Хотелът се казва "Кипарис" - чисто, спретнато, но с безобразно отношение.
Още първата вечер разбрахме, че нашите разбирания за семеен хотел
далеч не съвпадат с разбиранията на този семеен хотел.
До сега на местата където сме отсядали музиката в ресторанта е била
максимум до 12 часа. След това, който иска да се весели отива на дискотека.
Все пак хората отиват на хотел, за да си починат, за да се наспят.
За това се и плаща нощувка, а не оркестър с гайди в стаята.
Ако исках да му тропат по главата направо в ресторанта щях да си легна.
Да, това ни се случи на нас. До 4 сутринта леглото ни подскачаше
от силната музика в ресторанта, гайдите и певачката.
Няколко пъти учтиво молехме на рецепцията да се прекрати тази дъндания,
но музиката беше намаляна точно за 30сек. Тамъъън се унеса и от долу
гърми "Буболечка", след нея "Еленино хоро"... Добре, че по едно време спряха
маанетата и пуснаха малко стари български шлагери - Всако Кеца, Лили Иванова...
Но това беше само за малко.
Другото семейство с което бяхме, "спеше" в стаята над нас. И те се оплакаха,
че не са могли да мигнат, представете си при нас какво е било.
На следващият ден пожелахме да бъдем преместени в други стаи, но след кратко
мълчание и уж взиране в монитора на компютъра ни заявиха, че нямало места.
След което последва коментар, че сутринта са си тръгнали няколко семейства
и били много доволни, а само ние сме се оплаквали. И така, по-късно по веригата
от персонала стигнахме чак до собственика на хотела. Или единият от тях,
защото "малкият" собственик и той бил в джангъра, както се разбра в последствие.
Не искам да преразказвам целият ни разговор, но накратко ще споделя, че
отношението към нас беше изключително непрофесионално, арогантно и
унизително. Собственикът каза, че едва ли не нямал контрол върху ресторанта
си и какво се случва там. Каза ни: "Вие какво сега, ще искате да ви почерпя,
че сте дошли в моя хотел ли?!", както и: "Ама вие още малко ще искате и парите
да ви върна, а?!". Имаше и още такива крилати фрази. Дори си позволи да ни
заяви: "Да бяхте дошли в долният "Кипарис" за по 80лв". Един вид, че като сме си
платили по 36лв на вечер във вторият му хотел не можем да роптаем. Въпреки,
че в разговора сам се издаде, че същата вечер полиция е била викана във
въпросният по-скъп хотел....
За съжаление се убедих, че не всеки в България може да прави бизнес и да има
коректно отношение към клиента, който си плаща за да използва дадена услуга,
а не му плащат на него за нея. Разговорът щеше да продължи точно 5мин,
ако ни беше замазал очите с някаква компенсация, но той упорито отказа каквото
и да било цивилизовано решение на проблема, създаден от тяхна страна. Дори се
разкрещя, че иска да напуснем хотела веднага. Мъжът ми беше готов веднага да си
тръгнем, но на пук на хотелиера решихме да останем. И двете семейства бяхме решили
да викнем полиция, ако и на следващата вечер се повтори същата простотия.
Е, посъветвайте ме какво да направя? Има ли институция, която се занимава с подобен
род ситуации? Не съм имала никога подобно преживяване и нямам опит.
Отворих сайта на КЗП, но той е толкова обширен, че все още не съм намерила дали
мога да се обърна към тях. Предварително ви благодаря.