Не ходете в магазин от АдоЯ за вашето бебе на фирма Креми74!!!

  • 2 506
  • 31
  •   1
Отговори
  • Мнения: 13
Мили майки искам ад ви разкажа за възмущението си от този магазин намира си в Люлин бл.549 срещу маг.Витоша. Собственичката е една дама на средна възраст която си мисли че други магазини няма и че клиентите са й длъжни.Отивайки да пазарувате се сблъсквате със следното нещо доста завишени цени чакани по 15 мин. да си приключи тел.разговори въпросната дама а когато това стане и очаквате да ви се обърне внимание тя просто ви обръща гръб и излиза от магазина тъй като има два един до друг! Присъствах на следното нещо: след дълго чакане от страна на младо семейство да им бъде обърнато внимание- обясниха че идват за едно детско креватче което со запазили по телефона за сумата от 400лв. Госпожата нагло им отговори да креватчето го има но е 410лв. ако искате ако не това е положението!!! Shocked Представяте ли си. Купувачите обясниха че след многократни разговори по телефона цената е била една и съща 400лв. Да ама не ако искате и се обърна на другата страна. Грубо отношение и самонадеяност. Моля ви такива хора нямат място на пазара има толкова много магазини и прекрасно отношение!!! Не ходете там!!!

# 1
  • Мнения: 479
Аз също не останах с добри впечатления от този магазин  Naughty Купихме от там колчка, като щяха да докарат зимното чувалче и дъждобрана към количката "следващата седмица". Нищо подобно. Чаках няколко месеца, като всяка седмица ми казваха "следващата"  Close И да, тази лелка съвсем не си прави труда да е любезна.

# 2
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Този магазин е многократно обсъждан!
Аз ходих чак до там да купувам дрешки на КАНЗ, защото бяха на 50% по-евтини от ЦУМ.
Едната беше дефектна и ми я върнаха! Госпожата, че е странна, така е. Да, но пък аз я накарах да бъде любезна с мен и не съм имала проблеми.

# 3
  • Мнения: 2 517
Копвам си поста от друга тема, която не беше предназначена само да въпросния магазин:
Цитат
Личен бойкот от мен има магазин от "А до Я" в ЖК Люлин, София, поради следната случка:
Мъжо направил неква "далавера", взел сума около 300 лева и решава инцидентно да ме води да пазаруваме за малкия. Измъква ме от вкъщи по непретенциозен анцунг и с прическа "кукуригу" и се запътваме към въпросния магазин. Събота, към 17 часа. Спираме пред магазина, мъжо се изважда от джобовете, щото получава нервна криза от моите пазари. Пристъпвам прага на въпросния шоп с една крачка  навътре и ме посреща една баба, явно във вечна менопауза, с думите :
"Не можете да влизате".
Виждам, че има две бременни жени, които обикалят и отговарям :" Да, но вътре има клиенти на магазина, явно е не е затворен, защо не мога да влизам? Просто ще разгледам, ОК?"
Бабата продължава: "Край, не може. Имам тези две бременни да оправя и това е. С другата продавачка сме се заели със тях, нямаме трети човек, който да ви следи!".
Излязох си и обясних на туй същество, че и да иска повече няма да стъпя в магазина, камо ли да си оставя парите там /нищо че се славят като единствените вносители на "KANZ", има и други марки детски дрехи със същото качество и цена/.

Дано въпросната дама или синът й четат тук, да разберат, че така търговия не се прави.

# 4
  • Мнения: 549
Аз също повече не бих си направила труда да отида до там.Собственичката на магазина се държи супер нагло и наистина явно си мисли че е по по най #2gunfire Ходих да видя какви обувки има а тя ми отговори-ами обувки сме поръчали само за личните ни клиенти и повече няма да продаваме ShockedБооооже мили за ква се има Whistling JoyМагазини бол...

# 5
  • Мнения: 9 973
и аз не съм много очарована от `шефката`

# 6
  • Мнения: 132
Шефката е странна, понякога може да е супер любезна, в следващия момент е супер незаинтересована и груба. Странна птица! И сина й е същият.
Най-интересното в цялата работа е, че търговията й върви добре вече доста дълъг период от време.  Thinking

# 7
  • Мнения: 4 428
Аз се отказах да ходя до там след тел разговор с някаква жена от маганина. Може и собственичката да е.
На страницата им пише, че правят безплатна доставка и може да се поръчва он-лайн и има линкове на сумати фирми.
Мен ме интересуваше дрешки на АЗИЗ бебе. Обадих се да питам как мога да си поръчам няколко гащеризончета.
Жената ми каза, че въобщ ен работели с АЗИЗ бебе и нямали он-лайн поръчка и доставка  Shocked
Щом така безочливо заблуждават потенциалните си клиенти с таква реклами по сата им, няма какво да очаквам от такъв магазин  Crossing Arms
Добре, че не се разходих до другия край на София, за да го разбера  Crossing Arms

# 8
  • Мнения: 482
Ха каква темичка имало Simple Smile
Аз преди година и половина се въздържах да пусна такава, за да не влияя на други.
Абе с две думи магазина ми харесва - готини дрешки има - на KANZ, аз лично не съм ги виждала другаде. Че се държат грубо - грубо се държат, аз съм си търпелива по принцип и това го издържах, а и при покупките които правихме тогава, чак толкова грубо не се държаха. Да обяснявам в подробности какво, как и защо са ми се държали и как са постъпъли в ситуация с дефектна дрешка - май няма смисъл, по простата причина че друга случка ме накара да не влизам в този магазин, а случката е измама с кредитна карта.
С две думи избирам аз там някакви неща - стойност 150 лв. (но стойноста няма никакво значение не бих приела това и за 5 лв и за 500 лв.) и подавам кредитната си карта. Картата бива взета и занесена зад една завеса, след малко бива върната с думите - ами съжеляваме но няма връзка в момента. До тук добре - това се случва често в България, не ми прави впечатление. Мъжа ми вади пари в брой и плаща. Всичко точно ... докато не си видях разпечатката на кредитната карта и там на незнам си коя позиция виждам - 150 лв. - от А до Я за бебето. Обаждам се веднага в банката да оспоря плащането, бивам свързана веднага със съответиня човек и той ми обяснява какво да направя - да отида до които и да е клон и това да го пусна писмено и че той се захваща със случая. Изрично го попитах - от мен изисквали се нещо друго, да се свързвам с тях и т.н. - той ми отговори "Не", това вече е работа на банката. И така. И до тук нещата бяха нормални. Един прекрасен ден от банката се свързват с мен и ми казват - ама от магазина твърдят че да станала е грешка, но те са ви издирили и са ви върнали парите  Shocked и вече след това изречение лично за мен не става въпрос за грешка, объркване или каквото и да е там неволно действие. Както и да е - отговорих че такова нещо няма, че бих искала да ми бъде предоставено лисчето за плащането с моят подпис или какъвто и да е документ върху който има моят подпис. Седмица по-късно парите бяха върнати в кредитната ми карта, и никога повече не съм стъпвала във въпросния магазин, чак и яд ме хвана че им направих доста оборот преди този случай.
Имайте едно на ум и кредитни карти там не вадете  Sunglasses

# 9
  • Мнения: 1 322
Аз въпросната госпожа от магазина никога не съм я виждала в добро настроение.

# 10
  • София
  • Мнения: 1 476
Мислех да го посетя, точно заради дрешките KANZ, но определено ме разубедихте, няма да стъпя там  Naughty

# 11
  • София
  • Мнения: 6 356
от както чета тия форуми от преди 3 години, непрекъснато се пускат възмутени отзиви за тоя кокошкарник. би трябвало да е фалирал отдавна, ако в България важаха правилата на свободната търговия. но явно тук важат някакви други, щом след такова малоумно обслужване и нагли кражби, продължават да виреят.

storm_76, навремето собственичката пишеше тук в темите за нея и водеше бурни дебати даже Simple Smile

# 12
  • Мнения: 304
И аз не съм доволна от този магазин. Винаги гледат да ми набутат много скъпи неща, а не тези които съм си харесала. Веднъж като отидох там си бяха опънали една софра с едни шунки, луканки филии хляб не благоволиха дори "добър ден" да кажат каму ли да ме обслужат. Претупаха ме на двена три, за да си довършат обяда. В магазина има хубави стоки и аз с удоволствие бих пазарувала, ако обслужването беше на ниво.
И за пореден път се оказва че отношението към клиента продава стоката. За съжаление в този въпросен магазин "ОТ А ДО Я" отношение нямааааа. Sad

# 13
  • sofia
  • Мнения: 1 426
Пак ли тоя магазин, дали вече има някой, който да пазарува там  newsm78. Стори ми се, че видях още един със същото име в Люлин. . Да не се бутате само в един, има и още  Laughing.

# 14
  • Мнения: 54
Много отдавана преди 2-3 г.имаше подобна тема...явно нещата в този магазин въобще не са се променили

Общи условия

Активация на акаунт