LaRedoute.fr - 79 - Всичко за поръчката!

  • 46 202
  • 944
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 672
Бу благодаря ти ,но май не става въпрос за блуза ами за едни калъвки защото ги има на картинка в е-майла.Значи искат коментар да напиша то хубаво ама можеш ли да ми пишеш на лични на кой адрес да го изпратя и също така ако имаш примерно писмо с това че си доволна от дадената покупка

# 46
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Бу, разбирам, че пробваш да валидираш поръчката си с кодовете Дора или Спайдърмен. Ако успееш, похвали се, за да пробвам и аз!   bouquet

# 47
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 786
Бу благодаря ти ,но май не става въпрос за блуза ами за едни калъвки защото ги има на картинка в е-майла.Значи искат коментар да напиша то хубаво ама можеш ли да ми пишеш на лични на кой адрес да го изпратя и също така ако имаш примерно писмо с това че си доволна от дадената покупка
Силвето, не погледнах какъв артикул, да - калъфка пише, права си Simple Smile
За коментари: отваряш линка (за който и да е продукт), след като си се идентифицирала. Отдолу под всяко нещо има надпис

Les avis client

(0 avis client sur cet article) - броя звезди варира според това има ли и каква потребителска оценка за продукта

Rédigez et partagez votre avis vous aussi !

Кликаш на Rédigez et partagez votre avis vous aussi ! и от там попълваш мнението си:
- заглавие (на коментара)
- оценка (в звезди)
дъра-бъра. Под някои графи има превод на английски, така че ще се справиш Simple Smile

# 48
  • Пловдив
  • Мнения: 4 128
На английски ли им писа? За да се правя, че акаунтите ми са на различни хора, от част от тях им пиша на френски (ползвам преводача на Гугъл - от английски на френски превежда доста смислено явно). Забелязах, че, когато пиша на френски, ми отговарят много бързо, а с английския се мотат по цяла седмица. Правя си изводите, че явно има само 2-3 човека, владеещи английски (при това не много добре Whistling) и само те отговарят на запитвания на английски. Пробвай така. Peace

На английски, защото френския ми го няма никакъв. Благодаря, още сега ще им пиша преведено на френски. Не ми се иска пак да им звъня за 0,34 евро на минута, чак толкова не ги харесвам.

Аз пък съм забелязала, че като им пиша на английски и ми отговарят в пъти по-бързо
Използвам много кратки и ясно фрази, та да ме разберат. Мога и на френски да им го напиша прекрасно, но тогава се правят на ударени  Rolling Eyes
Аз също им писах за кода за Спайдърмен, но честно казано не ми се занимава да им звъня по телефона  Crossing Arms

# 49
  • Мнения: 19
http://www.laredoute.fr/vente-sarouel-femme-tipster.aspx?product … tegoryid=49492888
ако някой ги е поръчвал моля да ми пише на лични

# 50
  • Мнения: 1 672
Бу bouquet ,но няма да се занимавам да им отгоравям,защото те на мен нещо не ми изпращат никакви кодове и аз съм им обидена  Grinning

# 51
  • Мнения: 1 263
Никой ли не може да ми отговори? А освен това кода е 136.. , този с който отказват поръчки... не разбирам нова поръчка ли да пусна?

# 52
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 786
"Hi,
 It is not a problem from you. I resent a new credit note of 2,10 ?. Thank you to proceed as indicated previously by indicating in step payment by clicking on "Note d'avoir ou bon d'achat" the number of the credit note : ********* and by indicating the coordinates of your credit card for the balance and safeguard your order in order I can valid the offer. Thank you to inform me all at once.
 Best regards."
Ако правилно разбирам счупения английски, искат да пуснеш поръчката с бона наново. Явно предната е анулирана. Пускаш (кредитна карта + бон), запазваш и казваш на Сабине да я валидира.

# 53
  • Мнения: 1 263
За да стигна до бона обаче ...това става към 3-та стъпка от поръчката (и за да продължа до края на поръчката трябва да имам наличност в картата. Confused) И като пусна нова поръчка от къде точно ще знаят че дублирам оная старата... А запазването е още на 1-ва стъпка ... и кода къде да им го впиша не ми става ясно... Tired

# 54
  • Мнения: 1 425
Бу, пиши им. След като им писах при такова съобщение, ми обработиха кошницата още същия ден!
...
И все пак, момичета - 5 страници само с по едно "благодаря" са доста дразнещи! Почти няма информация за Ларедут в тази тема. Naughty Не използвайте фразата в замяна на "запис"! Tired
Писах им вече 3 пъти от сряда насам Confused

Проблемът с благодарностите ще го разреша ей сега (тъкмо набрах скорост от темата с ишлеметата). Съжалявам много, момичета, но различните форми на "запис", които ползвате, са много дразнещи за тези, които влизат да четат и да намират инфо тук Tired
Недейте обяснява, че е трудно да я следите - винаги стои на 1-ва страница в На пазар. Аз съм следила цели теми за Ла Редут, когато нямам какво да кажа, като вляза в На пазар и цъкна 'ново'. Мисля, че е по силите на всички.
Като отвориш заглавната страница на Форума и погледнеш най-отдолу, където е НА ПАЗАР, срещу него в дясно има кратко описание на последната тема по която е писано. Обикновенно това е тази тема. Кликваш върху нея и ти отваря директно страницата до която си чел при предното си влизане. Надявам се, че го обясних добре, аз така следя темата.

# 55
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 786
На английски, защото френския ми го няма никакъв. Благодаря, още сега ще им пиша преведено на френски. Не ми се иска пак да им звъня за 0,34 евро на минута, чак толкова не ги харесвам.

В крайна сметка се обадих по телефона Laughing че докато ги чакам да ми пишат по и-мейл, ще ми изтече следващия код, с който искам да поръчвам Grinning

Веднага ме свързаха с жена, която говореше английски. Общо за 5:30 минути свършихме работа. Казах си клиентския номер, тя ми видя поръчката ('да, сега е на моя екран!' Mr. Green), потвърди ми намалението, което въпросният код ми дава (малко се попритесних с това дистанционно поръчване, като не мога да видя какво ми намалява), взе ми данните на дебитната карта, потвърди адреса за доставка и обеща, че утре ще мога да проследя поръчката в Suivi-то.

edit: поръчката вече е EN COURS D'ENREGISTREMENT, но нещата си стоят в кошницата. Предполагам, че трябва да ги махна ръчно.

П.с. аз съм единствената луда, която звъни на францизите да си говорим за 0,34Е на минута, нали?  Crazy

# 56
  • Мнения: 4 202
Никой ли не може да ми отговори? А освен това кода е 136.. , този с който отказват поръчки... не разбирам нова поръчка ли да пусна?

И аз имам поръчка с този код, но все още нямам писмо, че ми я отказват  Thinking
Надявам се да мина метър.

# 57
  • Враца
  • Мнения: 79
http://www.laredoute.fr/vente-sarouel-femme-tipster.aspx?product … tegoryid=49492888
Може ли размери?

Последна редакция: пн, 08 сеп 2008, 13:24 от Бу

# 58
  • Мнения: 200
М. Илиева в края на предната тема са коментирани "потурите", погледни там (страница 50, коментирани от pinka222  има и реални снимки). Ако искаш размер, поне пиши на кой номер искаш размери.
И използвай бутона "редактирай" като се сетиш за още нещо, а преди секунда си си пуснала поста. Peace
Успешно пазаруване

Последна редакция: пн, 08 сеп 2008, 13:53 от rochi

# 59
  • Мнения: 22 344
Да се оплача и аз от френцузите. Пусна ли ми код за намаление на колекцията на Лаура Клемент, тичам аз да го пробвам, ама намаление няма. Ще ги изчакам още малко и ще се разправям с тях.
Бу, ако и на мен постоянно им правеха такива проблеми и аз щях да им звъня, ама досега се разбираме на имейл. ))))

Общи условия

Активация на акаунт