Магазин Jumbo-3

  • 17 556
  • 19
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 342

Адрес: гр.София;бул.България 51
РАБОТНО ВРЕМЕ:
понеделник-събота  10-21ч.
неделя  10-20ч.

TEMA1
TEMA2


Последна редакция: ср, 23 апр 2008, 14:43 от Гита Ог

# 1
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231

# 2
  • софия
  • Мнения: 1 745
Да се на мърдам между първите  Mr. Green!
В Пиги-то мисля,че дават от шарените торби с мечо пух и сие  Thinking...
Да ви се похваля,че купих на малката от Джъмбо много яки кърпи от трико едноцветни,за глава.На ластик са и са от сорта на забрадките,но като са мекички и падат много добре,а и не са триъгълни,ами равни погледнато отзад  Wink!По 2 кинта  Peace!Има бели,червени,розови,цикламени,светло сини,черни.

# 3
  • Мнения: 1 881
Записвам се, за да получа инфо за момичешки сандалки, номера и цени, Дейзи, ще се включиш ли. Основно ме интересува 26-27 номер.

# 4
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Записвам се, за да получа инфо за момичешки сандалки, номера и цени, Дейзи, ще се включиш ли. Основно ме интересува 26-27 номер.

Няма да има

# 5
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Работното време по празниците няма да има промени с изключение на неделя - 27.04. когато може да затворят към 18 часа

# 6
  • Мнения: 1 881
Благодаря, Дейзи Hug

# 7
  • София
  • Мнения: 4 022
Записвам се, за да получа инфо за момичешки сандалки, номера и цени, Дейзи, ще се включиш ли. Основно ме интересува 26-27 номер.

Няма да има

Жалко...

# 8
  • София
  • Мнения: 6 924
Браво, че Гита е сложила работното време, през страница-две това се питаше.

dani777k, а хубави летни шапки за момиченца имаше ли, незнам кърпа дали ще иска да носи мойто  Rolling Eyes?

# 9
  • софия
  • Мнения: 1 745
Браво, че Гита е сложила работното време, през страница-две това се питаше.

dani777k, а хубави летни шапки за момиченца имаше ли, незнам кърпа дали ще иска да носи мойто  Rolling Eyes?
Мацка,имаше голям избор,но честно казано не съм се заглеждала много,защото бях отишла точно,за кърпите.

# 10
  • София
  • Мнения: 4 022
Браво, че Гита е сложила работното време, през страница-две това се питаше.

dani777k, а хубави летни шапки за момиченца имаше ли, незнам кърпа дали ще иска да носи мойто  Rolling Eyes?

Моето инфо е от преди седмица, но имаше много сладки шапки и за малките и за по-големите момиченца.
Имаше и с козирка и без , и кърпи и сламени, макар и малко по-големички.
Моята щерка се сдоби с две Laughing

# 11
  • София
  • Мнения: 6 924
Екстра, мерси много за отговорите, шъ съ разходя още тия дни  Grinning

# 12
  • Банкя
  • Мнения: 823
И аз тук при другите Mr. Green

Днес пак оставих почти 100лв, главно летни дрешки за малкия (вкл. платнени сандалки 3-6месеца Party) плюс подаръци за скорошни рожденници Wink

PS: Момичето на касата само ми предложи, какъв размер торбичка да взема, за да ми събере всички покупки Peace

# 13
  • В Голямото село
  • Мнения: 560
Нещо ново по Великденските стоки има ли? Че аз тях си ги наобикалям, ама каквито донесоха в началото, това са. Само после видях че има шоколадови яйца, но украсата не я ъпгрейднаха Simple Smile

# 14
Хайде сега и аз да Ви отговоря, за овчите ситуации, торбичките, гаранциите и прочие..............
Редовните, а и не до там редовните знаят, че винаги при рекламация магазина уважава желанието на клиента, независимо какъв е поводът за въпросната рекламация - дали е недоглеждане по време на покупката, сгрешен размер на дадена дрешка, дублирана играчка, или пък просто съпругата/съпругът не са одобрили дадена покупка..............., независимо от причината, ние уважаваме желанието на клиента, връшаме стоката, заменяме, или в доста от случайте възстановяваме стойността на покупката, като държа да отбележа, че това става на момента!!!!!!!!!!! Съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите, сроковете за разглеждане на рекламациите е 1 /един/ месец, т. е. това е законоустановен срок в които фирмата преценява дали да уважи, или респективно да откаже съответната рекламация, както и начините за компенсиране на клиентите, тъй като в закона са предвидени няколко начини и възможности за това.
Фирмата спестява неудобството на клиентите, като им спестява този срок и рекламацията се уважава на момента, на мига, на секундата...................., просто защото цени времето на свойте клиенти, а всички знаем, че времето е пари.  Е и ако и на това не сте доволни, просто думи нямам!
За нас клиента е цар, но моля Ви Уважаеми Царе, помислете от време на време и за плебейте, които Ви обслужват и пестят Вашето време, нерви и пари! Ние далеч не сме безгрешни, просто, защото и ние сме хора, а безгрешни хора няма. Моля Ви, уважавайте поне малко това което се опитваме да направим за Вас.
Колкото до въпросните торбички, съгласете се, че не е редно клиента да купи 2-3 неща и тръгвайки си от касата да вземе едно тесте от въпросните торбички, ей така за спорта, или пък просто за да си изхвърля боклука, защото не му се дава едно левче да си купи торбички за боклук!!!!!!!!! Е това вече не го разбирам!!!
Оставам на Вас да прецените къде е овчата ситуация в случая!?

друг служител във фирмата.


# 15
  • В Голямото село
  • Мнения: 560
Ей, служителите.
Ние харесваме Джъмбо, затова и сме направили такава тема, затова и пишем тук.
Не ни разваляйте отношението към чудесния магазин!  Sunglasses

# 16
  • Мнения: 358
Раздел IV.

Обозначаване на цените на стоките и услугите

Чл. 15. (1) (Доп. - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.) Всеки търговец предварително поставя на видно място в непосредствена близост до стоката нейната продажна цена.

(2) Продажните цени на стоките, предлагани чрез каталози, трябва да бъдат посочени до снимката или описанието на стоката.

Чл. 16. Продажната цена и цената за единица мярка на стоките и услугите трябва да бъдат недвусмислени, лесно разбираеми, ясно и четливо изписани и да не въвеждат потребителя в заблуждение.

Чл. 17. В случаите, когато продажната цена на стоката или услугата е съставена от отделни елементи със съответни продажни цени, сборът от продажните цени се изписва ясно и точно като крайна цена.

Чл. 18. Търговецът може предварително да информира потребителя за готовността си да преговаря за отстъпка от размера на обявената цена или на някои от обявените й елементи.

Чл. 19. (1) Цената на стоката трябва да бъде посочена в левове.

(2) Цената се обявява за съответната мерна единица и разфасовката, ако е различна от нея, или за брой.

(3) (Отм. - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.)

(4) В търговския обект обявената продажна цена и цената за единица мярка трябва да включват:

1. данъка върху добавената стойност (ДДС) и всички други допълнителни данъци и такси, и

2. цената на всички стоки и услуги, които следва да бъдат заплатени допълнително от потребителя, в случаите когато те задължително трябва да бъдат продадени или извършени от търговеца.

(5) Обявяването на различни цени за един и същ вид стока в търговския обект е забранено, с изключение на случаите по чл. 6.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ясни и точни правила.Ако всички ги спазвахме, а не вадехме вода от 100 кладенеца,че да покажем колко са виновни другите/но не ние/,нямаше да живеем в Абсурдистан.Колко излишни приказки се изприказваха,колко жлъч се изля-обявете цената на торбичката,както е по закон  и край!


Последна редакция: ср, 23 апр 2008, 22:46 от снегурочка

# 17
  • Мнения: 2 037
Вие, служителите, явно изпитвате страшна неприязън към клиентите на магазина. Внимавайте да не започнат и те да изпитват към вас....Или още на входа изпишете с големи букви "Правила за поведение" на осмелилия се да влезе в "Джъмбо".

# 18
  • Мнения: 684
...Редовните, а и не до там редовните знаят, че винаги при рекламация магазина уважава желанието на клиента, независимо какъв е поводът за въпросната рекламация - дали е недоглеждане по време на покупката, сгрешен размер на дадена дрешка, дублирана играчка, или пък просто съпругата/съпругът не са одобрили дадена покупка..............., независимо от причината, ние уважаваме желанието на клиента, връшаме стоката, заменяме, или в доста от случайте възстановяваме стойността на покупката, като държа да отбележа, че това става на момента!!!!!!!!!!! ....
Наистина ли има такива случаи и се уважават рекламациите?! А аз миналата седмица купих една купичка, която беше пукната, но не съм го видяла в магазина и... не посмях да отида да я върна. Така че направо я оставих да си играе малката с нея и да си храни мечо  Laughing Вярно, че беше 3 лв., но ми стана криво за лошия ми късмет да попадна точно на счупената и още повече за отнесения ми акъл да не огледам добре какво взимам.  Rolling Eyes Но ако друг път попадна на дефектна стока, ще си я върна и това е  Naughty

# 19
  • Мнения: 6 320

Адрес: гр.София;бул.България 51
РАБОТНО ВРЕМЕ:
понеделник-събота  10-21ч.
неделя  10-20ч.
TEMA1
TEMA2




За мен това си 100% нерегламентирана рекламна тема.
Ако някой има конкретен въпрос - да го постави като тема за дискусия, но нерегламентирана рекламна тема в този си формат не бива и не може да бъде толерирана.
Вариантите за реклама са много и това не е един от тях.
Съжалявам, че не съм засякла темата по-рано, още в нейния 2-ри екземпляр.

Общи условия

Активация на акаунт