Жалба срещу Български пощи - къде?

  • 30 401
  • 70
  •   1
Отговори
# 30
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 727
Има устав на световния пощенски съюз ( чийто член са и Български пощи). Там пише в кои случай може а бъде отваряна пратка и как трябва да бъе маркирана след това.

# 31
  • Мнения: 2 180
Ох, и аз спретнах една яка жалба за отношението на една пощаджийка дето ми истерясваше в 10 клон - Варна, но нямам отговор! Е, аз и по мейла я пуснах жалбата, а не официално с обратна разписка, но все пак очаквах да ми отговорят нещо ала-бала, че е смъмрена например... Rolling Eyes
Не бях виждала от години подобно отношение и съм крайно възмутена. Вярно, че жената е на възраст, работи с хора и беше края на работното време, но това не и дава право да изпада в нервни кризи и да се налага околните да търпят такива изблици. Развика се, че не издържа, че не можела повече да се разправя, при положение, че исках да питам нещо конкретно! В крайна сметка въпросната госпожа демонстративно напусна гишето и нейна колежката дойде да ме обслужи, и ми обясни това, за което питах.
Който е ходил в 10 клон ще знае, че е пълен комунизъм. В четвъртък отидох да пускам колет и тъй като нямаше никой на гишето, отидох на съседното и помолих да уведомят служителката, че има клиент. Тази на която го казах направи демонстративно "Пфуу" и си хвърли химикала.  Shocked
Всички са един дол дренки в пощите - комунистки пред пенсия.
Само да споделя нещо смешно, което писах накрая ей така като тароф. Беше нещо от рода: "Вярвам, че както положителните, така и отрицателните мнения, осигуряват по-добро и ефективно функциониране на "Български пощи" ЕАД."  hahaha Дрийм он

# 32
  • Мнения: X
Здравейте, ето, че и аз опрях да подам жалба срещу ужасното отношение на служител на БГ Пощи.В сайта не намирам адрес за оплаквания, някой да има идея? Става въпрос за нелюбезно обслужване...

# 33
  • Мнения: 206
Не знам дали изобщо ще има някакъв ефект и дали ще бъдат взети съответните мерки и дали има смисъл да се хабиш да пишеш, да пускаш жалби. Веднъж и на мен ми се случи да се опитам да се жалвам от невъзпитано и некоректно отношение на служител. Пратиха ме там при някакъв началник ли беше, какво ли беше не знам, но видът му и държанието ме разколебаха и се запитах дали има смисъл това.Човечецът беше раздърпан, видимо подпийнал и жестикулираше прекалено, не можейки може би да се изрази. Въобще накъде отиваме направо ме е страх........

# 34
  • Мнения: 4 585
Интересно ще ни е авторката Стрипер /така ли се чете?/
Да разкаже какво е направила и какъв е резултата.

# 35
  • Мнения: 1 263
Интересно ще ни е авторката Стрипер /така ли се чете?/
Да разкаже какво е направила и какъв е резултата.
  Тази тема от преди половин година ...как я изкопахте Shocked...авторката сигурно дори е забравила за нея...

# 36
  • Мнения: 4 585
Новаците вдигат теми от дъното, в случая Цветелинка. Но пък е писала по темата, няма лошо.

# 37
  • София
  • Мнения: 4 146
Stryper - чете се Страйпер.

Наистина отдавна забравих за това. Вече не получавам пакети в този клон. Видях, че няма файда от жалби, освен, че случителките в клона се стреснаха.
На Български пощи не им пука, че служителите им крадат или се държат зле.

# 38
  • Мнения: X
Еее, добре, другия път ще внимавам какво "копая"  Crazy Реших,че е по-добре да пиша в старата тема, отколкото да пускам нова, може да не е било правилно...нали съм новак  Flutter Виждам,че явно няма да има ефект, но реших, че трябва да направя оплакване с/у тези ужасни служителКИ в пощата на 1421-Лозенец.

# 39
  • Мнения: 2
Така и така темата е излязла 'отгоре', я дай да се разпиша и аз...

Значи аз изпращам моите пратки от Великобритания в София на Poste Restante /Пратки до поискване/, за да не създавам нови възможности за 'оправдания', че изчезнали по пътя между Централна поща, София и съответния клон.

Мани, мани, остави...не ти е работа...

Досега съм писала 3 жалби. Не са отговорили на нито една.

Ако напиша жалба, пакетът се появява след няколко дни, видимо отварян, затворен отново по груб и недодялан начин, с грозно тиксо и някакви измислени печати /уж се изгубил!/. Последният път бяха от Коста Рика и от Москва. Брей, че маршрут...

Започнах да си изпращам пратките с DHL. Абе, и там имам 'въпросителни'...

Ама, темата е за друго...

# 40
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 222
Досега ми е из4езвала само една пратка...
обикновено ги пра6там в по големи пликове,  таксувам ги като пакет със сертификат..Да 4укна на дърво вси4ко е било ОК....
Из4езналата пратка бе6е писмо със серификат и бърза по6та, съдържа6е документ(нотариално заверена покана за издаване на виза, когато все о6те имахме визов режим)... така и не пристигна в България, нито се върна обратно.... след 3 жалби, в по6тенския клон където бе6е пуснато и една година закъснение ми дадоха обез6тетение 50 евро, за изгубено писмо... казаха ми 4е такова е междуннародното споразумение...
За да пусна жалбите трябва6е да представя разписката...

# 41
  • Мнения: 170
Знам, че на някои от вас проблемът ми може да се стори крайно незначителен на фона на изчезналите колети, но искам съвет къде да се оплача от следната ситуация:
Абсолютно всеки път, когато се носят писма до хора от нашия вход, всички писма се стоварват на една купчинка отгоре ВЪРХУ, а не В пощенските кутии, въпреки, че всяка кутия е надлежно надписана с имената на живеещите.
Лично моето име го пише с огромни букви, но мързелът на нашата разносвачка на писма е още по-огромен!
Получавам кореспонденция от банки, сметки, задължения, ВСИЧКО се оставя навън. Всеки път се дразнех, че трябва да преравям цялата купчина с писма за входа, докато намеря собствените си, но търпението ми се изчерпа, когато намерих две писма, адресирани до мен, от банка и от община, съдържащи изключително поверителна информация, отворени, прочетени и натъпкани обратно в пликовете! И това, само защото служителката я мързи да си свърши работата, за която и се плаща, тоест да пъхне всяко писмо в съответната пощенска кутия. Разбирам да го няма моето име, но тя просто не си прави труда да прочете.
Моля ви, кажете ми къде мога да се оплача и да ми обърнат внимание или каузата е изгубена?

# 42
  • Мнения: 261
Здравейте, момичета,
жалба може да се подаде на адреса, посочен в сайта на пощите:
http://www.bgpost.bg/Bulgarian/Contacts.aspx

Има си и място за рекламации. Обаче знам, че рекламация може да даде само подателя /защото у него все пак е доказателството, че пратката е пусната/. Друг е въпроса дали има смисъл наистина. Но все си мисля, че отговор ще получите.
Относно пратките: не мисля, че е редно да се обвиняват служителите в кражба. Пътят на писмото /пратката/ е дълъг. Може да пропадне където и да е по трасето. Иначе и мои документи за Лондон, пуснати на 13.04. 09 все още не са пристигнали. Започвам със жалбите и аз...

Абсолютно всеки път, когато се носят писма до хора от нашия вход, всички писма се стоварват на една купчинка отгоре ВЪРХУ, а не В пощенските кутии, въпреки, че всяка кутия е надлежно надписана с имената на живеещите.
Лично моето име го пише с огромни букви, но мързелът на нашата разносвачка на писма е още по-огромен!
Моля ви, кажете ми къде мога да се оплача и да ми обърнат внимание или каузата е изгубена?

Много от моите писма от банки и др. институции не се доставят от пощите. Просто обърни внимание има ли клеймо на плика.
 За съжаление там наистина каузата е загубена. И си права, че се оставят всички на куп върху кутиите. Да не говорим, че не всеки път получавам всичко. Оплаквах се в ДСК например и ... нищо. Продължават в същия дух.

Не защитавам никой. И вярвам, че имате основание за грубото и нелюбезно отношение.

Лек ден

# 43
  • Мнения: 198
След изпратени два имейла на адреса публикуван в сайта на Български пощи не получих отговор, но благодарение на публикувания тук имейл Krasimir.krystev@BGPOST.BG има раздвижване. Преди повече от месец ми бяха пратени два малки пакети и оттогава никаква следа от тях. На подателя беше му отказана да се направи проследяваща справка, аз като получател не можело. И два дни след подадения трети имейл изведнъж се свързват с подателя, че единия пакет е намерен и е в пощата в Радомир, това според служител в пощата в Ямбол (пратката е от Ямбол до Радомир), току-що се връщам от пощата и пратка няма, утре имам разговор с началничката на този сектор. За мен проблема е в пощата в Ямбол и някой там иска да си измие ръцете, получавала съм колети от много места и не е имало проблем, но когато са от Ямбол.......  #Cussing out

# 44
  • Мнения: 74
Момичета днес и аз изпратих мейл на този Красимир Кръстев,който сте посочили - описах му подробно каква е ситуацията при мен и че последните месеци ми изчезват по 2 пратки на месец - което все пак е много и едва ли се губят - приятно останах изненадана от бързия отговор - след час някъде,но прочитайки го - разбирам,че едва ли нещо повече ще бъде направено,но все пак ще се надявам поне следващите няколко дни пратките да се намерят.Ето отговорът:
 Уважаема ...................................,
        Рекламация може да предяви подателят на пратката, до момента на получаването й от получателя.
        Съгласно т.48.1. от Общи условия на договора с потребителите на пощенски услуги, предоставяни от "Български пощи" ЕАД (Общи условия), до момента на получаване на пратката, получателят може да предяви рекламация само с писмено съгласие на подателя.
        На основание т.49.1. от Общи условия към рекламацията се прилага ксерокопие на разписката за подаване на пратката и документа за констатирани нередности при доставянето и, ако е съставен такъв. Ако подателят на рекламацията не може да представи посочените документи, посочва всички данни относно пратката - станция на местоподаване и местоназначение, имената на подателя и получателя, вид, номер, дата на пратката, съдържание и други.
        От предоставената информация е видно, че посочените във Вашата жалба пощенски пратки са непрепоръчани.
        При непрепоръчаните пратки службите на "Български пощи" ЕАД не могат да установят причината за пропадането на цитираните непрепоръчани пратки още повече, че тяхната доставка се извършва по общия ред.
        За да се извърши конкретна справка и проследят въпросните пратки от службите на "Български пощи" ЕАД е необходимо същите да притежават номера (баркодове), с които пратките са регистрирани при приемане.
 
        С уважение................................
               

Вие какво мислите?

Общи условия

Активация на акаунт