Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 юли 2008, 15:41 ч.

Последствия от упойка при секцио???

  • 1 332
  • 1
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 160
Здравейте, д-р Мазнейкова

Родих преди 7 месеца със секцио и веднага след раждането започнах да се потя повече от обичайното. Надявах се, че това са някакви вегетативни смущения и ще отминат с времето, но проблемът не отшумява. Страхувам се, че освен че е неприятно, това непрекъснато изпотяване може да е признак на някакво заболяване.

Освен това от няколко дни усещам изтръпване на палеца на десния крак, а от днес - и на левия. Възможно ли е това да е резултат от упойката, използвана при раждането и какво бихте ме посъветвали да предприема.

Предварително благодаря за вниманието, което, надявам се, ще отделите на въпроса ми.

# 1
  • Мнения: 324
Вашите оплаквания не биха могли да се свържат с поставянето на спинална анестезия дори и поради времето, което е изминало от тогава. Необходимо е извършване на консултация с невролог, нормализиране на телесното тегло, спортуване.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт