Хотел "Пирин" - Сандарнски!?

  • 2 362
  • 25
  •   1
Отговори
  • Мнения: 304
Здравейте! Какво ви е мнението за хотел Пирин - спа, басейни, обслужване и въобще като цяло хотела? Предстой ни почивка там и зная че вашето мнение е обективно Hug Пък е добре да имам предварително инфо!!!
Благодаря!!!

# 1
  • Мнения: 1 312
В темите СПА 2007 и СПА 2008 има доста писано за хотела.
Аз съм много доволна от престоя си там,общо взето май за лоши отзиви не се сещам.

# 2
  • Мнения: 5 103
Любимият ми хотел в Б-я. Доволна съм от всичко от масажите, храната, детския кът, стаите.

# 3
  • София
  • Мнения: 6 999
...общо взето май за лоши отзиви не се сещам.

Аз съм давала лоши отзиви за хотела в темата за СПА.
Моят туристически агент каза, че уж нещата сега не са така... но знам ли. Ако все още продължават в 10 сутринта да изнасят закуската от ресторанта, вместо да спират да носят /както би следвало/ пак бих се ядосала...  Stop

СПА-то им обаче е добро.  Peace

# 4
  • Мнения: 1 312
...общо взето май за лоши отзиви не се сещам.

Аз съм давала лоши отзиви за хотела в темата за СПА.
Моят туристически агент каза, че уж нещата сега не са така... но знам ли. Ако все още продължават в 10 сутринта да изнасят закуската от ресторанта, вместо да спират да носят /както би следвало/ пак бих се ядосала...  Stop

СПА-то им обаче е добро.  Peace
Аз понеже съм все недоспала ходих на закуска в 10 без 5 Crazy
Имаше си доволно от всичко,верно се ориентираха към прибиране,но пък не ме гонеха-закусвах си спокойно и си пиех кафенцето там до към 10.30-10.40 ч. поне.
И на детето в стаята храна носех,понеже то на публични места не яде.
После си отсервираха естествено.
Това беше март месец.
Преди и след това незнам как е.

# 5
  • София
  • Мнения: 6 999
Аз понеже съм все недоспала ходих на закуска в 10 без 5 Crazy
Имаше си доволно от всичко,верно се ориентираха към прибиране,но пък не ме гонеха....

Точно в 10 без 5 ходих и аз... Нормално е в 10 да спрат да изнасят храна, но да не прибират подносите докато има хора, които се хранят.
А за гонене изобщо не се говори. Това е хотел 5 /пет/ звезди все пак, а не турстическа спалня...

# 6
  • Мнения: 1 312
Не съм се замисляла честно казано как е редно Thinking
Дали в края на обявеното време за закуска да спрат да изнасят или дали да почнат да прибират newsm78
Като цяло обслужването на хотелите на Шарлопов нещо май куца.
Не,че съм била във всичките де,но пролетта отседнахме в Янтра във Велико Търново и там останахме с горчив вкус в устата след вечеря.
И не заради храната.
Сервитьорът ни обикаляше непрестанно залата с цигара в ръка и седеше с приятели и колега на маса близо до вратата на ресторанта.
Като имаше поръчка или трябваше да провери в кухнята нещо дали е готово я оставяше и сервираше.
Само дето не ни обслужи лапнал фаса.

В Пирин пък в лоби бара охраната сменяше канала на ТВ и облегнати на бара коментираха на сравнително висок глас мача.
А пиколото си говореше с шофьора на таксито за марки мобилни апарати надвесен над прозореца му докато ние с мъжа ми седяхме вътре и чакахме да слязат другата двойка приятели,с които отивахме на вечеря в града.
Твърде голяма свобода и фамилиарничане за персонал на 5 звезден хотел.
Не,че съм капризна или искам да се правя на някаква примадона,но за тези пари и тази категория е редно персонала да е незабележим и същевременно на една крачка от теб когато ти потрябва.

Камериерките,масажистките,Спа центъра бяха на ниво.
Козметичния салон и детския център също.
Балканския ресторант обаче води в класацията-там и да търсиш няма нещо нередно да намериш в обслужването.
Поне за нашият престой това са ми впечатленията.

# 7
  • София
  • Мнения: 3 880
аз съм доволна, нямам забележки (освен че СПА центъра не ми допада особено).

# 8
  • София
  • Мнения: 6 999
Хакиба, като цяло обслужването в БГ хотелите куца... Липсва качествен персонал, обучен и научен, липсват и мениджъри, които да знаят как да накарат персонала да си върши работата.
А пък относно Шарлоповите хотели... Ако собственикът не знае как да се държи, как може да искаме да научи персонала си да се държи адекватно?  newsm78
Извинявам се за офф-топика.

# 9
  • Мнения: 4 668
А пък относно Шарлоповите хотели... Ако собственикът не знае как да се държи, как може да искаме да научи персонала си да се държи адекватно?  newsm78
Да , точно там е ключът от палатката !
Въпросният господин се държи все едно си му се натресъл в къщи , а не че му плащаш една камара пари  Confused

# 10
  • София
  • Мнения: 6 999
Pipinka, абсолютно... и то все едно не те е канил.
Да не би и вие да сте присъствали на речите и песните му миналата Коледа? Ако чествахме някой негов юбилей, щях да реша, че е просто... прост, но тъй като си бяхме платили за коледна вечеря реших, че е тотално вън от идеята за бизнеса, с който се прехранва.

# 11
  • Мнения: 4 668
Pipinka, абсолютно... и то все едно не те е канил.
Да не би и вие да сте присъствали на речите и песните му миналата Коледа? Ако чествахме някой негов юбилей, щях да реша, че е просто... прост, но тъй като си бяхме платили за коледна вечеря реших, че е тотално вън от идеята за бизнеса, с който се прехранва.
Не , не бяхме на Коледа ...
Не е било никакъв празник , но имаше голяма компания негови познати , които се държаха все едно целият свят трябва да ги забележи ... От типа на мъже с анцузи и ланци и жени със силиконови уста  Sick / не им ли мина вече модата на тия ... /
Човекът очевидно си е прост и това му е обичайното поведение явно .
Той пак пя и държа речи . Явно и пиенето не му понася  Confused

# 12
  • София
  • Мнения: 320
Перфектен хотел.Всичко е изпипано вътре както и двора около външния басейн. Не бях виждала никъде такава мозайка. СПА-то е добро както и детския кът.
Единствено мога да се оплача от бедното ,но скъпо меню в ресторанта. Задължително си правете резервация за вечеря за ресторанта предварително .

# 13
  • София
  • Мнения: 6 999
Изравям темата, просто, за да не започвам нова.
За 3-ти път сме в Пирин и за 1-ви път в апартамент в 'къщичките' до басейна.

Ужасно сме разочаровани. Въпросния апартамент ни беше препоръчан от хотела като най-доброто решение, тъй като сме с 3 /три/ деца. Когато се пристигнахме се оказа, че аз, мъжа ми и трите ни деца - Общо 5 /пет/ човека разполагаме с 80 /осемдесет/ литров бойлер за двете бани в апартамента, в едната баня дори има вана - не е ясно защо  Thinking  тук централна топла вода - няма. Как се очаква 5 човека да се изкъпем, всеки с по-малко от 20 литра вода - не ни стана ясно.
Мъжа ми веднага говори с мениджъра и поиска да ни заменят въпросния апартамент с две стаи в основния хотел - нямало и други апартаменти нямало... Единствено можело тази вечер да ползваме банята на съседния на нас апартамент, който естествено също е с 80 литров бойлер.
Коментарът на мениджъра беше: 1. Никой до сега не се е оплаквал.  newsm78 2. Разбира се, че 5 човека можете да се къпете с един бойлер вода...  Rolling Eyes

Вечерта решихме да се нахраним в апартамента, а не в ресторанта и поръчахме руум-сървиз. Поръчката започна да пристига след около 30 мин. - на всеки 15-20 мин. сервитьорката донасяше по няколко неща без особен ред. След салатите и половината основни - донесе нещата за пиене, виното за мен и мъжа ми /в затворена бутилка/ пристигна последно след десерта, салфетки - не донесе изобщо. При първите две идвания храната беше мокра, поради валящия дъжд и липсата на адекватни подноси...
Спагетите за деца, които изрично помолих да дойдат първи - дойдоха на непосредствено преди десерта.

Заедно с нашия туристически агент ще пуснем жалба по въпроса.  Naughty

# 14
  • Мнения: 3 423
Иса на теб явно не ти върви с този хотел.Но си права, особено рум.сервиза ви е бил потресаващ.

На мен иначе това ми е любим хотел.Не съм имала проблеми.
Лятото сравних цените на спато ,защото малко  след почивка в Парк хотел Пирин отидохме в Сол Несебър на морето.И изумена бях ,че цените в Спато на Пирин са  по ниски от тези в Сол Несебърския Спа център Роза
А в Пирин нивото на Спато е в пъти по високо  Peace.Особено наемането на Вип зоната там е много гот и си струва цената.Не се отказвам от хотела аз  Peace

Относно апартамент частта на Пирин , тя се води 4 звездна, ние затова сме предпочитали 5 звездната хотелска част.

Последна редакция: сб, 17 окт 2009, 07:53 от Mila mama

Общи условия

Активация на акаунт