Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 17 авг. 2008, 12:53 ч.

Странна течност от гърдите

  • 12 591
  • 21
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
Здравейте! Днес забелязах че от гърдите ми тече някаква странна белезникава течност!Не точно тече ами само когато ги стисна и тече много малко ! Все пак да уточня че не е кърма тъй като не съм раждала! Гърдите са твърди на места и има леки болки, но все пак съм в М. Някой имал ли е същия проблем и дали е заради М. ? Мерси предварително!  Hug

# 1
ZDRAVEI.to az si go imam tozi problem ot vreme na vreme.na men mi kazaxa MASTODINIA,no sum rodila 2 detsa  i sum gi kurmila.taka 4e neznam dali e su6tototo a osven tova imam i MASTOPATIA o6te kato sprqx da kurmq purvoto si dete.taka 4e moq suvet da otide6 na lekar ,no nai dobre 5 dni sled kato ti svur6i M.dano ne e po seriozno

# 2
  • Мнения: 1 512
Отиди на лекар задължително.Първоначално си помислих,че си бременна и тази странна течност е коластра.Не мисля,че има връзка между М и течността която изтича от гърдите ти.

# 3
възможно ли е да съм бременна като М. ми е нормален и не е оскъден както при цветната бременност ?

# 4
  • Мнения: 1 512
Не.Щом м.ти е нормален не мисля ,че си бременна.А и за да имаш коластра е нуждо да си поне към 5-6 месец ( при всяка жена е индивидуално).Отиди на лекар и не се отнасяй така неглижиращо към проблема.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 628
Непременно отиди на лекар!Трябва да ти направят ехомамография. Възможно е да имаш фиброкистоза, или просто хорманален дисбаланс, но това може да го установи само специалист. Едва ли си бременна щом цикълът ти е нормален. А и през първите месеци на бременността коластра не тече.
http://mamolog.org/qa.php

# 6
Благодаря много! Ще отида на лекар няколко дни след като ми свърши М. и дано да не е нещо сериозно! Стискайте палци!  Hug

# 7
  • Мнения: 152
Посети задължително гинеколог и ендокринолог.Виж си пролактина.

# 8
А ще ми кажете ли от какво се състои прегледа при ендокринолог?

# 9
  • Мнения: 152
Ендокринологът разпитва за оплакванията на пациента,преглежда гърдите и назначава хормонални изследвания.Когато са готови изследванията,ги чете и назначава адекватно лечение.

# 10
  • varna
  • Мнения: 676
Провери си пролактина.

# 11
  • Мнения: X
Най-добре да отидеш при специалист както са ти написали момичетата и да ти се направят необходимите изследвания.И не се притеснвай успокой се и мисли положително.Ще стискаме палци всичко да е наред.

# 12
Благодаря много ! Днес ще ходя на лекар и ще ви пиша какво е станало!

# 13
  • София
  • Мнения: 1 555
А пиеш ли някакви лекарства в момента? Има някои лекарства като церукал и мотилиум например, които имат като страничен ефект точно това - поява на коластра даже и при нераждали жени.

# 14
Ами не,никакви лекарства не пия ! Преди 3-4 дни пиех Деган и Гастрокинд! Ама ги спрях!

# 15
  • София
  • Мнения: 1 555
Дали пък не е от Дегана? Защото лекарствата, които ти споменах с такива странични реакции са точно стомашни, против гадене, колити и т.н. Прочети хубаво листовката.

# 16
  • София
  • Мнения: 1 555
Не намерих листовката в интернет, имам в къщи Деган, но също съм загубила листовката. Sad Все пак намерих една тема в нета - http://www.zachatie.org/index.php?option=com_smf&Itemid=40&a … topic=27687.0;all със същия проблем като твоя. Там едно момиче е цитирало -
Цитат
"Degan може да увеличи излъчването на пролактин и алдостерон"
, предполагам го е прочела от листовката на лекарството. Значи както и предполагах - коластрата се дължи на завишеното ниво на пролактина заради Деган-а. В този случай няма място за притеснения, бързо ще отшуми този ефект (аз пиех подобно лекарства за увеличаване на кърмата ). Ако все пак искаш отиди на лекар, но при всички случаи му спомени и за Дегана.  Peace

# 17
Ами то вече почти няма такава течност,но гърдите продължават да ме болят леко при натиск ! На какво ли се дължи това ? Може ли да е пак от Деган-а?

# 18
  • Мнения: 1
az imam sushtiq problem no pri men loshoto e che az sum na 13 ii me e mega strah

# 19
  • Карлово/ Пловдив
  • Мнения: 726
Ами то вече почти няма такава течност,но гърдите продължават да ме болят леко при натиск ! На какво ли се дължи това ? Може ли да е пак от Деган-а?

Ходи ли на лекар?Какво ти казаха?
Нормално е няколко дни преди цикъл и след цикъл гърдите да те болят,има жени които по време на този период не изпитват никакъв дискомфорт в гърдите си.
Както е нормално да те болят гърдите в този период,така е нормално и да не те болят.Има наистина лекарства които предизвикват отделянето на секрет от гърдите.

# 20
  • Мнения: 2
Здравейте! Аз съм на  19 и половина,и днес  забелязах че когато стисна дясната си гърда тече някаква прозрачно-жълтеникава течност,малко количество е,не съм била бременна и не съм раждала,пред цикъл съм имам всички симптоми-болки в гардите,в корема и кръста,нервно ми е и ям сладко,ътре трябва да ми доиде,по принцип ми е точно през 28 дни,и сега ме притеснява това.Та въпроса ми е възможно ли е да ми сеслучва това и какво може да е.Моля ви помогнете ми страх ме  е! newsm78

# 21
моля помогнете аз съм на 15 и ми тече странна жълтеникава течност от гърдите.Много ме боли а още нямам М. ,колкото и да е чудно!Не знам на какво се дължи.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт