Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 16 865
Има, има такива и подобни случаи.
Напоследък много зачестиха подобни банкови грешки, независимо от банката!
Форума се напълни с такива теми, на мъжа ми и на една приятелна също им се случиха неприятни случки с уж просрочени вноски.

Полудели са тия банкови служители горките!
Представям си шефовете, изнервени от кризата как им крещят всеки ден да събират кредити!
А и ние, клиентите, какво дърво ядем!

# 16
  • Плевен
  • Мнения: 115
На моя съпруг се случи нещо подобно. За 9 месеца лихвата му я увеличиха 2 пъти без да ну уведомят, както е изрично посочено в договора. Сетиха се след 9 месеца и сумата, която поискаха беше 700лв. За тази сума се обадиха от отдел "Просрочени кредити" или нещо такова, а в клона на банката в нашия град не знаеха нищо за сумата. След няколко жалби единствения резултат беше, че тази сутрин в 7,30 куриера звънна на вратата, за да остави писмото с поредното вдигане на лихвата. Нямам думи просто..

# 17
  • Мнения: 495
Баба Куин, до колкото разбрах пращали уведомлителни писма за промени в лихвения процент, но това, че не си го получил не те освобождава от плащането разбира се/,което е съвсем нормално/.Въпроса е, защо са чакали 4 месеца след увеличението, за да се обадят по телефона и да му го кажат?

Ерика, става въпрос за теглен кредит, а не депозит, а за тях наистина е гарантиран прага за суми до 50 000.

Светла, аз бях написала, за коя банка става дума, но явно това не е позволено.И аз изхождах от това, че все пак  всеки има право да сподели мнението си и това, което му се случило.Ама щом преди време е е имало нападки срещу форума, заради подобни теми и постове - наистина е по-добре, да е безименно.Ако те интересува, може на лични Hug

Jilda, много е гадно това, което правят фирмите за не събираеми вземания.Питат и разпитват, на който попаднат по телефона и само плашат хората.А да не говорим, че може да попаднат на някой възрастен човек, със слабо сърце например и хич не си дават сметка, че може и да го уморят, да не дава Господ ooooh!.

Red, съгласна съм стеб Peace.Не мога да разбера, какво толкова му е сложното да уведомиш някой, че има промяна в сумата по вноската му newsm78.

Дилянка, как така с уж просрочение вноски?И в това ли бъркат вече....???

Ifka, разказаното от теб, просто ме уби Shocked.Не съм очквала, че може да има такова нещо, егати и банките #Cussing out.

# 18
  • Плевен
  • Мнения: 115
Според мен това само в една банка се случва. Незнам авторката на темата за коя говори, ама съм почти сигурна, че е същата Simple Smile

# 19
  • Мнения: 495
Ифка, няма да крия, че събуди в мен огромна доза любопитство Hug.
Ще ти пиша на лични Peace.

# 20
  • София
  • Мнения: 571
Според мен е крайно недопустимо, да не те уведомяват за промените в погасителния план. Да, ама това само според мен  Twisted Evil . И аз скоро разбрах, че тази година 4 пъти са ни вдигали лихвения процент. Добре, че вместо 560 лв внасяме по 600 всеки месец, та не минахме в графа- нередовни платци. За лизинга на колата при всяка промяна получаваме новия погасителен план.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт