Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 май 2008, 12:30 ч.

Подготовка за сватба?

  • 23 229
  • 87
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 25
Ами украсата заедно с петела покачен на пита, още една пита, която чупихме и една бутилка шампанско, около 100 лева, което за мен беше изумително, защото само цветята струват толкова. Куверта излезе 25 - 30 лева, вече не помня точно колко, защото имаше няколко варианта и на кой се спряхме последно не знам. Тортата беше към 60 лв. Оператора и DJ-я по около 150 лв. А, да -  внесохме си допълнително алкохол /след стандартните количества включени от ресторанта/. Роклята, която по принцип струваше 420 лв, кумата я спазари с връзки за 250 или 280.
Абе, общо взето, абсолютно целия масраф, вкл. 1 нощувка на гости, които не бяха от Русе, излезе към 3000 лв, при 40 гости.
Благодаря ти много за информацията Simple Smile

# 16
  • Русе
  • Мнения: 163
Момичета и на мен ми предстои сватба след има няма 3 месеца ама нещо не ме е подгонила сватбената треска още  Rolling Eyes, а и с роклята ще поизчакаме малко, че не се знае колко ще напълнея до тогава  Embarassed Абе много ми е хаотично в главата, но  irina_vas много добре ги е написла нещата.  Joy Hug

# 17
  • Мнения: 383
Момичета и на мен ми предстои сватба след има няма 3 месеца ама нещо не ме е подгонила сватбената треска още  Rolling Eyes, а и с роклята ще поизчакаме малко, че не се знае колко ще напълнея до тогава  Embarassed Абе много ми е хаотично в главата, но  irina_vas много добре ги е написла нещата.  Joy Hug

Едно нещо разбрах за сватбите - Гражданското, Църквата, Ресторанта, ДЖ-я, Фотографа и Видеооператора се запазват с месеци напред... Ние готвим сватба през Септември в Бургас и вече трудно си намерихме ресторант... не знам какво щеше да стане ако по-късно се бяхме усетили... Така че съвета ми е, първо се погрижи за тези неща, пък после карай бавно и спокойно, щото всичко останало зависи от тебе кога и как ще го свършиш Simple Smile

# 18
  • в здрача
  • Мнения: 2 089
Момичета и на мен ми предстои сватба след има няма 3 месеца ама нещо не ме е подгонила сватбената треска още  Rolling Eyes, а и с роклята ще поизчакаме малко, че не се знае колко ще напълнея до тогава  Embarassed Абе много ми е хаотично в главата, но  irina_vas много добре ги е написла нещата.  Joy Hug
Ако мислиш да си вземеш рокля под наем те предлагат услугата проба около седмица преди датата и ако се налага ти я отпускат допълнително или свиват. Аз се омъжих в 7-мия месец. Определено не ни се избързваше със сватбата само защото сме избързали с бебето и хич не ми личеше по снимките.  Simple Smile

# 19
  • най-шареното място
  • Мнения: 7 861
трябват ти няколко доверени човека за конферансиета - буквално Simple Smile
да "дирижират" гостите за да тече гладко цялата галимация - разбирай да минете без галимация Simple Smile. Освен закичване, кога и къде да влизат и излизат, къде да оставят подаръци и цветя, носенето на китките и подобни има и други неща, с които можеш да ги натовариш и ако са няколко души, никой няма да е прекалено натоварен, а всеки от действащите лица ще е спокоен.

ПС Булчинското хоро на сваТбата няма връзка с парите Wink, по-скоро с водещия Simple Smile

# 20
  • Русе
  • Мнения: 1 168
Ааа - у наше село още важи, че на булчинско хоро се хващаш, като закичиш булката с паричка. Аз затова го отказах категорично.

А относно цените, за които съм споменала, уточнявам, че става дума за Русе и за януари миналата година - сега сигурно са по-високи цените.

# 21
  • София
  • Мнения: 3 930
Ето, на мен например ми се наложи да организирам почти изцяло сама сватбата ни, като бях бременна, ходех на работа от 9 - 18 ч. и имах свободни само съботите и неделите. Подготовката започна месец и половина преди датата на сватбата.
Датата я определихме, когато отидохме да се запишем за граждански брак на Пиротска. Казахме, че искаме да е юни и оттам ни казаха, кои дати и часове са свободни. После записахме час в църквата и накрая - ресторант. Трябва да отбележа, че ресторанта го намерих много трудно, защото много късно започнахме да търсим.
Та...когато се запишете за граждански брак, трябва след това да отидете в самата ритуална зала за доуточнения - дали искате фотограф от там или сами ще си наемете, какво трябва да занесете и долу горе - как протича самият ритуал.
В църквата също ви казват, какви документи и неща трябва да занесете. В ресторанта ще се наложите да ходите по-често, защото бройките на поканените постоянно ще се променят и всеки път трябва да се уточнява това. От ресторанта ни осигуриха белия чаршаф с цветята и менчето с вода при влизане, погачата, шампанското, чашите, тортата.
Същевременно, докато записвате часовете за гражданското и църквата, търсите DJ, фотограф и човек, който да снима сватбата на камера. DJ-ят по принцип знае, как протича една сватба, какви ритуали има и т.н., но се допитва до вас, кои ритуали одобрявате и кои - не.
Що се отнася до поканите за гостите - хубаво е да ги подготвите и разпратите поне 2 месеца преди датата на сватбата и около месец преди датата да поискате окончателен отговор от тях, които ще присъстват. Това наистина е много важен момент от подготовката.
Поканите аз си купих от сватбен магазин на Пиротска - там са повечето такива магазини - и ги надписах сама. Цветчетата, които се закичват на дрехите на гостите, чантата ми и други дреболии също купих от там. Хубаво е да подготвите по едно мини подаръче за гостите за спомен. Предлагат чудесни малки фигурки на човечета в сватбени дрешки ил ангелчета в бели роклички, сърчица и все в този стил, които после се слагат на масите в ресторанта пред всеки гост.
Халките стават бързо, така че за тях не се притеснявай особено.
Роклята майка ми ми купи в последния момент, защото бях бременна и не се знаеше, колко ще порасне коремът ми. Обувките ми бяха на заем - така било хубаво. Общо взето, облеклото е лесна работа.
Да, помислете и за кола, която ще ви вози.
Хубаво е да имаш 3-4 човека, които да са помощници - да насочват гостите, да казват, какво следва, накъде се тръгва и т.н.
Казвам всичко това изцяло от личния си опит. Ние бяхме притиснати финансово, защото държахме с мъжа да платим за сватбата, без участието на родителите. Затова и сама си правих всичко, но имах и някои съществени пропуски. Например, между ритуалната зала и църквата имаше интервал незапълнен за 2 часа, което доста изнерви гостите, но така се получи. Освен това, когато тръгнахме от ритуалната зала за църквата, имаше гости, които не бяха предупредени, какво следва и накъде тръгваме, а и бяха от провинцията и се наложи да ни търсят.
Това е от мен. Тук http://bulka.start.bg/, http://mladojenec.start.bg/, http://svatba.start.bg/, http://svatbeniagencii.start.bg/, http://svatbeniaksesoari.start.bg/ има информация за сватбите.
Пожелавам ти да запомниш това събитие само с хубаво!

# 22
  • Кюстендил
  • Мнения: 207
Аз също използвах сватбена агенция! По-скъпо излиза, но няма да пропуснете нищо от нещата, необходими за една сватба! Агенцията мисли за всичко - от тортата и виното до украсата на ресторанта и колите!

# 23
  • София
  • Мнения: 144
Здравейте нашата сватба беше на 30.08.2008 в ресторат Александрия до летището,сватбата беше супер,голям купон,ресторанта беше на ниво с една единствена забележка,но за сметка на това агенцията от която беше украсата на ресторанта и колата и булченския букет беше под-всякаква критика всичко объркаха тези нещасници това е агенция sheila-bg.com моля никога не си правете труда да наемате тази агенция,защото 1-во булченския букет го донесоха с 30 минути закъснение и ни объркаха всички сметки на всичкото от горе букета беше почти увяхнал беше правен поне преди 3-4 дена,2-ро те трябваше да сложат подаръците да гостите както се бяхме разбрали на семейство по едно слонче,на двойките който не са женени по 1 слонче за всеки и на всеко ено дето слонче на края се оказа че липсваха 11 слончета направете си сметка за какво става на въпрос,3-то картичките с имената на гостите бяха по-списък направен на таблица по маси и те трябваше така да ги сложат,те вичко объркаха бяха нахвърлили безразборно всичко както им падне,така се паднаха хора който не се познават на една маса,а трябваше да е както ние искашме приятеи с приятели,4-то на масасите трябваше да има летни за украса но те ня бяха сложили нищо.Така че хора моляви не наемаите тази смотана агенция за украса и организация sheila-bg.

# 24
темата е страхотна, момичета Simple Smile
и на мен ми предстои сватба, само че другата година чак и все пак си е тръпка като си помисля за този ден! наистина супер темичка  Hug

# 25
  • Мнения: 383
Ей момичетааааааа

ОМЪЖИХ СЕЕЕЕЕЕЕЕ  newsm44

Много благодаря на всички които се включиха със съвети   bouquet
Всичко сами си организирахме и беше страхотно  Mr. Green Сега вече ще мога да помагам и аз на бъдещите булки във форума със съвети  Mr. Green

_babyville_ честито за хубавото събитие което ви предстои, и не се притеснявай, накрая нещата сами се нареждат  Wink

# 26
честито краставичка   bouquet
пожелавам ти щастлив семеен живот, колкото и банално да звучи Simple Smile и разбира се малки бебоци, които да ви даряват с усмивки  Hug

# 27
  • Тракийка в Софийското равно поле....
  • Мнения: 438
Привет момичета,

И на мен ми предстои сватба, но чак Май 2009. Въпреки това започвам отсега, че Май обикновено е мнооого натоварен  Tired, а и е след пости. Плюс, че нашия списък възлиза на около 140 човека и това стеснява избора на ресторанти.

Това, което искам да ви попитам е:
1. Горе-долу колко ви струваха услугите на сватбен агент? И доволни ли сте?
2. Откъде си купихте халките? Някой да има впечатления от Сара трейд?

Успех с организацията!   bouquet

# 28
  • На зелено
  • Мнения: 1 404
Аз се омъжвам на 09.11.2008. Всичко е вече почти готово, отне ми около две седмици, не повече. Първо запазихме залата, в същия ден уговорихме и църквата, а ресторантът следващата седмица. Гледах за рокля точно два дена, във втория магазин, в който влязох, просто я видях и казах - тази е. По принцип не обичам излишно суетене, помпозност, показност и тнт, всичко е стегнато, стилно и направено с малко пари, но много ефектно (всичко, барабар с роклите, костюма и тнт, струва максимум 2000 лв.).

Остана да поръчам тортата (харесах една в "Пчела") и да наредя гостите в ресторанта.

Това е, всичко за две седмици Simple Smile

Успех  Peace

# 29
  • Кюстендил
  • Мнения: 207
Привет момичета,

И на мен ми предстои сватба, но чак Май 2009. Въпреки това започвам отсега, че Май обикновено е мнооого натоварен  Tired, а и е след пости. Плюс, че нашия списък възлиза на около 140 човека и това стеснява избора на ресторанти.

Това, което искам да ви попитам е:
1. Горе-долу колко ви струваха услугите на сватбен агент? И доволни ли сте?
2. Откъде си купихте халките? Някой да има впечатления от Сара трейд?

Успех с организацията!   bouquet
Сватбеният агент ми излезе около 900 лв. - включваше украсата на ресторанта и черквата, свещи, шампанско, чаши, украсата за тях и за автомобилите, торта, 2 питки,  аксесоари за черквата, букета ми, късметите на кумата ... В общи линии това, което е необходимо за една сватба.
Роклята и подаръците за гостите /80 души/ ги взехме от булчински магазин, както и украсата за косата ми! Те не влизат в тази цена!
По отношение на халките, купихме ги от магазин за злато! Избрахме ги от каталог и станаха за 2 седмици! Около 9 г. са общо - 360 лв.
 Ако имаш други въпроси, питай! Wink Успех bouquet

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт