Възмутена съм!

  • 2 561
  • 21
  •   1
Отговори
  • Мнения: 82
Здравейте , мами!Моля предварително да ме извините , че звуча объркано , но съм много афектирана от една случка отпреди няколко часа.
Става въпрос за магазин ДЕТСКИ СВЯТ в софийския квартал Слатина , до пазара ,точно зад спирката на автобус №11.Това е магазин,специализиран в продажбата на детски храни. Тъй като е най-близкия до нас такъв, още докато бях бременна честичко го навестявах, кроейки планове за бъдещото захранване на нероденото си дете.Бебо се роди и неусетно дойде време за захранването му. В този тържествен момент, цялата тръпнеща от вълнение,отидох да купя първите пюренца за малкия.Тук е момента да спомена ,че в ДЕТСКИ СВЯТ работи една неособено приветлива особа на средна възраст.Под нейния неодобрителен поглед започнах подбор на първите немлечни храни за бебо.Започнах консултация с особата-държах пюретата,като за начало да бъдат чисти от пълнежи   като мляко и олио.Тя ми подаде няколко, платих ги и тръгнах да си излизам от магазина.Направих няколко крачки и някакво дяволче ме накара да погледна състава на едно от пюретата.Имаше мляко.Реших ,че е станала грешка и го показах  на особата."И какво толкова"-гласеше отговора.Все едно не бяхме говорили 15 минути по въпроса.Помолих я да ми смени пюретата с такива без мляко."Не може,сметката  е приключена!-отсече особата.А дори касова бележка не ми беше издала.Сащисана,само измърморих "Повече няма да пазарувам оттук" и се изнизах от мага зина.Вече бях пазарувала на няколко пъти други неща оттам и бях изумена от отношението.А ако знаех какво ще последва,вероятно още тогава щях да повикам Федерацията за защита на потребителите.Но тогава само подвих опашка и се прибрах у дома.
  Времето лекува всичко.Човек/поне нормален такъв/ прощава и забравя.Мина месец от случката,успешно захраних малкия с купени от друго място пюрета и днес минавайки покрай магазина, разхождайки се с мъжа ми , спонтанно реших да вляза вътре.За мое изумление още от вратата особата ме посрещна с думите "Ти кво нали повече нямаше да пазаруваш оттук." Зяпнах, а особата продължи"Всички сте такива,само се пените и после се връщате.Тука да не ви е ГРАДСКАТА БАНЯ , та да ти  слугувам на капризите!/може би е била теляк в градската баня/.При тези и думи се обърнах и си излязох.Завинаги.Повече от десет години съм бела в търговията,сблъсквала съм се с какви ли не простотии и от двете страни продавач/клиент ,но такова чудо не бях преживявала.Мъжът ми още се опитва да ме успокои.Затова, мами, ви съветвам,ако някой ден пазарувате от магазин ДЕТСКИ СВЯТ В Слатина внимавайте какво ви продават, преди да сте си дали парите и помнете , че там имат дълга и зла памет.

# 1
  • някъде
  • Мнения: 979
Незадоволени кучки има навсякъде,не се коси PeaceТя е жертва сама на себе си,това е нейното наказание.А твоя бебо няма да остане гладен без нейните пюрета.

# 2
  • София
  • Мнения: 6 011
Мнението ми е, че си много кротка като клиент.  Peace
Аз не позволявам никъде да се държат зле с мен, защото аз самата се държа добре с всички. Не съм имала случай нещо да не ми бъде сменено в магазин ако съм объркала при покупките.
На твое място щях директно да повикам данъчните заради липсата на касова бележка.
Ако ми говори като каруцарка ще получи двойно от същото от мен.

# 3
  • Мнения: 454
Е това е супер изрод. Аз не бих оставила нещата така. Тя явно е само продавачка, щом си позволява такова отношение. За съжаление много клиенти кои от неудобство, кои от изумление си замълчават, но трябва да се реагира, за да не ни тровят нервите такива мухли като тази. Аз не бих пазарувала в магазин, за който съм чела подобни отзиви и ако и другите хора го правят, некоректните търговци рано или късно, ще трябва да се замислят за отношението си кум клиентите. А колкото до особата, трябва да се радва, че още не е яла лабут, защото има хора с много слаб самоконтрол.

# 4
  • Мнения: 6 441
Тя явно е само продавачка, щом си позволява такова отношение.
Ако наистина е така бих написала една жалба до работодателят й.  Peace (стига само да не му излезе майка  Laughing )

# 5
  • Бургас
  • Мнения: 675
Ужасно отношение на невъзпитана и откровено проста особа. Ако има възможност, подай жалба. Най-малкото, свържи се с управителя.

# 6
  • Мнения: 9 814
Наистина ужасно отношение.
Подобно нещо ми се случи в магазин "Щъркел", когато избирах количка за още нероденото си бебе. Като всяка майка и за исках да е удобна както за мен така и за бебето. Но, нито получих адекватни отговори на въпросите, нито ми разрешиха даже да пипна количките.

# 7
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 203
Ако наистина е така бих написала една жалба до работодателят й.  Peace (стига само да не му излезе майка  Laughing )

Хихи, аз така се оплаквах от една баба- таксиметраджийка. Беше толкова груба, пушеше в таксито, караше като бясна... Оказа се, че е майка на собственика на фирмата  Sick Благодариха ми любезно за оплакването  Mr. Green

# 8
  • Мнения: 8
Ето телефона на управителя-0896821670,оплачи се,той е разбран човек,ще ти обърне внимание

# 9
  • Мнения: 4 784
Мнението ми е, че си много кротка като клиент.  Peace
Аз не позволявам никъде да се държат зле с мен, защото аз самата се държа добре с всички. Не съм имала случай нещо да не ми бъде сменено в магазин ако съм объркала при покупките.
На твое място щях директно да повикам данъчните заради липсата на касова бележка.
Ако ми говори като каруцарка ще получи двойно от същото от мен.
Ники. много добре го е казала. Ти явно си прекалено кротка, което не, че е лошо качество, ама като има такива изродки да ти се качват на главата, трябва явно да си по - дейна към дразнителя.
Ето, вече са ти дали и телефон на управителя - действай!

# 10
  • Мнения: X
Аз пазарувам редовно от магазина. Съгласна съм, че има нещо в тази жена, но с нас винаги се е държала много добре (бих казала и малко подмазвачески). Това, което казваш е възмутително и подкрепям идеята за оплакване!

# 11
  • София
  • Мнения: 568
Тя явно е само продавачка, щом си позволява такова отношение.
Ако наистина е така бих написала една жалба до работодателят й.  Peace (стига само да не му излезе майка  Laughing )


Peace Peace Peace

# 12
  • Мнения: 259
И аз съм на мнение, че трябва да се оплачеш.

# 13
  • Мнения: 1 672
Ужасно отношение на невъзпитана и откровено проста особа. Ако има възможност, подай жалба. Най-малкото, свържи се с управителя.
да свържи се с управителя нищо че си решила да не пазаруваш вече от там  Peace

# 14
  • Мнения: 483
Обади се на "комисията за защита наПОТРЕБИТЕЛИТЕ" Не стой така. Ядосах се само докато четях. На какво прилича това. Питай я дали е собственик. Ако НЕ, бързо се свържи със собственика. Ако ДА - проверка! Ейййй, страшна отврат. Как си се сдържала.... Това същество не заслужава да живее, благодарене на хората, които пазаруват там!  #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт