какви цени ще ми излезе,като се започне от наема на магазина и другите неща,моля да кажат мами които имат магазини и са запознати добре,аз съм млада все още но имам желание да си отворя малко магазинче за дрехи,та искам да видя в началото какви пари трябва да вложа.. newsm78

# 1
  • Мнения: 2 005
От къде си ? Зависи къде точно искаш да отвориш магазинчето и какъв ще е наема за това място  newsm78

# 2
  • София
  • Мнения: 1 320
Зависи къде ще се намира магазина, каква площ ще е.
С какви дрехи искаш да се занимаваш дамско, мъжко, детско. Първоначално ще ти трябват поне едно 5-6 хиляди за едно горе долу сносно зареждане, но пак зависи какво точно искаш да зареждаш... Ако е излемета за тези пари, добро зареждане би могла да направиш. Ако мислиш да се занимаваш с детско, горе долу пак същите парички биха те уредила за стока, но пък от него няма голяма печалба, стока винаги остава. Ако искаш пиши ми на лични!

# 3
  • Мнения: 420
освен наема какви са ми другите разходи..?

# 4
  • Sofia
  • Мнения: 6 235
Прсото не ти завиждам колко много документи трябва да вадиш за разрешително за търговска дейност.
Касов апарат
договор за касовият апарат
паспорт на касовият апарат
всички видове арх.планове на магазина + ХЕИ ( нищо, че е магазин за дрехи) , пожарна
договор за наем
Актуално състоение на фирмата, но не от Делфи , а от съда( чака се 2 седмции). От Делфи не го признават, нищо, че става за 1 мин. Със сигурност изпускам някакъв документ. Хубавото обаче е на сегашните разрешителни за търг. дейсност, че са безсрочни. т.е тичаш 1 месец, но после не се занимаваш.
освен наема какви са ми другите разходи..?
зареждането  Money

# 5
  • Мнения: 420
то зареждането ясно,но тези договори струват ли пари,или освен зареждането и наема нямам други разходи?

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 6 235
Разбира се, че всеки документ струва пари . Отиваш 1-во в общината на която се намира избраният от теб обект, срещаш се с някой архитект. Прави ти всички арх. планове, плащаш си. Купуваш си касов апарат, после плащаш договор за поддръжка по еди колко си на месец... Всяко едно листче се плаща

# 7
  • София
  • Мнения: 3 979
Счетоводство - около 150 лева на месец, осигуроки - около 90 лева на месец ( и то ако само ти работиш). Ток, вода, режийни, почистване - вътре и витрини, СОТ.

# 8
  • Мнения: 420
отказахте ме,може би по нататък,но сега просто съм млада за да бъда все още самостоятелна..  ooooh!

# 9
  • Мнения: 222
Счетоводството е повече от 150лв на месец,най-малко една минимална заплата...

# 10
  • Мнения: 1 952
Прсото не ти завиждам колко много документи трябва да вадиш за разрешително за търговска дейност.
Касов апарат
договор за касовият апарат
паспорт на касовият апарат
всички видове арх.планове на магазина + ХЕИ ( нищо, че е магазин за дрехи) , пожарна
договор за наем
Актуално състоение на фирмата, но не от Делфи , а от съда( чака се 2 седмции). От Делфи не го признават, нищо, че става за 1 мин. Със сигурност изпускам някакъв документ. Хубавото обаче е на сегашните разрешителни за търг. дейсност, че са безсрочни. т.е тичаш 1 месец, но после не се занимаваш.
освен наема какви са ми другите разходи..?
зареждането  Money
За какво пък ще са й архитектурните планове и ХЕИ за магазин за дрехи?
И какво актуално от съда, като фирмите вече не се регистрират там?
За касовият апарат само, ама това става бързо.
Осигуровките са 70 лв,
150 лв за счетоводство на малък магазин за дрехи newsm78

# 11
  • Мнения: 2 556
Няма проблем, не е чак таква хамалогия, достатъчно е да имаш фирма и да наемеш помещение, което изначално си има разрешение за търговска дейност. Касовия апарата го купуваш в първата срещната фирма за касови апарати и те се занимават с всичко - договори, паспорти и т.н. Ти само си го заверяваш в данъчното за 1 минута. Договор за наем на помещението е ясно, че трябва, но той обикновено е подготвен от наемодателя, четеш и подписваш, щом цената те устройва. Актуално състояние на фирмата ще си извадиш, докато действаш за другите неща. Нищ от тези неща не е сложно, а ХЕИ няма почти никакви изисквания, когато е за нехранителни стоки, достатъчно е да имаш санитарен възел. Пожарогасител си купуваш и го слагаш на видно място. С набор документи, чиито списък ти дават в Общината, отиваш и си вадиш разрешително точно за твоята фирма и твоята дейност, слагаш си го на стената и включваш касовия апарат. Успех Simple Smile

Според мен най-важното за всеки магазин е мястото, мястото и пак мястото. От зареждане на дрехи не разбирам, така че не мога да дам съвет.

# 12
  • Мнения: 274
освен наема какви са ми другите разходи..?

Само от това изречение ми става ясно, че не си за тази работа (имам предвид собствен бизнес, какъвто и да е). Откажи се докато е време и не харчи излишни пари. Приятелски съвет Simple Smile

# 13
  • Мнения: 2 556
Преди 5 години и аз не разбирах нищо от стоки, магазини и счетоводители, пък се научих, въпреки изначалната си пълна липса на бизнес нюх.  Simple Smile

# 14
  • Мнения: 274
Преди 5 години и аз не разбирах нищо от стоки, магазини и счетоводители, пък се научих, въпреки изначалната си пълна липса на бизнес нюх.  Simple Smile

ОК. Колко магазина имаш сега спрямо в началото? Имаш ли трипъл диджит гроут на активите и печалбата от тогава? 

# 15
  • Мнения: 2 556
чакай сега, какви активи, какви печалби, тук за отваряне на магазини говорим само  Mr. Green

# 16
  • Мнения: 824
Колкото и малък да е магазинът,според мен с по-нисък капитал от 20 000лв.,не трябва да започваш.Първоначалното зареждане трябва да отговаря на потребителското търсене.Трябва да имаш всичко.Ако примерно продаваш дамски дрехи е добре да заредиш всякакви артикули,не само това,което на теб ти харесва.Много хора правят тази грешка.И се оказва,че като влезе клиент и попита за нещо,ти почваш с една поредица от отрицателни отговори.И тогава този клиент може и да не се върне повече при теб.В самото началото е важно,освен с отношение да спечелиш клинта и с изобилие от стока,така,че все да има за какво да се "хване".
Другите разходи са ти ги споменали вече-режийни,консумативи,СОТ,наем.
Вече беше казано,най-важно е мястото.

# 17
  • Варна/UK
  • Мнения: 1 008
Само ще кажа, че аз бях отворила магазин за дамски дрехи, преди 4 години. Тогава имах 5 000 лева и не ми стигнаха, за да направя едно добро зареждане. То си и пролича - след две години затворих магазина. Месечен наем от 500 лв. счетоводтсво плащах 50 лв. /бях на патент/ ако е по ДДС е доста повече. И още куп разходи. Трябват си доста пари за едно малко магазинче. Казали са ти, че мястото е много важно. Ще гледаш потока от хора, все пак и зависи за какво е магазина. Аз обикалях набелязаниет места и стоях с часове да гледам, колко хора минават и кой минава #Crazy  Успех и здрави нерви ти пожелавам! Simple Smile

# 18
  • Мнения: 1 966
Включвам се и аз да кажа за мястото. Много е важно! Просто от това зависи дали магазина ще просъществува...

[/quote]
Ще гледаш потока от хора, все пак и зависи за какво е магазина. Аз обикалях набелязаниет места и стоях с часове да гледам, колко хора минават и кой минава

Точно това според мен е правилния подход  Peace

Успех!  bouquet

# 19
  • Мнения: 493
да се запиша и аз
 една приятелка откри магазинче на доста изумено място, т.е не е главна улица, но стра'но много хора минават през почивните дни за да слязат към морската,не знам с какви пари е почнала но определено на първмо място стои какво е мястото следва стоката

Успех !

# 20
  • Мнения: 2 013
Доста съм си мислела за откриването на магазин за допълнителни доходи. Живея в хубав квартал, на хубава улица в София. Под всички нови кооперации има магазини. Продажните цени на магазините вече са над 2000 евро на кв. метър. Купуват ги, отдават ги под наем, никнат магазини за какво ли не. Обаче... през няколко месеца-година доста от магазините си сменят наемателите и вида. Има даже магазин за маркови дрехи, в който почти не влиза жив човек. По мои впечатления вървят само магазинчетата за 1 лев, тези за цигари, алкохол, безалкохолни и разни опаковани храни, както и две сладкарници и две аптеки... Затвориха дори двата детски магазина, най-много ме е яд за единия, в който имаше доста играчки и български дрешки на цени на прилични цени.
Та, мисълта ми е, че при огромното предлагане трябва много да се мисли какво и къде се отваря. Хората все по-малко си купуват дрехи от малки магазинчета, след като има МОЛ-ове, търговски улици с голям избор, пазари и Илиенци. При нас например наблизо има пазар с огромно предлагане на всякакви парцалки, които ще са с няколко лева по-скъпи в магазин. Може би има смисъл от магазин за дрехи с големи номера, тъй като все още няма достатъчно предлагане, но пък трябва много да се мисли за зареждането, така че да има наистина голям избор.   

# 21
  • Мнения: 3 634
За какво пък ще са й архитектурните планове и ХЕИ за магазин за дрехи?

Някои общини го искат за търговска регистрация.

Мила, не се обиждай, но търговец не се става с тема във форума. Има толкова много неща...Хубаво е като се захващаш с бизнес да имаш 4-5г. опит като служител в тази сфера. Хората се научиха на хубави магазини и стоки, а това струва пари - стелажи, манекени, осветление...Трябва да имаш добър капитал, за да започнеш. Успешният бизнес не е идея, която ти идва от въздуха, а плод на дълги години 14-часов работен ден, без празници и отпуски.

# 22
  • Мнения: 1 008
Съгласна съм с Dante.
Толкова ми е криво, когато дойдат празници и почивни дни и хората заминават да почиват, а ние трябва да седим покрай магазините, защото именно в такива дни има най-много работа.
Капиталът наистина трябва да е много добър. Хамалогията е прекалена.

Общи условия

Активация на акаунт