Как zаплащат иzгубен багаж?

  • 747
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 9 052
Как плащат иzгубен багаж?
ВчЕра пристигна само куфара, като сгъваемото креватче, кошчето zа кола и други не пристигнаха иzобщо. Общо 3 парчета .
Ако не го намерят или има дефект как се zаплаща? Благодаря.

# 1
  • Italia
  • Мнения: 4 492
Здравей Simple Smile
Мисля,4е е най_добре първо да пробваШ да погледнеШ на сайта на авиокомпанията, с която си летяла и да видиШ какво пиШе по въпроса.
Аз намерих малко инфо по въпроса ,но е на англйски  Rolling Eyes
http://www.consumeraction.gov/caw_travel_problems_bags.shtml

# 2
  • Мнения: 945
Вие каzахте ли се, че е zагубен? Не се ли опитаха да го намерят по номер и т.н. До сега колкото пъти ми се е "губил" багажа, винаги някой е вкарвал номера на баzага ми в системата и ми е каzвал какво се е случило с него и кога ще пристигне.

А иначе плащат до една определена максимална сума на куфар, която не беше много висока (не искам да ти каzва точни цени, при свяка авиокомпания е раzлично). Обикновенно попълваш формуляр какво се е zагубило и на каква цена и след това те ти връщат ЧАСТ от сумата (част, zащото обикновенно дрехите, които са zадубени са били носени определено време). Ако поради zагуба или zакъснение на куфара се е наложило да си купиш тоалетни принадлежности, то zа тях ти се връща пълната сума.

А, и са длъжни да ти донесат намерените вещи до дома ти, неzависимо дали живееш на 5 минути от летището или на 500 километра.

# 3
  • Ispania
  • Мнения: 4 483
Най_важното Stop,ако не сте рекламирали на момента на летиЩето при пристигането на полета може да забравите за каквото и да е било Rolling Eyes.
При Луфтханза плаЩат по 9 евро на килограм,мисля 4е максимума беШе 90 евро или неЩо такова newsm78.Ако сте декларирали предврително неЩо което е на по _голяма стойност за него Ще ви платят пове4е пари.

# 4
  • Мнения: 1 216
Само веднъж ми се е губил багаж- детска количка. Докараха ми я тук счупена. Направих снимки, сложих касовата бележка на новата количка, която купих, попълних документа, който бях взела на летището от тяхното гише в Лондон, където не пристигна количката. Така ме посъветва служителка от техния офис. Върнаха ми $200 при положение, че навсякъде бях посочила цената на количката- $70. Сигурно, защото летях с Бритиш Еъруейс.
Много е важно да следите при чекиране на багажа всяка отделна единица да има таг.

# 5
  • Мнения: 7 091
На мен от Луфтханза ми загубиха багажа, още на летището ( имах пълен опис какво има вътре) направихме протокол, казаха, че като пристигне ще ми го пратят. Това се случва в Бомбай, а ние летяхме за Вадодара същата вечер, та казаха, че направо там ще ми го докарат в хотела.
След 2 седмици пристигат моите куфари и половината от нещата ми липсваха, а тези дето бяха пристигнали не искам да ви казвам в какво състояние бяха! Мокри, натъпкани вътре неща, които са държани затворени поне няколко дни за да замиришат на мухъл.
Обадих се веднага и ми казаха, нищо не можем да направим, защото сте изтървали срока да подадете оплакване какво ви е изчезнало. Имали били срок от 7 работни дни, в които трябвало да кажеш какво ти е изчезнало. Да, ама на мен куфарите ми ги донесоха след 2 седмици, как точно трябваше да им кажа какво е изчезнало?! Нищо не ми платиха, но и аз никога повече не пътувах с Луфтханза. Изключително некоректно и нагло се държаха през цялото време, сякаш трябваше да съм им благодарна, че са ми загубили, откраднали и след това съсипали багажа.  Rolling Eyes
Така че гледай дали има някакви срокове, за да не ти излизат с такъв номер.  Peace

# 6
  • Мнения: 9 052
намери се, благодаря  Hug

Общи условия

Активация на акаунт