Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 15
  • Мнения: 437
А хотела от коя страна на пътя е,пресичаш ли пътя за да стигнеш до плажа?
Хотелът се пада в дясно по пътя м/у Приморско и Китен. Същия този път се пресича за да стигнеш плажа. Всъщност пътя отделя пясъчните дюни и зелените площи. Ако познавате курорта от преди години /аз съм почивала там сато дете/ той не се е променил почти с нищо през последните 20г., което за мен беше супер приятна изненада. Липсват гадни сергийки, капанче до капанче и т.н., децата нямаше по какво да се зазяпват по пътя от плажа до хотела и обратно и да викат " Искаааааааам...". Единствено има два нови обекта , на които строежа е започнал и са недовършени, защото в активния туристически сезон не се строи, нали. Тези два обекта ги нямаше преди 20г., единия е в началото - сграда на Крит, а другия е по навътре - по пътя за с.Писменово.
На мен лично  такъв тип почивка много ми харесва. ММЦ наистина няма нищо общо със изникналите нови квартали в  Слънчев бряг, Влас и т.н.
В Приморсоко има аква парк, но ние не го посетихме, изглеждаше добре отвън.

# 16
  • На черешата
  • Мнения: 8 335
 Благодаря.  bouquet
 Този хотел го гледахме миналата година /минахме покрай него/,тогава ми направи впечатление,така го избрахме.
 За момент се усъмних да не съм го сбъркала с друг,но всичко е наред. Mr. Green

# 17
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 992
хубави отзиви.
10Х ниниел   bouquet

# 18
  • Мнения: 2 232
Скорошни отзиви от почивката в Магнолиите?

# 19
  • Мнения: 2 232
И моите проблеми с Магнолиите започнаха Twisted Evil Преди малко ми се обадиха от Албена Тур и ми казаха, че трябва да отидем там на 22 август, а не както сме резервирали на 23-ти, защото имало много французи, които трябвало да настанят в хотела. В противен случай последната ни нощувка щяла да бъде в бунгало. Бях доста ядосана и им казах, че не съм съгласна и че ми създават много притеснения с по-ранното настаняване, защото имаме ангажименти за петъка, които ни е трудно да отложим. Освен това бяхме обещали на родителите ми да ги заведем до техния хотел, който е на около 20-на километра от Приморско и сега те трябва тепърва да си търсят транспорт до там и обратно - нарочно направихме резервациите в един и същ период. На всичкото отгоре миналата седмица се обаждах до хотела и ми казаха, че с резервацията ми няма никакъв проблем. Бясна съм, място не мога да си намеря от яд. Смятам да им прасна един имейл и да искам компенсации.

# 20
  • Мнения: 245
И моите проблеми с Магнолиите започнаха Twisted Evil Преди малко ми се обадиха от Албена Тур и ми казаха, че трябва да отидем там на 22 август, а не както сме резервирали на 23-ти, защото имало много французи, които трябвало да настанят в хотела. В противен случай последната ни нощувка щяла да бъде в бунгало. Бях доста ядосана и им казах, че не съм съгласна и че ми създават много притеснения с по-ранното настаняване, защото имаме ангажименти за петъка, които ни е трудно да отложим. Освен това бяхме обещали на родителите ми да ги заведем до техния хотел, който е на около 20-на километра от Приморско и сега те трябва тепърва да си търсят транспорт до там и обратно - нарочно направихме резервациите в един и същ период. На всичкото отгоре миналата седмица се обаждах до хотела и ми казаха, че с резервацията ми няма никакъв проблем. Бясна съм, място не мога да си намеря от яд. Смятам да им прасна един имейл и да искам компенсации.
Mina,
izivjnavaj, che pisha na  latinica, no na tozi comp. njama kirilica.
Iskam samo da te pomolja, ako namerish kooridnati na upravitelnoot tjalo na Albena d mi gi dadesh, i az iskam da im pisha, pone da se oplacha i da znajat, che ne sme poludioti, nishto, che ne sme franzuci #2gunfire

# 21
  • Мнения: 245
Az sum v Miramar sega i takova neshto kato v Magnoliite prosto njama, ima dosta chuzhdenci, no otnoshenito e ednakvo

# 22
  • Мнения: 2 232
О, за Мирамар знам - 2 пъти вече бяхме там това лято.
Ще потърся координати и ще ти ги пусна, няма проблем. Само се чудя къде още бих могла да се оплача?

Приятна почивка ти желая!

# 23
  • София
  • Мнения: 407
Ние имахме проблем.
Три семейства резервирахме през Ретур почивка в Магнолиите 3-4 месеца предварително и платихме 100%. Няколко дена преди началото на почивката звъняхме в агенцията да проверим дали няма някакви проблеми с резервацията, но оттам много учудени на нашите съмнения, казаха че няма никакви проблеми. В последния ден преди заминаването, обаче, се обадиха, да кажат, че все пак имало проблеми - имало над 100 % заетост на хотела и първия ден ще ни настанят във вили на 200-300 метра от хотела, за които забележете, няма да плащаме допълнително, а след това ще си бъдем в стаята. След 2-3 часа се обадиха и на другите две семейства със абсолютно същата постановка! Това определено говори за преднамерени действия. След нашето негодувание, казаха, че ще ни компенсират с по една СПА процедура, която в последствие излезе, че е от определен списък с няколко такива, а не от всички предлагани. Алтернативата на всичко това беше, да започнем почивката си един ден по-късно.
В крайна сметка приехме варианта с вилите, които не бяха лоши, но са в гората на ММЦ на около 15 мин пеша от хотела и има доста комари.
Като цяло хотела не е лош, храната е вкусна.
Има обаче разделение между българи и французи - има различен цвят гривни на ръката; всички мероприятия и анимации са на френски; на бара към ресторанта сервират на българи в пластмасови чаши, а на французите в стъклени; на плажа събират от българите пари за чадър и шезлонг.
Най-лош вкус ни остана от това, че накрая ни накараха да платим за консумация от мини бара в стаята, който ние не бяхме използвали.
Изглежда политиката на хотела е да откажат българите от почивка при тях.

# 24
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 992
Изглежда политиката на хотела е да откажат българите от почивка при тях.

всъщност не е точно така...
Политиката на нашите х-ли е да си продадат предварително основния пакет на чужденци. И ако тук-там има останали свободни стаи, да се предлагат на нашенците.
В което няма никак лошо, ако все пак обаче, всеки бъдещ гост на х-ла бива предупреждаван, че това е основното положение и ако е съгласен, да е нещо като 2-ра ръка човек, то нека заповяда при тях.
Част от нашите черноморски х-ли си пуснаха контингент и за нашенци и политика, насочена към добруването на нашите почиващи. Но са твърде малко на брой, тези х-ли  Confused Много жалко... ще си харчим парите по чуждите морета.

# 25
  • Мнения: 1 064
...Няколко дена преди началото на почивката звъняхме в агенцията да проверим дали няма някакви проблеми с резервацията, но оттам много учудени на нашите съмнения, казаха че няма никакви проблеми. В последния ден преди заминаването, обаче, се обадиха, да кажат, че все пак имало проблеми - имало над 100 % заетост на хотела и първия ден ще ни настанят във вили на 200-300 метра от хотела, за които забележете, няма да плащаме допълнително, а след това ще си бъдем в стаята. След 2-3 часа се обадиха и на другите две семейства със абсолютно същата постановка!...Алтернативата на всичко това беше, да започнем почивката си един ден по-късно.
Като цяло хотела не е лош, храната е вкусна.
Има обаче разделение между българи и французи - има различен цвят гривни на ръката; всички мероприятия и анимации са на френски; на бара към ресторанта сервират на българи в пластмасови чаши, а на французите в стъклени; на плажа събират от българите пари за чадър и шезлонг.

И при нас беше същото...Само че ние, за да избегнем настаняването във вилите, отидохме един ден по-рано...

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт