Handy - оплакване и молба за съвет

  • 13 866
  • 89
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 3 099
Абе, четеш, четеш, ама винаги такъв един договор може да е така суфистициран, че да ти трябва професионална помощ. За един шиб*н джесем сега адвокат ли да наема човек?! Той не струва, колкото би струвала консултацията!

Изреви при Милен Цветков, в комисията, тук, където можеш! Аман от селско хитруване!

# 16
  • Мнения: 17 546
Изреви при Милен Цветков, в комисията, тук, където можеш! Аман от селско хитруване!
В Господарите... Абсолютно! yes Не оставяй нещата така!

# 17
  • Мнения: 4 120
ядоса ме това,че явно е честа практика - щом от Мтел ми го казаха, аз нямаше да разбера иначе. И когато отидох да се оплача никой дори за секунда не се усъмни, нито провериха името ми, нито номера. Явно сме доста будалите. Тя можеше да ми напише договор и за 10 години, това ми е ясно, но дали така трябва да се работи ?Не носела отговорност за това дали клиентът чете договора, а не носи ли отговорност за информацията , която тя му поднася.

и да,подписала съм за 2 години, но никъде в 3те страници не е упомената въпросната такса. Банките може ситничко да изписват годишните такси за кредитни карти,но поне ги има като цифра в договора.

# 18
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Имаше един стар виц който е добре да се помни защото е поучителен. "Бекъм подписал без да разбере тригодишен договор с отбора на село Злокучене (примерно) докато давал автографи. "
Та този виц аз съм го запомнила добре и чета много внимателно какво подписвам.
За 8 март купувах на свекървата телефон от Мтел за подарък и една мадама точно така взе да ми отгръща договора и да ми показва къде да подписвам. Аз обаче й го дръпнах от ръцете и й казах че ще го прочета за да не се окаже после че съм сключила трудов договор за работа при тях. Тя се намуси, но ми го даде и ме изчака търпеливо да прочета какво подписвам.
Сигурна съм че и ти така ще правиш от тук нататък.
А договора мисля че може да се промени след като минат 6 месеца от сключването.

# 19
  • Мнения: 183
може да му смени тарифният план по всяко време,но не може да го прекрати или да го направи прима преди изтичане на 2-ният срок,даже когато изтече мисля,че има 1 месец,но не съм сигурна точно,да каже какво ще се прави и ако не се обади го продължават.

# 20
  • Мнения: 4 120
Да,това и на мен ми обясни любезният продавач-консултант, след като търгашката отказа да ми дава обяснения , че можело след първата година да мина на друг план или да съм платяла 12 вноски и да ми го прекратят Simple Smile Колко хитро.
 Ще взема да напиша едно похвално писмо на управителя им, да и даде полагащия се бонус, че фирменото им обучение явно дава резултат.Влизаш за "прима",излизаш с двугодишен договор.

# 21
  • София
  • Мнения: 2 079
Иди и направи консултация в МТел за смяна на тарифния план. Правят се на ощипани госпожици, но може да се сменя плана. Naughty
Но май-трябваше да минат поне 1 месец на сключването на този план.  newsm78 Не съм сигурна.  newsm78
Имах почти същия случай, но след развикване от моя страна и след като се срещнах с шефа на клона на МТел в Халите ми промениха тарифния план на най-изгоден за мен - на най-ниската такса за 10 минути.
Иди и си задай въпроса на някой от шефовете на клоновете, не на редовните момчета и момичета, които сключват договорите във всеки клон.
Ще успееш поне да се откачиш с по-изгоден абонамент, ако не друго ....  Tired

# 22
  • Мнения: 1 251
То е ясно, че са постъпили подло с теб, но щом мислиш,че има и ще има и други излъгани като теб, обади се на  Господари на ефира, така ще го видят наистина много хора, а и вече ужилени от тях може да съберат смелост и те да се оплачат, за да се вземат мерки срещу този вид законни измами на хората!!!!

# 23
  • Мнения: 431
Тези Господари на ефира голяма институция са станали...

# 24
  • Мнения: 6 206
Не знам само при нас в Пловдив ли са такива куци пилета по мобилните магазини?
Въпросните два магазина Хенди на Главната са направо за филм, влизам в единия, четири кикимори се наредили и нищо не правят, нищо, че магазинът е чисто празен. Искам да платя сметка към Мтел. Момент и се започва някакво лудо щракане и борби да се влезе в системата. Ами като нямаш никакви хора, направи сигурно, че всички програми са ти заредени и изрядни и като влезне човек да си бърз... Отидох в Мтел, имаше двама човека преди мен и сигурно по-бързо платих.
Управителят и на двата магазина го познавам по физиономия, работеше в Германос преди време. Ти поиска ли да говориш в усправител?
Въпросните девойки не се усмихват, не са любезни, дори не са и симпатични кой знае колко, да кажеш че за красота ги държат. За какво са четири и неадекватни винаги при чисто празен магазин, направо не знам.

# 25
  • Мнения: 4 120
 Изпратих майл до Хенди -София, днес звъннах дотам и ме увериха, че мейлът е получен и е препратен в ръководството. Поискаха ми само номер телефонен, уж щели да ми се обадят.
 Не съм искала да говоря с управителя в Пловдив. Повече лично с никого не искам да говоря - не стига, че особата с вид на от пловдивско, не от Пловдив ме е излъгала, за да си вземе бонуса ами и се държа нагло с мен. Ако вече и от София не направят някакъв компромис- който за мен ще е не промяна в договора ми, а някаква глоба за въпросното лице, тогава вече сигурно ще започна атака по блоговете, които се оказаха мощни в този вид протест .
 Ставаше дума за Хенди - Пловдив в подлеза на Тримонциум, и не исках да нападам Мтел като цяло, а просто партньора им. От услугите на Мтел съм доволна.
Била съм клиент на Германос като партньор на Глобул, досега не са ме лъгали, при все че и телефони съм взимала, и съм преподписвала, лично аз нямам никакви оплаквания, при все че не всеки път съм чела ферманите ,които подписвам.
 То е ясно, че ще ми е като обица на ухото, и то не дотолкова дали да чета преди да подпиша - просто вече ще го правя на места, където съм дългогодишен клиент.

Каспър ,може би не са в час със софтуера, защото на фирмените им обучения вместо това ги учат как да подвеждат клиенти, знам ли. Аз като студентка преди години съм работила като касиер във верига, където самите управители караха касиерите да надписват сметки на горките клиенти с повече покупки, за да им излиза ревизията. Изкарах точно месец там-тъкмо когато ме вкараха в 'далаверата'. Оттогава винаги си проверявам касовата бележка и няколко пъти съм хващала касиерски трикчета - като двойно маркирани стоки или стоки,които изобщо не съм купувала. Извиняват се и толкова- "колежката е нова"- минава винаги.

Последна редакция: пт, 09 май 2008, 12:25 от infantilno

# 26
  • Мнения: 2 229
За Хенди са ме предупреждавали никога да не си купувам телефон - дефектни били. Явно и по други начини мамят. Tired

# 27
  • Мнения: 1 273
Преди две седмици какви нерви бяха в тези Хенди, направо и сега като се сетя ми ври и кипи. Отива сестра ми да си купи ваучер от там. И някакви момчета я омайват да си вземе на сметка. И тя се навива, при което и казват, че може да вземе безплатно още една карта и тя решава да се възползва и взима и за брат ми. Както infantilno и тя не чете, какво подписва. Ама аз я оправдавам-- на 19 е, а консултантите са едни сладури... Wink Но са и обяснили, че картата ще и е активирана до 2 часа (преминава от прима на сметка) и договора и е за 2 години, а другата безплатна за една. Прибира се вкъщи и чака. Минават два часа и пуска новата карта, ама не става. Звъни в Мтел и от там и казват, че до 24 часа. Минават 24 часа и пак не и я активирана картата. Пак звъни в Мтел и от там и казват, че нямат получена молба от Хедни за тази карта. при което отива ме двете с нея в хенди, но вече затваряха. Попитах момчетата какво става и те най нагло взеха да обясняват, че не знаят, че нищо не може ли да направят. При което аз яко се нервирах (сестра ми каза, че съм била истерична чак  Shocked). И им казах, че искам да се прекрати договора за неспазване на условията. те взеха да обясняват че не можело и т.н. Аз пред тях звънна х в Мтел и ги попитах дали може да се прекрати договора към Хенди и да се преподпише същия към Мтел. От там оператора каза, че може, стига да се докаже, че вината е в Хенди. Това става в 8 вечерта. Аз казах на момчетата, че утре сутрин звъня в Хенди да попитам къде е вината. Дали те в централата не са си свършили работата или момчетата в магазина. Оказа се, че втората карта и тя е на 2 години договор. Попитах ги и те казаха, че това било положението и затваряли да си тръгваме. Тръгнах си бясна и надъхана да звъня сутринта. На сутринта картата вече беше активирана, и сестра ми отказа да се занимава, въпреки че бях готова до края да се боря. Но сега вече знам, че в Хенди няма да вляза за нищо  Naughty

# 28
  • София
  • Мнения: 6 044
Преди година-две, когато проучвах по форумите какъв телефон да си взема, попаднах някъде на тема за Хенди, където така ги оплюваха - дефектни телефони, калпав сервиз, некадърни консултанти - че ги класирах на едно от предните места в черния си списък. Ето сега научавам за още техни номерца... Тъпо и просташко.

# 29
  • Мнения: 4 120
Сладури са докато те омагьосат да си купиш нещо. После се сменя тонът веднага. И моята беше миличка, докато ме уговаряше да си взема телефон и карта с абонамент(влязох за да си взема прима), но вчера само вдигаше рамене и гледаше лошо.
 И в Германос са ме омагьосвали да си взема телефон за 500 след като съм влязла да си взема някакъв за 50, но продължават да се държат добре и да нямам никакви проблеми нито с тях, нито с Глобул- леко е досадно,че всеки път като си плащам сметката се опитват да ми набутат още една карта с безплатни минути,но из4аквам монолога и минавам нататък:) това им е работата все пак.

все още чакам обаждането от " хенди" дали измъдриха нещо по темата, като по някакво чудо беше любезна девойката, с която разговарях по телефона

за консултантите незнам дали са некадърни, щом успяват да излъжат толкова хора, бих ги нарекла некоректни.

Общи условия

Активация на акаунт