Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • София
  • Мнения: 1 107
Мамчета, чувствам се ужасно, след третиране на едни пъпчици по дупето с Фуксин (гадно червено течно лекарство, което много цапа) се появиха плюски като от изгаряне  newsm45 Изглеждат страховито, само за това мисля, чудя се дали ще помогне ако ги мажа с Дефламол  newsm78
На консултация сме след 2 дни, надявам се да не е фатално ако не обезпокоя педиатърката дотогава. Но ако ви се е случвало да направите подобна простотия моля да ме посъветвате как да облекча раничките по безвреден начин. За щастие не го боли, но се опасявам, че ще лудна до консултацията  Sad

# 1
  • София
  • Мнения: 5 321
Не съм правила подобно нещо, но на нас п/в подсичане не изписаха Дефламол, така че явно може да се маже по гениталиите. Крем Бочко също би свършил работа, мисля, или Здраве или някой крем с цинк от тези п/в подсичане.

# 2
  • Spain
  • Мнения: 3 418
ами все пак внимаваи - с дефламола и гентамицина ..все пак са  антибиотици ..ниищо 4е се приемат кожно .това е моя съвет ..за тях по добре се консултираи с лекар ..а ина4е ако имаш търпение оставяи беб4ето малко време без памперс. мажи с МИтосил ,ако намериш или сдруги кремове против подси4ане

# 3
  • РусЙе
  • Мнения: 5 302
Аз имах същия случай!Само,че мазах с едно лилаво(не помня името),което също много цапа-по същия начин пъпчиците изглеждаха като "изгорени'-но това ми препоръча педито-3 дена с това лилавото и после с "Дефламол" няколко дена.Оправи се за нула време. smile3540

# 4
  • Мнения: 221
не мисля,че Дефламола е антибиотик,но че помогне със сигурност,както и бани със смрадлика,тя има  заадравяващ ефект,бързо оправяне от нас

# 5
  • Густо майна филибето,слънце грее от небето
  • Мнения: 1 645
При нас имаше 2 пъти доста лошо подсичане,въприки че съм го мазала съм крем против подсичане.И двата пъти имахме разстройство,вследствие на антибиотици.Единствено ни помогна крема на Avene - по точно се казва Цикалфат,"Епителизиращ крем с антибактериално действие.За чувствителни,възпалени и наранени кожи."Може да се използва и от кърмачета.Точно за 3 дни,се оправихме от това подсичане.При нас бани със смрадлика не ни помогнаха.

Даниел - 21.04.2004г.

# 6
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 067
  За пръв път чувам, че Дефламол-ът е антибиотик  newsm78 и не съм съгласна с това.

  В някои родилни домове мажат бебчетата с дефламол още от първия ден. Не мисля, че ще навреди. Аз съм много доволна и от балсама на д-р Тайс.
  Но защо не се обадиш още утре на педито? По - добре направо да види бебчо.

 

# 7
  • Spain
  • Мнения: 3 418
  За пръв път чувам, че Дефламол-ът е антибиотик  newsm78 и не съм съгласна с това.

  В някои родилни домове мажат бебчетата с дефламол още от първия ден. Не мисля, че ще навреди. Аз съм много доволна и от балсама на д-р Тайс.
  Но защо не се обадиш още утре на педито? По - добре направо да види бебчо.

 
добре , може и да греша за дефламола ,но на мен така ми казаха за него и гентамицина и аз не съм мазала . въпрос на ли4ен избор е . има достатъ4но кремове за подси4ане ,които са безобидни  и предназна4ени специално за бебета. като си увредила зрението на детето си например няма как да разбереш сега (не искам да плаша но ако се използват лекарства не по предназна4ение има доста страни4ни ефекти ..затова при педито и каквото ти каже той). 

# 8
  • София
  • Мнения: 1 402
Можеш да го мажеш е Дефламол или крем Здраве, но по 1-2 пъти на ден, не се препоръчват за дълга употреба, но за сметка на това с крем Бочко няма страшно да го мажеш по често. Wink

# 9
  • София
  • Мнения: 2 258
Мисля,че баните със смрадлика или с лайка биха оправили бързо положението.С Дефламол също можеш да мажеш бебчо,защото ще успокои кожата и ще помогне на раничките да зарастнат бързичко.Не се притеснявай-всичко ще бъде наред!

# 10
  • София
  • Мнения: 2 437
Дефламол може да се маже и на новородено. Нашият бебок го бяха оклепали по бузката още на 3-и ден.
Само не мисля, че мазните кремове са за тези изгаряния. По- добре недей с тях. Те ще "задушат" раничките.Най- добре промий със смрадлика, остави да изсъхне и после намажи тънко с Дефламол.
Замислям се, че може и с тампонче в/у всяка пъпчица със слаб р-р кислородна водичка за да промие.
Не се ядосвай! Сигурна съм, че не си единствената, при чието бебче е имало подобен проблем Wink Скоро ще му мине и ще е като ново Simple Smile

# 11
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 067
  За пръв път чувам, че Дефламол-ът е антибиотик  newsm78 и не съм съгласна с това.

  В някои родилни домове мажат бебчетата с дефламол още от първия ден. Не мисля, че ще навреди. Аз съм много доволна и от балсама на д-р Тайс.
  Но защо не се обадиш още утре на педито? По - добре направо да види бебчо.

 
..................... като си увредила зрението на детето си например няма как да разбереш сега (не искам да плаша но ако се използват лекарства не по предназна4ение има доста страни4ни ефекти ..затова при педито и каквото ти каже той). 

  Е, това вече е много грубо сравнение  Angry
  И да съм казала някъде, че детето не трябва да се води на доктор, а?

  Иначе съм съгласна, че "ако се използват лекарства не по предназна4ение има доста страни4ни ефекти", но недей да тълкуваш така изопачено нещата.

# 12
  • София
  • Мнения: 596
Аз мисля, че е най-добре да питаш педиатърката си. Нали това й е работата. Нищо, че след два дни сте на консултация, не е проблем и утре да отидете.
 Питай я нея с какво да мажеш, тя най-добре знае - все пак това са рани.

# 13
  • Насред мъглата...
  • Мнения: 273
И Яна го имаше тоя проблем - нещата бяха много зле - на горкото бебче дупето му беше цялото в рани. Тогава тати домъкна в къщи една дерматоложка (не педиатър! че от педиатри стигнахме до там) и проблема се оказа, че много често съм я мазала с онова синьото багрило - можело само по веднъж на ден и то от багрила на водна, а не алкохолна основа. Тогава си купих точно флуксин, но воден разтвор + едно олио с цинк, което ми направиха в аптеката (но мисля, че всяко кремче, което съдържа цинк ще свърши работа) + не сещам точно за името, но някакъв антимикотичен крем (внимавай с него - не предозирай), защото бебоците лесно развивали гъбички след подобни възпаления. Дано съм помогнала.

# 14
  • Spain
  • Мнения: 3 418
  За пръв път чувам, че Дефламол-ът е антибиотик  newsm78 и не съм съгласна с това.

  В някои родилни домове мажат бебчетата с дефламол още от първия ден. Не мисля, че ще навреди. Аз съм много доволна и от балсама на д-р Тайс.
  Но защо не се обадиш още утре на педито? По - добре направо да види бебчо.

 
..................... като си увредила зрението на детето си например няма как да разбереш сега (не искам да плаша но ако се използват лекарства не по предназна4ение има доста страни4ни ефекти ..затова при педито и каквото ти каже той). 

  Е, това вече е много грубо сравнение  Angry
  И да съм казала някъде, че детето не трябва да се води на доктор, а?

  Иначе съм съгласна, че "ако се използват лекарства не по предназна4ение има доста страни4ни ефекти", но недей да тълкуваш така изопачено нещата.
ах явно не можем да се разберем , сори ако съм те засегнала нещо ли4но . става въпрос ..по принцип ,нямам нищо ли4но към теб ,а и аз умея да 4ета и виждам 4е си дала съвет да отиде на педиатър.
става въпрос 4е не бива да се използват разли4ни средства за лекуване без консултация с лекар ..просто и ясно ..а за изопа4аването ..това също е въпрос на гледна то4ка ..аз съм от плашливите ..това е ..и никои освен лекар например не можеда ме убеди да дам или сложа нещо на детето си ..ако в БГ е масова практиката да мажете с Дефламол ..мажете ..аз само си написах мнението за тези мазила ...ако не е специално разработено за бебета не мажа .

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт