Поредната измама на GSM оператор

  • 4 213
  • 34
  •   1
Отговори
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
Исзвинявам се ако темата ми не е за този форум, но ми писна от наглостта на тел операторите. Преди 3 год имах 3 служебни карти, 2 от които спрях с молба преди 2год, а третата месец по - късно беше спряна от сестра ми(тя има генерално пълномощно), че аз не бях в страната.Не щеш ли съвсем случайно, когато отидох да си преподпиша новите договори, разбирам, че на мое име има още една карта и то вече с натрупана сметка от 26 лв #Crazy newsm78. А то Глобул си бил променил договорните права през месец май и автоматично пуснали доста такива карти. Аз съответно пуснах жалба ( още чакам решението), но те за тази неплатена сметка ми спряха сегашните карти. Обадих се на оператор, както ми бяха казали да направя в случай, че това стане, но този човек ме изкара едва ли не малоумна #Cussing out. Отидох в офиса в нашия град и там ми казаха, че това не зависело от тях. Аз питах как може за неплатена сметка да се изпращат хиляди смси, а за това, че решават да активират карта на мое име никой не счита за нужно да ме уведоми newsm78. И това ако не е за  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire
 Извинявам се за дългия пост, но като си излях душата пред вас ми олекна малко. Искам да питам има ли други изпатили си така? newsm78

# 1
  • Мнения: 113
Глобул,Глобул....  Whistling

# 2
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
Дойде ми отговора на жалбата. Според това, което успях да разбера, защото е написана на неразбираем език, излиза, че аз съм си виновна. А на въпроса ми защо поне не са ме уведомили,че активират спряна карта на мое име, поне с едон смс, както правят като не си платя сметката например, няма никакъв отговор #Cussing out smile3515

# 3
  • някъде
  • Мнения: 979
От три години избягах от Глобул и съм рахат.Причината беше точно техните малоумни опити да си пробутват нежелани услуги.

# 4
  • Мнения: 2
Хора ,като не ви изнася  оператора го сменяте.

# 5
  • Мнения: 81
Аз преди години имах подобен случай, но с Мтел. Изтекъл ми двугодишния договор и ми изпращат огромна сметка, тогава и цените за мин. разговор бяха охо.......... Аз отивам в техен офис и питам има ли промяна в тарифния план (въртеше ми се нещо, че по това време изтича договора и за това и ги питам), там щракаха из разни компютри, гледаха си умно мониторите и казаха, че няма никаква промяна, просто много съм говорила. Следващия месец обаче, аз вече си следя (имах тогава 30 безплатни мин. в тяхната мрежа) и си засичам с таймера на телефона. Идва време за фактурата  #Crazy  #Crazy  #Crazy Отивам пак в техен офис и се започва голямата разправия, за да се окаже накрая, че договора ми бил изтекъл и те още от предходния месец ме прехвърлили на друг план, който естествено беше  #2gunfire  #2gunfire
Тогава и аз като Erik1979 питах  - защо още докато наближи дата за плащане, почват да те предупреждават, че еди кога си ще ти изключат телефона, а когато ти изтече договора, никой не те пита и не те предупреждава.

# 6
  • Мнения: 3 621
Хора ,като не ви изнася  оператора го сменяте.
Ние пък сме доволни от Глобул.Аз заради такива номера избягах преди 4 години от Мтел, миналата година за известно време имах и една карта на Вивател, ама се усетихме навреме и я спряхме

# 7
  • Мнения: 502
Хора ,като не ви изнася  оператора го сменяте.
  Радвам се,че преди година се отървах от Глобул.

# 8
  • Мнения: 1 492
Аз пък съм доволна от Глобул. Преди време Мтел ми връткаше подобни номера.

# 9
И аз съм доволна от Глобул.
За М-тел да не чуя ,а за Вивател нищо незнам.

# 10
  • Мнения: 2
То и аз ползвам Глобул.Ама имам и М-телска карта.

# 11
  • Мнения: 653
темата предполагам не е "Доволни ли сте или не"

аз нещо май не разбрах - спряна карта преди 2 години и сега се оказва, че са ти я активирали без да те питат, така ли?
или е имало неизчистена сметка от 26лв?

# 12
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
не точно- картата беше спряна, но без молба и изхвърлена още преди две години, тогава така се спираха карти, но май месец тази година си променяли условията на договорите и такива карти спрени без молба са активирани без да се уведомят титулярите. Аз съвсем случайно разбрах като отидох да си преподпиша сегашния ми договор и се оказа, че са я пуснали без да ме уведомят и вече имам натрупани 26 лева от месечните такси. Ако сега нямах друга карта на мое има нямаше и да разбера за активацията и представяте ли си в един момент каква сметка би се натрупала. Така че съветвам всички, които са имали карти към Глобул да си проверят дали не са били активирани отново, защото когато пусках жалбата, служителката ми каза че не съм единствената. А че всички оператори лъжат е ФАКТ. Мъжа ми преди е имал и вивателска карта и Глобулска и понеже втория телефон често го е оставял някъде в апартамента го е търсил като го е набирал от Вивателския. И не щеш ли на разпечатката към сметката има отчетени разговори към Глобулския му телафон, даже и по минута и нещо #Crazy #Crazy #Crazy
Хора ,като не ви изнася  оператора го сменяте.
Всички лъжат, само че на мен хората с които говоря най-често са на Глобул и ми е по-добре да съм и аз на Глобул

# 13
  • Мнения: 700
не точно- картата беше спряна, но без молба и изхвърлена още преди две години, тогава така се спираха карти,

Не знаех, че карта се спира без молба или уведомление, а като я изхвърлиш. newsm78
Ако си изхвърля телефона трябва ли да плащам месечен абонамент на БТК???

# 14
  • Варна
  • Мнения: 25 236
М, аз спирах карта преди 3 години може би и ме караха да попълня молба. Как така тази е спряна без молба, защото тогава така се правело, а другите ти две карти са спрени с молба? нещо не ми е ясно newsm78

Общи условия

Активация на акаунт