Имали ли сте такъв проблем със съдомиялна?

  • 16 088
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 34
Здравейте,

И аз имам подобен проблем с моята съдомиялна - Аристон - LBF 51. Купихме я на 15.11.2008 и още при първото миене показа подобен проблем - не довърши програмата и започнаха да мигат индикаторите за сол, гланц и миене. Миялната не може да се рестартира, просто е зациклила.

Сол съм сложила, гланц - също.

Дойде техник от сервиза - същите приказки за препаратите. Отвори я, изля водата и както той казва - "излъгахме я".

При повторно зареждане и пускане - същия проблем. Смених препаратите - купих гел на Калгонит. А първото миене беше с таблетка на калгонит - all in 1.

В понеделник пак ще звъня в сервиза, но си мисля че е безмислено. Днес ще отида в магазина и ще се боря да я върна и да ми дадат друга.

А с такова желание я купих.

Моята я взеха да я робват на стенд /след скандал от моя страна/ и вече 20 дена ни вест, ни кост. То ще й изтече гаранцията, докато я "изследват" в сервиза.  Agia, ако трябва всеки път така да ги "лъжем" миялните, май по-добре с гъбичка и веро да действаме. А, и още нещо - представете си на някои модели не се слагали чинии в горната кошница моля ви се, че много тежали и тя се претоварвала. Ако и това е  вярно, то май вместо уредът да ни обслужва нас, ние го обслужваме него.....

eli6,  аз си реших проблема - в събота отидох в магазина и ми смениха миялната. Управителя беше доста учтив - направо учудващо.

Обади се в сервиза, попита за проблема на миялната и явно от сервиза са го посъветвали да я смени.

За съжаление, според мен, в България няма техници, които да имат понятие от новите уреди с електроника.

Техникът, който дойде у нас, гледа миялната като изкопаемо и заключи - Ох, тези нови миялни ще ни скъсят живота. #Crazy

Така, че не ги чакай, ами отиди в сервиза, вземи си протокол и в магазина. Трябва да ти я сменят.

Нито препаратите са виновни, нито зареждането.

# 16
  • Мнения: 34
eli6,  аз си реших проблема - в събота отидох в магазина и ми смениха миялната. Управителя беше доста учтив - направо учудващо.

Обади се в сервиза, попита за проблема на миялната и явно от сервиза са го посъветвали да я смени.

За съжаление, според мен, в България няма техници, които да имат понятие от новите уреди с електроника.

Техникът, който дойде у нас, гледа миялната като изкопаемо и заключи - Ох, тези нови миялни ще ни скъсят живота. #Crazy

Така, че не ги чакай, ами отиди в сервиза, вземи си протокол и в магазина. Трябва да ти я сменят.

Нито препаратите са виновни, нито зареждането.

# 17
  • Мнения: 19 360
Agia, мерси за инфото, за протокол например не се бях сетила. Ще опитам и това. Само за уточнение - а какво става със "счупената" миялна - тя в сервиза ли остава, или какво? Да не ме карат да си я взема под мишница и с нея да ходя в магазина, че то голяма сага ще стане....
И оше нещо - от магазина със същата марка ли я смени или ти дават възможност за тази сума да си избереш и друга марка? Аз например не бих посегнала към същата....

Последна редакция: пн, 24 ное 2008, 16:27 от eli6

# 18
  • Мнения: 34
От магазина ни осигуриха транспорт. Тъй като нашата кола е комби, си натоварихме новата направо от магазина и в къщи. По-късно след 14.00 ч. дойдоха от магазина и си взеха неработещата.

Има възможност да си вземеш същия модел или друг, като доплатиш разликата.

Аз взех същата. Просто за мен тя е идеалния вариант откъм възможности и цена. Засега - работи.

Магазина, от който купихме миялната е Техномикс - на бул. Европа. Управителят излезе свестен човек.

Успех и не се отказвай.

# 19
  • Мнения: 19 360
Ех, момичета - ще се побъркам вече. От сервиза така и не ми се обадиха че са оправили машината и след 20 дена аз звъня да питам какво става - зер срока от 1 месец си тече и ми казват "а, ама тя е готова!" Оставям настрана това че не са ме потърсили. Уреждам за енти път човек в къщи да ги чака, идват, монтират я, тръгват си и каква изненада МИЯЛНАТА ОТНОВО ИЗКЛЮЧВА десет минути след началото на програмата. Бясна отидох в сервиза, докарахме техника в къщи, който се кълне, че в сервиза на стенд машината си работи на всички програми безпроблемно. Изпробва я техника вкъщи - не ще - прекъсва. Дойде отново на другия ден - мери с едни уреди напрежението по време на работа на машината - и това си е наред според него, ама тя изключва и той не може да разбере защо. Взеха я отново в сервиза, преди малко ми се обади и ми каза, че при тях работи безпроблемно вече половин час, ама за всеки случай ще поръча нова платка. Поболях се с този проблем и въпросът ми е предимно към Шани, която знае как се постъпва в такива случаи - какъв полезен ход имам, при положение, че твърдят че в сервиза работи безпроблемно (това не съм го видяла с очите си), а в къщи не работи (това техника установи многократно). Кажете моля ви как да постъпя - вече няколко месеца мия на ръка, а не му се вижда края на моята сага. За протокол че не могат да я оправят каза, ме се издава след като се установи повреда при тях на стенда, а такава според тях няма.....

# 20
  • Мнения: 198
eli6 ,прочети тук и дейсвай стъпка по стъпка. Не се занимавай със сервиза отивай направо в магазина.

http://www.kenanoff.com/blog/archives/190#7

# 21
  • Мнения: 19 360
Да се, ама как се доказва "несъответствие на стоката с договора за продажба" - това нали сервиза трябва да ми удостовери с протокол. То иначе на всеки може да му скимне да си връща уредите след няколко месеца, защото не го кефят например. В моя случай спънката е от това, че сервиза претендира, че уредът работи, но само при тях.......а аз изобщо не им вярвам, тъй като за да се освободят от отговорност предположиха куп причини от ненивелираната машина, през лошо напрежение, повреда вследствие на транспорта от и до сервиза....стигнахме и до разлика в надморската височина Rolling Eyes Как мога да докажа, че уредът не е в ред, когато те твърдят "при нас той си работи?"

# 22
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
че в сервиза работи безпроблемно (това не съм го видяла с очите си),

рядко, но сме имали такива случаи.
Не мога с нищо да помогна. Не може да се ремонтира уред, който по време на диагностиката се констатира, че си работи ОК.
Но ние не сме гаранционен сервиз.
А доколкото знам, твоята машина е гаранционна.

# 23
  • Мнения: 1 632
Май трябва да отидеш на място в сервиза, и да я пуснат пред теб.
Разлика в надморската височина ooooh!

# 24
  • Мнения: 19 360
Да, и аз направо изумях какво се опитват да измислят...Ако се закучат нещата, наистина ще жертвам няколко часа и ще отида да се уверя с очите си...Въпреки че от самото начало ги помолихме да подменят програматора, и най-накрая са поръчали май. Нищо, аз си пазя датите на "ремонтите" на гаранционната карта и си броя сроковете, ако не ми доставят тази платка до месец, ще искам протокол, защото ако и това не ми дадат, гаранцията за мен се обезмисля. Благодаря на Шани, за споделения опит, явно има и други "каръци" като мен, но пък разберете...лятото си купих нов хладилник, защото от Пан сервиз не можаха да оправят Самсунг на три години, след като месец и половина (това през юли) стоях без такъв, случайно хората от някакъв малък сервиз ми го оправиха и работи без проблем, ама аз вече си бях закупила нов такъв - зер няма да стоя цяло лято без хладилник. Юли ми се развали миялната - не можаха да я поправят - здраве да е беше на 8 години - купих тази. Е кажете сега - и нея ли да хвърля. За да не възникнат съмнения в ел.захранване или "надморската" височина на дома ми ще кажа, че повредите на хладилника  и старата миялна нямаха нищо общо с електрониката и съответно с ел. мрежата. Ох, оплаках ви се Embarassed Сега да се надяваме че новата платка "която не е в наличност" ще оправи нещата - иначе не знам....

# 25
  • Мнения: 198
Не мога да разбера защо си създаваш толкова главоболия.Съдомиялната ти е гаранционна,защо се занимаваш със сервизи.По закон продавача е длъжен да отстрани дефекта.Отивай в магазина,откъдето е закупена.Искай да ти направят рекламация,тоест да те запишат в книгата за рекламации.След това започваш да броиш,ако до 1 месец  уредът ти не е отремонтиран,искаш да ти уважат рекламацията.По закон трябва да го направят от магазина.Те да се разправят със сервиза.Това не е твоя работа.След 1 месец,имаш право да поискаш да ти заменят стоката с нова или да ти върнат парите.

# 26
  • Мнения: 13
...мери с едни уреди напрежението по време на работа на машината - и това си е наред според него, ама тя изключва и той не може да разбере защо...
А дали няма проблем с подаването на вода? Аз не съм техник, но си мисля, че може да се е позапушил маркучът.

# 27
  • Мнения: 19 360
...мери с едни уреди напрежението по време на работа на машината - и това си е наред според него, ама тя изключва и той не може да разбере защо...
А дали няма проблем с подаването на вода? Аз не съм техник, но си мисля, че може да се е позапушил маркучът.
В началото на програмата си влиза безпроблемно вода... просто в един момент машината си изключва....де да знам - даже работи около половин час извадена от плота пред очита на техника, който пък първоначално смяташе, че не е нивелирана добре, ама и това не се оказа вярно. На това място си работеше друга миялна без проблем осем години - не ми се вярва да не се подава добре вода. От сервиза са поръчали нова електронна платка, все пак ще изчакам и това да сменят, то ако ме питате още в началото трябваше с това да започнат, ама...И тогава ако пак не работи вече ще ходя при продавача, но си мислех, че при него задължително трябва да имама протокол от сервиза за подмяна на уреда.

# 28
  • Мнения: 2 803
Не мога да разбера защо си създаваш толкова главоболия.Съдомиялната ти е гаранционна,защо се занимаваш със сервизи.По закон продавача е длъжен да отстрани дефекта.Отивай в магазина,откъдето е закупена.Искай да ти направят рекламация,тоест да те запишат в книгата за рекламации.След това започваш да броиш,ако до 1 месец  уредът ти не е отремонтиран,искаш да ти уважат рекламацията.По закон трябва да го направят от магазина.Те да се разправят със сервиза.Това не е твоя работа.След 1 месец,имаш право да поискаш да ти заменят стоката с нова или да ти върнат парите.

Това щях да напиша и аз. Скоро имах такава каръшка покупка и се почна едно ходене по мъките. Проблема беше явно, че не съм се свързала с точния човек, когото трябва. Нещата се уредиха за няколко дни. Отивай в магазина и се обърни към някой от шефовете. Успех ти желая! И вече да не миеш на ръка.

# 29
  • Мнения: 19 360
Честита нова година момичета! Благодаря на тези, които ме посъветваха да направя рекламация при търговеца. Срокът от един месец за рекламация при него си тече, наслушах се на какви ли не извинения и уверения че ще си спазят задълженията по закон.и как миялната ей сега ще бъде поправена......обаче все още мия на ръка, щото чакали някакви неизвестна за мен част да дойде от Словения.. По Коледа и НГ беше истински кошмар у нас със съдовете. Просто чакам да изтече месеца, през който търговеца да реагира и подавам жалба в КЗП, ама вече и с финансови претенции за обезщетение - как не се сетиха нито от Горение, нито от сервиза, нито от магазина ей така за Нова година поне по една картичка или някакво официално извинение да ми направят - проблема ми с техния гаранционен уред е от края на октомври....Просто оттогава мия на ръка. Тук чета за някои миялни - като не могат за няколко дни да ги оправят - просто ги подменят и хората забравят за проблема.
Въпросът ми към вас е - вие какво обезщетение бихте си поискали, при положение че уредът струва около 1000 лв, и вече три месеца ме размотават? Колко мислите че ще е справедливо да поискам?
Още веднъж ЧНГ на всички съфорумки!

Общи условия

Активация на акаунт