Не купувайте нищо от get. bg !!!!!!

  • 2 601
  • 21
  •   1
Отговори
Имам два мобилни телефона от get.bg, и двата ги взех на цена над 1000 лв., и двата са в гаранция, и двата не работят и ми отказват да ги поправят или да ги заменят. Отношението им към клиентите е ужасно, нямат никаква организация на работа, звъня им ежедневно по няколко пъти, попадам всеки път на различни хора, които не знаят нищо по моя въпрос, губя страшно много време да им обяснявам пак и пак как стоят нещата, след което те отиват да проверяват нещо и не ми се обаждат никога повече.
Проблемът им е, че търгуват с некачествена стока, която се разваля и те после ти обясняват, че сам си си виновен и най-добре е да пиеш една студена вода.
Разберат ли, че си търсиш правата, започват да ти крещят, да затварят телефони и да се крият.
Конкретно в моя случай ми обясниха, че дисплея на моя телефон се е развалил, защото силно съм го притискала към ухото докато говоря - чувал ли е някой за подобен абсурд!!!! - и трябва да им платя 150 лв. за ремонт.
Другия ми телефон - Nokia Luna от началото на годината е прекарал 2 месеца по сервизи, а след като ми го върнаха от сервиза за втори път, изобщо не проработи повече.
Когато им се обадих същия ден, за да го кажа, ми казаха да им го върна пак. Когато им го донесох, мотаха се един месец, след което ми съобщиха, че сама съм си виновна, защото телефонът е мокрен!!!????
На опитите ми да обясня, че няма как да съм го мокрила, при положение, че го донесох от сервиза и той не проработи, след което се свързах с тях, ми отговориха, че съм ненормална и ми затвориха.
Понеже смятам да си търся правата, моля, ако някой е имал подобни проблеми, да ми даде съвет, а ако някой е патил от get.bg - да сподели своя опит.
На останалите - ПАЗЕТЕ СЕ ОТ GET.BG - ТЕ ПРОДАВАТ БОКЛУЦИ И ПОСЛЕ ТИ КЪСАТ НЕРВИ!!!!!!!!!

# 1
  • София
  • Мнения: 1 715
Виж тук:http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=299873.0
Май имаше и друга тема...
Съжалявам за преживяното Sad

# 2
  • София
  • Мнения: 3 972
Да, и аз не пазарувам от тях, големи смешници са! Миналата година си поръчах билети за концерта на Вая Кон Диос. Получавам си билетите и установявам, че те са в два противополочжи края на залата....Обаждам се и започвам да обяснявам на едно девойче за проблема, а тя се изцепва : "Тука една пита за някакъв Диос..... Twisted Evil

# 3
  • Мнения: 8
Имам два мобилни телефона от get.bg, и двата ги взех на цена над 1000 лв., и двата са в гаранция, и двата не работят и ми отказват да ги поправят или да ги заменят. Отношението им към клиентите е ужасно, нямат никаква организация на работа, звъня им ежедневно по няколко пъти, попадам всеки път на различни хора, които не знаят нищо по моя въпрос, губя страшно много време да им обяснявам пак и пак как стоят нещата, след което те отиват да проверяват нещо и не ми се обаждат никога повече.
Проблемът им е, че търгуват с некачествена стока, която се разваля и те после ти обясняват, че сам си си виновен и най-добре е да пиеш една студена вода.
Разберат ли, че си търсиш правата, започват да ти крещят, да затварят телефони и да се крият.
Конкретно в моя случай ми обясниха, че дисплея на моя телефон се е развалил, защото силно съм го притискала към ухото докато говоря - чувал ли е някой за подобен абсурд!!!! - и трябва да им платя 150 лв. за ремонт.
Другия ми телефон - Nokia Luna от началото на годината е прекарал 2 месеца по сервизи, а след като ми го върнаха от сервиза за втори път, изобщо не проработи повече.
Когато им се обадих същия ден, за да го кажа, ми казаха да им го върна пак. Когато им го донесох, мотаха се един месец, след което ми съобщиха, че сама съм си виновна, защото телефонът е мокрен!!!????
На опитите ми да обясня, че няма как да съм го мокрила, при положение, че го донесох от сервиза и той не проработи, след което се свързах с тях, ми отговориха, че съм ненормална и ми затвориха.
Понеже смятам да си търся правата, моля, ако някой е имал подобни проблеми, да ми даде съвет, а ако някой е патил от get.bg - да сподели своя опит.
На останалите - ПАЗЕТЕ СЕ ОТ GET.BG - ТЕ ПРОДАВАТ БОКЛУЦИ И ПОСЛЕ ТИ КЪСАТ НЕРВИ!!!!!!!!!



Аз съм от GET.BG и знам много добре за вашия случай.
Първия телефон е НОКИЯ N95 и дисплея няма как сам да се спука освен от натиск. На дисплея няма защита и при натискане и невнимателно ползване се пука - това не е гаранционно.
Втория телефон е мокрен за което имаме протокол от сервиза - вътре в телефона има корозия от мокрене.
Не виждам на кое казвате БОКЛУЦИ след като не пазите стоките които купувате.

# 4
  • Мнения: 8
И още нещо - сервиза винаги си взема парите за ремонта и ако нямат причина не биха казали, че телефона е мокрен.

# 5
  • Мнения: 8
Да, и аз не пазарувам от тях, големи смешници са! Миналата година си поръчах билети за концерта на Вая Кон Диос. Получавам си билетите и установявам, че те са в два противополочжи края на залата....Обаждам се и започвам да обяснявам на едно девойче за проблема, а тя се изцепва : "Тука една пита за някакъв Диос..... Twisted Evil
Системата за продажба на билети дава автоматично местата в залата. Ако е нямало 2 места едно до друго е дала тези които са свободни.

# 6
  • някъде
  • Мнения: 979
Тошо, Тошооооо,то добре,че е  системата,че да ви опере пешкира.Ако всичките ти колеги сте на нивото на гореописаната девойка... ooooh!
Хората що теми напускаха,ти пак не вдяваш,че има проблем.Вместо да дебнеш тука,вземи си оправи системата

# 7
  • София
  • Мнения: 1 715
Дааа, в гугъл що теми с оплаквания излязоха за Гет newsm78 Да се чуди човек защо Twisted Evil
Добре, че са форумите, за да са наясно хората.
Обаждам се и започвам да обяснявам на едно девойче за проблема, а тя се изцепва : "Тука една пита за някакъв Диос..... Twisted Evil
Що за отношение е това?  Shocked
Вие се храните от потребителите. Как може да не знаете, че клиентът винаги е прав Tired И работата ви е да направите всичко, за да е ДОВОЛЕН?

# 8
  • София
  • Мнения: 3 972
Да, и аз не пазарувам от тях, големи смешници са! Миналата година си поръчах билети за концерта на Вая Кон Диос. Получавам си билетите и установявам, че те са в два противополочжи края на залата....Обаждам се и започвам да обяснявам на едно девойче за проблема, а тя се изцепва : "Тука една пита за някакъв Диос..... Twisted Evil
Системата за продажба на билети дава автоматично местата в залата. Ако е нямало 2 места едно до друго е дала тези които са свободни.


Въобще не ставаше дума за това! Mr. Green

# 9
  • Мнения: 233
Леле добре че видях навреме че бях си наумила да си поручвам парфюм от тях.Иначе дано не прозвучи като реклама поръчвала съм си от   megashop.bg  и съм доволна.Много са любезни, дори по телефона си коригирах поръчката която бях объркала в нета.

# 10
  • Germany
  • Мнения: 7 922
И аз пусках преди време тема за техните "качествени телефони" тук.  След темата ми тук и обаждане до комисията за защита на потребителите ми смениха тел. На новия не му работеше читаво камерата и му свършва страшно бързо батерията, но не ми се разправяше повече. Нещата, които предлагат са абсолютни боклуци, персонала им е под всякаква критика и се надявам скоро да изчезнат от пазара, за да няма повече излъгани и изтормозени от тях клиенти

# 11
  • Мнения: 4 784
Ей, не се научиха търсачка да ползват! ooooh!
Пазарувала съм от въпросния сайт и проблеми не съм имала. Наложи се поправка на стоката и дори ми върнаха нова в уречния срок.
Обаче, телефон за 1000 лв. по интернет не бих си купила! Има си специализирани магазини за тази работа.

# 12
  • Мнения: 5 173
Гаджето си е купувал GPS и лаптоп /топът е за 1800 лв/ и проблеми не е имал, явно, защото не е опирал до сервиз. Аз не бих купила скъпа техника от там.

# 13
Леле добре че видях навреме че бях си наумила да си поручвам парфюм от тях.Иначе дано не прозвучи като реклама поръчвала съм си от   megashop.bg  и съм доволна.Много са любезни, дори по телефона си коригирах поръчката която бях объркала в нета.
Скъпа мегашоп и гет.бг са една и съша фирма - група за онлайн търговия. А по въпроса - вече 5 телефона съм купувал от get.bg и нямам оплаквания от към качество и гаранция.

# 14
  • някъде
  • Мнения: 979
ОК,гостенино,всички ти повярвахме,на 100% Joy Joy Joy Stop

Общи условия

Активация на акаунт